Şimdi Ara

Yol Yarış/Şehir Bisikleti Seçimi Salcano xrs 030 Apex

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün SALCANO XRS 030 APEX siparişi vermeye gittim, bisikletçi fabrikaya telefon açtı 15 gün sonra ürünleri çıkarıcakmış fabrika. ama bu arada bisikletçi benim aklımı biraz karıştırdı, bana şehir bisikleti almam gerektiğini, apex gibi yol yarış bisikletlerinin sürüş pozisyonunun rahatsız konforsuz olduğunu, en ufak tümsekte, engebede, çukurda sarsıntı yaşayacağımı söyledi, yokuşlarda ayağa kalkıp abanmak zorunda kalacağımı, bu tür bisikleti sürenlerin bacaklarının taş gibi olması gerektiğini, apexin lastik kalınlığının çok ince1 cm olduğunu v.s söyledi.

    Bana şehir bisikleti tavsiye etti hem sürüş pozisyonunun, hemde konforunun istanbul yollarına/tırafiğine en uygunu olduğunu söyledi. hele booyun fıtığın varsa apex'e hiç bulaşma dedi. bisiklet kiralıyayım yarış ve şehir bisikleti deneyeyim dedim, ama kiralık yarış bisikletleri yokmuş, sebebinide; yol yarış bisikletleri çok çok hassastır hemen dagılır diyor. kısacası kafam iyice karıştı beni yanıltmayamı çalışıyor elinde olan ürünleri alayım diye, yoksa doğrumu söylüyor anlamadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banasat -- 7 Nisan 2014; 14:01:57 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: banasat

    Bugün SALCANO XRS 030 APEX siparişi vermeye gittim, bisikletçi fabrikaya telefon açtı 15 gün sonra ürünleri çıkarıcakmış fabrika. ama bu arada bisikletçi benim aklımı biraz karıştırdı, bana şehir bisikleti almam gerektiğini, apex gibi yol yarış bisikletlerinin sürüş pozisyonunun rahatsız konforsuz olduğunu, en ufak tümsekte, engebede, çukurda sarsıntı yaşayacağımı söyledi, yokuşlarda ayağa kalkıp abanmak zorunda kalacağımı, bu tür bisikleti sürenlerin bacaklarının taş gibi olması gerektiğini, apexin lastik kalınlığının çok ince1 cm olduğunu v.s söyledi.

    Bana şehir bisikleti tavsiye etti hem sürüş pozisyonunun, hemde konforunun istanbul yollarına/tırafiğine en uygunu olduğunu söyledi. hele booyun fıtığın varsa apex'e hiç bulaşma dedi. bisiklet kiralıyayım yarış ve şehir bisikleti deneyeyim dedim, ama kiralık yarış bisikletleri yokmuş, sebebinide; yol yarış bisikletleri çok çok hassastır hemen dagılır diyor. kısacası kafam iyice karıştı beni yanıltmayamı çalışıyor elinde olan ürünleri alayım diye, yoksa doğrumu söylüyor anlamadım..


    salcano city fun 70 var bende şehir bisikleti. tümsekte engebede çukurda sarsıntı olayı bunlarda da var. eger bisiklette ön amartisör, sele amartisörü yada arka amartisör tarzı şeyler yoksa düz maşaysa sarsıntı olayı hepsinde geçerli. ama düz yolda bunların performansı çok daha yüksek maşalılara göre. tapi pahalı kilitlenebilir maşalı bişey alırsan kilitleyip aynı performansı alırsın. başka türlü sarsıntı aynı yol şehir trekking cross farketmez.

    bayır çıkma olayında da bi kaç defa bayırı çıkamayıp yürümek zorunda kaldım. teker ince ufak dişli. apexin tekerinde hiç diş yok sanırım daha ince. fakat bu konuda tam bilgim yok berki benim kondisyon çıkmaya yetmemişte olabilir 1.viteste bile çıkılmıyo.

    sürüş pozisyonu ayrı bir olay tabiki rüzgardan daha az etkilenmek için biraz daha egilerek sürüyosun yarış bisikletlerini. ama o olayı koltuk ve gidonu ayarlayarak halledersin. tabi şehir bisikletine göre genede biraz egik durman gerekiyor.

    bisikletçiler elindeki malı eritmek içinde al derler genelde sen onların önerisine degil kendi zevkine bak.




