Şimdi Ara

Zizigo sıcak fırsat mağdurları [ANA KONU\ÇOKLU SEPETLER İLK MESAJA BAK )(GÜNCELLEME!!!) (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
802
Cevap
21
Favori
35.918
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bak hala insanları tanımadan, olayı derinlemesine inceleyip öğrenmeden yorum yapıyorsun. Kötü bir niyetin olduğuna inanmıyorum ama ciddi üslup hatası içerisindesin. Hamdolsun bugüne kadar kendimi hiç mağdur hissetmedim, ettirmedim, etmedim. Yıllardır bu forumu izlerim, faydalanırım ama bu türdeki bir kampanyaya ilk kez katıldım. Öyle senin dediğin mağdurum, hakkımı yediler falan demiyorum bak dikkat et! Güvenim kalmadı bu firmaya diyorum, böyle ucuz ayak oyunları ile yanlış yapıyorlar diyorum, hala okumuyor ya da okuduğunu anlamak istemiyorsun. Madem istedin, sana birkaç şey öğreteyim, sonrasında sen de otur araştır incele öğren. Hukukta der ki genele sunulmuş bir ticari teklif varsa, yani ben bir ürüne bir fiyat yazıp bunu ilan ediyorsam ve karşı taraf bu teklife rıza gösterip edimini yerini getiriyorsa, o anlaşma hukuken geçerlidir ve her iki tarafı da bağlar (hukuki terimler kafa karıştırıcı olabilir, daha net anla diye açık açık yazdım). Burada birçok insan da sitede aynı şartlarla saatlerce satışta tutulan bu ürünlerden parasını ödeyip satın aldı. Şimdi ortada cidden bir tedarik sorunu olabilir, ya da hata olabilir, beşerdir şaşar. Ama sorun cidden tedarik olsaydı bu tedarik edilemiyor denen ürün, halen sitede daha yüksek bir fiyatla satışa sunulamazdı. Demek ki ortada bariz bir suistimal var, farklı bir amaç var. Ben dahil bu kadar insan da burada senin tabirinle ağlayıp mağdur edebiyatı yapmıyor, ilanı yapıp alışverişe çağıran tarafın hukuka ve ticari ahlaka sığmayan davranışını eleştiriyor. Ki ilgili firmayı bilmeyen, tanımayan insanlar bilgilensin, onlar da aynı duruma düşmesin. Kollektif zeka ile, sosyal bir sorun haline gelen bir konuyu ifşa edip, tekrarlanmaması için yapılıyor. Son olarak, burada her üye düzeyini bozmadan, diğer üyeleri rahatsız etmeden, ahlak, görgü ve forum kurallarını aşmadan, istediği şeyi yazmakta özgürdür, insanların ne yazıp yazmayacağı senin işin değil! Bugün Cuma, hayırlı ve güzel bir gündür, olayı daha fazla uzatmadan, işi polemiğe çevirmeden kapatalım güzel kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 13 Mart 2015; 16:02:24 >




  • Şikayetvara şikayetimi yazdım bence kötü anlamda reklamlarını yaptılar ayakkabı filan gözümde yok yanlarına kar kalmasın yeter.
  • Umut Sarıkaya tipi mutsuzluk...
     Zizigo  sıcak  fırsat mağdurları [ANA KONU\ÇOKLU SEPETLER İLK MESAJA BAK )(GÜNCELLEME!!!)
  • Mr.Loney kullanıcısına yanıt
    :) Valla klasik SF müdavimi davranış kalıbına göre söylediğin yanlış sayılmaz. Amma velakin, kendi açımdan cidden bir kişi veya firma güvenimi bir kez kaybettimi bitmiştir. O yüzden sildim üyeliğimi, hani olur da insanları susturmak için çek dağıtırlarsa şeytana uymayayım diye. 1,000 TL abartılı olmuş ama evet, ona 100 TL diyelim.https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/smiley/kop.gif
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imax1

    SİPARİŞİ İPTAL EDİLMEYEN VARMI? YANİ EN AZINDAN 1 SİPARŞİİ FELAN İPTAL EDİLMEYEN VARMI?

    Ben 3 ader salomon aldıktan sonra kuzene haber verdim o 1 tane aldı onunki şu an kargoda taşıma durumunda.. Benimkiler iptal. Şikayetvar ve bimer'e şikayetlerimi ilettim, siz de üşenmeyin hakkınızı arayın.
  • SÖYLE BİR SEY RASTLADIM NETTE :

    6 Mart 2011'de yönetmelik değişti. 27866 sayılı 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik' madde 9'a şu eklendi "Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez." Ya işte etme bulma dünyası. Başımıza dert olacak bir madde. Peki bu ne demek, bunun getireceği sonuçlar nelerdir?

