Şimdi Ara

YENİ SKODA SUPERB 2015-2016 ANA KONU (2016 Türkiye Yılın Otomobili) (296. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.773
Cevap
118
Favori
478.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • coupe96 kullanıcısına yanıt
    22.hafta sonrası olması lazım
  • İkinci araç ihtiyacından ötürü dizel / otomatik bir araç bakıyorum. Acil bir ihtiyaç olmasa da vaktim varken araştırayım dedim ve büyük bir araç istemesem de gerek konfor gerek kalite açısından ister istemez D segmentine yönelmeye başladım.

    Model kıyaslaması olmasın diye alternatif araçlardan bahsetmeyeceğim ama bugün Skoda bayiine uğrayıp Confort donanımlı 1.6 TDI DSG araç dikkatimi çekti. Aslında temiz ikinci el bir araç düşünürken bu araç kafamı karıştırdı.

    Gönlümden Prestige donanım geçer (belki TSI bile olabilir, tam olarak İstanbul içi yakıt tüketimi hakkında fikir sahibi olamadım) ama Comfortta belli noktalarda hiç geri kalmamış.

    Dikkatimi çeken artı özellikleri:
    + Bi-xenon farlar
    + Elektrikli, ısıtmalı, otomatik katlanabilir yan aynalar (aracı kitleyince değil de sanki içeriden düğme ile kapanıyor sadece ?)
    + Ön / arka park sensörü (acaba geri görüş kamerası taktırılabilir mi ?)
    + Bolero 8 multimedya sistemi

    Eksik gördüğüm özellikler ise:
    - Kumaş koltukları pek beğenmedim
    - Hafızalı koltuk yok (olmasını gerçekten isterdim)
    - Arka kolçak olmaması (aslında benim için önemli değil)
    - Elektronik kliması yok (ilk aracım hariç hep otomatik klimalı araç kullandım ama çok çok önemli bir özellik olduğunu hiç düşünmedim)
    - Anahtarsız giriş ve çalıştırma yok (eksikliğini kesin hissederim)
    - Geri görüş kamerası yok
    - Sadece beyaz renk araç satılıyormuş
    - Çok önemli olmamakla birlikte araç iyi aydınlatmalar led/beyaz ışık yerine sarı ışık


    Tahmin ediyorum ki (son dönemdeki fiyat artışlarından sonra) bu donanım seviyesindeki Superb dizel otomatik D segmenti içinde fiyatıyla adından söz ettirecek.




  • Arkadaşlar bulunduğumuz sitede araçlarımızı / / bu şekilde herkes kendine ayrılan numaralandırılmış aralara park ediyor ve biraz dar. Dolyısıyla sağ tarafınızdaki aracın sürücüsü dikkatsiz ise kapısını ineceği aralıktan daha fazla açarsa sizin aracınızın sağ arka teker çamurluk üstüne denk geliyor. Geçenlerde aracımı yıkattıktan sonra bu kısımda dikkatli baktığımda ince ince ufak göçüğe yakın izler gördüm. Belki bu aracımdan önce octaviada da vardı ama hiç dikkatimi çekmemişti. Bu sefer canımı sıktı çözüm olarak düşündüm ve yandaki aracın sahibine de durumu izah edip ben sadece aracı hafta sonu kullandığım ve inip binerken kendi aracım da zarar görmemesi için çok dikkat ettiğimden o ise her gün aracını kullandığı için park yerlerimizi değiştik sağolsun özür de diledi...Ama bu kez sağımdaki yeni aracın da sürücüsünün bu konuda hassas biri olmadığını gözlerimle gördüm, dolayısıyla bulunduğum yerde park yeri değiştirmek çözüm değil....Sorum şu: Superb arka sağ çamurluk/ kaş bölgesi için pratik yapıştırmdan elle sökülüp takılabilen bir malzeme var mı, sadece haftanın 5 günü park halinde iken takıcam hafta sonu arıcam binerken elimle çıkarıp bagaja atıcam, var mı çözümü olan, rengi mengi önemli değil çünkü bu iş iice canımı sıktı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gattuso28 G kullanıcısına yanıt
    Yandaki araca belki böyle birşey hediye edersiniz, kısmen işe yarayabilir. Sert açarsa kapıyı, çizik yerine göçük olabilir.