  • banasat kullanıcısına yanıt
    Aynı konuyu bf'yede açmışsınız alacağınız cevaplar benzer olacaktır Karşı taraf söylediklerinde kısmen'de olsa haksız değil yol bisikleti bambaşka bir kulvar bana göre ön maşa olmaması lastiklerinin ince olması şehir içinde kullanımını zorlaştırıcı etmenlendir bunlar yadsınamaz gerçekler. Yok sürüş pozisyonu kötüymüş bacaklar taş gibi olacakmış bunlar boş laflar eğer ki kondisyon yoksa, yanlış kadro seçimi , rahatsız bir oturma pozisyonu ayarlamazsanız Problemi mtb ilede yaşarsınız şehirlede . Yokuş çıkmak zor birşey değildir belirli bir ivme ile yokuşa yaklaşırsanız zaten belirli kısmını o hızla çıkarsınız geri kalanı düşük vites'te kolaylıkla katedersiniz . Bisikletin hafif olması onun hemen dağılacağının kanıtı değildir bakımları düzenli yapılmayan sürekli hor kullanılan araç bir arabada'da olsa kamyon'da olsa mutlak arızalanır sorun çıkarır . Bisiklet sonuç olarak mekanik bir sistem'den oluşuyor kulağınıza garip bir ses mi geliyor,fren mi geçmiyor,viteslerde boşluk mu var biliyorsanız bakmanız gerekir bilmiyorsanızda bir BİLENE göstermen gerektiğini anlatmak istiyordur sana. O sesin zamanla kaybolması arızanın geçtiğinin değil daha büyüklerinin yolda olduğu haberciside olabilir. Bu konularda hiç bir bilginiz yok ise bir bisiklet yarışı izleyin eğer benim beklentim bu değil diyorsan carraro sportive 227 al tur bisikleti olarak bak keyfine




  • Carraro 227 değilde 330'da var altarnatif alınacaklardan, yanlız rengi berbat bu renkten başka renginide netten bulamadım. ayrıca salcanocity sport 01 de diğer altarnatifi. bilemiyorum çok kararsız kaldım, aslında bir binip denesem en azından şehimi/yol bisikletimi karmaşasından kurtulmuş olacağım. bu sebeple hemen içinde şehir ve yol bisikleti olan bir bisiklet kiralayıcı dükkanı bulup denemem en doğrusu olacak.
  • banasat kullanıcısına yanıt
    Carraro 330 kimine göre başarısızlık kimine görede şaheser bir model diye nitelendiriliyor şahsen ben bisiklette bir maşa olması taraftarıyım . Carraro 330 güzel bir indirim yaptırıp aradaki farkla maşa takarım diyorsanız değmeyin keyfinize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Carraro 330 kimine göre başarısızlık kimine görede şaheser bir model diye nitelendiriliyor şahsen ben bisiklette bir maşa olması taraftarıyım . Carraro 330 güzel bir indirim yaptırıp aradaki farkla maşa takarım diyorsanız değmeyin keyfinize

    Sedona 350 de çok güzel bir model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Carraro 330 kimine göre başarısızlık kimine görede şaheser bir model diye nitelendiriliyor şahsen ben bisiklette bir maşa olması taraftarıyım . Carraro 330 güzel bir indirim yaptırıp aradaki farkla maşa takarım diyorsanız değmeyin keyfinize

    Sedona 350 de çok güzel bir model.

    sedona 350 bana göre parasını haketmiyor deore sisteme sahip ama liste fiyati 1200$ civarında onun ayarlarında salcano 1700 lira
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BTWIN Triban 3 Yol Bisikleti
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Carraro 330 kimine göre başarısızlık kimine görede şaheser bir model diye nitelendiriliyor şahsen ben bisiklette bir maşa olması taraftarıyım . Carraro 330 güzel bir indirim yaptırıp aradaki farkla maşa takarım diyorsanız değmeyin keyfinize




