Şimdi Ara

Yine ticari, yine kaza... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Doblo, Transit, Connect, Kurye, Kango vs... gibi araçların sabah 8 akşam 8 arası şehir içine girmesi yasaklanmalı.

    MPV diye ticari araç alıp kullanan bir ülkeyiz.

    Hoş kamyonların da girmesi yasak ama Ankara'da gündüz 100'lerce tır ve kamyon her yere girip çıkıyor orası ayrı, yasak koysak ne olacak uygulayan yok.

    Sigara yasağı gibi, gece her mekan da içiliyor.

    leon,şirokko,golf,focus gibi
    arabaların saat kaçta trafiğe çıkmasına izin verelim

    hangileri daha fazla kazaya karışıyor acaba

    birde Ankara trafiği içinde düşünüldüğünde tarifi münkün değil..

    İstanbulu saymıyorum artık o biçim.
  • Nolucakti sanki emniyet kemerini taksaydi simdi arabadaj ucmayip arabanin icinde kalip yasiyor olucakti yaptigi buyuk bir hata olsabile hayatta olucakti oldumu simdi.
    EMNIYET KEMERI HAYAT KURTARIR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen akşam Bulancak'tan Giresun'a doğru giderken bir tane Broadway'le BMW 3.16 kapışıyorlardı. Makas ata ata. Bizde de 2000 model 1.6 16v otomatik vites astra var. Neyse bizde hızlandık biraz 140'a kadar çıktı abim. Ama adamlar deli gibi gidiyorlar ben mesela korktum o da yavaşladı zaten sonra. Adamın hiç umrunda değil ya. Senin altındaki araba bile değil Broadway yahu. Neyine güvenip basıyorsun bu araçla bu kadar. Hadi 3.16 da neyse adamda bir ton elektronik sistem vardır anasını satayım ESP'si ABS'si bilmem nesi. Senin Broadway'in de fren bile olmaz o hızda.
  • Şirket aracı, ticariler, tofaşçılardan korkarım ben yolda. Herkesi aynı keseye koymamak lazım tabi.
  • Çok yazık 19 yaşında daha hayatının trafikte makas atmaktan daha önemli olduğunu bile anlayamayacak kadar küçük Allah rahmet eylesin.
  • Ben böyle failinin öldüğü kazalarda yapılan suçlayıcı yorumları yanlış buluyorum.
    Genç sürücü olması ve zikzaklar yaparak gelmesi muhtemelen herkesin aklına makas atan genç kaza yaptı ve öldü izlenimi uyandırıyor.
    Belki gerçekten öyledir. Bu bilinçli ve isteyerek yapılmış bir durum olur, bedelini de ağır şekilde ödemiş olur.

    Belki de önünde sıkışan trafiği geç fark etti, aracın frenleri zayıf olduğundan duramadı ve sağa sola kırmaya başladı.
    Bunun adı dikkatsizlik olur, kasıt yoktur. Durum farklıdır yukarıdakine göre. Bunun cevabını sürücü biliyordu ama vefat etmiş durumda olduğundan cevabı öğrenemeyiz.
    Belki video kaydı çıkarsa olay aydınlanabilir.

    Diğer taraftan makasçıların cezaları mahkemeler tarafından kasten birden çok kişi öldürme, kasten birden çok kişiyi yaralama, ve bunun teşebbüsleri çerçevesinde değerlendirilmeli.




  • alın işte yeni kasa c serisi merso nun yaptıkları

    http://www.milliyet.com.tr/otomobil-otobus-duragina-girdi-3-gundem-2133500/

    arabanın ne günahı var suçlu olan sürücüler.
  • gecceanduana kullanıcısına yanıt
    Sorun nedir biliyormusunuz o ticarilerin zaten yasal hız sınırı var ve o hız sınırına kadar yol tutuşları iyi denecek kadar var.nedeni devrilmeye elverişli olmasından.

    ama o sınırı ve sınırlarını zorlarsan kaza kapabileceğin aşikar .

    bilinç çok önemli bilinç olmadıktan sonra pickupla traktörle bile artislik yapılmaya devam edinir.

    birde polisler gereksiz şeylerle uğraşmaktan ziyade önemli işlerle uğraşsalar çok daha iyi olacak.yok sis farın açık kalmış gel bi ceza yazalım.lan sanane gündüz vakti kimsenin gözünü aldığ yok bişi yok zararı yok sanane lan . gece sis farını zenonlayanlara ceza kes.

    neyse konumuz farklı.

    yani durum bu ticarilerin denetimi fazla olmalı.
  • Refüjle arasında 1.82 m. mesafe bırakıp, trafiğin daha hızlı boşalması için geç-geç yapan polislerimizi anlayamadığım gibi, bu kazanın da nasıl olduğunu tam anlamadım. Şaşırmıyorum artık, ama tecrübeden, bilmekten değil.

