Şimdi Ara

Yeni Volvo S40 1.6 dizel alsam mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Volvo S40
    Adult occupant rating
    Pedestrian rating Child Protection rating
    Test Scores: Front 13 (81%) Side 18 (100%) Belt Reminder 3 Overall 34 Pedestrian 18 (50%) Child Protection 40 (82%)


    Ford Focus
    Adult occupant rating
    Pedestrian rating Child Protection rating
    Test Scores: Front 16 (100%) Side 18 (100%) Belt Reminder 2 Overall 35 Pedestrian 15 (42%) Child Protection 40 (82%)
  • Ooooo ben Focus un bu kadar güvenli olduunu bilmiodum......Biraz daha heybetli dursa ne ii araba olurdu beah.....Volvo Focus tan kısa galiba dimi.....Ama daha bi güzel duruoo...
  • ya bırak hocam ben o testi yapanlardan iyi bildiğimi iddaa etmiyorum ama 100farklı çeşit şey var aynı sene 5tane farklı yılın arabası seçiliyo sana canlı kanıt gözlem yap kaza yapan focuslar ve s40lar arasında bi kere volvoda normal gövdenin içinde +olarak çelik kafes var sürücü ve yolcu güvenliği için focusta var mı bilmiyom ama
  • focustada var. yandan çarpışmada focus ve volvo aynı puanıo aldı. öndende ise focus volvoyu geçti. gerçek hayatta kıyaslama yapman için aynı koşullar altında kazanın gerçekleşmesi gerekir. bu testler aynı koşullar altında gerçekleştiğinden ve hemen hemen tüm markaların belirli bir ödenekle destek vermesi neticesinde tarafsız olması yüzünden kesinlikle tatmin edicidir. 2000 model öncesi volvoların euroncapta başarısız olduğu biliniyor. yani mesele kasanın sağlamlığında değil güvenlik kafesinin sağlamlığında ve gücü egale edebilmesinde. Getze bakın mesela burnunuzu yan kağıya değdirin kasa içe gidip gel,ir ama çarpışma testlerinde pertte olsa araç güvenlidir. yani bunlar farklı şeyler volvonun kasa 1 numara , focusa 10000 takar. ama güvenlikte focus geride bırakmıştır volvoyu.
    quote:

    Orijinalinden alıntı: alper1001

    ya bırak hocam ben o testi yapanlardan iyi bildiğimi iddaa etmiyorum ama 100farklı çeşit şey var aynı sene 5tane farklı yılın arabası seçiliyo sana canlı kanıt gözlem yap kaza yapan focuslar ve s40lar arasında bi kere volvoda normal gövdenin içinde +olarak çelik kafes var sürücü ve yolcu güvenliği için focusta var mı bilmiyom ama




  • quote:

    Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    siz çok irisiniz galiba , yahu ben bindim bana normal geldi ,,, arka süspansiyonlar hakkında bir bilgim yok. sorun nedir arkada ganeja ??
    quote:

    Orijinalinden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    usta ya abartıyomussun gibi gelio ,, cidden bu kadar kötümü iç mekanı , bagajı
    quote:

    Orijinalinden alıntı: nlty2000

    s40 aile arabası değil. bi sığışmaya çalışın bakalım 4 kişi. arka koltuk yok arabada. önü de paliodan bile dar. bagaja büyük bi bavulu o daracık aralıktan sokamazsınız.



    aynen..doğru söylüyor..arka süspansiyonlarda rezalet....