    Kilitlemelide olsa asvaltta kullanılacak bisiklet için amastörlü maşa bisikleti hiç kimse önermiyor, boşuna gereksiz ağırlık deniyor, ayrıca disk frende kimse önermiyor v fren öneriliyor. ne deriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutO35

    quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Carraro 330 kimine göre başarısızlık kimine görede şaheser bir model diye nitelendiriliyor şahsen ben bisiklette bir maşa olması taraftarıyım . Carraro 330 güzel bir indirim yaptırıp aradaki farkla maşa takarım diyorsanız değmeyin keyfinize

    Sedona 350 de çok güzel bir model.

    sedona 350 bana göre parasını haketmiyor deore sisteme sahip ama liste fiyati 1200$ civarında onun ayarlarında salcano 1700 lira

    Hidroform kadro, havalı maşa, DT Swiss jant seti, Schwalbe Marathon lastikler, raceface evolve set, tasarım, satış sonrası daha iyi destek bunlar aradaki fark için fazlasıyla değer.




  • sürüş alanınıza göre tercih yapmanız gerek bu arada bayinin dedikleri son derece yanlış satmak için söylemiş sana da
  • Standart takılan maşaların min ağırlığı 2 kg'dur sabit maşalarda keza daha hafif olduğu aşikar ama sizde kondisyon yok ise isterse bisikletiniz 8 kg olsun çok büyük fark hissetmeniz mümkün değil . Bisikletin üstünde kitlenilir bir maşa olması hiç olmamasından bence iyidir kendim mtb sürüyorum çoğu zaman kapalıdır ön maşa gerektiği zaman açarım gerektiği zaman kaparım.

    Hocam sedona markası bu sene bence daha çok adından kazanmaya çalışıyor

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-toker-den-sedona-350-sehir-bisikleti-28-jant-2014-kask-hediyeli-158560213/detay

    Bisiklet alırken sedona 950 incelemiştim ama fren sistemi olarak avid 1 seçmeleri beni 2500 liralık bisikletten soğuttu

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-yk-bisiklet-ten-salcano-citysport-01-sehir-bisikleti-2014-model-159969816/detay

    2 bisiklet yürüyen aksam olarak birebir aynılar verdiğiniz farklar hariç tabiki

    aradaki 1000 liraya yakın oluşan fark bana göre değmez




  • Arkadaşlar gelin son noktayı koyalım sipariş vermem lazım.

    Yol Bisikleti Olursa= Salcano XRS 030 Apex(bunu kenara koyalım)

    Şehir/Tur Bisikleti Olursa=


    1)MERİDA BİSİKLET CROSSWAY 300

    SAYISI : 27
    KADRO : Crossway TFS-D
    MAŞA : SR Suntour NEX ML 63
    ARKA VİTES : Shimano SLX-9
    ÖN VİTES : Shimano M390
    VİTES KOLU : Shimano Acera-X Rapidfire
    FREN KOLU : dahili
    FREN : Tektro HDC Hydraulic Disc 160 mm
    AYNAKOL : SR Suntour XCR 48A-38-28 CG
    ORTA YATAK : Shimano Cartridge
    ZİNCİR : KMC Z99 9s
    HAZNE ÖN : Alloy Disc QR
    JANT : Merida Comp D
    KASET : Shimano CS-HG20-9 11-34
    LASTİKLER : Merida Speed 40 Reflex
    GİDON BOĞAZ : Adjustable Pro OS A-Head
    FURÇ TAKIMI : Conoid semi Neck
    SELE BORUSU : Suspension One D 27.2 mm
    SELE : Cross Sport
    PEDAL : Lite Alloy
    AĞIRLIK : 13.60