    Araba Styling Kapı Koruma Şeritler Kauçuk Kenar Kapılar Çıtalar Yan Koruyucu Sticker Çizikler Arabalar Için Araç Oto Araç-styling



    http://s.aliexpress.com/jiquUVBB

    (from AliExpress Android)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Comfort dizel otm. 135 olmuş. Daha bir kaç gün önce 124 bin liraydı. Vergi dilimine girmiş anlaşılan.
  • Arkadaşlar merhaba. Skoda suberp 1.6 tdi dsg araç almayı dusunuyoruz. Bulunduğumuz sehir dısında bir bayidende alabiliriz uygun fiyat oşursa. Skodada hangi bayilerden en iyi fiyat alabiliriz. Tecrubelerinize göre yardımcı olabilir misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurummm25


    quote:

    Orijinalden alıntı: Walter_Sobchak

    Cızırtı sorunu bende de olmuştu. Ekranın altındaki bölüm ile klima düğmelerinin üstündeki birleşme yerinin iki ucuna ince bir kağıt sıkıştırarak sesi kestim. Altta kaldığı için bakış açısına girmiyor. Sağ arka koltuğun olduğu yerde ben de arada ses duyuyorum. Önce çocuk koltuğundan sandım ama koltuğu sökünce de ara ara duymaya devam ediyorum. Çok rahatsız etmediği için çözüm düşünmedim.

    Bende ekran ses gelince çerçeveye baskı uygulayınca sesin gittiğini fark etmiştim. Sinir bozucu bir durum acaba sessiz bir araba yokmudur diye merak ediyorum:) Dediğiniz çözümü uygulayacağım sağolun.


    şöyle otomatik vitesli + geniş devasa rahat + dizel bir araba düşünüyorum da genişliği ve tipi güzel ama d sınıfı bir araçta böyle ses sorunları can sıkıcı. benim golf'te yok böyle şeyler. 2 senedir hiç olmadı. daha 6-7 aylık araçlarda olması düşündürücü.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: erzurummm25


    quote:

    Orijinalden alıntı: Walter_Sobchak

    Cızırtı sorunu bende de olmuştu. Ekranın altındaki bölüm ile klima düğmelerinin üstündeki birleşme yerinin iki ucuna ince bir kağıt sıkıştırarak sesi kestim. Altta kaldığı için bakış açısına girmiyor. Sağ arka koltuğun olduğu yerde ben de arada ses duyuyorum. Önce çocuk koltuğundan sandım ama koltuğu sökünce de ara ara duymaya devam ediyorum. Çok rahatsız etmediği için çözüm düşünmedim.

    Bende ekran ses gelince çerçeveye baskı uygulayınca sesin gittiğini fark etmiştim. Sinir bozucu bir durum acaba sessiz bir araba yokmudur diye merak ediyorum:) Dediğiniz çözümü uygulayacağım sağolun.


    şöyle otomatik vitesli + geniş devasa rahat + dizel bir araba düşünüyorum da genişliği ve tipi güzel ama d sınıfı bir araçta böyle ses sorunları can sıkıcı. benim golf'te yok böyle şeyler. 2 senedir hiç olmadı. daha 6-7 aylık araçlarda olması düşündürücü.

    Bu durum aracı almanıza engel olmamalı.. bmw forumlarına bakın 5 serisinde bile ne sesler geliyor.. olur böyle şeyler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Mercedes yetkili servisinde ustabaşı olarak çalışan eşimin uzaktan akrabasının söylediğini aynen sizlere aktarıyorum ki ben de yaşayarak bunu tecrübe ettim:

    ''Bu kadar büyük lastikli, düşük lastik yanaklı araçların içinde hangi marka olursa olsun hiç bir çıt çıkmaması için bu araçların havada gitmesi lazım!''

    Mercedes servisine de aynı şikayetle gelen müşteriler oluyormuş. Bence son derce normal bir durum. Ama tabiki de skoda da daha fazla oluyor. C segmenti ve b segmenti kaliteli markalarda ses şikayeti daha az. Çünkü lastikleri daha küçük ve lastik yanak oranları daha fazla.

