Şimdi Ara

Yine Kamyoncular !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tamam anlıyorum çok zor bir meslek sabah akşam yollarda perişan oluyorsunuz allah yardımcınız olsun ama kafa basmıyor mu kardeşim illa inip kavga mı edelim napalım yani eşkiya mı olalım satırla bıçakla gezip yol vermeyeni bıcaklayıp kaçalım mı olayı anlatayım
    şimdi 2 gün önce tatil dönüşü geliyorum ben giderken köy yolundan gittim yollar iyi güzel bi 15km yol asfalt dökülmemiş yer var kumlu biraz neyse güzel bir şekilde gittim dönüşü de aynı yoldan yapayım dedim bide sabah kamyoncular bicerciler olur diye akşam ordan geçeçek şekilde ayarladım herşey güzel gidiyorum kamyoncu önümde sollayacağım yol vermiyo adam ulan sanki babasının yolu sonra tam geçiyorum tak önümden araç köy yolunda basmış 200 e geliyo kamyoncu da hiç sinyal falan vermiyo resmen ani frenle sağa çektim ailem olmasaydı ben o kamyoncunun önünü kesip bi güzel pataklardımda 42 plaka konya plakalıydı plakayı almayı unuttum polisi arayacaktım herif hem yol vermez hemde önden araç geliyor hiç bir sinyal falan vermiyor ... herif neyse hava karardı ben yol çalışması olan yoldan gidiyoruz arkadan da 06 plakalı bi kamyon o yolda ben 15 km 50 60 la gidiyorum kamyoncu 80 90 basıyo salaklık bende yol verdim o kumlu yolda geçti resmen önümde bulut oluştu 5 dakka önümü göremedim derken arkadan kamyonun teki daha geçti resmen bile bile bide korna çalıyor uyuz herif ne acelesi varsa adamlar 80 90 basıyolar o yolda allahtan yol bitti solladım hepsini gittim sağ sağlim döndüm evime
    bide bazı araçlar uzunları açmış yanımdan gidiyor
    nerde almış bunlar ehliyeti anlamıyorum ki o açınca bende açtım hemen kapattı
    siz siz olun kamyonculara böyle yollarda yol vermeyin.







  • İmzandaki ile o kötü yola mı girdin.
  • yol iyi de 15km asfalt dökülmemiş yer var bende dedim 5 günde bitirmişlerdir meğer bitmemiş
  • Hocam ilk konuda haklısınız bazı kamyonlar sizinle oyun oynuyorlar hatta tam sollayacakken yolu ortalayanıbile gördüm.
    Ama bilerek yapmamışta olabilir.

    2. Konuda ise yol eğer uygusa kamyon o hızlara çıkabilir. Kamyonlarda takograf var 9saatten fazla yol gidemezsiniz eğer 9saatte gideceği yere varamazsa sonraki güne kadar beklemek zorunda(11saat) .yani gideceği yere yetişebilmek için hızlı gidiyor olabilir.
    Veya sebzeci de olabilir onlar genelde hızlı gider çünkü yükleri sürelidir. Mesela izmirden Ankara'ya 9saatte gelmek zorundadır. Eğer yetiştirmezse parasını vermezler.
    Tabi eğer keyfi olarak hız yapıyorsa siz haklısınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen de nokta kullanmiyorsun. Kamyoncunun mantigindan cok da farkli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosphere kullanıcısına yanıt
    iyi kardeşim o zaman bende yolu ortalar kimseye yol vermem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam ilk konuda haklısınız bazı kamyonlar sizinle oyun oynuyorlar hatta tam sollayacakken yolu ortalayanıbile gördüm.
    Ama bilerek yapmamışta olabilir.

    2. Konuda ise yol eğer uygusa kamyon o hızlara çıkabilir. Kamyonlarda takograf var 9saatten fazla yol gidemezsiniz eğer 9saatte gideceği yere varamazsa sonraki güne kadar beklemek zorunda(11saat) .yani gideceği yere yetişebilmek için hızlı gidiyor olabilir.
    Veya sebzeci de olabilir onlar genelde hızlı gider çünkü yükleri sürelidir. Mesela izmirden Ankara'ya 9saatte gelmek zorundadır. Eğer yetiştirmezse parasını vermezler.
    Tabi eğer keyfi olarak hız yapıyorsa siz haklısınız.

