Şimdi Ara

yol tutuş karşılaştırması ARTEON/INSIGNIA/TALİSMAN (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
7.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sonuç ortada. net.
  • Insignia çok iyi.

    Arıza hususunda da vw çok arıza yapan sıkıntılı araçlardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Insignia çok iyi.

    Arıza hususunda da vw çok arıza yapan sıkıntılı araçlardan.
    yol tutuş konusunda arıza muhabbetine girmişsin. derdinin vw olduğu çok açık. sen de vw alma, bu kadar basit.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Almam zaten.

    Sen herhangi bir sanayi ye uğra da hangi araçta ne gibi sıkıntı var ve en çok hangileri de arıza var araştır.

    Biz bu işin içindeyiz, yüzlerce tamirci tanırım ve işim gereği gezerim.

    Durum net.

    En iyiler Toyota Honda onların altında Hyundai Ford

    Şunu da söyleyeyim Opel de sıkıntılı araclardan. Insignia güzeldir o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Almam zaten.

    Sen herhangi bir sanayi ye uğra da hangi araçta ne gibi sıkıntı var ve en çok hangileri de arıza var araştır.

    Biz bu işin içindeyiz, yüzlerce tamirci tanırım ve işim gereği gezerim.

    Durum net.

    En iyiler Toyota Honda onların altında Hyundai Ford

    Şunu da söyleyeyim Opel de sıkıntılı araclardan. Insignia güzeldir o ayrı.
    sanayiyle işim olmaz. 3 sene golf kullandım ve çok memnun kaldım, passat'a geçtim. dh'daki anti-vag tayfasını dinlesem mazda 6 almam gerekirdi.

    capon-kore araçlarıyla işim olmaz bu saatten sonra. artık biraz kalite-konfor yaşayalım. eski iş yerimde civic çok kullandım, takoz gibi araba. corolla da ondan farklı değil. kaldı ki d sınıfı araç aldım, ne var seçenek? insignia'dan başka seçenek yok. e insignia da çirkin ördek yavrusu gibi bişey, passat kalitesinde de değil. avensis ve mondeo'yu da kullandım, hala ithal ediliyor olsalardı da almazdım. arkadaşımda vardı x-type, onu da kullandım, o da tırt. c180 var biraderde ceviz kadar araç, ordan kaybediyor zaten kaldı ki dizel almaya kalkınca fiyat farkı iyice açılıyor.

    passat sınıfında tek. gerisi masal hikaye...




  • Arteonun dönüşlerde kahkayı patlattım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Araçtan beklentine bağlı.

    Golf'ün kalite hissiyatı ve konforu gayet iyidir.

    Sorunsuzluk ararsan misal olarak Auris Civic Corolla vs.

    Bunlarda çokok iyi bir konfor bulamazsın ama başka yönlerden üstün.

    Passat kalite ve konforunu bende beğenirim ama diğer yönlerden sıkıntılı.

    Sonuç olarak her arabanın diğer araca göre üstünlükleri farklı.

    Kimisi yol tutuş sürüş zevkinde ön planda, kimisi mekanik sorunsuzlukta, kimisi konforda genişlikte.

    Sürücü için hangisi ön planda ise o araç alınır.

    O yüzden çok farklı bakış açıları ve marka fanatizmi ortaya çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Araçtan beklentine bağlı.

    Golf'ün kalite hissiyatı ve konforu gayet iyidir.

    Sorunsuzluk ararsan misal olarak Auris Civic Corolla vs.

    Bunlarda çokok iyi bir konfor bulamazsın ama başka yönlerden üstün.

    Passat kalite ve konforunu bende beğenirim ama diğer yönlerden sıkıntılı.

    Sonuç olarak her arabanın diğer araca göre üstünlükleri farklı.

    Kimisi yol tutuş sürüş zevkinde ön planda, kimisi mekanik sorunsuzlukta, kimisi konforda genişlikte.

    Sürücü için hangisi ön planda ise o araç alınır.

    O yüzden çok farklı bakış açıları ve marka fanatizmi ortaya çıkıyor.
    ben kullandığım aracı çok fazla hırpalamam. o yüzden pek sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. zaten asfalt şoförüyüz. sorunsuzluk olarak golf de çok sorunsuzdu. civic için sorunsuz falan derler ama eski şirketimde civic vardı golf'ten sorunsuz değildi. hatta manuel şanzımanında vort-cort falan yapma sıkıntısı vardı. otomatiği de pek güzel değildi + çok yakıyordu. arkada klima üfleci yoktu ve arkadakiler pişerken öndekiler donuyordu bu yüzden. işyerinde bunları görünce civic'e hiç bakmadım. 3 sene golf kullandım ve hiç pişman olmadım, araba kullanmışım dedim. corolla civic'den de beter. gerçekten çok çağdışı bir araç. auris zaten corolla'nın 2. eli fecaat olan kardeşi.

    passat'ı kalite + konforu için aldım. diğer yönlerini de bakalım yaşayarak görecez. dsg sıkıntılı gibi duruyor. başka bir bakımdan da sıkıntı çıkaracağını sanmam. referansım golf. ikisi de almanya'da üretiliyor.dsg sorununu da +2 yıl garantiyle bertaraf edecektim ama ben aldıktan sonra garanti uzatma için bir fiyat güncellemesi yapmışlar ki evlere şenlik. keşke aldığım gibi hemen uzatsaydım garantiyi. çok kötü olmuş... artık iyi niyete kalıcaz başımıza birşey gelirse.




