|
Yerli helikopter motoru TEI-TS1400’ün teslimat tarihi öne çekiliyor
-
-
Savunma sanayi sirketleri yakaladigi ivmeyi her kim basta olursa olsun hic kaybetmez umarim… Dogrular dogru olarak kalmali, teknoloji uretimi her zaman oncelikli olmali
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Başaracağız inşallah. Gövde konusunda oldukça ilerledik. Motor işini de çözersek istediğimiz uçağı helikopteri rahatça üretebiliriz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yönetimler el değişsede doğru işleyen herbirşey daha iyiye götürülmelidir.
Gelişmiş batı bunu böyle yapıyor.
-
Kesinlikle. İdeoloji, yönetim vs ne olursa olsun ülkenin güvenliğini konu alan bu yatırımlar baki kalmalı.
-
çok güzel gelişme
-
Düz hesap 2000 beygir verseydi olmaz mıydı? Neden böyle küsüratlı rakamlar?
-
sıradan biri olarak yapabileceğim tek yorum
bu bilgiler doğru ve gerçekçi rekabet koşullarını yakalaya bildiyse güzel
-
sen 1999 yap kimse neden 1999 diye sormaz..
-
Eh, ben tek başıma yapamam tabii, fakat yapan bir ekipte karar verici olsaydım düz, basit sayılara yönelirdim.
-
Motor gücü direk bir çıktı değildir. Belirli bir motor gücüne göre motor dizayn edildikten sonra motor gücü tekrar hesaplanır. İteratif bir çalışmadır. 1400 beygire tasarlanmış iken 1570 beygir alınmış bir motordur. Hesaplamalar ve tasarım ne yazık ki çok basit ve tek seferde doğru elde edilen değerler değildir. Çok fazla test ihtiyacı olan verilerdir. 😊
Bu her motor için geçerlidir. Pistonlu, türbinli veya elektrik motor gibi. Kayıplar ve kabul edilen bazı değerlerin testler ile kalibre edilmesi gerekir. Bu notorda kabul edilen değerler farklı çıktığı için daha yüksek güç elde edilebiliyor.
Gönül ister 3000 beygir olsun ama limitleyen o kadar çok parametre varken kolay değil ne yazık ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beğenmedim. 377 nolu civatası yerli değil.
-
yönelmeye başla bi neden 1999 değil.?
-
Çok güzel. Vatana hayırlı olsun. Yerli savaş uçağı ve hava savunma sistemlerimiz olsa gerçekten dünyada sayılı güçlerden birisi olacağız.
-
Bitiyorum bu ülkeye,
Seçim yaklaşınca Almanya, ABD ekonomisi, sanayisi gibi oluyoruz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar bu motor turkiye nin son yıllarda yapmış olduğu cok büyük başarılardan bir tanesi.motor istenilen hp nin cok üstüne cıka biliyor. ve cok güçlü bir motor oldu. lütfen motor deyip geçmeyin. ilk motorumuz ve 50 60 yıl uğraşan ülkelerin motorlarından cok üstün bir motor yapılmış( mühendis bir akrabam projede) insallah mossad ajanları rus ajanları fetöcüler proje sızmazlar iste motor konusunda cok büyük sorunlar yaşadımız zamanları geride bırakıp abartmadan söylüyorum dünyanın en iyi motorlarını yapacak seviye ye gelicez.önümüzdeki 5 10 yıl cok önemli bir zaman.
5 10 yıl sonra bu hızda gidersek şuan dünyanın en iyi motoru ve görünmezlik özelligi olan f 22 raptor uçağının motorundan daha iyi motor yapıcaz. hedefleri buymuş. eğer ki o motoru yaparsa yunanı rusu abd lisi işte ozaman düşünsün.
-
Ses çıkmayan bütün projeler seçim geliyor diye bitiyor maşaallah
-
Yönelecek zamanı geçtik...
-
siz halen sihalara maket diyorsunuz.
-
o zaten ettiğin kelmden belli sihalar maket diyen birinden ne bekleyecen takdirmi.
Savunma sanayi sirketleri yakaladigi ivmeyi her kim basta olursa olsun hic kaybetmez umarim… Dogrular dogru olarak kalmali, teknoloji uretimi her zaman oncelikli olmali
|
Yönetimler el değişsede doğru işleyen herbirşey daha iyiye götürülmelidir.
Gelişmiş batı bunu böyle yapıyor. |
Kesinlikle. İdeoloji, yönetim vs ne olursa olsun ülkenin güvenliğini konu alan bu yatırımlar baki kalmalı.
|
Başaracağız inşallah. Gövde konusunda oldukça ilerledik. Motor işini de çözersek istediğimiz uçağı helikopteri rahatça üretebiliriz
|
Beğenmedim. 377 nolu civatası yerli değil. |
çok güzel gelişme |
Motor gücü direk bir çıktı değildir. Belirli bir motor gücüne göre motor dizayn edildikten sonra motor gücü tekrar hesaplanır. İteratif bir çalışmadır. 1400 beygire tasarlanmış iken 1570 beygir alınmış bir motordur. Hesaplamalar ve tasarım ne yazık ki çok basit ve tek seferde doğru elde edilen değerler değildir. Çok fazla test ihtiyacı olan verilerdir. 😊 Bu her motor için geçerlidir. Pistonlu, türbinli veya elektrik motor gibi. Kayıplar ve kabul edilen bazı değerlerin testler ile kalibre edilmesi gerekir. Bu notorda kabul edilen değerler farklı çıktığı için daha yüksek güç elde edilebiliyor. Gönül ister 3000 beygir olsun ama limitleyen o kadar çok parametre varken kolay değil ne yazık ki. |
Benzer içerikler
- fotoğraf bulanıklaştırma iphone
- gmail toplu mail silme
- twitch abonelik fiyatları
- ses yükseltme programı
- st ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X