    Şimdi biz superb ten hiç ses gelmesin diye 16 inç jant ve lastik kullansak olur mu? Bence olmaz çünkü bu sefer de arabanın dış görüntüsü çok bozuluyor.

    Dolayısı ile bazı sesleri duymamaya çalışmak en güzeli. Duydukça insanın psikolojisi bozuluyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beko86

    Mercedes yetkili servisinde ustabaşı olarak çalışan eşimin uzaktan akrabasının söylediğini aynen sizlere aktarıyorum ki ben de yaşayarak bunu tecrübe ettim:

    ''Bu kadar büyük lastikli, düşük lastik yanaklı araçların içinde hangi marka olursa olsun hiç bir çıt çıkmaması için bu araçların havada gitmesi lazım!''

    Mercedes servisine de aynı şikayetle gelen müşteriler oluyormuş. Bence son derce normal bir durum. Ama tabiki de skoda da daha fazla oluyor. C segmenti ve b segmenti kaliteli markalarda ses şikayeti daha az. Çünkü lastikleri daha küçük ve lastik yanak oranları daha fazla.

    Şimdi biz superb ten hiç ses gelmesin diye 16 inç jant ve lastik kullansak olur mu? Bence olmaz çünkü bu sefer de arabanın dış görüntüsü çok bozuluyor.

    Dolayısı ile bazı sesleri duymamaya çalışmak en güzeli. Duydukça insanın psikolojisi bozuluyor...

    kasetttiğim lastik sesi değildi, trim sesi dedikleri şeydi.




  • Benim bahsettiğim de trim sesi zaten. Büyük lastikli ince yanaklı araçlar adeta jantın üzerinde gittiği için çok güzel asfaltı olmayan yollarda herhangi bir yerinden ses yapma sıklığı artıyor. Lastik sesi yalıtım ile ilgili. Trim sesleri montaj, kullanılan malzeme, birleştirme, ve ısı ile ilgili. Aracınızdaki lastik yanak oranı azaldıkça bozuk zeminde aracın titreşimi artıyor. Dolayısı ile trim sesi de artıyor. Premium markalarda benim duyduğum ve duyurduğum lastik ya da yol sesi değil trim sesiydi.
  • rkrlmaz R kullanıcısına yanıt
    söylediğiniz olayı ben 30 bin bakımı için gittiğimde servise söyledim tamam yazılımı yeniden yükleyelim dedi fakat hala aynı, bacanağın arabası da superb onda da mevcut, yakıt aldıktan sonra diye gösterilen ölçüm doğru çalışmıyor, bazen başlangıçtan itibaren diye ölçüm ile aynı km gösteriyor, bazen başlangıçtan itibaren mesafesinden de fazla ama yakıt aldıktan daha kısa gibi saçma bir değer gösteriyor
  • Arkadaşlar aracımı satıyorum. ilan no: 486208399 . Çok temiz, dosta gider bir araç. Boyası, değişeni, kaydı vs. yok.

    Daha ufak bir araç alacağımdan satıyorum.
  • Android telefonunu MirrorLink ile ana Ekrana yansıtabilen var mı dostlar ? YouTube 'dan bi kaç video izledim.Adımları harfiyen uygulamama rağmen sonuç elde edemedim.
  • Volkswagen, grup markalarını yeniden konumlandıracak!

    Bünyesinde Volkswagen, Seat, Skoda gibi markaları barındıran VAG, son dönemde yönetimsel sorunlar ile gündemde. Grup, şirket içindeki sorunları aşabilmek için markalara yeni planlamalar uygulayacak.

    Skoda’nın durumu Volkswagen’i yeni planlara itiyor!

    Volkswagen grubunun alt ve orta fiyat grubunu genel olarak Volkswagen, Seat ve Skoda sırtlıyor. Son dönemde diğer markaların artan satışları karşısında ana marka, özellikle Skoda’yı baskı altına almaya başladı. Platform kullanım ücretlerini arttıran ve çalışanların bir kısmını başka fabrikalara kaydırmak isteyen VW’nin bu tutumu karşında VAG harekete geçti.

