Şimdi Ara

Yeni telefon aldım , yardımcı olurmusunuz ACİL!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar n11 üzerinden yeni telefon aldım . Telefonda çatlak vardı . n11'e yazdım , bana satıcı ile iletişime geç dedi. Geçtim satıcıya söyledim servisemi gidecek size mi . Adam bana bize gönderin yeni aldığınız cihaz gerçekten problem varsa ben yenisini göndereceğim . telefon ulaştı adamlara . diyor bu telefon servise gidecek . neden diyorum . çatlak varmış ve çizik varmış . telefonda nasıl çizik olur . yeni cihaz . diyorum madem servise gidecekti neden istediniz telefonu . bizde görmek istedik gibi şeyler diyor . Art niyet var gibi . servise gidecekti neden istediniz telefonu . Benim bu konudaki yasal hakkım nedir yardımcı olur musunuz ?



  • elinizde fatura vs birşey var mı? sizden telefonu alarak sizin para iadesi , yenisiyle değiştirme vs gibi seçimlik haklarınızı elinizden almışlar gibi görünüyor.
  • Merhaba syd0261,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • selvetarm S kullanıcısına yanıt
    elimde fatura var
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    attım
  • Bence telefonu göndermeniz iyi olmuş. Cayma süresi içinde iade ettiğiniz ve para iadesinin yapılmadığı gerekçesi ile hakem heyetine başvuru yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Cayma sürem kaç gün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 14

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    ortada bir sahtekarlık dönüyor gibi . n11 yazmış ki 'Satın alınan elektronik ürünlerde arıza yaşanması durumunda, garanti kapsamında yetkili servisler tarafından destek sağlanmaktadır.' ben ilk gün kusuru fark edip satıcı ile iletişime geçtiğimde satıcı bana gönderin dedi . servise gitmesi lazım değil mi diye sordum . bana söylenen şey yok biz bakacagız dediğiniz sorun varsa hemen yenisini göndereceğiz. ben n11 ile iletişime geçtim durumu anlattım . Siz satıcıya gönderin dedi . Satıcıya gönderdim . telefonda çizik var diyor bana . Adama diyorum bakın çatlak var dedim kulaklık yerinde . kusurlu ürün dedim siz gönderin dediniz . E biz zannettik ki siz kulaklağı takamadınızda . biz öyle zannettik . verilen cevapla yapılan uyuşmuyor . Geri bana diyor telefonda çizik var değişim yapmam . Kusurlu ürün . Kullanmadan nasıl olur çizik diyorum . Servise gidecek diyor . neden sen istedin o zaman , senin madem yetkin yoktu diyorum . gene başa sarıyor . Olayda artniyet var .




  • syd0261 kullanıcısına yanıt
    Hocam elinde fatura ve geri gönderdiğin kargonun evrakı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    var hocam
  • O zaman hiç düşünme hakem heyetine başvur. Cayma hakkınızı kullandığınızı, telefonu teslim aldıkları halde ücret iadesini yapmadıklarını beyan ederek bedel iadesi talep edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    telefon kusurlu çizik falan diyor . öyle bir muhabbete girerse ne yapayım hocam ?
  • Teslim almasaymış o zaman. 1 günde göndermişsin zaten. Sen heyete başvur, en temizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.