    Çoğu kamyon eski olduğundan yok , olsada zaten hızı düşük gösteren cihaz v.s. tırlarda dahil çoğunda var
    Saat olayı ise çok basitçe başka birini kullandı olarak gösterebiliyor yakalanma ihtimali baya az ama babam tırda çalışırken bi kere yedi şans işi biraz




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sen sollama yapmadan adamın sinyal yakarak sana geç işareti vermesi zaten yasak,sollamaya kalkıp da karşı şeritteki arabayla karşılaştıysan yine senin hatan yola bakmadan çıkmışsındır.Ama senin geçmen için biraz sağa yanaşmaması onun hatası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam ilk konuda haklısınız bazı kamyonlar sizinle oyun oynuyorlar hatta tam sollayacakken yolu ortalayanıbile gördüm.
    Ama bilerek yapmamışta olabilir.

    2. Konuda ise yol eğer uygusa kamyon o hızlara çıkabilir. Kamyonlarda takograf var 9saatten fazla yol gidemezsiniz eğer 9saatte gideceği yere varamazsa sonraki güne kadar beklemek zorunda(11saat) .yani gideceği yere yetişebilmek için hızlı gidiyor olabilir.
    Veya sebzeci de olabilir onlar genelde hızlı gider çünkü yükleri sürelidir. Mesela izmirden Ankara'ya 9saatte gelmek zorundadır. Eğer yetiştirmezse parasını vermezler.
    Tabi eğer keyfi olarak hız yapıyorsa siz haklısınız.

    Çoğu kamyon eski olduğundan yok , olsada zaten hızı düşük gösteren cihaz v.s. tırlarda dahil çoğunda var
    Saat olayı ise çok basitçe başka birini kullandı olarak gösterebiliyor yakalanma ihtimali baya az ama babam tırda çalışırken bi kere yedi şans işi biraz

    Hocam eskilerdede var tako. 3.5ton üzeri modele bakılmaksızın zorunludur.
    Haklısınız Hız düşürücü çoğunda var. Ama yeni çıkan elektroniklerinini düşüremiyorlar.
    Eski analoglar çok kolay ayarı bozuluyor. Genelde 10-15km az gösterecek şekilde ayarlıyorlar takoyu.
    Ancak zaten 85kmye kadar hız yapabilir zaten.
    Ama çoğu kamyoncu 9 saat kuralına uyuyor ama. Tabi ona uymadanda takografa hata verdirmemenin yolu var.
    Ama polis yakalarsa yaptığına yapacağına pişman ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ongun_44 -- 29 Haziran 2013; 14:49:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biri özet geçsin !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam ilk konuda haklısınız bazı kamyonlar sizinle oyun oynuyorlar hatta tam sollayacakken yolu ortalayanıbile gördüm.
    Ama bilerek yapmamışta olabilir.

    2. Konuda ise yol eğer uygusa kamyon o hızlara çıkabilir. Kamyonlarda takograf var 9saatten fazla yol gidemezsiniz eğer 9saatte gideceği yere varamazsa sonraki güne kadar beklemek zorunda(11saat) .yani gideceği yere yetişebilmek için hızlı gidiyor olabilir.
    Veya sebzeci de olabilir onlar genelde hızlı gider çünkü yükleri sürelidir. Mesela izmirden Ankara'ya 9saatte gelmek zorundadır. Eğer yetiştirmezse parasını vermezler.
    Tabi eğer keyfi olarak hız yapıyorsa siz haklısınız.

    Çoğu kamyon eski olduğundan yok , olsada zaten hızı düşük gösteren cihaz v.s. tırlarda dahil çoğunda var
    Saat olayı ise çok basitçe başka birini kullandı olarak gösterebiliyor yakalanma ihtimali baya az ama babam tırda çalışırken bi kere yedi şans işi biraz

    Hocam eskilerdede var tako. 3.5ton üzeri modele bakılmaksızın zorunludur.
    Haklısınız Hız düşürücü çoğunda var. Ama yeni çıkan elektroniklerinini düşüremiyorlar.
    Eski analoglar çok kolay ayarı bozuluyor. Genelde 10-15km az gösterecek şekilde ayarlıyorlar takoyu.
    Ancak zaten 85kmye kadar hız yapabilir zaten.
    Ama çoğu kamyoncu 9 saat kuralına uyuyor ama. Tabi ona uymadanda takografa hata verdirmemenin yolu var.
    Ama polis yakalarsa yaptığına yapacağına pişman ederler.

