Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (295. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.823
Cevap
175
Favori
935.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekotime

    Selam arkadaşlar. Eşime manuel i20 sonrası otomatik bir araç arayışındaydım. Cuma kurlar fırlayınca araç fiyatlarının aratacağını tahmin ettiğim için, Pazar günü Honda civic ve 1-2 gün önce aklıma gelen Vitara'ya bakmak için yola çıktık. İlk önce Vitaraya baktık. 1.6 GLX araçla test sürüşü yaptık. GLX aracı sunroof perdesi çok ince olduğu ve 1.6 motor sesi kabine geldiği için eledik. Neyse Vitara S 4X4 Kırmızı siyah üzerinden 142.000 üzerinden 135.000 TL olarak pazarlığımızı yaptık. Eski fiyattan araç alımı için 5 adet kontenjan yaptıklarını o gün için haber vermemizi alırsak 1 adet daha bağlayacaklarını söylediler. Honda civic bakmaya gittik. 1.6 Executive otomatik bakıyorduk ama istediğimiz renkler bayide yoktu. 1 tane kırmızı 180 beygirlik Executive vardı Vitara ile aynı fiyatlardaydı. Satılmamış olsa bir gazla onu alacaktım neredeyse. Ama 2 çocuklu bir bayan için Vitara'nın daha uygun olduğu hep aklımdaydı zaten.
    Tekrar Suzukiye döndük ve 200 TL kapora ile aracı 135.000 TL'ye bağladık. Salı günü aracımızı teslim aldık. Bende Tucson 4X4 T-GDI 177 beygirlik araç var. 1.4 turbo motor 1.200 kg'lık aracı neredeyse tucson kadar iyi kaçırıyor. Motor gücü çok iyi. Araç iç konsol plastik kalitesi ilk başta benimde gözüme takılmıştı,ama zamanla alışırız. 10" ekran dandiktir diye düşünürken kullanınca baya beğendim. Çözünürlük ve tepki süreleri güzel bence. Küçük ekran renksiz olmasına rağmen okunaklı ve kullanışlı. Bir çok uyarıyı gayet güzel gösteriyor. Çarpışma uyarısında falan birden kırmızıya dönüp flaşör gibi çakması enteresan. Benim full Tucsonda olmayan Adaptif hız kontrol olmasıda çok hoşuma gitti mesela.
    Keşke olsaydı diyebileceklerim ise, Farlarda follow me özelliği, dikiz aynalarının otomatik kapanmaması (Önceki aracım Subaru XV gibi), Orta kol dayama, ayak ışıklarının led olup diğer iç ışıkların sarı ampul olması, Sis farlarının led olmaması.
    Aracıda satın alınca yeni listeleri bende merakla bekledim. Dün akşam fiyatları görünce sevinçle karışık yuhhh dedim bende herkes gibi. Baz fiyattaki 2-3-4 ? bin TL fark ile araç hem % 60'lık dilime girmiş hemde hurda araç indirimi için 3.000 destekli dilime düşmüş. Şu anda alacak olsak hurdalar 4 binden aşağı satılmadığı için hurda indiriminden yararlanmak mümkün görünmüyor.
    Şu anda Liste fiyatı 166.000 TL,hurda indirimi olmadan 160 bine alırdık herhalde. 25.000 Tl avantajlıyız.

    Şanslıymışız diycem ama alakası yok, bizim hikayemiz görünen köy klavuz istemez hikayesi :)
    Bi de XV’de ah o cansız motor olmasa Levorg’daki 170HP turbo motoru koysa Subaru varya burada kim SUV biniyorum dese, toz yuttururdum ona




  • 2018 suzuki vitara anahtarsiz giriş ile 4 kapida açiliyor mu? Yoksa sadece ön 2 kapi mi aciliyor ? Bilgi verir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saldıray_TR

    2018 suzuki vitara anahtarsiz giriş ile 4 kapida açiliyor mu? Yoksa sadece ön 2 kapi mi aciliyor ? Bilgi verir misiniz?
    kapıdaki düğmeye bir kere basarsanız sadece bastıgınız kapı, iki kere basarsanız 4 kapı da açılır.
    2 kapı açılması gibi bir şey söz konusu degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    Bi de XV’de ah o cansız motor olmasa Levorg’daki 170HP turbo motoru koysa Subaru varya burada kim SUV biniyorum dese, toz yuttururdum ona

    Alıntıları Göster
    Evet aynen öyle. Yol tutuşu mükemmel araçtı ama motor uzun yolculuklarda, heleki yokuşluysa çok yoruyordu. Tucson ile güle oynaya yolculuk yapıyoruz artık. Gerçi XV'ye sarhoş bir sürücü ters şeritten gelip çarpmasa ve Perte çıkmasaydı belki hala kullanıyor olabilirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    kapıdaki düğmeye bir kere basarsanız sadece bastıgınız kapı, iki kere basarsanız 4 kapı da açılır.
    2 kapı açılması gibi bir şey söz konusu degil.