    Evet sayın E-ticaretçi SATICISI : . Bu demek oluyor ki bundan böyle sipariş edilen bir mal için müşterine stokta kalmadı derken iki kere düşüneceğiz. Müşteri şunları yapma hakkına sahip. Senin tedarik edemediğin o malı eğer başka bir yerde bulursa satın alır ve aradaki fiyat farkını da senden talep edebilir. Sen bir malı 500 TL ye satıyorsun ancak siparişten sonra malı gönderemedin. Müşterin gider aynı malı bir mağazada 600 TL ye bulursa alır ve aradaki 100 TL yi de senden talep eder. Sen de paşa paşa ödersin. Çünkü sen mesafeli sözleşmeden doğan edimini yerine getiremedin. Borçlar kanununa göre de edimini yerine getiremeyen taraf karşı tarafın zararını tazminle yükümlüdür.

    Daha beterini söyleyeyim mi? Müşterin, Anadolu'nun bir yerinde yaşıyor ve orada da medikal ürün satan bir yer yok veya çok uzak. Müşteri kaza geçirmiş ve senden bir sağlık ürününe ihtiyacı var. Çevresinde o ürün olmadığından senin sitenden sipariş vermiş. Sen ise malı gönderemiyorsun ve bunu 3 gün sonra müşterine bildiriyorsun. Müşterin bir başka yerden sipariş etmek zorunda kalıyor. Belki o ürünü sipariş edeceği sitenin de sistemi o malı 3 gün içinde kargoya vermek üzerine. Sağlık sorunu olan müşteri 3 gün seni bekledi ama sen ona malı gönderemiyorum dedin, şimdi 3 gün de o siteyi bekleyecek. Bu zaman zarfında da rahatsızlığı arttı. Eğer şikayet ederse yiyeceğin tazminatı düşünmeni öneririm.

    Bir başka sevimsiz örnek: Oyuncak satıyorsun. Müşteri de çocuğuna doğum günü hediyesi alacak ve sizin sitenizden bir oyuncağı beğenmiş. Sen bir iki gün sonra bu oyuncak tükenmiş diyorsun. Ancak artık müşterinin o oyuncağı bir başka yerden sipariş verip bekleyecek zamanı kalmamış. Sen müşteriyi manevi olarak zarara uğratıyorsun. Çocuğuna söz verdiği oyuncak için hayal kırıklığına sebep oluyorsun. Bunun bir cezası olması lazım değil mi? Müşterin bu nedenle tazminat talebiyle tüketici mahkemesine gidebilir.


    Arkadaşlar hızlı hızı düşünellim




  • ben demiştim demek istemiyorum ama ben demiştim:)) Şaka bi yana saldıralım arkadaşlar.
  • Yok yok, konuştuk anlaştık kendisi ile. Kötü bir amacı yoktu eminim. Tabi o da haklı kendince, burada paylaşılan sıcak fırsatlar bazen bazı kişilerce resmen talan edildiği için, onlarla karıştırmış bizi. Öyle 5-10 hatta 50 tane falan değildi, bir kendime bir de oğluma bir ayakkabı alacaktık sadece ama kısmet değilmiş, sağlık olsun. Ama bu işin ilgili firma tarafında mutlaka cezai bir yaptırımı olmalı.
  • dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama markafoni ile zizigo aynı çatı altında galiba, şu an markafoni new balance ayakkabı kampanyası yapmış ve dün zizigoda olan ayakkabılar da var (ben bi tane atmıştım sepete sonra vazgeçip grisini almıştım onu gördüm)

    burdan bişi çıkar mı bilemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cassady -- 13 Mart 2015; 16:19:59 >
  • şikayet var da ki zizigo şikayetlerine destek verin arkadaşlar.
  • ben kanunu haklarıma başvuracağımı belirttim ,eğer hakkım varsa hakem heyeti ve sanayi bakanlığı ile çözeriz sanırım bu işi...
  • arkadaşlar media mark olayında almanya genel merkezlerine mail atmıştık ve yüksek ihtimal oradan gelen talimat ile mediamarkt geri adım atmıştı.