    biraz iri sayılırım...1.85 boy..90 kg..belki sığmaktan sıkıntı çekmemin sebebi odur..arkadaki rahatsızlığın sebebine gelince...bir arkadaşım 2005 volvo s40 aldı.3 ay önce onun arabası ile ankara trt nin oradan armadaya kadar gitmemiz gerekti.eşim ..birden yinemi? dedi ve yüzünü buruşturdu..
    ben ne oluyor? dedim..arkaya binersek birazdan anlarsın dedi.(meğer aynı arabaya daha önce binmiş)...neyse güç bela ben oturdum..dizler kapıya dönük..arkadaşımdan biraz koltuğu çekermisin öne dedim..zaten sen rahat et diye öne çektim demezmi? neyse araba hareket edince en ufak kasislerri bırakın normal yolda bile sanki ..sürekli popom yere vuruyor gibi..sürekli hanımla gülüşüyoruz..vallahi sanki arka(varsa makaslar) akslar..yoldaki taşalr kasisler hepsi vuruyor..artık yolun ortasında en ufak kasiste..sanki roll-coastere binmiş gibi canımız yandığı için..her seferinde bağırıyuz..ve gülüyoruz..işte o gün volvo tüm hayallerimi yıktı..gerçi kendimiz merivaya bindiğimiz için..biraz yüksek oturma pozisyonu ..ve merivadaki yumuşak süspansiyonlarda bizi biraz etkilemiş olabilir ama..duyduğumuz sıkıntı kesinlikle psikoljik değil..fizyolojik idi...ama bu durum belki o arkadaşımın s 40 ile ilgili bir problem olabilir...yanlız araba benzinli olmasına rağmen gürültülüde gelmişti..yani s 40 alırken kesinlikle test sürüşü yapın..hatta siz bir ara arkaya da oturun..=) bol şans.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 21 Ağustos 2005, 12:59:28 >




  • quote:

    Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    Aileye 2. bir araba gerekiyor. 2000 model vectra var 2.0cdx . Bunu satıp 40 - 60 milyara kadar bir araba almayı planlıyoruz. Almak istediğimiz arabada kesin olarak karar verilen tek şey dizel olucağı. Önerilerinizi bekliyorum
    1 -Peugeot 407 1.6 hdi executive ( 50 milyar)
    3- Yeni Volvo S40 1.6 dizel ( 60 milyar )
    3- Focus 1.6 tdci ghia full ( tekno , konfor ve güvenlik paketi dahil 50 milyar.)

    ilk önce volvoda karar kılmıştım . sonra peugeot cazip geldi. focusta fena değil. tam çorba oldum...

    BU VOLVONUN BAKIMLARIN ÜCRETİNİ , YEDEK PARÇA ÜCRETLERİNİ BİLEN VAR MI ?? İKİNCİ ELİ NASIL BU ARACIN ???
    VOLVO KULLANAN VARSA LÜTFEN YARDIM.

    volvo bakım ücretlerinde işçilik biraz pahalı onun dışında yedek parça kendi segmentindeki araçlara göre ucuz ve orjinali sadece servis ten temin edilebiliyor 2.el de değer kaybettiği biliniyor zaten herkes tarafından




  • Ford volvo yu satın aldı ncap basarısı bundan kaynaklanıyor olabilir. daha oncede volvo renonundu zannedersem motorları ortaktı. Onlarda ncapta oldukça çok sayıda 5 yıldıza sahipler. Asıl güvenliğe eğilen volvo. Bir çeşit teknoloji hırsızlığı. Once satın al sonra teknolojiyi aktar. Kim ne diyebilir???
    Focus yada s40 aynı motorlu aynı platformlu 2 araç ama fiyat farkı ve hacim farkı focustan yana. s40 ın artısı tipi , farklı dayanımda çelikten oluşan güvenlik kafesi ama onuda ncap e yansıtamamış belki daha yüksek hızlardaki kazalarda ayrıcalığını gösterebilir onuda kimse öğrenmek istemez. Allah korusun. Focus kesesi ağır basıyor gibi.
    Focus u volvoya tercih etmek zorunda kalmak ilginç dogrusu.
    Yanlız focusun fren pedalına dikkat etmek lazım test sürüşünde ayağım kaymıştı. Fren pedalı iyi olmamış (Ghia)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahin_k123456 -- 21 Ağustos 2005, 23:20:43 >
  • evet fren pedalını küçültmüşler eski modele göre. ayak kayabiliyomuş...
    quote:

