Şimdi Ara

Yeni Vodafone hattımda internet kesiliyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkaşalar selam. bugün itibari ile başka aveadan vodafone a geçmiş durumdayım. kullandığım telefon iphone 4. İnternet bağlantım (hem 3G hem Edge) gün içinde gitti. telefona reset attım geri geldi. akşama tekrar gitti. reset attım tekrar geri geldi ve şu an yine gitti. çekim problemim yok telefonum gayet iyi çekiyor.
    ayar olarak mesajda linki gelen profili yükledim sıkıntı yok. arama yapabiliyorum ancak ne 3G ne de Edge var. seyahat etmediğim ve çekim gayet yeterli olduğu halde net bir süre sonra bıçak gibi kesiliyor. Müşteri hizmetlerini tam 3 kez aradım ikisinde güncelleme yaptık aç kapa düzelir diye baştan savdılar. 3. sünde ağ ayarlarını sıfırla dediler sıfırladım ancak yarım saat sonra teli elime aldığımda yine ne 3G kalmıştı ne de Edge.

    daha önceki aveada böyle bir sıkıntıyı hiç yaşamamıştım.
    .

    nasıl çözebilirim?


    Edit: bu konu burada da işlenmiş.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=51085714&p=1#51085714

    Edit 2: uçak modunu açıp kapatınca bağlantı geri geliyor.

    Yıllardır avea ile mutlu mesut birlikteliğim vardı. Ya vodafone bunu çözer ya da kontrot montrat dinlemem. Hakkımı arayacağım. İşin kötü yanı kız arkadaşımla birlikte geçtik vodafone a. Yani o da kontrat yaptı. Rezalet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.shadowx -- 25 Aralık 2014; 12:57:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Vodafone foruma yazdınız mı bunları?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdım hocam orda da tınlayan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.shadowx kullanıcısına yanıt
    BTK'ya yazın. Sikayetvar.com'a yazın. Sonuc elde edemezseniz tüm çabalarınıza rağmen, numara taşıyın. Kullanmadıgınız hizmete para oduyorsunuz şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    BTK'ya yazın. Sikayetvar.com'a yazın. Sonuc elde edemezseniz tüm çabalarınıza rağmen, numara taşıyın. Kullanmadıgınız hizmete para oduyorsunuz şu anda.

    Maalesef kontrat yaptık o ne olacak? 12 yıldır kullandığım avea mı şimdiden özledim. Voda pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ios versiyon güncelmi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logic_Man

    ios versiyon güncelmi?

    Ios 7.1.2 zaten iphone 4 e 8 yüklenmiyor bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Linkteki destek bilgilerini cihazınıza uygulamayı deneyin. iphone4 için ios7 versiyonunu koymamışlar, ios4 ve ios5 var. Bunun yerine iphone5'in ios7 destek linkini koyuyorum. İşletim sistemi aynı sonuçta. Belki yardımı olabilir.

    http://telefondestek.vodafone.com.tr/web/apple-iphone-5-ios7/temel-ayarlar/sebeke/
    http://telefondestek.vodafone.com.tr/web/apple-iphone-5-ios7/kesfedin/internet/

    Ve ayrıca şikayetinizi alttaki linkten şimdiye kadarki yapılan bütün işlemlerle beraber detaylı bir şekilde yazılı olarak iletin. Şikayeti yazılı olarak belirtmek bazen daha etkili olabiliyor. Online işlem şifresi ile giriş yapılıyor.

    http://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/Tuketici-Sikayetleri.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 25 Aralık 2014; 19:34:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logic_Man

    Linkteki destek bilgilerini cihazınıza uygulamayı deneyin. iphone4 için ios7 versiyonunu koymamışlar, ios4 ve ios5 var. Bunun yerine iphone5'in ios7 destek linkini koyuyorum. İşletim sistemi aynı sonuçta. Belki yardımı olabilir.

    http://telefondestek.vodafone.com.tr/web/apple-iphone-5-ios7/temel-ayarlar/sebeke/
    http://telefondestek.vodafone.com.tr/web/apple-iphone-4-ios4/kesfedin/internet/

    Ve ayrıca şikayetinizi alttaki linkten şimdiye kadarki yapılan bütün işlemlerle beraber detaylı bir şekilde yazılı olarak iletin. Şikayeti yazılı olarak belirtmek bazen daha etkili olabiliyor. Online işlem şifresi ile giriş yapılıyor.

    http://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/Tuketici-Sikayetleri.php




    hocam teşekkürler. o ayarları zten yüzlerce kez yaptık denedik değiştirdik. şikayet konusunu erteliyorum. şimdilik düzelme oldu biraz.

    nasıl yaptığıma gelince belki ilerde birilerine faydası olur: hücresel ayarlarından apn adına iphone yerine internet yazdık. operatör seçimini de otomatik yaptık. şimdilik pek sıkıntı yok ama devam ederse şikayette bulunacağım




  • mr.shadowx kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz ayar linkte belirtilmiş zaten. iphone yazıyor olması hata verdirmiş olabilir.

    http://telefondestek.vodafone.com.tr/web/apple-iphone-5-ios7/kesfedin/internet/telefonu-internete-ayarlayin/

    Sorunun kesim çözüme kavuştuğundan emin olursanız konu başlığına "sorun çözüldü" eklemeniz iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    bir süre deneyeceğim. yazarım sorun çıkmazsa
  • Ayrıca vodafone ile şarjım aveadan daha hızlı bitiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.