    markafonin sahibihttp://www.naspers.com/page.html?pageID=73 bu şirket görünüyor, isterseniz buraya ingilizce bir metin hazırlayıp yollayalım.

    zizigo da markafoni kuruluşu.
  • Şimdi 10 TL'ye Nike satsınlar, millet yine kavga eder sen fazla aldın bize kalmadı diye. Bırakın şu sildik falan ayaklarını. Herkes buradan sadece yazıyr daha icraate dönüp benim gibi tüketici mahkemesine veren yok..Edevletten girdim, kaymakamlığa gidip ilettim, olay bitti ve bu kadar..
  • http://markasporayakkabilar.com/kategori/70/nike.html

    bu sitede de aynı fiyatlar var.:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metmax

    SÖYLE BİR SEY RASTLADIM NETTE :

    6 Mart 2011'de yönetmelik değişti. 27866 sayılı 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik' madde 9'a şu eklendi "Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez." Ya işte etme bulma dünyası. Başımıza dert olacak bir madde. Peki bu ne demek, bunun getireceği sonuçlar nelerdir?

    Evet sayın E-ticaretçi SATICISI : . Bu demek oluyor ki bundan böyle sipariş edilen bir mal için müşterine stokta kalmadı derken iki kere düşüneceğiz. Müşteri şunları yapma hakkına sahip. Senin tedarik edemediğin o malı eğer başka bir yerde bulursa satın alır ve aradaki fiyat farkını da senden talep edebilir. Sen bir malı 500 TL ye satıyorsun ancak siparişten sonra malı gönderemedin. Müşterin gider aynı malı bir mağazada 600 TL ye bulursa alır ve aradaki 100 TL yi de senden talep eder. Sen de paşa paşa ödersin. Çünkü sen mesafeli sözleşmeden doğan edimini yerine getiremedin. Borçlar kanununa göre de edimini yerine getiremeyen taraf karşı tarafın zararını tazminle yükümlüdür.

    Daha beterini söyleyeyim mi? Müşterin, Anadolu'nun bir yerinde yaşıyor ve orada da medikal ürün satan bir yer yok veya çok uzak. Müşteri kaza geçirmiş ve senden bir sağlık ürününe ihtiyacı var. Çevresinde o ürün olmadığından senin sitenden sipariş vermiş. Sen ise malı gönderemiyorsun ve bunu 3 gün sonra müşterine bildiriyorsun. Müşterin bir başka yerden sipariş etmek zorunda kalıyor. Belki o ürünü sipariş edeceği sitenin de sistemi o malı 3 gün içinde kargoya vermek üzerine. Sağlık sorunu olan müşteri 3 gün seni bekledi ama sen ona malı gönderemiyorum dedin, şimdi 3 gün de o siteyi bekleyecek. Bu zaman zarfında da rahatsızlığı arttı. Eğer şikayet ederse yiyeceğin tazminatı düşünmeni öneririm.

    Bir başka sevimsiz örnek: Oyuncak satıyorsun. Müşteri de çocuğuna doğum günü hediyesi alacak ve sizin sitenizden bir oyuncağı beğenmiş. Sen bir iki gün sonra bu oyuncak tükenmiş diyorsun. Ancak artık müşterinin o oyuncağı bir başka yerden sipariş verip bekleyecek zamanı kalmamış. Sen müşteriyi manevi olarak zarara uğratıyorsun. Çocuğuna söz verdiği oyuncak için hayal kırıklığına sebep oluyorsun. Bunun bir cezası olması lazım değil mi? Müşterin bu nedenle tazminat talebiyle tüketici mahkemesine gidebilir.


    Arkadaşlar hızlı hızı düşünellim

    Hocam o kanun değişti yürürlükte olan 29188 nolu kanun. Ben işe yarar bir şey görmedim. Beraber bakalım.

    http://www.alomaliye.com/2014/mesafeli-sozlesmeler-yonetmeligi.htm




  • Arkadaşlar 80 çift almıştım. Benim için tam bir yıkım oldu bu iptaller. Ben zizigo nun adresini biliyorum. Yarın firmanın onunde çıplak eylem yapalım. Kimse bizim sabrımızı test edemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ingilizce metin hazırlama fikri güzel olur direk ana şirkete atalım varsa yazabilecek biri on numara olur kesin bi sonuç alırız oradan,çek istiyoruz en azından yaptıkları yanlarına kalmasın
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    mantıklı
  • Biliydim böyle olacahını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaş yazarsa memnuniyetle yollarım
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.