Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1557. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
35.050
Cevap
332
Favori
2.218.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15551556155715581559
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    koltuk ısıtma(ön ve arka) orjinal iç ortam aydınlatması(hem önde hem arkada)

    bunlar 2015 model 1.33 life a ekletilebiliyor mu? Eğer ekletilebiliyorsa sizden fiyat ve ürün kodlarını alabilir miyim? Kapı ve tampon bantları, spoiler fiyat ve kodlarını da rica edeyim. Şimdiden teşekkür ederim.
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Aksesuarların kodları ilk sayfada mevcut. Zatrn onları servise söylerseniz bilirler. Aydınlatma ve ısıtma için araca bakmak lazım, 1.33 lerde kablo demetleri farklı oluyor eğer yapılabilecek hat yoksa iş çok uzar. Koltuk ısıtma için 1200 lira aydınlatma için 400 lira gibi bir rakam tuttu sadece parça. Toplam 7 adet ısıtma pedi aldım, arka alt kısım tek parça sırt için 2 li ve tekli şekilde. Bunlara hat çektirdim dışarıda yaptırmanız garantiyi etkiler bilginiz olsun. Benim araçta makyajlı kasa 50. Yıl olduğu için vardı ön tarafta hat. Arka için yaptık sadece çok zorlamadı. Aydınlatma içinde yine hat gerekiyor, bunun birkaç türü var ebat bakımından hangisi uyar nasıl olur bilmiyorum. Araçtaki hat önemli dediğim gibi. Servisinize sorun montaj olayını eğer yanaşırlarsa bende kodları sizinle paylaşayım. Tek tek sipariş edildiği için biraz karışık durumda şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Müsait olduğunuzda aydınlatma açıkken fotoğraf ekleyebilir misiniz? Cevap için teşekkür ederim.
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Elbette, aslına bakarsanız şerit ledde yapılabilir aynı şekilde. Önde pedal kısımlarına arkadada ön koltukların altına yapıldı. Renk olarak göğüs ışık rengini seçtim. Makyajsız kasada ışığın rengi farklı onun için kod var mıdır bakmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar.Yağışlı havalarda araç camlarında aşırı derecede buğulanma olmakta.Kalorifer son sıcakta çıkış yönü sadece ön cam artı arka cam buğu önleme tuşu basılı olasına rağmen arka yolcu camları tamamen buğulu kalmakta. Kısmen ön yan camlarda bile buğu olmakta.2.3. Kademede ise bir süre sonra araç içi aşırı sıcak oluyor.

    Buğuyu önleyebilmemin tek yolu sıcak konumda klima açtığımda 3-4dakikada hiç bir camda buğu kalmıyor.Ancak kış mevsiminde klima açmak pek doğru gelmiyor. Sizce nerede sıkıntı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışarıdan hava girişini kapatırsanız nemlenme yapar. Ayrıca polen filtreniz ne zaman değişti en son? Nemli bir yerde yaşıyorsanız ya da araç bina altında kapalı garaj gibi yerlerde kalıyorsa nemli oluyor hava, içeride de 3-4 kişi olursa bahsettiğiniz şey oluyor. Polen filtresi yeni ise dışarıdan hava girişinide açık tutuyorsanız bu durumda aracı biraz havalandırmayı deneyin öncesinde. Klima içerinin nemini aldığı için sorun kalmıyor. Yani sorun bahsettiğim gibi nem kaynaklı.
  • Teşekkürler.Dışarıdan hava girişi açık kullanıyorum.Filtre son bakımda 8000 km önce değişmiştir.İl İzmit nem var ancak önceki araç astra h de böyle bir sıkıntı hiç olmamıştı.Normalde kaloriferin buğuyu gidermesi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer değiştiğinden eminseniz(bazen değişmiyorlar) filtre kapağının düzgün takıldığından emin olun bazen takmıyorlar düzgün.
  • Herkese selamlar

    Bu konuda okuduguma eminim ancak bulamadım

    Anlık yakıt ayarini bar değilde rakam olarak nasıl ayarlıyoruz.