    Takmayanlar dediklerim kaçak çalışanlar iş oldukça mal taşıyanlar böyle insanlarda var memlekette
    Elektronik dediğiniz takonun en üstü ehliyet takılanlar ama bununda hızı düşürebiliyor veya üst limiti belirleyebiliyorsunuz
    Anoglarda anlık çizdiği için %10-15 düşük ayarlanabilir veya başka tako verilir 2 dakkada hazır çizilmişin üstüne tarih atarsınız, araç bilgileri v.s. yazarsınız olur biter.
    Şunuda tecrübeme göre söylemek isterim özellikle tırlar yokuş aşağı 100-110 a çok rahat çıkabilirler , 20-30 ton atıyorlar itme gücü çok yüksek oluyor.
    Ceza konusunda ise peder 1 kere ceza yedi almanya dolaylarında yanlış hatırlamıyorsam 2 bin euro civarı tutmuştu 3-4 sene evvel zaten hızlı gitmelerine zorlayan firma olduğundan biz ödemedik ama burada o kadar yüksek değildir muhtemelen, bilemiyorum




  • Bunlar hadi neyse ama sol şeritten kapatmış gidiyorsun sağdada dizili kamyonlar var sellektör yapıp uyarmana rağmen kamyon sürüsünden brisi önüne atlıyor hemde sinyalsiz... Yahu görüyorsyn araç geliyor hatta bazıları nerdeyse onun yanındayken çıkıyor sollamaya, hepside aynı taktik korna çalıp sellektöre asıldınmı hemen sola sinyali yakıyorlar...
    Zaten araç türü fark etmez sinyali verir vermez diğer tarafa atlayanlardan nefret ediyorum tartışıyorsun sinyal verdim ya diyor üstümemi çıkacaksın sinyal verdin diye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam ilk konuda haklısınız bazı kamyonlar sizinle oyun oynuyorlar hatta tam sollayacakken yolu ortalayanıbile gördüm.
    Ama bilerek yapmamışta olabilir.

    2. Konuda ise yol eğer uygusa kamyon o hızlara çıkabilir. Kamyonlarda takograf var 9saatten fazla yol gidemezsiniz eğer 9saatte gideceği yere varamazsa sonraki güne kadar beklemek zorunda(11saat) .yani gideceği yere yetişebilmek için hızlı gidiyor olabilir.
    Veya sebzeci de olabilir onlar genelde hızlı gider çünkü yükleri sürelidir. Mesela izmirden Ankara'ya 9saatte gelmek zorundadır. Eğer yetiştirmezse parasını vermezler.
    Tabi eğer keyfi olarak hız yapıyorsa siz haklısınız.

    Çoğu kamyon eski olduğundan yok , olsada zaten hızı düşük gösteren cihaz v.s. tırlarda dahil çoğunda var
    Saat olayı ise çok basitçe başka birini kullandı olarak gösterebiliyor yakalanma ihtimali baya az ama babam tırda çalışırken bi kere yedi şans işi biraz

    Hocam eskilerdede var tako. 3.5ton üzeri modele bakılmaksızın zorunludur.
    Haklısınız Hız düşürücü çoğunda var. Ama yeni çıkan elektroniklerinini düşüremiyorlar.
    Eski analoglar çok kolay ayarı bozuluyor. Genelde 10-15km az gösterecek şekilde ayarlıyorlar takoyu.
    Ancak zaten 85kmye kadar hız yapabilir zaten.
    Ama çoğu kamyoncu 9 saat kuralına uyuyor ama. Tabi ona uymadanda takografa hata verdirmemenin yolu var.
    Ama polis yakalarsa yaptığına yapacağına pişman ederler.

    Takmayanlar dediklerim kaçak çalışanlar iş oldukça mal taşıyanlar böyle insanlarda var memlekette
    Elektronik dediğiniz takonun en üstü ehliyet takılanlar ama bununda hızı düşürebiliyor veya üst limiti belirleyebiliyorsunuz
    Anoglarda anlık çizdiği için %10-15 düşük ayarlanabilir veya başka tako verilir 2 dakkada hazır çizilmişin üstüne tarih atarsınız, araç bilgileri v.s. yazarsınız olur biter.
    Şunuda tecrübeme göre söylemek isterim özellikle tırlar yokuş aşağı 100-110 a çok rahat çıkabilirler , 20-30 ton atıyorlar itme gücü çok yüksek oluyor.
    Ceza konusunda ise peder 1 kere ceza yedi almanya dolaylarında yanlış hatırlamıyorsam 2 bin euro civarı tutmuştu 3-4 sene evvel zaten hızlı gitmelerine zorlayan firma olduğundan biz ödemedik ama burada o kadar yüksek değildir muhtemelen, bilemiyorum

    Elektroniklerde ayarlayabildiklerini yeni öğrendim.
    Hazır çizilmişe bilgileri girip vermeyi sizden öğrendim. yapanı hiç görmedim.
    Ama mantıklı duruyor.
    Bu arada ben 85kmyi yasal sınır olarak demiştim. Yoksa çok daha yüksek hızlara çıkılabilir.
    Ama rampa aşağı o yükle 150kmye çıkanlar nasıl durar orası soru işareti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu a7nin incelemesini yapsana çok meraklıları var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.