Şimdi Ara

Z5500 Ekran Titremesi Mühim Arıza Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 yıllık z5500 setim var ancak 15 gündür ekranı göz kırpıyor.Yeri geliyor tam sönüyor,azalıyor.Hiç hoş değil ama sadece ekran sorunu ise aldırış etmeyecektim ancak sanırım mühim bir sorunmuş.MediaMarkt'ta sorduğumda acilen garanti kapsamında değiştirilmeyi düşünmem gerektiğini iletti.Bu olaya hakim bilen bir arkadaş var mı acaba? Bir de logitech yetkili servisi falan kimdir irtibata geçebilmem için?

    Önerileriniz varsa ilave olarak bekliyorum.



  • bana da oluyor du öle şimdi hiç yanmıyor
  • bende hiç dert etmiyeceğim de,mühim dediler güç kaynaklı bir sorun olabilir diye garanti varken halledyim diye düşünüyorum.
  • değiştir tabi garantisi varken hemen yenisini verirler. yetkili serviside logosofttur.
  • sorun müzik dinlemeni etkilemez sadece ekranla ilgili birşey.
  • basıma geldi aynısı ve sonunda kafayı yeni bozulma sebebidir bence hemen gerekli yerlere basvur benım garanti belgem cıkmadı kutusundan ondan yaptıramadım hala bozuk set druyo evde mahkemelik bi drum benımkisi
  • Z5500 lerin en meşhur arızasıdır.Ayrıca sorun ilerledikçe ses dedekte etmesi de sorunlu hale geliyor.DTS,dolby digital karar veremiyor.Ben ücretsiz servis nolarını (00800448825862)aramıştım.Hollanda dakiler çok sıcak bir şekilde ilgilenip hemen değiştiriyorlar.
    Garantiden yenisini yolluyorlar eskisi sizde kalıyor.Ama yeni gelende aynı şeyi bir süre sonra yapıyor.Tekrar garantiye telefon açtım.Gene yenisi geldi.Bakalım bu nekadar süre idare edecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uğur.Türkben -- 7 Ocak 2010; 14:13:55 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uğur.Türkben

    Z5500 lerin en meşhur arızasıdır.Ayrıca sorun ilerledikçe ses dedekte etmesi de sorunlu hale geliyor.DTS,dolby digital karar veremiyor.Ben ücretsiz servis nolarını (00800448825862)aramıştım.Hollanda dakiler çok sıcak bir şekilde ilgilenip hemen değiştiriyorlar.
    Garantiden yenisini yolluyorlar eskisi sizde kalıyor.Ama yeni gelende aynı şeyi bir süre sonra yapıyor.Tekrar garantiye telefon açtım.Gene yenisi geldi.Bakalım bu nekadar süre idare edecek.



    kaldırdılar o olayı. olsa ben de yenisini isteyecem. artık aldığınız yere götürün öyle değişim yaptırın diyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.