Şimdi Ara

Yılan hikayesine dönen ekran kartı iadesi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
18
Cevap
2
Favori
515
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Yılan hikayesine dönen ekran kartı iadesi...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    13 Mesaj
    Öncelikle selamlar..

    3 Kasım 2014 de zotac gtx 660 ti amp! ekran kartımı garanti kapsamında vatan bilgisayara onarılmak üzere verdim. üzerinden 20 iş günü geçti ve kartın tamirinin mümkün olmadığı söylendi. bunun üzerine vatan bilgisayar ürünü iade almak için kutusunu ve içeriğini istedi, teslim ettim. faturanın eczane adına kesilmesi nedeniyle hediye çeki veya yeni ürün iadesinin mümkün olmadığını, ancak iade faturası getirildiği takdirde hediye çeki/yeni ürün verileceği söylendi. kartı satın aldığım kişiden eczane adına kesilen ürünün iade faturasını istedim ama hiç sallamadı. bu durumda vatana iade faturasını getirmenin mümkün olmadığını söyledim ve başka çözüm bulunmasını istedim. tamir için verilen mascom bilgisayar ile iletişime geçeceklerini ve benim de arayıp konuşmamı istediler. mascom bilgisayarın yollayacağı yeni ekran kartı için iade faturasına lüzum olmadığını ve bunu belirtmemi söylediler. Mascom bilgisayarla görüştüm ve powercolor 280x de anlaştık. üzerinden haftalar geçmesine rağmen ekran kartı gelmedi. bunun üzerine araştırdığımda mascom bilgisayarın iflas edip kapandığını öğrendim. bu sefer vatan bilgisayarla kendi sitesi üzerinden mesajlaşmaya başladık. yeni kart almaktan vazgeçtim ve bozulan kartımın iadesini istedim. bozulan kartımın mascomla birlikte tarihe karıştığını ve iadesinin mümkün olmadığını söylediler.

    elimde iade faturası yok, hediye çeki alamıyorum.. eski kartım kayıplara karıştı, iadesi mümkün değil..

    nerdeyse 5 ay oldu, elime geçen koca bir hiç...

    bana yardım edin, hakkımı nerede arayacağım ne yapacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carettin -- 1 Nisan 2015; 16:18:38 >



    |
    |
    _____________________________




  • Tamam vatanı sevmiyoruz ancak, burada mali bir süreç var arkadaşlar.

    Siz bir ürün aldığınızda fatura kesiliyor bu fatura ile vatan size sattığı ürünün vergisini devlete ödüyor, elinizdeki fatura resmi evraktır.

    Eczaneye kesilmiş fatura ise bu ticari satıştır, eczane bu faturadaki kdv yi vergisini öderken gider olarak gösterir, daha az vergi öder.

    Vatanda haliyle geri alacağı ürün için eczanenin kullanmış olduğu vatan bilgisayar faturasındaki gider tutarını geri isteyecektir. Aksi halde vatan bilgisayar o ürünün kdv sini kendi cebinden vermiş olacak. Ayrıca bunun yasal bazı olumsuz durumlarıda var.

    Burada vatan haklıdır, gider faturası kestirmek zorundasınız. Tüketici haklarına gidersenizde durum değişmeyecektir. Vatan ürünü iade almayı kabul etmiş sonuçta ancak gider faturası kestirmek sizin sorumluluğunuzda.

    Benim gibi firma sahibi olanlar yada firma içerisindeki prosedürü bilenler anlayacaklardır durumu.

  • Yarbay
    6345 Mesaj
    elinde fatura olmadıktan sonra yapabileceğin pek bir şey yok.eczane faturayı niye vermiyor o kısmını anlayamadım.muhasebecisinde duruyordur fatura fotokopisi bile olsa alabilmen lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    vatan kendi sattıgı ürünlerin fatura kopyasını istemeniz halinde veriyor
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj

    Elimde fatura örneği vardı zaten vatana teslim ettim. Bahsettiğim iade faturası bambaşka bişey. Fatura firma adına kesilip kdv den düşüldüğü için vatan bunun geri iadesini istiyor. Kartın ilk sahibi iade faturasını vermekten kaçınıyor. Olay bundan ibaret



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carettin -- 28 Mart 2015; 21:41:55 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Tuoni , [email protected]
    _____________________________
  • Yarbay
    3672 Mesaj
    Ben de şirketimize sık sık donanım aldığım için şunu söyleyebilirim, malesef en iyi şansınız iade faturası kesmesi için arkadaşınızı ikna edebilmek.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    894 Mesaj
    Şirkete kestirsende şahsa kestirsende vatanın sisteminde mevcut faturalar. Hatta iade faturaları da mevcut. Sen çekinik davranma, bastır ısrar et. Vatan maalesef genel olarak iade/değişimde ve özellikle ekran kartı konusunda rezalet.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Proletarier aller Länder vereinigt Euch!
  • Er
    13 Mesaj

