Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Yeni Volvo S40 1.6 dizel alsam mı ?

49
Cevap
0
Favori
2.286
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Ağustos 2005 15:27:17 Konu Sahibi
      Volvo S40
      Adult occupant rating
      Pedestrian rating Child Protection rating
      Test Scores: Front 13 (81%) Side 18 (100%) Belt Reminder 3 Overall 34 Pedestrian 18 (50%) Child Protection 40 (82%)


      Ford Focus
      Adult occupant rating
      Pedestrian rating Child Protection rating
      Test Scores: Front 16 (100%) Side 18 (100%) Belt Reminder 2 Overall 35 Pedestrian 15 (42%) Child Protection 40 (82%)
      |
      |
      _____________________________
      Katanashuzi
    • Yarbay
      2054 Mesaj
      20 Ağustos 2005 15:30:53
      Ooooo ben Focus un bu kadar güvenli olduunu bilmiodum......Biraz daha heybetli dursa ne ii araba olurdu beah.....Volvo Focus tan kısa galiba dimi.....Ama daha bi güzel duruoo...
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1596 Mesaj
      20 Ağustos 2005 15:34:03
      ya bırak hocam ben o testi yapanlardan iyi bildiğimi iddaa etmiyorum ama 100farklı çeşit şey var aynı sene 5tane farklı yılın arabası seçiliyo sana canlı kanıt gözlem yap kaza yapan focuslar ve s40lar arasında bi kere volvoda normal gövdenin içinde +olarak çelik kafes var sürücü ve yolcu güvenliği için focusta var mı bilmiyom ama
      |
      |
      _____________________________
      banlandı
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Ağustos 2005 16:18:53 Konu Sahibi
      focustada var. yandan çarpışmada focus ve volvo aynı puanıo aldı. öndende ise focus volvoyu geçti. gerçek hayatta kıyaslama yapman için aynı koşullar altında kazanın gerçekleşmesi gerekir. bu testler aynı koşullar altında gerçekleştiğinden ve hemen hemen tüm markaların belirli bir ödenekle destek vermesi neticesinde tarafsız olması yüzünden kesinlikle tatmin edicidir. 2000 model öncesi volvoların euroncapta başarısız olduğu biliniyor. yani mesele kasanın sağlamlığında değil güvenlik kafesinin sağlamlığında ve gücü egale edebilmesinde. Getze bakın mesela burnunuzu yan kağıya değdirin kasa içe gidip gel,ir ama çarpışma testlerinde pertte olsa araç güvenlidir. yani bunlar farklı şeyler volvonun kasa 1 numara , focusa 10000 takar. ama güvenlikte focus geride bırakmıştır volvoyu.
      quote:

      Orijinalinden alıntı: alper1001

      ya bırak hocam ben o testi yapanlardan iyi bildiğimi iddaa etmiyorum ama 100farklı çeşit şey var aynı sene 5tane farklı yılın arabası seçiliyo sana canlı kanıt gözlem yap kaza yapan focuslar ve s40lar arasında bi kere volvoda normal gövdenin içinde +olarak çelik kafes var sürücü ve yolcu güvenliği için focusta var mı bilmiyom ama
      |
      |
      _____________________________
      Katanashuzi




    • Yarbay
      7967 Mesaj
      21 Ağustos 2005 12:58:05
      quote:

      Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

      siz çok irisiniz galiba , yahu ben bindim bana normal geldi ,,, arka süspansiyonlar hakkında bir bilgim yok. sorun nedir arkada ganeja ??
      quote:

      Orijinalinden alıntı: ganeja


      quote:

      Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

      usta ya abartıyomussun gibi gelio ,, cidden bu kadar kötümü iç mekanı , bagajı
      quote:

      Orijinalinden alıntı: nlty2000

      s40 aile arabası değil. bi sığışmaya çalışın bakalım 4 kişi. arka koltuk yok arabada. önü de paliodan bile dar. bagaja büyük bi bavulu o daracık aralıktan sokamazsınız.



      aynen..doğru söylüyor..arka süspansiyonlarda rezalet....