    VW grup CEO’su Matthias Müller, şirketin 3 ana markasının Avrupa’daki gerilimini düşürecek yeni planlar geliştirdiklerini duyurdu. Müller; “Marka ittifakımızın şimdiye kadar sunduğu sinerjileri daha iyi kullanabilmeliyiz.” diyerek önümüzdeki günlerde gelecek bir strateji değişikliğinin sinyalini verdi.

    Çekya başbakanı duruma müdahil oldu!

    Öte yandan Çekya başbakanı Bohuslav Sobotka, konuyla ilgili olarak Skoda ve VAG yöneticileriyle görüşme talep etti. Mleda’daki üretim tesisinin Almanya’ya taşınması, platform ve ortak bileşenler için daha fazla ücret talep edilmesi gibi durumların görüşme talebinde etkili olduğu bildiriliyor.

    Halihazırda Ibiza-Polo, Leon-Golf, Superb-Passat ve Tiguan-Kodiaq-Ateca gibi grubun birbirine rakip olan pek çok modeli var. Eğer iddia edildiği gibi bir strateji değişikliği olursa her markanın farklı segmentlere ve fiyat gruplarına yönelmesi söz konusu olabilir.





    Kaynak:https://www.otopark.com/2017/10/volkswagen-skoda-savasinda-yeni-perde/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beko86

    Volkswagen, grup markalarını yeniden konumlandıracak!

    Bünyesinde Volkswagen, Seat, Skoda gibi markaları barındıran VAG, son dönemde yönetimsel sorunlar ile gündemde. Grup, şirket içindeki sorunları aşabilmek için markalara yeni planlamalar uygulayacak.

    Skoda’nın durumu Volkswagen’i yeni planlara itiyor!

    Volkswagen grubunun alt ve orta fiyat grubunu genel olarak Volkswagen, Seat ve Skoda sırtlıyor. Son dönemde diğer markaların artan satışları karşısında ana marka, özellikle Skoda’yı baskı altına almaya başladı. Platform kullanım ücretlerini arttıran ve çalışanların bir kısmını başka fabrikalara kaydırmak isteyen VW’nin bu tutumu karşında VAG harekete geçti.

    VW grup CEO’su Matthias Müller, şirketin 3 ana markasının Avrupa’daki gerilimini düşürecek yeni planlar geliştirdiklerini duyurdu. Müller; “Marka ittifakımızın şimdiye kadar sunduğu sinerjileri daha iyi kullanabilmeliyiz.” diyerek önümüzdeki günlerde gelecek bir strateji değişikliğinin sinyalini verdi.

    Çekya başbakanı duruma müdahil oldu!

    Öte yandan Çekya başbakanı Bohuslav Sobotka, konuyla ilgili olarak Skoda ve VAG yöneticileriyle görüşme talep etti. Mleda’daki üretim tesisinin Almanya’ya taşınması, platform ve ortak bileşenler için daha fazla ücret talep edilmesi gibi durumların görüşme talebinde etkili olduğu bildiriliyor.

    Halihazırda Ibiza-Polo, Leon-Golf, Superb-Passat ve Tiguan-Kodiaq-Ateca gibi grubun birbirine rakip olan pek çok modeli var. Eğer iddia edildiği gibi bir strateji değişikliği olursa her markanın farklı segmentlere ve fiyat gruplarına yönelmesi söz konusu olabilir.





    Kaynak:https://www.otopark.com/2017/10/volkswagen-skoda-savasinda-yeni-perde/

    tamamen sallamaca bir haber olduğunu düşünüyorum. bir kere ekonomide bir yöntemdir bu aynı firmanın aynı segmentten birden fazla markaya sahip olması. kardeş markaların birbirlerinin pazarından pay çalmasının hiçbir zararı yoktur. sonuçta aynı grup. ama birbirlerinden çaldıkları kadar diğer rakiplerden de çalarlar. arçelik-beko tamamen aynı fabrikada üretilen birebir aynı ürünler olduğu halde ayrı marka gibi satılıyor. vw grubunda eşdeğer araç tam olarak yok. ne bir ibiza polo'ya ne de leon golf'e rakip olabilir. aradaki kalite farkı bariz ve satışlara da sirayet ediyor.




  • Sonradan geri görüş kamerası taktıran oldu mu ?

    Servis 2.500 TL fiyat verirken, internette araştırınca çok daha uygun fiyata bu işlemin yapılabildiğini görüyorum.

