3 ekimde n11.comdan alışveriş yaptım aynı gün iptal ettimn. n11.com hesabıma parayı geri yolladı. ancak sorumsuz ZİRAAT BANKASI 23 gün geçmesine rağmen hala hesabıma parayı yansıtmıyor. 4 kere müşteri hizmetlerini aradım. 2 kere şubeye gittim 1 tane harcama itirazı dilekçesi verdim. Hala sonuç yok. Böyle sorumsuz bir bankayı kullanmamanızı tavsiye ederim. bu konuda ne gibi bir yol izlemeliym yardım eden olursa sevinirim.
not: umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır.
aynı durum bendede var alabıldın mı paranı
Deadevill
kullanıcısına yanıt
1 ay sonra aldım. aldığım gibi ziraat hesabımı kapattım. hala da kapalı. daha da işim olmaz ziraat gibi çağdışı bankayla
hocam aynı durumdan muzdaribim paypal üzerinden yaptım bende n11'den sonra ürünü iade edip para iadesi aldım ama tabiki de herkesde oldugu gibi para iadesi yapılmadı 12.gün oldu ve müşteri hizmetleri banada harcama itirazı yapın dedi acaba itirazı nasıl yapıcaz. dilekçe yazıp bankaya mı goturucez
bankaya git orada harcama itirazı yapacam de. oradan sana matbu dilekçe verecekler. onu doldur. 1-1.5 ay içinde para geri yatar.
hocam 1-1.5 ay ne çok fazla ya
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme