Şimdi Ara

Yıllar önceki Bakırköy buluşmasına gelenler ne yapıyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ::Ashes:: (6 mesaj) Zig Zag (4 mesaj) Bass Booster (2 mesaj) Guest-89183934B (1 mesaj) zogg (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (14 mesaj) Mobil (2 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yıllar önceki Bakırköy buluşmasına gelenler ne yapıyor ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    evet arkadaşlar fotoğrafta kendini gören varsa ne yapıyor ne ediyor nasıl gidiyor anlatsın.



    |
    |
  • Yarbay
    2125 Mesaj
    Hepsi zindanda
    |
    |
  • Yarbay
    4866 Mesaj
    2009'da gitmiştim bir tanesine, neyse ki o değilmiş.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Fotoğraf alakasız.
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    niye hacı
    |
    |
    Bass Booster kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Heyttt be dhnin asi çocukları
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ::Ashes::

    niye hacı

    DH buluşmaları genelde yetişkinler tarafından yapılır, bilinenin aksine.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    982 Mesaj
    Masanın başında oturan mavili Alfa erkek benim. Herkesi kucaklayacak şekilde oturmam lider karakterimi gösteriyor. O zamandan belliymiş. Şuanda bir inşaat firmam var 300 kişiye istihdam sağlıyorum maddi durumum şükür iyi. 2 yıldır evliyim 3 ay önce dünyalar tatlısı bir kızım oldu
    |
    |
  • Yarbay
    4153 Mesaj
    izmir çeşme taraflarında şarabımı yudumluyorum




    aslında olan: iytede yaz okulundayım ve evde tek başıma çay bardağında şarap içiyorum
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    iytede mi okuyorsun hacı ?

    oo bende ordan terkim.

    çok özledim oraları

    hangisisin.
    |
    |
    Zig Zag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ::Ashes::

    iytede mi okuyorsun hacı ?

    oo bende ordan terkim.

    çok özledim oraları

    hangisisin.

    sdlkjkfs her iyteli gördüğümde istemsizce mutlu oluyorum hala

    niye terk ettin? ben ataköyde oturuyordum lisem yeşilköydeydi. niye buraya geldiğimi hala sorguluyorum...
    1 sene geçti ama ne olduğunu anlamadım ve düşünmemeye çalıştım anca öyle geçti.


    bu buluşmada değildim çaktırma :)
  • Teğmen
    139 Mesaj
    wolfteam bulusması olmasın bu?
    |
    |
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    tembellikten bıraktım okula gitmiyodum dota oynuyordum dersler kalınca falan bide istanbuldaki hayata alışmışım iyte yaramadı.

    tabi şuan pişmanım bırakmasaydım orda düzenli bi hayat kursaydım sessiz sakin güzel okuldu.

    Crossbowum vardı ok atıyordum oraya buraya.

    şelaleye giderdik düşününce aslında güzel okuldu.
    |
    |
    Zig Zag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ::Ashes::

    tembellikten bıraktım okula gitmiyodum dota oynuyordum dersler kalınca falan bide istanbuldaki hayata alışmışım iyte yaramadı.

    tabi şuan pişmanım bırakmasaydım orda düzenli bi hayat kursaydım sessiz sakin güzel okuldu.

    Crossbowum vardı ok atıyordum oraya buraya.

    şelaleye giderdik düşününce aslında güzel okuldu.

    evet doğayla içiçesin
    ben de outdoor'a meraklıyım o yüzden biraz zevkli

    ama ataköy-yeşilköy civarında doğup-büyüyüp-yaşadıktan sonra İNANILMAZ boş ve sıkıcı

    evet yalnız kalmayı seviyorum ama bu kadar boşluğun ortasında olmak iyi değil. istanbulda yalnız kalmayı tercih ederim kesinlikle
  • Yarbay
    6165 Mesaj
    Bu fotoğraf hangi yıla ait hocam?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Şu an bu durumdalar

    arada bir gay parti yapıyorlar cemaat evinde


    |
    |
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    2012 yada 11 olması lazım hocam çok eski değil.
    |
    |
    #Ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8009 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam motorunuz yoksa bir tane motor edinin sıcak havalarda okul başları ve sonları çok iyi vakit geçireceğiniz yerler var.

    dağcılık kulübü şuan nasıl işliyor bilmiyorum ama benim zamanımda kimse bilmiyordu tanıtımıda yapılmıyordu dolayısıyla toplam 5-6 kişi bol ekipmanla bol bol aksiyon yapıyorduk.

    sonraları tadı tuzu kalmamıştı.

    yani şuan istanbuldayım izmiri özlüyorum ordada istanbulu özlüyordum ama ikisini karşılaştırınca izmir daha iyi geliyor bana :)
    |
    |
    Zig Zag kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ::Ashes::

    hocam motorunuz yoksa bir tane motor edinin sıcak havalarda okul başları ve sonları çok iyi vakit geçireceğiniz yerler var.

    dağcılık kulübü şuan nasıl işliyor bilmiyorum ama benim zamanımda kimse bilmiyordu tanıtımıda yapılmıyordu dolayısıyla toplam 5-6 kişi bol ekipmanla bol bol aksiyon yapıyorduk.

    sonraları tadı tuzu kalmamıştı.

    yani şuan istanbuldayım izmiri özlüyorum ordada istanbulu özlüyordum ama ikisini karşılaştırınca izmir daha iyi geliyor bana :)

    evet motor önerisini başkalarından da aldım burada baya mantıklı

    dağcılık kulübünü ilk başta düşünmedim ama ruhum gerçekten uygun, neyse dönem başlayınca katılırım artık.

    burası istanbula göre tamamen zıt. iyi yönleri de var eksik yönleri de. dengeyi kurmak lazım
    |
    |




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Arkada planda çimde oynayan velet de su anda formda ters bacaklı zebani konuları açıyor
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.