    Alıntıları Göster
    Aracı kurcalarken, bilgi ekranı ayarlarında tek dokunuşla açma seçeneği var ve ben öyle ayarladım. Bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kul Ahmet

    Aracınız hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. Bence isabetli bir tercih olmuş. Bizim 1.4s 4x2 vitarayı daha çok eşim kullanıyor.

    Önceki aracım Hyundai IX35 idi. Araç alırken Civic'e bakmıştık. Eşim test sürüşü bile yapmak istememişti. Civic, corolla direkt eledik. Tucsonu yakıttan ve fiyattan eledik.

    Tavan perdesi konusunda haklısınız. Yazın bu sıcaklarda cam tavan ince perdeyle tamamen dezavantaj oluşturuyor.
    Teşekkür ederim. 4X2 ile 4X4 arasında 3.000 TL vardı sanırım. Ben o yüzden eşim kullanacak olsada tercihimi 4X4 olarak kullandım. Yol tutuşunda,karda,çamurda mutlaka fark ediyor. Bu kadar farkla 4X4 opsiyonu satın almak zor diğer araçlarda. Siz yakıt az daha düşer diye düşünmüş olabilirsiniz tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solidgrind

    Şimdi sizlerin yazdıkları ile kendi Vitara alma sürecimi karşılaştırdığımda büyük farklar var. Örneğin sizler sedan ya da hatchback gibi araçlara da bakarken Vitara 'yı tercih etmişsiniz. Ben ise şehir içi ve yol tamam ama bunların yanında çok ağır olmasa da araziye de girebileceğim bir araç arıyordum. Haliyle 4 çeker özelliği istiyordum. Bu yeni Vitara elbette bir Grand Vitara değil ama Youtube 'da Vitara Offroad yazıp o videoları izledikten sonra kararım kesinleşti. Bu fiyat aralığında gerçekten araziye sokulabilecek 2 araç Vitara ve XV 'dir. XV vergi dilimine girip fiyatı uçmuştu, ki şimdi Vİtara 'ya da aynısı oldu. Kısacası buradan görüyoruz ki Vitara 'yı hiç araziye sokmayacaklar gibi arazide de gitsin isteyenler de tercih ediyor. Bir çok kitleye hitap edebilecek bir araç. Bir tek iç malzeme plastiğine takılacaklara hitap etmez, ki onu da makyajlanan kasada seneye çözecekler sanırım. Ben yine de dokunduğum ve kullandığım yerlerdeki malzeme kalitesinden oldukça memnunum. Sonuç olarak evet ağır offroad falan yapamazsınız ama benim gibi arazi, dağ, bayır merakı olanlar videoları izlesinler derim. Hiç arazi derdi olmayanlar da Vitara tercih edebilirler çünkü özellikle lastik-jant takımından anlıyoruz ki bu Vitara yol ağırlıklı kullanım için üretilmiş. Ama araziye de girmem demiyor. Yabancı hesaplardan gördüğüm kadarıyla 2015 sonrası Vitara 'ya off-road modifikasyonları yapanlar olmaya başladı.