    Yüksek süratin ne olduğunu çoğu kişi anlamıyor. Şehirliler içinse taş atmasını bilmez derler. Bu kadarına eskiden beri alışığım. Ama bu yeni "büyükşehir"dekiler fiziksel, katı yapıdan tamamen uzak, tamamen la-mekan görünüyorlar. Bir bilgisayar çipi gibi belirli bir set komut ve veri değerlendirmesini öğrenmiş, telefonları, dijitalleri, kartlarıyla, çevre dedikleri devreleriyle yaşıyorlar. Telepatik hortlaklar gibiler.

    Bence gelecekte en önemli ders matematik değil, beden eğitimi olacak. Hatta şu anda öyle olmalı. Psikolojinin bugüne kadar doğal ve doğuştan varsaydığı bilgiler meğer değillermiş, onları öğretecek bir beden eğitimi... Bir kazadan çıkarmıyorum bunu tabii ama ekran okşayan, yürürken de direğe ve birbirlerine toslayan yeni tip insanlarımız, otomobil kullanmak istediklerinde gerçek tehlikeler oluyorlar. Genci, yaşlısı hepsi tehlikeli kullanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Refüjle arasında 1.82 m. mesafe bırakıp, trafiğin daha hızlı boşalması için geç-geç yapan polislerimizi anlayamadığım gibi, bu kazanın da nasıl olduğunu tam anlamadım. Şaşırmıyorum artık, ama tecrübeden, bilmekten değil.

    Yüksek süratin ne olduğunu çoğu kişi anlamıyor. Şehirliler içinse taş atmasını bilmez derler. Bu kadarına eskiden beri alışığım. Ama bu yeni "büyükşehir"dekiler fiziksel, katı yapıdan tamamen uzak, tamamen la-mekan görünüyorlar. Bir bilgisayar çipi gibi belirli bir set komut ve veri değerlendirmesini öğrenmiş, telefonları, dijitalleri, kartlarıyla, çevre dedikleri devreleriyle yaşıyorlar. Telepatik hortlaklar gibiler.

    Bence gelecekte en önemli ders matematik değil, beden eğitimi olacak. Hatta şu anda öyle olmalı. Psikolojinin bugüne kadar doğal ve doğuştan varsaydığı bilgiler meğer değillermiş, onları öğretecek bir beden eğitimi... Bir kazadan çıkarmıyorum bunu tabii ama ekran okşayan, yürürken de direğe ve birbirlerine toslayan yeni tip insanlarımız, otomobil kullanmak istediklerinde gerçek tehlikeler oluyorlar. Genci, yaşlısı hepsi tehlikeli kullanıyor.

    Hocam efsanesin ya. bayılıyorum senin bu analizlerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    alın işte yeni kasa c serisi merso nun yaptıkları

    http://www.milliyet.com.tr/otomobil-otobus-duragina-girdi-3-gundem-2133500/

    arabanın ne günahı var suçlu olan sürücüler.

    Araç rcz yalnız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doblo caddy connect cogu otomobilden iyi yol tutusu olan araclar. Surucu hatali diye aksam 8 den sonra trafige cikmamali vs. oldu canim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O yükseklikle nasıl otomobilden daha iyi yol tutuyormus. Biraz fazla attın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    O yükseklikle nasıl otomobilden daha iyi yol tutuyormus. Biraz fazla attın

    En azindan birkac hafta kullan da gel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fırat.ç.


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    O yükseklikle nasıl otomobilden daha iyi yol tutuyormus. Biraz fazla attın

    En azindan birkac hafta kullan da gel.

    Eniştemde var benim, ben kullanıyorum bazen. Yol tutuşundan ne anladığını çok merak ettim Benim 80-90'la frensiz girdiğim virajı 50'yle ön tamponuyla arka tamponu ayrı oynamasını daha iyi algılıyorsan başka. Herkes bütçesine ve zevkine göre araç kullanabilir ama bu tip ticari araçların binek ve apaçilik için kullanılmasına engel olunmalı.




  • iyi olmuş diğer tarafa gittiği bir öküzden daha kurtulduk sırayla bir gün tükenecek bunlar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.