    2017 1.4 advance

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leviathangs L kullanıcısına yanıt
    Kitapçıkta 105 numaralı sayfada mevcut anlatımı. Sürüş bilgisi ayarlarından yapabilirsiniz.
  • Merhabalar,

    2018 yılı içerisinde Corolla Hybrid gelecek mi accaba? Var mı bir gelişme.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Skoda superbin yalitimi ile ilgili üst paketlerin yalitim malzemesi kalitesi daha iyi dediginizi hatırlıyorum. Dün 1.6 superb dizel prestij dsg test ettim sirf yalitimi icin. Benim active paketle ayniydi hic farki yoktu. Bayiye sordum onlarda yalitimin ayni oldugunu söylediler. Prestij dizel otomatik 178bin.tl. Yalitim.kotu değil ama iyi de degil. İnsanlar nasil 178bin verip aliyor anlamak zor. Gerci yalitim.bir kenara birakilirsa herseyi cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    Yalıtım değil göğüs farklı demiştim. Multimedya ünitesi, gösterge veya klima paneli gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi

    1.4 d4-d 3000 dd de 2. Vitese geçmesi için ya yokuş yukarı kullanıyor olmanız lazım ya da gaza fazla basmışsınızdır sistem performans istediğinizi algılamıştır. Ben 3 yıldır kullanıyorum. Sakin kullandığımda 2. Vitese geçtiğini çoğu zaman duymuyor ve hiissetmiyorum bile. Gaza fazla basınca ses gelmeye ve geçişlerde yığılmaya başlıyor.

    Şahsi aracım da yarı otomatik mcp şanzımanlı 1.6 e-hdi 115hp motorlu citroen c4, araç durmadan vites 1'e düşmüyor.

    Bu araçla sabah evden çıkıyorum, motor soğuk, hız 20'yi geçmedikçe 2'ye atmıyor araç ve 2'ye attıktan hız 20'ye düşerse tekrar 1'e atıyor, kasiste vs yavaşlayınca araç 1'e atıyor.

    aynı araçtan 3 adet var, 3'ü de öyle ama artık durunca manuel olarak 2'yle kalkıyoruz, 2'yle kalınca tekrar 1'e düşmüyor.

    @_AveNTuriN_

    çift kavramalı şanzımanlardan bahsetmişsiniz, evet çift kavramalılar da yarı otomatik, vites geçiş hızları konforu falan corolla ile aynı, dsg, edc...

    ben kaza yapınca 2 kere megané verdiler ikame araç olarak 5 hafta kullandım (corolla'nın makyajlı kasa ön panjuru ve farı stoklarda yok bu arada) iki aracın şanzımanının "yarı otomatik" olması dışında birbirleriyle hiçbir yönden alakası yok. sarsıntısız, lineer bir ivmelenmesi var çift kavramalıların.

    1 yılda da 38.000 km yol yaptım bu araçla nerede hangi yokuşta hangi inişte gaza ne kadar basarsam ne tepki vereceğini biliyorum

    tasarım hatası dediğim şey tasarım hatası. bunu siz de kabul edin bence. diğer markalarda ayna hangi tipte olursa olsun böyle bir sorun yok, ayrıca arka camda biriken su da bunu kanıtlıyor, bu sabah da gelirken arka camda buz vardı, rezistansı açtım, buz çözüldü, çizgi şeklinde su damlacıkları vardı ve gitmiyor rüzgarla, sedan araçlarda silecek olmaz normalde ama bu modelde ihtiyaç

    Kontak açıkken dediğim kontak yarım açıkken yani 1. kademe, tekrar kontrol ettim, çalışmıyor, diğer 2 araçta da çalışmıyor.

    Farların kontakla kapanması saçma olur demişsiniz, far sensörü olmayan citroen c4 aracımda da böyle, şahin'de de böyle, megane 4'te de böylevw grubu araçlarında da böyle daha sayayım mı? bir toyota akıllı zaten... hepsinin kapıları araç yürüyünce otomatik kilitlenir toyota corolla'da kilitlenmez

    lastik havalarım düzenli olarak kontrol edilir, araç zıplamıyor, balanssızlıktan dolayı aracın göğsü oynuyor, direksiyonun üstündeki kısım ve güneşiliklerde öyle bir titreme var ki... servise 20.000 bakımında söyledim balansını ücretsiz yapmışlar onlar da farkında zaten tüm bu sorunların

    2018'e girmek üzereyiz, hala dizel otomatiğe hız sabitleyici takamayan bir firmanın hatalarını kabul edin bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 20 Haziran 2022; 14:51:24 >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Dsg ile mmt nin vites geçiş hızlarının aynı olduğunu okuduktan sonra gerisini okumama bile gerek yok. Zira dsg ile mmtnin aynı başlık altında olması dışında alakası yok.



    Hiç şekilde 2 ile kalkış yapılmaz, bu şanzımanı bitirir.



