Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (257. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
5 sn
8.696
Cevap
242
Favori
380.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 28.9.2024)
Giriş
Mesaj
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Ankara’da bu gün yaklaşık 5 km uzunlukta çok dik bir yokuştan indim tüketim eksi 8i gördü eğer böyleyse Toroslara inip çıkmak bedavaya gelir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Son attığım videoda sanki her yeri eşit dolduruyor gibi anladım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    Son attığım videoda sanki her yeri eşit dolduruyor gibi anladım.

    Fırsat bulup izledim helal olsun lütfen abone olup beğenmeyi unutmayın bu tip adamları desteklemek lazım

    Odtü makine
    İtü makine dinamiği
    Ford Otosan ileri güç aktarma sistemleri müdürü
    Şimdi kendi şikretinde cto

    Bilimsel Grafiklerle o kadar açık açık anlatmış ki

    Tek bizim soruya cevabı geçiştirmiş 😂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ZIKKIM Z kullanıcısına yanıt

    Nmc için Ömür 800-1000 değil, 2000den fazla.


    Bu rakamlar kaç defa sarja takip cikardiginiza göre değil, 0dan 100e tek seferde yapılan sarjlarda oluşan dejenerasyona göre verilir.


    Lityum piller 0-20 arası ve 80-100arasi ömurden daha çok yiyiyor.


    Yani 20-80 arasında batarya dejenerasyonu minimum oluyor.

    Surekli 20-80 kullanırsanız o döngü sayısinin çok daha üstüne çıkabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mzah

    Nmc için Ömür 800-1000 değil, 2000den fazla.


    Bu rakamlar kaç defa sarja takip cikardiginiza göre değil, 0dan 100e tek seferde yapılan sarjlarda oluşan dejenerasyona göre verilir.


    Lityum piller 0-20 arası ve 80-100arasi ömurden daha çok yiyiyor.


    Yani 20-80 arasında batarya dejenerasyonu minimum oluyor.

    Surekli 20-80 kullanırsanız o döngü sayısinin çok daha üstüne çıkabilirsiniz.

    Kaynak?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    %20-80i sarjin degradasyonu azalttigini TOGG yetkilisi teslimatta söyledi. Cep tel ve elektrikli bisikletler için de aynısını biliyoruz zaten. Tüm lityum piller için...


    Bilimsel kaynak:

    https://batteryuniversity.com/img/content/DST-cycles-web2.jpg

    Case 1: 75–65% SoC offers longest cycle life but delivers only 90,000 energy units (EU). Utilizes 10% of battery.

    Case 2: 75–25% SoC has 3,000 cycles (to 90% capacity) and delivers 150,000 EU. Utilizes 50% of battery. (EV battery, new.)

    Case 3: 85–25% SoC has 2,000 cycles. Delivers 120,000 EU. Uses 60% of battery.

    Case 4: 100–25% SoC; long runtime with 75% use of battery. Has short life. (Mobile phone, drone, etc.)


    (Grafiğin kaynağı )

     YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
     YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONUbattery university
    BU-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
    https://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries

    2000-2500 charge cycle için farkli kaynak

    https://ecotreelithium.co.uk/news/lithium-nmc-vs-lifepo4/#:~:text=An%20NMC%20battery%20has%20an,but%20then%20suffers%20fast%20degradation.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mzah kullanıcısına yanıt

    Benzer kaynaklarda da yoğun kullanmayan birisi için en uzun batarya ömrü için 75-65 arası şarj yapmak en iyisi görülmüş

    Evde şarj imkanı olan her akşam %75 e kadar şarj edebilir ertesi gün %5-10 ne kadar harcarsa harcar akşam takar şarja %75 kadar tekrar doldurur

    Uzun vade düşünüyorsan bu en az batarya yıpranması için bu şekilde bulunmuş

    Tesla yurtdışı gruplarında da denemeler sonucu bu tarz kullanımı tavsiye edilmiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mzah

    %20-80i sarjin degradasyonu azalttigini TOGG yetkilisi teslimatta söyledi. Cep tel ve elektrikli bisikletler için de aynısını biliyoruz zaten. Tüm lityum piller için...


    Bilimsel kaynak:

    https://batteryuniversity.com/img/content/DST-cycles-web2.jpg

    Case 1: 75–65% SoC offers longest cycle life but delivers only 90,000 energy units (EU). Utilizes 10% of battery.