  • Hiç kimse beğenmiyor ama 20 bine kadar alınabilecek en iyi araba hala b kasa vectra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    sanayiyle işim olmaz. 3 sene golf kullandım ve çok memnun kaldım, passat'a geçtim. dh'daki anti-vag tayfasını dinlesem mazda 6 almam gerekirdi.

    capon-kore araçlarıyla işim olmaz bu saatten sonra. artık biraz kalite-konfor yaşayalım. eski iş yerimde civic çok kullandım, takoz gibi araba. corolla da ondan farklı değil. kaldı ki d sınıfı araç aldım, ne var seçenek? insignia'dan başka seçenek yok. e insignia da çirkin ördek yavrusu gibi bişey, passat kalitesinde de değil. avensis ve mondeo'yu da kullandım, hala ithal ediliyor olsalardı da almazdım. arkadaşımda vardı x-type, onu da kullandım, o da tırt. c180 var biraderde ceviz kadar araç, ordan kaybediyor zaten kaldı ki dizel almaya kalkınca fiyat farkı iyice açılıyor.

    passat sınıfında tek. gerisi masal hikaye...

    Alıntıları Göster
    Passat’ ın hangi yönü yeni insignia’ dan daha kaliteli mesela? Hissiyat derseniz, alman olsun taştan olsun veya alırsın ford olursun lord diyen amcamın, arabalarla ilgili yorumundan farklı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 23 Ekim 2018; 3:37:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stasi

    Passat’ ın hangi yönü yeni insignia’ dan daha kaliteli mesela? Hissiyat derseniz, alman olsun taştan olsun veya alırsın ford olursun lord diyen amcamın, arabalarla ilgili yorumundan farklı olmaz.

    Alıntıları Göster
    ben otomobil test uzmanı değilim, bir makale yazayım. okuduğum testlerin tümünde insignia passat'ın gerisinde kalıyor. bu önemli bir kriter. tüm avrupa + türkiye satış rakamları da bunu destekliyor.

    insignia'nın tipi ve koltuklarının konforu passat'ın gerisinde. passat'ın arka koltukları yeter. resmen şişirilmiş astra tipinde insignia. passat'ın farları ve stopları, yandaki ütü izi yeter.

    insignia'nın 1.6 dizeli çok yakıyor. testlerde de bunu söylüyorlar. çok yakmasına rağmen iyi de kaçmıyor, bunu söylüyorlar testlerde. passat 1.6 dizel ile çılgın tüketim rekorları var avrupa'da kırılmış. kağıt üstünde zayıf torkuna rağmen rakiplerinden geri kalmayan sorunsuz bir motor.

    servis konusunda da opel'in vw'den geri olduğu aşikar. vw'nin çok daha fazla servisi var.

    tabii ki 2. eli de çok önemli. dizel otomatik passat çeyrek altın gibi. insignia'nın 3-4 sene sonra isminin ne olacağı bile belli değil.

    d sınıfında passat ve superb arasında kaldım. o derece insignia benim için liste dışıydı. herşeyi güzel olsa benim için tipten kaybeder ki passat kalitesinde olduğuna inanmıyorum.

    bu yorumlarımın senin gözünde amcanın yorumundan farkının olmaması da NOP.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    yeni insignia nın yol tutuşu passattan iyi olabilir. diğer tüm unsurlarda passat öndedir. passat ın fiyatlandırması çok saçma insignia ile aralarındaki fark fiyat farkları kadar yok. bir çok insan bu yüzden insignia daha alınabilir bir araba olarak düşünüyor. katılıyorum ben de.
  • Dikkatimi çeken başka bir hususta lastik modelleri oldu.



    Insignia ve Talisman'da Primacy 3 varken Arteon'da PZero var.Ona rağmen iki modelin gerisinde kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    yeni insignia nın yol tutuşu passattan iyi olabilir. diğer tüm unsurlarda passat öndedir. passat ın fiyatlandırması çok saçma insignia ile aralarındaki fark fiyat farkları kadar yok. bir çok insan bu yüzden insignia daha alınabilir bir araba olarak düşünüyor. katılıyorum ben de.
    çok saçma derken? passat'ta içinde şu şu şu olan donanımın fiyatı şu kadar insignia'da bu kadar desen anlarım ama çok saçma nasıl bir kıstastır? aynı donanım seviyelerinde donanımları birebir karşılaştırınca golf'te de passat'ta da fiyat farkı fazla değil opel'deki emsallerine göre. aradaki kalite için o fark verilir. bir çok insan insignia daha alınabilir bir araba olarak düşünse satışları iyi olurdu. avrupa'da da türkiye'de de satışlarda passat'ın çok gerisinde insignia.




  • insignia 79 ile girdiğinde son düzlükte ortadaki dubayı deviriyor ama 83 ile girince devirmiyor. araba hızlandıkça yol tutuşumu artıyor artıyor arabanın.

    Tıraştan bir test olmuş sanki
  • Arteon gibi boş saçma bir modelle iki Fransız boğası karşılaştırilarak; ne yapilmak, nereye varmak istenmektedir?



    Üstün Fransız Teknolojisi burada da yine kendisini belli etmiştir. Talisman rakiplerine cevabını pistte tokat gibi vurmuştur. Yine Insignia'da yeni Fransiz genleri sayesinde iyi bir performans sergilemiştir.



    Arteon denen garabete yorum yapmaya gerek yok zaten. Her şey ortada arac break dansa baslayacak az daha zorlasalar.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    sensin.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.