    Bozulan kartımı kaybettiklerini öğrenince en son çare tüketici hakemine gidip hakkımı aramakla tehdit ettim. Üzerinden iki gün geçti ama geri dönmediler.
    Daha nasıl bastırabirim bilmiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dudewithafez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    894 Mesaj

    Bak senin herşeyin orada gözüküyor. İstedikleri kadar çirkeflik yapsınlar her gün git oraya ve hakkını ara. Her gün müsait olduğunda ara.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    carettin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Proletarier aller Länder vereinigt Euch!
  • Yarbay
    4703 Mesaj
    Ürünüm vatan bilgisayar tarafından çalındı ve gasp edildi diye şikayet edeceksin.

    bu hırsızlıktır ve senin malın gasp edilmiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Since 2003
  • Yarbay
    15360 Mesaj
    Tamam vatanı sevmiyoruz ancak, burada mali bir süreç var arkadaşlar.

    Siz bir ürün aldığınızda fatura kesiliyor bu fatura ile vatan size sattığı ürünün vergisini devlete ödüyor, elinizdeki fatura resmi evraktır.

    Eczaneye kesilmiş fatura ise bu ticari satıştır, eczane bu faturadaki kdv yi vergisini öderken gider olarak gösterir, daha az vergi öder.

    Vatanda haliyle geri alacağı ürün için eczanenin kullanmış olduğu vatan bilgisayar faturasındaki gider tutarını geri isteyecektir. Aksi halde vatan bilgisayar o ürünün kdv sini kendi cebinden vermiş olacak. Ayrıca bunun yasal bazı olumsuz durumlarıda var.

    Burada vatan haklıdır, gider faturası kestirmek zorundasınız. Tüketici haklarına gidersenizde durum değişmeyecektir. Vatan ürünü iade almayı kabul etmiş sonuçta ancak gider faturası kestirmek sizin sorumluluğunuzda.

    Benim gibi firma sahibi olanlar yada firma içerisindeki prosedürü bilenler anlayacaklardır durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 1 Nisan 2015; 17:15:08 >
    _____________________________
    Intel Core i7 8700K - Asus Prime Z370-A - Corsair Vengeance RGB 32gb 3000mhz - Evga GTX 980 Classified
    Evga Supernova G2 750W - Corsair H115i Extreme - Samsung 970 Evo Plus Nvme 1 TB - Corsair Obsidian 750D - BenQ XL2420Z 144hz




  • Yarbay
    15029 Mesaj
    vatani dolandirmak icin yardimmi istiyorsun ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel Core i7 8700K(5ghz oc)--Sapphire Radeon RX 5700 8GB--LG 31,5" 32GK850F 1 Ms 2K 144Hz Freesync 2--GIGABYTE Z370 AORUS Gaming 7--16GB(2x8) GSKILL RipjawsV Siyah DDR4 3200Mhz CL16(3600 CL17 oc)--960 EVO 500 GB NVMe M.2 SSD--Samsung 250GB 850 EVO--Crucial M500 240GB--PHANTEKS P400S TEMPERED GLASS BLACK/RED--EVGA SuperNOVA 750 G2 80 GOLD--NZXT Kraken X62 Liquid Cooling System--HARMAN KARDON Soundsticks Wireless 2.1 Speaker System--CORSAIR K70 LUX Mechanical Gaming Keyboard--ROCCAT KONE EMP RGB Gaming Mouse--Creative Sound Blaster Tactic 3D Sigma USB Gaming Headset
  • Er
    13 Mesaj

    İade faturasını ürünü aldığım şahıstan temin edemiyorum. Mesajlarıma cevap bile vermiyor. Vatanın sisteminde bu faturalar mevcut değilmi? Gider olarak düşülen miktarı elden ödemeyi teklif etsem aynı işi görür mü?

    Hiçbiri olmadı diyelim. Vatan benim bozulan ve kaybolan kartımdan sorumlu. Bozulan kartımı iade edemiyolar. Bu durumda benim mağduriyetim ne olacak?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    donanımcı123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3672 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: carettin

    İade faturasını ürünü aldığım şahıstan temin edemiyorum. Mesajlarıma cevap bile vermiyor. Vatanın sisteminde bu faturalar mevcut değilmi? Gider olarak düşülen miktarı elden ödemeyi teklif etsem aynı işi görür mü?