    Son olarak eğer arazi derdi olmayan ve sizler gibi sedan araçlar da bakanlar varsa muhtemelen Vitara 'nın vergi dilimi değişmesiyle artan fiyatından dolayı satış kaybı olacaktır. Ama benim gibi düşünenler gidip Civic alamaz ve dönüp dolaşıp Vitara alacaklardır.
    Eşimin araziye girmek gibi bir niyeti olmasada, eninde sonunda bir yerlerde kötü yol koşullarına denk gelecektir muhakkak. Benim niyetim 120-125 bin civarı otomatik benzinli bir araç almaktı. Fiyat odaklı araştırma yaptım yani. Hep civic düşünmüştüm çünkü o fiyatlara o kadar yakışıklı bir alternatif yoktu. 1 gün önce vitara bir şekilde aklıma gelmese sanırım civic almış olurduk. Bazı şeyler nasip herhalde :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    Hayırlı ugurlu olsun, tuscon sizin sahip olduunuz gibi full paket ise iş yapıyor, diğer donanımları leş.
    177 beygir makine ateş ediyor, yakışıklı da kerata ama sizin de dediginiz gibi Vitara 1.4S’de iyi kaçıyor daha gün geçsin daha çok seveceksiniz hele yakıt farkını görün 177 beygirin bi anlam ifade etmedigini
    anlayacaksınız. Vitara tabi ki hafif olduu için seri yoksa 177 beygir ezer ama TR şartlarında az yakar çok kaçar SUV denince Vitara tek geçer. Tuscon tabi kocaman alet C sınıfı ama Vitara da sizi memnun edecektir. Takıldıgınız eksiklikler gidirebilir şeyler, güvenlik donanımına bakın siz, NCAP testinden 5 yıldız almış Japon harikası tam otomatik tork konvertörlü bir araç süreceksiniz.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Eşim 1.2 MPI manuel i20'den sonra hem otomatik hemde güçlü motor pek bir rahatladı zaten. Sürekli çocuklarla seyahat ettiği içinde güvenlik en önemli konulardan birisiydi. 2.araç olduğu için çok yakıta takılmıyordum ama bu araç için 7,5-8 LT gibi bir ortalama çok güzel bence.




  • Arkadaşlar merhaba. Araçta son zamanlarda tüketim değerleri bir hayli arttı. Aynı güzergah ve aynı sürüş tarzında kullanmama rağmen daha önceleri 8.3-8.5 arası tüketim ortalaması alırken son 2 depo dolumunda 9.5-9.8 arası bir ortalama tüketim gösteriyor. En son bakımını 2000 km önce yaptırmıştım. Sizce neden böyle bir değişim olmuştur. Son bakımda balata değişiminide yaptırdım. Araç şuan 27 bin km civarında. İ
  • Yabancı basında agustos başında suzukininde içinde bulunduğu bazı japon firmaların emisyon ve yakıt tüketimi değerlerinde usulsüzlük yaptığına dair haber çıktı bilginiz olsun.
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Çözümünü buldunuz mu acaba servis nediyor?
  • deliyurek569 D kullanıcısına yanıt
    Şuan bayram tatilinde bayram sonrası arayıp bilgi alacağım.
  • Yeni aldigimi 2018 vitara’nin eksi kutup basinin kapagi yok. Sizde de durum ayni mi? Bayramdan sonra bayiyi arayim mi?
    İyi bayramlar
    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saldıray_TR -- 20 Ağustos 2018; 16:54:10 >
  • Benimki 2016 bende aynı.
  • makyajlı 2019 lar eylül de geliyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    makyajlı 2019 lar eylül de geliyormuş.
    Gelecek ay mı geliyor yani
  • deliyurek569 D kullanıcısına yanıt
    öyle deniyor
  • Umarım abartılı fiyatlarla gelmez :/
  • Arkadaşlar geçen gün virajda savrulma yaşadım fazla süratli değildim her zaman geçtiğimiz bir yol.

    Aklıma ESP geldi dedim kontrol için devre dışı bırakayım oda ne bizim ESP off ışığı yanmıyor, çalıştığındanda şüpheliyim. Aracı çalıştırırken ESP ışıkları yanıyor.

    Araç GL+ 4x2 varmı böyle bir sorun yaşayan.

    Edit: Mobil 43. Sayfada cevabı varmış 20-30 saniye kadar basmak gerekiyormuş kapamak için ama kapalı kullanmayın sakın ben sadece kontrol için bakacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newfel -- 24 Ağustos 2018; 18:9:5 >
  • Aksine,
    bir virajda, düşük süratte giderken, bir araçtan veya kazadan kalma koyu renkli bir akıntıda araç birden biraz savruldu ama ben müdahele etmeden yine çizgisine girdi.
    O anda Esp yandımı hatırlamıyorum.

    Youtube video kanalımdaki videoda görüleceği üzere,
    kaygan balçık tarlada aracı zorlamak için kullandığımda Esp her halükarda kaymayı engelliyordu.
    Esp kapatıp zorlayınca kızaklama yapıp dönüyordu.

    Esp candır, kapatmak için özel koşullar lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 25 Ağustos 2018; 11:23:15 >
  • 
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.