DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
YGS nin YÜZDE 25 i ALINABILIR...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
33
Cevap
0
Favori
5.780
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> YGS/LYS >> YGS nin YÜZDE 25 i ALINABILIR...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2333 Mesaj
      22 Nisan 2010 08:05:43 Konu Sahibi
      Bütün sene ilk sınavın yüzde 40 ı dediler. Bu aralar da bi yüzde 25 muhabbeti dönüyo. Bu olay kesin değil miydi yüzde 40 olayı. Ben ona göre çalıştım. Bana sınavdan önce yüzde 20 - 25 deselerdi hiç çalışmazdım. Sınava girdikten sonra böyle bi değişiklik yapma hakları var mı? Ben böyle şapşal bi sınav sistemi görmedim arkadaş. Bu sistem tam oturana kadar daha çok canlar yakar sanırım...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yarbay
      2333 Mesaj
      22 Nisan 2010 09:42:46 Konu Sahibi
      ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Binbaşı
      1917 Mesaj
      22 Nisan 2010 11:59:59
      İlk defa senden duyuyorum ve inşallah öyledir diyorum


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      adam gibi adam fabio bilica
    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      22 Nisan 2010 13:49:35
      Ben de ilk defa duydum. Sanımıyorum öyle bir şey olacağını.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      22 Nisan 2010 14:09:56
      uvv ne güzel olur ama var ya uff


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Açık Deniz
      ... Her Lahza alev gibi hasretti duyduğum...
      Yahya Kemal Beyatlı
    • Yarbay
      11812 Mesaj
      22 Nisan 2010 16:11:41
      Böyle bir şey olacağını sanmıyorum. İlk defa senden duydum.

      Ayrıca YGS sonucunun belli bir kısmı (%40 veya başka bir oran) alınmayacak. YGS'den ne yaptıysan aynen alınacak; ama bu puan, senin LYS'ler sonucu alacağın TM/MF/TS/DİL puanlarının %40'ını oluşturacak. Kalan %60'ı ise LYS testleri oluşturacak.

      Sınavların belli parçası alınmıyor yani. Ama her sınavın, bu ana puan türlerindeki payı budur. %40'ı YGS'den gelecek, %60'ı LYS'den gelecek.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      [ Steam - Origin: teoska - Social Club - Ubisoft Club: teoska91 ]
      [ MONSTER TULPAR T5 V8.1.1 15.6" ]
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      22 Nisan 2010 19:23:15
      Ben de 30lu bir şeye düşürmüşler diye bir şey duymuştum bir kaç kişiden...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3522 Mesaj
      22 Nisan 2010 19:25:18
      Boş söylentiler bunlar. Bende duydum birçok kişiden farklı farklı oranlar. Ama kesinlikle %40'ı düşürmezler.
      Keşke düşse ama imkansız.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2333 Mesaj
      22 Nisan 2010 19:36:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: OzaN
      Boş söylentiler bunlar. Bende duydum birçok kişiden farklı farklı oranlar. Ama kesinlikle %40'ı düşürmezler.
      Keşke düşse ama imkansız.


      Neye göre kesin yüzde 40 diyorsunuz hocam. Değiştirme gibi bi şansı yokmudur ki?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Binbaşı
      1021 Mesaj
      22 Nisan 2010 22:59:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: HmB_SaL



      Alıntıları Göster


      Neye göre kesin yüzde 40 diyorsunuz hocam. Değiştirme gibi bi şansı yokmudur ki?

      yoktur ...
      bu açıklandı bu uygulandı ...
      %25 olsa belki millet 1 1.5 ay öncesinden lysyi çalışmayı bırakmazdı ...
      öyle birşey yapamzlar...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      23 Nisan 2010 13:53:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: ozwizard7



      Alıntıları Göster


      yoktur ...
      bu açıklandı bu uygulandı ...
      %25 olsa belki millet 1 1.5 ay öncesinden lysyi çalışmayı bırakmazdı ...
      öyle birşey yapamzlar...


      tmm da geometrininde 12 sorudan oluşacağı açıklanmıştı ne oldu ?? hiç belli olmaz hocam..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Açık Deniz
      ... Her Lahza alev gibi hasretti duyduğum...
      Yahya Kemal Beyatlı
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      23 Nisan 2010 13:56:25
      ynlşk oldu.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Açık Deniz
      ... Her Lahza alev gibi hasretti duyduğum...
      Yahya Kemal Beyatlı
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      23 Nisan 2010 13:59:45
      ynlşlık oldu.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Açık Deniz
      ... Her Lahza alev gibi hasretti duyduğum...
      Yahya Kemal Beyatlı
    • Yarbay
      3522 Mesaj
      23 Nisan 2010 14:39:18
      Geometri'nin 12 soru olacağı açıklanmamıştı.
      Temel Matematik'ten 40 soru geleceği açıklanmıştı. Dershanelerin uydurması o 12 soru olayı.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      11812 Mesaj
      23 Nisan 2010 16:35:50
      Geometriden 12 soru gelmiş zaten.

      Fakat grafik okuma sorularının sayısını abartmışlar ve geometrinin en başına atmışlar.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      [ Steam - Origin: teoska - Social Club - Ubisoft Club: teoska91 ]
      [ MONSTER TULPAR T5 V8.1.1 15.6" ]
    • Binbaşı
      1021 Mesaj
      23 Nisan 2010 16:52:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: hakan-_-



      Alıntıları Göster



      tmm da geometrininde 12 sorudan oluşacağı açıklanmıştı ne oldu ?? hiç belli olmaz hocam..

      soru sayısıyla pek de alakası yok ...
      geometri bu zorlukta 8 yerine 20 olsada 0 olsada birşey değişmezdi zaten sınavın sayısal bölümü şaka gibiydi herhangi bir çalışma gerektirmeyen bilgi istemeyen bir matematiği fiziği kimyası vardı ...

      ama % ile oynamak olur şey değil !!



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1433 Mesaj
      23 Nisan 2010 19:29:11
      Bize de dershane hocamız sınavdan önce demişti %40 lık oran kesin değil diye. Ve bende bu sıralar çok duyuyorum %25 i alınacak %20 si alınacak vs muhabbetleri. Rehberlik hocamız dahil 3-4 hocadan duydum bunu. Samsun genelinde var bu muhabbet Bu konuyu açan da samsundan arkadaşım. Anlaşılan burda delinin biri kuyuya taş attı..


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      T.C.
      İstanbul Üniversitesi
      Hukuk Fakültesi
    • Binbaşı
      1301 Mesaj
      24 Nisan 2010 00:39:50
      ilk defa duyuyorum. artık can sıkmaya başladı söylentiler... ne olacaksa olsa artık...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu
    • Yarbay
      4751 Mesaj
      24 Nisan 2010 15:49:38
      o söylenti varya..ama nerden gelmiş kaynak nere bilmiyorum..


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

      Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.
    • Yarbay
      6409 Mesaj
      24 Nisan 2010 15:54:41
      Başlığı değiştir,fazla ilgi çekiyor daha doğrusu gereksiz ilgi çekiyor.%25'inin alınabileceğini resmi birşekilde açıklasınlar o zaman yerini hak der bu başlık,milletin kafasını karıştırmaya lüzum yok.Geçti artık kolay kolay değişme olmaz bundan sonra.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      YZF R6
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.