      biraz iri sayılırım...1.85 boy..90 kg..belki sığmaktan sıkıntı çekmemin sebebi odur..arkadaki rahatsızlığın sebebine gelince...bir arkadaşım 2005 volvo s40 aldı.3 ay önce onun arabası ile ankara trt nin oradan armadaya kadar gitmemiz gerekti.eşim ..birden yinemi? dedi ve yüzünü buruşturdu..
      ben ne oluyor? dedim..arkaya binersek birazdan anlarsın dedi.(meğer aynı arabaya daha önce binmiş)...neyse güç bela ben oturdum..dizler kapıya dönük..arkadaşımdan biraz koltuğu çekermisin öne dedim..zaten sen rahat et diye öne çektim demezmi? neyse araba hareket edince en ufak kasislerri bırakın normal yolda bile sanki ..sürekli popom yere vuruyor gibi..sürekli hanımla gülüşüyoruz..vallahi sanki arka(varsa makaslar) akslar..yoldaki taşalr kasisler hepsi vuruyor..artık yolun ortasında en ufak kasiste..sanki roll-coastere binmiş gibi canımız yandığı için..her seferinde bağırıyuz..ve gülüyoruz..işte o gün volvo tüm hayallerimi yıktı..gerçi kendimiz merivaya bindiğimiz için..biraz yüksek oturma pozisyonu ..ve merivadaki yumuşak süspansiyonlarda bizi biraz etkilemiş olabilir ama..duyduğumuz sıkıntı kesinlikle psikoljik değil..fizyolojik idi...ama bu durum belki o arkadaşımın s 40 ile ilgili bir problem olabilir...yanlız araba benzinli olmasına rağmen gürültülüde gelmişti..yani s 40 alırken kesinlikle test sürüşü yapın..hatta siz bir ara arkaya da oturun..=) bol şans.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 21 Ağustos 2005, 12:59:28 >
      |
      |
      _____________________________
      David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
      olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..




    • Binbaşı
      1596 Mesaj
      21 Ağustos 2005 13:34:43
      quote:

      Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

      Aileye 2. bir araba gerekiyor. 2000 model vectra var 2.0cdx . Bunu satıp 40 - 60 milyara kadar bir araba almayı planlıyoruz. Almak istediğimiz arabada kesin olarak karar verilen tek şey dizel olucağı. Önerilerinizi bekliyorum
      1 -Peugeot 407 1.6 hdi executive ( 50 milyar)
      3- Yeni Volvo S40 1.6 dizel ( 60 milyar )
      3- Focus 1.6 tdci ghia full ( tekno , konfor ve güvenlik paketi dahil 50 milyar.)

      ilk önce volvoda karar kılmıştım . sonra peugeot cazip geldi. focusta fena değil. tam çorba oldum...

      BU VOLVONUN BAKIMLARIN ÜCRETİNİ , YEDEK PARÇA ÜCRETLERİNİ BİLEN VAR MI ?? İKİNCİ ELİ NASIL BU ARACIN ???
      VOLVO KULLANAN VARSA LÜTFEN YARDIM.

      volvo bakım ücretlerinde işçilik biraz pahalı onun dışında yedek parça kendi segmentindeki araçlara göre ucuz ve orjinali sadece servis ten temin edilebiliyor 2.el de değer kaybettiği biliniyor zaten herkes tarafından
      |
      |
      _____________________________
      banlandı




    • Teğmen
      117 Mesaj
      21 Ağustos 2005 23:20:03
      Ford volvo yu satın aldı ncap basarısı bundan kaynaklanıyor olabilir. daha oncede volvo renonundu zannedersem motorları ortaktı. Onlarda ncapta oldukça çok sayıda 5 yıldıza sahipler. Asıl güvenliğe eğilen volvo. Bir çeşit teknoloji hırsızlığı. Once satın al sonra teknolojiyi aktar. Kim ne diyebilir???
      Focus yada s40 aynı motorlu aynı platformlu 2 araç ama fiyat farkı ve hacim farkı focustan yana. s40 ın artısı tipi , farklı dayanımda çelikten oluşan güvenlik kafesi ama onuda ncap e yansıtamamış belki daha yüksek hızlardaki kazalarda ayrıcalığını gösterebilir onuda kimse öğrenmek istemez. Allah korusun. Focus kesesi ağır basıyor gibi.
      Focus u volvoya tercih etmek zorunda kalmak ilginç dogrusu.
      Yanlız focusun fren pedalına dikkat etmek lazım test sürüşünde ayağım kaymıştı. Fren pedalı iyi olmamış (Ghia)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahin_k123456 -- 21 Ağustos 2005, 23:20:43 >
      |
      |
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Ağustos 2005 23:37:54 Konu Sahibi
      evet fren pedalını küçültmüşler eski modele göre. ayak kayabiliyomuş...
      quote:

