Ankara’da bu gün yaklaşık 5 km uzunlukta çok dik bir yokuştan indim tüketim eksi 8i gördü eğer böyleyse Toroslara inip çıkmak bedavaya gelir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (257. sayfa)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 28.9.2024)
-
-
Son attığım videoda sanki her yeri eşit dolduruyor gibi anladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fırsat bulup izledim helal olsun lütfen abone olup beğenmeyi unutmayın bu tip adamları desteklemek lazımquote:
Orijinalden alıntı: ZIKKIMSon attığım videoda sanki her yeri eşit dolduruyor gibi anladım.
Odtü makine
İtü makine dinamiği
Ford Otosan ileri güç aktarma sistemleri müdürü
Şimdi kendi şikretinde cto
Bilimsel Grafiklerle o kadar açık açık anlatmış ki
Tek bizim soruya cevabı geçiştirmiş 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nmc için Ömür 800-1000 değil, 2000den fazla.
Bu rakamlar kaç defa sarja takip cikardiginiza göre değil, 0dan 100e tek seferde yapılan sarjlarda oluşan dejenerasyona göre verilir.
Lityum piller 0-20 arası ve 80-100arasi ömurden daha çok yiyiyor.
Yani 20-80 arasında batarya dejenerasyonu minimum oluyor.
Surekli 20-80 kullanırsanız o döngü sayısinin çok daha üstüne çıkabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaynak?quote:
Orijinalden alıntı: mzahNmc için Ömür 800-1000 değil, 2000den fazla.
Bu rakamlar kaç defa sarja takip cikardiginiza göre değil, 0dan 100e tek seferde yapılan sarjlarda oluşan dejenerasyona göre verilir.
Lityum piller 0-20 arası ve 80-100arasi ömurden daha çok yiyiyor.
Yani 20-80 arasında batarya dejenerasyonu minimum oluyor.
Surekli 20-80 kullanırsanız o döngü sayısinin çok daha üstüne çıkabilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
%20-80i sarjin degradasyonu azalttigini TOGG yetkilisi teslimatta söyledi. Cep tel ve elektrikli bisikletler için de aynısını biliyoruz zaten. Tüm lityum piller için...
Bilimsel kaynak:
https://batteryuniversity.com/img/content/DST-cycles-web2.jpg
Case 1: 75–65% SoC offers longest cycle life but delivers only 90,000 energy units (EU). Utilizes 10% of battery.
Case 2: 75–25% SoC has 3,000 cycles (to 90% capacity) and delivers 150,000 EU. Utilizes 50% of battery. (EV battery, new.)
Case 3: 85–25% SoC has 2,000 cycles. Delivers 120,000 EU. Uses 60% of battery.
Case 4: 100–25% SoC; long runtime with 75% use of battery. Has short life. (Mobile phone, drone, etc.)
(Grafiğin kaynağı )
battery universityBU-808: How to Prolong Lithium-based Batterieshttps://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries2000-2500 charge cycle için farkli kaynak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benzer kaynaklarda da yoğun kullanmayan birisi için en uzun batarya ömrü için 75-65 arası şarj yapmak en iyisi görülmüş
Evde şarj imkanı olan her akşam %75 e kadar şarj edebilir ertesi gün %5-10 ne kadar harcarsa harcar akşam takar şarja %75 kadar tekrar doldurur
Uzun vade düşünüyorsan bu en az batarya yıpranması için bu şekilde bulunmuş
Tesla yurtdışı gruplarında da denemeler sonucu bu tarz kullanımı tavsiye edilmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muhtemelen lfp piller için bu söyledikleri artı eksi 1000 döngü nmc piller için yukarıdaki pillerle alakalı videoda grafiklerle gösteriliyor sektörde kabul gören de bu eğer nmcler 3000 döngü olsa emin ol başka pil üretilmezdiquote:
Orijinalden alıntı: mzah%20-80i sarjin degradasyonu azalttigini TOGG yetkilisi teslimatta söyledi. Cep tel ve elektrikli bisikletler için de aynısını biliyoruz zaten. Tüm lityum piller için...