    Case 2: 75–25% SoC has 3,000 cycles (to 90% capacity) and delivers 150,000 EU. Utilizes 50% of battery. (EV battery, new.)

    Case 3: 85–25% SoC has 2,000 cycles. Delivers 120,000 EU. Uses 60% of battery.

    Case 4: 100–25% SoC; long runtime with 75% use of battery. Has short life. (Mobile phone, drone, etc.)


    (Grafiğin kaynağı )

    battery university
    BU-808: How to Prolong Lithium-based Batteries
    https://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries

    2000-2500 charge cycle için farkli kaynak

    https://ecotreelithium.co.uk/news/lithium-nmc-vs-lifepo4/#:~:text=An%20NMC%20battery%20has%20an,but%20then%20suffers%20fast%20degradation.

    Muhtemelen lfp piller için bu söyledikleri artı eksi 1000 döngü nmc piller için yukarıdaki pillerle alakalı videoda grafiklerle gösteriliyor sektörde kabul gören de bu eğer nmcler 3000 döngü olsa emin ol başka pil üretilmezdi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bu ay sadece Tüzel kampanyaları var sanırım, bireysel için bir duyum açıklanacak bir kampanya bilginiz var mı ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Nmc için sanırım çünkü lfp piller doğada daha çok bulunan haliyle ucuz madenlerden üretiliyor, amaç daha ucuz batarya. O arayış her türlü devam ediyor.


    Bu tablonun altında nmc için diye belirtilmiş. 20-80 arası kullanılırsa teorik olarak 7000 şarj döngüsü diyor ömrü. Lfp daha fazla.



     YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU

    Önceki sayfadaki video 9. dakika




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 18 Haziran 2024; 19:34:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Nmc için sanırım çünkü lfp piller doğada daha çok bulunan haliyle ucuz madenlerden üretiliyor, amaç daha ucuz batarya. O arayış her türlü devam ediyor.


    Bu tablonun altında nmc için diye belirtilmiş. 20-80 arası kullanılırsa teorik olarak 7000 şarj döngüsü diyor ömrü. Lfp daha fazla.



    Önceki sayfadaki video 9. dakika

    O başka bir kavram deşarj derinliği diyor ona 7000 kez o grafiğe bakarsan lfp piller 30.000de filan

    Ama pillerin ömrü döngü ile ifade ediliyor nmc piller 1000 lfp piller 2500 bu kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 18 Haziran 2024; 20:5:32 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Aslında Togg'un standart menzilde lfp pile geçmesi lazım farasis lfp pil de yapıyor 52.4 kw/h olduğundan şarj döngüleri daha kısa olacak 88.5kw/h uzun menzile göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 18 Haziran 2024; 20:9:2 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    En temizi bu işi TOGG a sormak. Soracağım... Cevap gelirse paylasirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Tane tane de anlatıyor ben çok beğendim. Bu gün yine araba şarj kesti yüzde 79’da yine enerji sistemi arızası verdi daha önce yaşayanlarla da konuştum aksesuar modunda şarj yaptım rejimi kapattım lakin yine hata verdi.araç her şarja taktığımda kırmızıya düşüyor.ama ilk defa 40 dan 79 a kadar kırmızı yakmadı. İnşallah aracı yakmayız 😁




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZIKKIM -- 19 Haziran 2024; 2:5:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mastor1 kullanıcısına yanıt

    Araç 1 haftada 710 km oldu yaklaşık 4 kere 40tan 80 e şarj ettim doğru kullanım buna yakın sanırsam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZIKKIM Z kullanıcısına yanıt

    İlk açılışta tüm ekranların açılmasını beklemeden hazır moda alınca oluyormuş, bana öyle dediler.


    Aksesuar moduna alıp ekranlar açıldıktan sonra hazır moda geçin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZIKKIM

    Araç 1 haftada 710 km oldu yaklaşık 4 kere 40tan 80 e şarj ettim doğru kullanım buna yakın sanırsam

    O kadarına kimse dikkat edemez 30-70 gibi kullanmak lazım o zaman menzil bayağı düşer

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Ankara’da yer gök şarj istasyonu olmuş o sebeple daha sık şarj imkanı mevcut şu an eve sistem yapana kadar bu şekilde devam edeceğim galiba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madmaxiboya ne oldu güzel güzel yazışıyorduk banlanmış galiba😪

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ZIKKIM Z kullanıcısına yanıt

    Hızlı şarjda mi oluyor bu olay?


    Isındığı için kesiyordur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.