      Orijinalinden alıntı: sahin_k123456

      Ford volvo yu satın aldı ncap basarısı bundan kaynaklanıyor olabilir. daha oncede volvo renonundu zannedersem motorları ortaktı. Onlarda ncapta oldukça çok sayıda 5 yıldıza sahipler. Asıl güvenliğe eğilen volvo. Bir çeşit teknoloji hırsızlığı. Once satın al sonra teknolojiyi aktar. Kim ne diyebilir???
      Focus yada s40 aynı motorlu aynı platformlu 2 araç ama fiyat farkı ve hacim farkı focustan yana. s40 ın artısı tipi , farklı dayanımda çelikten oluşan güvenlik kafesi ama onuda ncap e yansıtamamış belki daha yüksek hızlardaki kazalarda ayrıcalığını gösterebilir onuda kimse öğrenmek istemez. Allah korusun. Focus kesesi ağır basıyor gibi.
      Focus u volvoya tercih etmek zorunda kalmak ilginç dogrusu.
      Yanlız focusun fren pedalına dikkat etmek lazım test sürüşünde ayağım kaymıştı. Fren pedalı iyi olmamış (Ghia)

      |
      |
      _____________________________
      Katanashuzi




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Ağustos 2005 23:39:56 Konu Sahibi
      test ettim ama öyle bişeye rastlamamıştım. bu hafta başka bi galeride yine bakıcam.. arkaya oturucam.. bakalım nasıl.. belki senina rkadaşının yürüyen aksamda bir sorun vardır... sağol bilgiler için
      quote:

      Orijinalinden alıntı: ganeja

      quote:

      Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

      siz çok irisiniz galiba , yahu ben bindim bana normal geldi ,,, arka süspansiyonlar hakkında bir bilgim yok. sorun nedir arkada ganeja ??



      biraz iri sayılırım...1.85 boy..90 kg..belki sığmaktan sıkıntı çekmemin sebebi odur..arkadaki rahatsızlığın sebebine gelince...bir arkadaşım 2005 volvo s40 aldı.3 ay önce onun arabası ile ankara trt nin oradan armadaya kadar gitmemiz gerekti.eşim ..birden yinemi? dedi ve yüzünü buruşturdu..
      ben ne oluyor? dedim..arkaya binersek birazdan anlarsın dedi.(meğer aynı arabaya daha önce binmiş)...neyse güç bela ben oturdum..dizler kapıya dönük..arkadaşımdan biraz koltuğu çekermisin öne dedim..zaten sen rahat et diye öne çektim demezmi? neyse araba hareket edince en ufak kasislerri bırakın normal yolda bile sanki ..sürekli popom yere vuruyor gibi..sürekli hanımla gülüşüyoruz..vallahi sanki arka(varsa makaslar) akslar..yoldaki taşalr kasisler hepsi vuruyor..artık yolun ortasında en ufak kasiste..sanki roll-coastere binmiş gibi canımız yandığı için..her seferinde bağırıyuz..ve gülüyoruz..işte o gün volvo tüm hayallerimi yıktı..gerçi kendimiz merivaya bindiğimiz için..biraz yüksek oturma pozisyonu ..ve merivadaki yumuşak süspansiyonlarda bizi biraz etkilemiş olabilir ama..duyduğumuz sıkıntı kesinlikle psikoljik değil..fizyolojik idi...ama bu durum belki o arkadaşımın s 40 ile ilgili bir problem olabilir...yanlız araba benzinli olmasına rağmen gürültülüde gelmişti..yani s 40 alırken kesinlikle test sürüşü yapın..hatta siz bir ara arkaya da oturun..=) bol şans.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 21 Ağustos 2005, 23:41:22 >
      |
      |
      _____________________________
      Katanashuzi




    • Yarbay
      7967 Mesaj
      22 Ağustos 2005 20:42:26
      quote:

      Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

      test ettim ama öyle bişeye rastlamamıştım. bu hafta başka bi galeride yine bakıcam.. arkaya oturucam.. bakalım nasıl.. belki senina rkadaşının yürüyen aksamda bir sorun vardır... sağol bilgiler için
      quote:


      o da mümkün..siz yinede araştırın..



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 22 Ağustos 2005, 20:43:12 >
      |
      |
      _____________________________
      David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
      olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..
      Reklamlar
      sohbet
      #0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
      Blogio
      Kurumsal Web Tasarım Şirketi
      Satılık Köpek
      Bu sayfanın
      Mobil sürümü
      Tablet sürümü
      Mini Sürümü

      DHBR1
      0,199
      1.2.165

      Reklamlar
       
      üniversite SEO Kurumsal Web Tasarım Şirketi Blogio
      son dakika Kurumsal Web Tasarım Şirketi haberler
      Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu Ankara Web Tasarım #0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu Satılık Köpek
      Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

      DHBR1
      0,281
      1.2.165

      Bildirim
      mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.