    Tabi servis, bizim dışımızda böyle bir işlem yaptırırsanız araç garanti dışı kalır diyor.

    Tam da 2+2 yıl garanti uzatmayla birlikte aracı almayı düşünürken böyle olursa en az 4 yıl araca birşey yaptıramamak (gizli özellikleri açtırmak dahil) can sıkıcı bir durum.
  • SnypeR kullanıcısına yanıt
    quote:

    + Elektrikli, ısıtmalı, otomatik katlanabilir yan aynalar (aracı kitleyince değil de sanki içeriden düğme ile kapanıyor sadece ?)


    Bizde Skoda Yeti var. Camları ve aynaları kumanda ile kapatılabiliyor. Tahminimce Superb'de de aynı durum söz konusudur. Kapının kilitlenip açılırken açılıp kapanan aynalar sıkıntı biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: beko86

    Volkswagen, grup markalarını yeniden konumlandıracak!

    Bünyesinde Volkswagen, Seat, Skoda gibi markaları barındıran VAG, son dönemde yönetimsel sorunlar ile gündemde. Grup, şirket içindeki sorunları aşabilmek için markalara yeni planlamalar uygulayacak.

    Skoda’nın durumu Volkswagen’i yeni planlara itiyor!

    Volkswagen grubunun alt ve orta fiyat grubunu genel olarak Volkswagen, Seat ve Skoda sırtlıyor. Son dönemde diğer markaların artan satışları karşısında ana marka, özellikle Skoda’yı baskı altına almaya başladı. Platform kullanım ücretlerini arttıran ve çalışanların bir kısmını başka fabrikalara kaydırmak isteyen VW’nin bu tutumu karşında VAG harekete geçti.

    VW grup CEO’su Matthias Müller, şirketin 3 ana markasının Avrupa’daki gerilimini düşürecek yeni planlar geliştirdiklerini duyurdu. Müller; “Marka ittifakımızın şimdiye kadar sunduğu sinerjileri daha iyi kullanabilmeliyiz.” diyerek önümüzdeki günlerde gelecek bir strateji değişikliğinin sinyalini verdi.

    Çekya başbakanı duruma müdahil oldu!

    Öte yandan Çekya başbakanı Bohuslav Sobotka, konuyla ilgili olarak Skoda ve VAG yöneticileriyle görüşme talep etti. Mleda’daki üretim tesisinin Almanya’ya taşınması, platform ve ortak bileşenler için daha fazla ücret talep edilmesi gibi durumların görüşme talebinde etkili olduğu bildiriliyor.

    Halihazırda Ibiza-Polo, Leon-Golf, Superb-Passat ve Tiguan-Kodiaq-Ateca gibi grubun birbirine rakip olan pek çok modeli var. Eğer iddia edildiği gibi bir strateji değişikliği olursa her markanın farklı segmentlere ve fiyat gruplarına yönelmesi söz konusu olabilir.





    Kaynak:https://www.otopark.com/2017/10/volkswagen-skoda-savasinda-yeni-perde/

    tamamen sallamaca bir haber olduğunu düşünüyorum. bir kere ekonomide bir yöntemdir bu aynı firmanın aynı segmentten birden fazla markaya sahip olması. kardeş markaların birbirlerinin pazarından pay çalmasının hiçbir zararı yoktur. sonuçta aynı grup. ama birbirlerinden çaldıkları kadar diğer rakiplerden de çalarlar. arçelik-beko tamamen aynı fabrikada üretilen birebir aynı ürünler olduğu halde ayrı marka gibi satılıyor. vw grubunda eşdeğer araç tam olarak yok. ne bir ibiza polo'ya ne de leon golf'e rakip olabilir. aradaki kalite farkı bariz ve satışlara da sirayet ediyor.

    Ben haberde doğruluk payı olduğunu, hem almanya daki akrabamdan hem de ülkemizdeki satış müdürü arkadaşımdan bizzat duydum. Ayrıca kendi duyum ve gözlemlerim de var. Haberde geçen konumlandırma yapılır mı? Buna inanmıyorum. Ama volkswagen in skoda nın yükselişinden rahatsız olduğunu biliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.