    Toyotada kontağa bağımlı olması saçma olur demiştim çünkü fallow me özelliğini çalıştıramazsınız diğer türlü. Ki yanılmıyorsam kontaktan bağımsız şekilde açık kalabileceği süreyi de bilgisayara bağlayıp ayarlayabiliyorsunuz. Yani aracın aydınlatmasını açık alanda kullanmakta mümkün bu şekilde. Birçok şeyi kontağa bağlamayı akıl eden arkadaşlar herhalde bunuda düşünmüşlerdir değil mi? Zira bahsettiğiniz araçların bazılarında ünite bile kontaktan bağımsız çalışıyor. Hatta kornanın bile kontak kapalı iken çalışmadığı araçlar var. Bu mu mantıklı? Manuel açmak ne demek? Ben açıyorum ben kapatırım, ama olurda unutursam sabaha kadarda açık bırakma demek. Ki bunu da yapmışlar zaten. Kiralık araç olduğu için touch donanımdır muhtemelen far sensörü olsaydı demek istediğimi anlardınız.



    Aynası bu şekilde olan her araçta bu durum var. Dediğim gibi şuan boşuna konuşuyoruz zira dsg ile mmt nin vites hızını aynı olarak gören biriyle ne kadar teknik konuşursak konuşalım anlaşamayız. Kaldıki mmt şanzıman belirli aralıklarla kalibrasyon ister baskı balata aşınmasından dolayı. Bu yapılmazsa kararsızlık artar.



    Ben 3 tane bu kasa araç kullandım hiçbirinde göğüste öyle zangırdama olmadı. Ya çok sert kullanıp çukurlara girdiniz araçta bir sorun oldu ya da motor kulaklarında şanzıman kulaklarında sorun var. Her araçta ufak tefek titreşimler olur ama zıplama vs vs gibi bir şey değil bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    ben dsg ile mmt aynı diye ironi yapmıştım hani ben firmalar yarı otomatiği bırakıyor artık dediğimde siz çift kavramalılar da "yarı otomatik" dediniz ya onun için yazmıştım

    citroen c4 aracımda follow me home var, kontağı kapatıyorum far sönüyor, bir selektör yapıyorum 30 sn yanık kalıyor. far sensörü olan berlingo'da da aynen bu şekilde

    ayrıca corolla'da da farları açık bıraksanız bile 15 dk sonra kendisi kapatıyor, tamam araba günümüz araçları kadar akıllı olmasa da birazcık çalışmışlar

    2 ile gayet güzel kalkış yapılıyor, ben sabah ısınması için 2. viteste yavaş yavaş giderken 1'e atmasından bıktığımdan böyle bir çözüm buldum

    Ben size aynı tarihte alınan diğer 2 araçta da var diyorum, bahsettiğim olay otoyolda 120-130 gibi hızlarda oluyor zaten araçta herhangi bir sorun yok

    elinizle oynayın o kısmı ne kadar esnek olduğunu görün, bir de c segment sedan "herhangi bir markanın" aracına bakın demek istediğimi anlarsınız.

    tüm bakımları yetkili serviste yapılıyor, kalibrasyon vs. ne gerekiyorsa yapılıyordur




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Kalibrasyonu siz talep etmezseniz yapmazlar. Servisin yaptığı balansa güvenmeyin, kullandıkları ekipmanın yazılımı ne yazıkki düzgün yapamıyor. Defalarca iletişime geçtim daha öncede ama çözüm getirmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay arkadaş,

    ben corollanın eksikliklerini söyleyince vurun abalıya, arif bey söyleyince bakıyorum kimseden tık yok. bir bana mı gareziniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    vay arkadaş,

    ben corollanın eksikliklerini söyleyince vurun abalıya, arif bey söyleyince bakıyorum kimseden tık yok. bir bana mı gareziniz?

    Toyota mühendisleri yaptıysa vardır bir bikdikleri







    Bu araç tartışmasız c segment sedanların en başarısızı.

    Hakkını yemeyeyim içi çok geniş bagaj da geniş tipi güzel silecek suyu uyarısı falan var. 2. Eli de çok iyi hala efsane kasanın ekmeğini yiyor ama bu balon söndü sönecek... O nesil bitiyor yeni nesil yeni oyuncaklar teknoloji istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 25 Aralık 2017; 23:0:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün toyota ankara yetkili servisi toyan'da silecekleri değiştirttim. Sadece lastikleri değiştirdiler. İlk kez böyle bir şey gördüm. Normal midir?



    2 adet lastik geldi sadece biri uzun biri kısa tele takıp onları eski sileceklere onu da silecek koluna taktılar.

    Bir de bir önceki bakımda değişmesini istemiştim değiştirmemişler bugün onu söyleyince geçen bakımda temizlemişiz dediler silecek temizleniyor mu? Eskisinden bir farkı olmamıştı zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 25 Aralık 2017; 23:3:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15551556155715581559
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.