Bilimsel kaynak:
https://batteryuniversity.com/img/content/DST-cycles-web2.jpg
Case 1: 75–65% SoC offers longest cycle life but delivers only 90,000 energy units (EU). Utilizes 10% of battery.
Case 2: 75–25% SoC has 3,000 cycles (to 90% capacity) and delivers 150,000 EU. Utilizes 50% of battery. (EV battery, new.)
Case 3: 85–25% SoC has 2,000 cycles. Delivers 120,000 EU. Uses 60% of battery.
Case 4: 100–25% SoC; long runtime with 75% use of battery. Has short life. (Mobile phone, drone, etc.)
(Grafiğin kaynağı )
battery universityBU-808: How to Prolong Lithium-based Batterieshttps://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries2000-2500 charge cycle için farkli kaynak
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Bu ay sadece Tüzel kampanyaları var sanırım, bireysel için bir duyum açıklanacak bir kampanya bilginiz var mı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nmc için sanırım çünkü lfp piller doğada daha çok bulunan haliyle ucuz madenlerden üretiliyor, amaç daha ucuz batarya. O arayış her türlü devam ediyor.
Bu tablonun altında nmc için diye belirtilmiş. 20-80 arası kullanılırsa teorik olarak 7000 şarj döngüsü diyor ömrü. Lfp daha fazla.
Önceki sayfadaki video 9. dakika
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 18 Haziran 2024; 19:34:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
O başka bir kavram deşarj derinliği diyor ona 7000 kez o grafiğe bakarsan lfp piller 30.000de filanquote:
Orijinalden alıntı: MaDMaxiBoNmc için sanırım çünkü lfp piller doğada daha çok bulunan haliyle ucuz madenlerden üretiliyor, amaç daha ucuz batarya. O arayış her türlü devam ediyor.
Bu tablonun altında nmc için diye belirtilmiş. 20-80 arası kullanılırsa teorik olarak 7000 şarj döngüsü diyor ömrü. Lfp daha fazla.
Önceki sayfadaki video 9. dakika
Ama pillerin ömrü döngü ile ifade ediliyor nmc piller 1000 lfp piller 2500 bu kesin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 18 Haziran 2024; 20:5:32 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Aslında Togg'un standart menzilde lfp pile geçmesi lazım farasis lfp pil de yapıyor 52.4 kw/h olduğundan şarj döngüleri daha kısa olacak 88.5kw/h uzun menzile göre
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 18 Haziran 2024; 20:9:2 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
En temizi bu işi TOGG a sormak. Soracağım... Cevap gelirse paylasirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tane tane de anlatıyor ben çok beğendim. Bu gün yine araba şarj kesti yüzde 79’da yine enerji sistemi arızası verdi daha önce yaşayanlarla da konuştum aksesuar modunda şarj yaptım rejimi kapattım lakin yine hata verdi.araç her şarja taktığımda kırmızıya düşüyor.ama ilk defa 40 dan 79 a kadar kırmızı yakmadı. İnşallah aracı yakmayız 😁
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZIKKIM -- 19 Haziran 2024; 2:5:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç 1 haftada 710 km oldu yaklaşık 4 kere 40tan 80 e şarj ettim doğru kullanım buna yakın sanırsam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk açılışta tüm ekranların açılmasını beklemeden hazır moda alınca oluyormuş, bana öyle dediler.
Aksesuar moduna alıp ekranlar açıldıktan sonra hazır moda geçin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O kadarına kimse dikkat edemez 30-70 gibi kullanmak lazım o zaman menzil bayağı düşerquote:
Orijinalden alıntı: ZIKKIMAraç 1 haftada 710 km oldu yaklaşık 4 kere 40tan 80 e şarj ettim doğru kullanım buna yakın sanırsam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ankara’da yer gök şarj istasyonu olmuş o sebeple daha sık şarj imkanı mevcut şu an eve sistem yapana kadar bu şekilde devam edeceğim galiba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Madmaxiboya ne oldu güzel güzel yazışıyorduk banlanmış galiba😪
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hızlı şarjda mi oluyor bu olay?
Isındığı için kesiyordur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X