    2)2014 FOCUS LOST LAGOON CS 1.0 ŞEHİR VE TUR BİSİKLETİ

    Kadro : Trekking 1.0 Cross, alloy
    Maşa : Suntour NEX MLO, lockout
    Fren bacakları : Tektro HDC-300
    Arka Vites : Shimano Deore
    Fren Kolu : Shimano Deore
    Aynakol : Shimano Deore
    Dişli Oranı : front: 48/36/26, rear: 11-34
    Gidon : Concept SL, Riser, 620 mm
    Gidon Boğazı : Concept SL
    Sele : Concept Cross
    Sele Borusu : Concept SL
    Göbekler : front/rear: Concept SL
    Jantlar : Rodi Freeway Disc
    Lastikler : Schwalbe CX Comp, 40-622


    3)2014 SEDONA 350 ŞEHİR VE TUR BİSİKLETİ

    KADRO : 6061 ALUMINIUM 26
    VİTES SAYISI : 30
    MAŞA : VIVA AIR RL
    ORTA YATAK : -
    AYNAKOL : Deore FC-T611
    VİTES KOLU : Deore SL-T610
    FREN : Deore BL-T615
    ZİNCİR : SHIMANO HG-54
    VİTES / ÖN : Deore FD-T611
    VİTES / ARKA : Deore RD-T610
    KASET : SHIMANO CS-HG62 11-34
    ELCİK : VELO COMFORT
    GİDON : RACEFACE EVOLVE FLAT 600MM
    BOĞAZ : RACEFACE EVOLVE
    SELE BORUSU : RACEFACE EVOLVE 375mm 31,6
    JANT ÇEMBERİ : DT SWISS 444D 29
    HAZNE / ÖN : Deore HB-M615
    HAZNE / ARKA : Deore FH-M615
    FURÇ TAKIMI : NECO 142
    PEDAL : Shimano PD-T420
    SELE : SEDONA 6076
    LASTİK : SCHWALBE MARATHON 700X38
    PARK AYAĞI : TRANZ-X


    4)Carraro Sportive 330

    KADRO ALÜMİNYUM 6061. TRIPLE - BUTTED 1.1/8" YARI ENTEGRE
    MAŞA 28" YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
    SELE SELLE ROYAL SHADOW
    AYNAKOL SHIMANO FCT551 48X36X26
    VİTES / ARKA SHIMANO DEORE SHADOW
    VİTES / ÖN SHIMANO SLX
    VİTES KOLU SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
    FREN SHIMANO BRM395 HİDROLİK DİSK
    LASTİK SCHWALBE 700x35C 35-622 KOJAK
    JANT 28" CARRARO ÇİFT KAT ALÜMİNYUM 36H Dİ


    5)Salcanı City Sport 01

    700
    MAŞA
    SUNTOUR NEX DS RL GİDONDAN KİLİTLEMELİ MAŞA
    ARKA VİTES
    SHIMANO RD-T610 DEORE
    KADRO ÖLÇÜLERİ
    18"-20"
    AYNA VE KOL
    SHIMANO FC-T611-L DEORE KRANK TAKIMI
    FREN TAKIMI
    SHIMANO M395 HİDROLİK DİSK FREN TAKIMI
    VİTES KOLU
    SHIMANO T610 DEORE 30 VİTES
    RUBLE
    SHIMANO CS-HG50-10 KASET DİŞLİ
    ÖN DEĞİŞTİRİCİ
    SHIMANO T610 DEORE
    GİDON
    ZOOM SALCANO LOGOLU MTB-AL-152 TP ALÜMİNYUM GİDON
    BOĞAZ
    ZOOM SALCANO LOGOLU TDS-C-215 ALÜMİNYUM DERECELİ GİDON BOĞAZI
    SELE BORUSU
    ZOOM SALCANO LOGOLU SP-233 ALÜMİNYUM SELE BORUSU
    SELE
    SALCANO LOGOLU, JEL TAKVİYELİ SELE
    FURÇ TAKIMI
    NECO H115 SALCANO LOGOLU FURÇ TAKIMI
    TEKER SETİ
    "CONTINENTAL COUNTRY PLUS S 28X1,6 REFLEKTÖRLÜ LASTİK"




  • Valla benim imkanim olsa hic dusunmeden XRS030 u alirdim.

    Bence yol bisikletini secin kendinize uygun bir kadro ile belirttiniz rahatsizliklarin cogunu kaldirabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.