    Hiçbiri olmadı diyelim. Vatan benim bozulan ve kaybolan kartımdan sorumlu. Bozulan kartımı iade edemiyolar. Bu durumda benim mağduriyetim ne olacak?

    Hocam Vatanda faturanın olması sizin için bir anlam ifade etmiyor, sizin tarafınızdan bir fatura kesilmesi lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj

    Okuduğunu anlama güçlüğü mü çekiyosun? Bu durumda dolandırılan, mağdur edilen taraf benim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    bonser24 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    15360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: carettin

    İade faturasını ürünü aldığım şahıstan temin edemiyorum. Mesajlarıma cevap bile vermiyor. Vatanın sisteminde bu faturalar mevcut değilmi? Gider olarak düşülen miktarı elden ödemeyi teklif etsem aynı işi görür mü?

    Hiçbiri olmadı diyelim. Vatan benim bozulan ve kaybolan kartımdan sorumlu. Bozulan kartımı iade edemiyolar. Bu durumda benim mağduriyetim ne olacak?

    O konuda haklısınız tabiki, sizin satın almış olduğunuz kartı size geri vermek zorundalar arızalıda olsa. Kart büyük ihtimalle servistedir, servisten getirirler kartı ancak bozuk kart sizin işinize yaramayacaktır yinede, sizin bir şekilde iade faturası kestirmeniz şart.
    _____________________________
    Intel Core i7 8700K - Asus Prime Z370-A - Corsair Vengeance RGB 32gb 3000mhz - Evga GTX 980 Classified
    Evga Supernova G2 750W - Corsair H115i Extreme - Samsung 970 Evo Plus Nvme 1 TB - Corsair Obsidian 750D - BenQ XL2420Z 144hz
  • Er
    13 Mesaj

    Tamire verilen firma - mascom bilgisayar - kapanmış. Bozuk kartımın iadesinin mümkün olmadığını söylediler. Buradan zorlasam bi sonuca varabilir miyim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    donanımcı123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    195 Mesaj
    bakin size her turlu yardimci olurlar nasil. tamam ben iade faturasi kesemiyorum farzet firmami kapattim ben ne yapayim? herkes isine geldigi gibi anliyacaginiz urunu vatan iade keser mascoma mascomin kapanmasi tuketici olarak seni ilgilendirmez burada sorumlu vatan bilgisayar sana o kartin yerine muadil urun vermek zorunda vatana sor bakim ben firmayi kapattim o zaman nasil iade fatura kesecegim de karsindaki error verir. yersen ben electrowordde calisiyordum seagte distributoru o zaman logicomdu kapandi biz tum urunleri degistridik cunku yasa ogle diyor distributor tedarikci ulkede kapanirsa v.s satici sorumludur. pmden ulas bana yardimci olmaya calisagim. umarim olabilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Her Başlangıcın Bir Sonu Vardır. Sonları İnsanlar Kendi Yaratır.
  • Yüzbaşı
    901 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Tamam vatanı sevmiyoruz ancak, burada mali bir süreç var arkadaşlar.

    Siz bir ürün aldığınızda fatura kesiliyor bu fatura ile vatan size sattığı ürünün vergisini devlete ödüyor, elinizdeki fatura resmi evraktır.

    Eczaneye kesilmiş fatura ise bu ticari satıştır, eczane bu faturadaki kdv yi vergisini öderken gider olarak gösterir, daha az vergi öder.

    Vatanda haliyle geri alacağı ürün için eczanenin kullanmış olduğu vatan bilgisayar faturasındaki gider tutarını geri isteyecektir. Aksi halde vatan bilgisayar o ürünün kdv sini kendi cebinden vermiş olacak. Ayrıca bunun yasal bazı olumsuz durumlarıda var.

    Burada vatan haklıdır, gider faturası kestirmek zorundasınız. Tüketici haklarına gidersenizde durum değişmeyecektir. Vatan ürünü iade almayı kabul etmiş sonuçta ancak gider faturası kestirmek sizin sorumluluğunuzda.

    Benim gibi firma sahibi olanlar yada firma içerisindeki prosedürü bilenler anlayacaklardır durumu.

    Prosedür diye savunmak için ölmeyin şu firmayı rica ediyorum.


    Konuyu açan arkadaş git vatan computera müdürüyle falan konuş. Olmadı versinler sana bi ekran kartı. Hem becerememişler işi bide karta el koymuşlar. 800 liralık kart vatanı batırmaz. Yaptıkları saçmalığı düzeltsinler. Öyle tüketici hakları falan bizim ülkede hikaye gidip bağırıp çağırıcaksın başka yolu yok
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
üniversite
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.