|
_____________________________ |
|
_____________________________ |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________ |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
***_*** Bilgi paylaştıkça çoğalır, Yücelir. ***_***
|
Şikayetvar.com a bakarsanız aradığınız cevabı bulursunuz. Turboda orjinal fabrikasyon üzerinde ne gelmişse o markadan şaşmayın. Bu memlekette mal bozulana kadar garantilidir. Bozulduğunda kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkarlar. |
_____________________________
Vatan ne Türkiyedir Türklere, ne Türkistan
Vatan, büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan |
Konuyu hortlatalım arkadaşlar. Yaklaşık 8 bin km önce turbom revize edildi. Önceki şikayetim ıslık sesi idi, mil yamulmuş, öyle olunca mil değişti ve komple elden geçti turbo. Ama velakin daha 8 bin km olmasına rağmen yine aynı ambulans sesi gelmeye başladı ve baya baya ses duyuluyor. Eskişehirde oturuyorum, burada turboyu revize ettirdiğim yer yan yattı çamura battı başka birşey olmuştur falan filan diyor, söktür bakalım diyor. Zaten meretin sökülmesi para yani söküldükten sonra kalkıp bana; abi adi mal takmışız ondan tekrar yamulmuş diyecek değilsiniz... Velhasıl revize ile uğraşmadan direk yerli turbo alıp geçeyim diyorum ama nasıl olur bilemedim. Aracım 2007 seat leon 2.0 TDI 140 bg, araç 150 bin km de. Konu açılalı epey olmuş, belki zaman içinde yerli turbo kullanan sayısı artmış ve yerli turbo teknolojisi gelişmiş ve memnun olan vardır. Varsa yorum yapar mısınız lütfen? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myd -- 31 Ağustos 2023; 17:38:54 > |
_____________________________
|
ben turboyu değiştirmedim. yağ değişiminden sonra ıslık sesi azaldı. motul ya da mobil yağ tercih ediyorum. geçmiş olsun. revizyon yine aynı firma yapacaksa yerli turbo takıp deneseniz daha mantıklı gibi duruyor. esasında zamanında araştırmıştım. turbo 3 parçadan oluşuyor genel olarak. iki adet salyangoz denilen parça ve 1 adet orta mil ve türbin devresi. bu orta mil ve türbin devresi set olarak yurtdışında satılıyor ve değişimi mümkün. kaliteli markalar var, kalitesiz markalar var. örneğin ingiltere merkezli bir firma vardı turbo üreticisi. bu parçaları da haricen satıyordu. tabi yurtdışından bu parçaları bulup satın almak şuan pahalıya mal olabilir. ayrıca bu parçaları sıradan mekanikçi söküp takmak istemeyebilir. aslında basit ama çoğu kişi sorumluluk almak istemeyebilir. esasında revizyoncuların da yaptığı bu işlem. bir temizlik falan yapıyorlardır. bazılarını boya falan sürüyor galiba yeni gibi parlıyor eski turbolar. salyangoz denilen parçalarda genellikle sorun olmuyor. zaten bu parçalardan sadece hava geçiyor. havayı iletim görevleri var. tekrar geçmiş olsun. |
_____________________________ |