    Orijinalinden alıntı: sahin_k123456

    Ford volvo yu satın aldı ncap basarısı bundan kaynaklanıyor olabilir. daha oncede volvo renonundu zannedersem motorları ortaktı. Onlarda ncapta oldukça çok sayıda 5 yıldıza sahipler. Asıl güvenliğe eğilen volvo. Bir çeşit teknoloji hırsızlığı. Once satın al sonra teknolojiyi aktar. Kim ne diyebilir???
    Focus yada s40 aynı motorlu aynı platformlu 2 araç ama fiyat farkı ve hacim farkı focustan yana. s40 ın artısı tipi , farklı dayanımda çelikten oluşan güvenlik kafesi ama onuda ncap e yansıtamamış belki daha yüksek hızlardaki kazalarda ayrıcalığını gösterebilir onuda kimse öğrenmek istemez. Allah korusun. Focus kesesi ağır basıyor gibi.
    Focus u volvoya tercih etmek zorunda kalmak ilginç dogrusu.
    Yanlız focusun fren pedalına dikkat etmek lazım test sürüşünde ayağım kaymıştı. Fren pedalı iyi olmamış (Ghia)





  • test ettim ama öyle bişeye rastlamamıştım. bu hafta başka bi galeride yine bakıcam.. arkaya oturucam.. bakalım nasıl.. belki senina rkadaşının yürüyen aksamda bir sorun vardır... sağol bilgiler için
    quote:

    Orijinalinden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    siz çok irisiniz galiba , yahu ben bindim bana normal geldi ,,, arka süspansiyonlar hakkında bir bilgim yok. sorun nedir arkada ganeja ??



    biraz iri sayılırım...1.85 boy..90 kg..belki sığmaktan sıkıntı çekmemin sebebi odur..arkadaki rahatsızlığın sebebine gelince...bir arkadaşım 2005 volvo s40 aldı.3 ay önce onun arabası ile ankara trt nin oradan armadaya kadar gitmemiz gerekti.eşim ..birden yinemi? dedi ve yüzünü buruşturdu..
    ben ne oluyor? dedim..arkaya binersek birazdan anlarsın dedi.(meğer aynı arabaya daha önce binmiş)...neyse güç bela ben oturdum..dizler kapıya dönük..arkadaşımdan biraz koltuğu çekermisin öne dedim..zaten sen rahat et diye öne çektim demezmi? neyse araba hareket edince en ufak kasislerri bırakın normal yolda bile sanki ..sürekli popom yere vuruyor gibi..sürekli hanımla gülüşüyoruz..vallahi sanki arka(varsa makaslar) akslar..yoldaki taşalr kasisler hepsi vuruyor..artık yolun ortasında en ufak kasiste..sanki roll-coastere binmiş gibi canımız yandığı için..her seferinde bağırıyuz..ve gülüyoruz..işte o gün volvo tüm hayallerimi yıktı..gerçi kendimiz merivaya bindiğimiz için..biraz yüksek oturma pozisyonu ..ve merivadaki yumuşak süspansiyonlarda bizi biraz etkilemiş olabilir ama..duyduğumuz sıkıntı kesinlikle psikoljik değil..fizyolojik idi...ama bu durum belki o arkadaşımın s 40 ile ilgili bir problem olabilir...yanlız araba benzinli olmasına rağmen gürültülüde gelmişti..yani s 40 alırken kesinlikle test sürüşü yapın..hatta siz bir ara arkaya da oturun..=) bol şans.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 21 Ağustos 2005, 23:41:22 >




  • Orijinalinden alıntı: düttürüleyla

    test ettim ama öyle bişeye rastlamamıştım. bu hafta başka bi galeride yine bakıcam.. arkaya oturucam.. bakalım nasıl.. belki senina rkadaşının yürüyen aksamda bir sorun vardır... sağol bilgiler için

    o da mümkün..siz yinede araştırın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 22 Ağustos 2005, 20:43:12 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.