Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (323. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16.420
Cevap
193
Favori
1.276.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alpimis A kullanıcısına yanıt
    keşke şimdi 63 600 e bi elegance octavia alınabilseydi,sanırım fiyatı bu kadar düşürmenin imkanı yok .bayiler en fazla %1.5 gibi oynamalar yaptılar.
  • Amortisörleri garanti kapsamında değişen arkadaşlar memnun musunuz? Yol tutuşa katkısı veya zararı oldu mu? Yorum atarsanız çok makbule geçer.
  • Ne oldu ya hic yazan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu kurudu bir anda.
    Bu arada şirket için octavia aldık açıkçası benim çok hoşuma gitti bu araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35. günümüz, 5000 km oldu :)

    Son depo ortalamam 4.5-4.6 gibi :) 5000 km ortalamam ise 5.0. Gititikçe düşüyor. Kullanımım genelde şehir içi veya otobanda (120-150 arası, genelde 120-130).

    Benzer kullanım tarzıyla Latitude 6.5-6.7 yakıyordu...

    Yalnız full almadığıma çok pişmanım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    35. günümüz, 5000 km oldu :)

    Son depo ortalamam 4.5-4.6 gibi :) 5000 km ortalamam ise 5.0. Gititikçe düşüyor. Kullanımım genelde şehir içi veya otobanda (120-150 arası, genelde 120-130).

    Benzer kullanım tarzıyla Latitude 6.5-6.7 yakıyordu...

    Yalnız full almadığıma çok pişmanım :(

    Hocam ne yaptın sen yaw.... gerçi şirket aracı olunca evet. bizim şirketteki bazı araçlar da ayda 5000 deviriyor.
    Var mı sorun peki? Ve ya sorun demeyelim, değişen bir durum var mı ilk güne göre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 16 Mayıs 2014; 22:31:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    35. günümüz, 5000 km oldu :)

    Son depo ortalamam 4.5-4.6 gibi :) 5000 km ortalamam ise 5.0. Gititikçe düşüyor. Kullanımım genelde şehir içi veya otobanda (120-150 arası, genelde 120-130).

    Benzer kullanım tarzıyla Latitude 6.5-6.7 yakıyordu...

    Yalnız full almadığıma çok pişmanım :(

    Hocam ne yaptın sen yaw.... gerçi şirket aracı olunca evet. bizim şirketteki bazı araçlar da ayda 5000 deviriyor.
    Var mı sorun peki? Ve ya sorun demeyelim, değişen bir durum var mı ilk güne göre?

    Her gün Halkalı - Selimpaşa yapıyorum :) Bir de, hanım Bolu'lu, büyükler bebeği görsünler diye gitti geçenlerde, Cumartesi bıraktım, bir sonraki Cumartesi aldım :)

    Eksilen birşey yok da, sağ arkadan bir tıkırtı geliyor. Arabadan değildir, kesin birşey bııraktım oralarda da bakmadım tembellikten :) Azalan şey yakıt tüketimi :D

    Arka koltukları hanım sevmiyor, bebek de olunca arkada oturuyor hep. Çok dar diyor. Diğer araç Latitude, o da geniş, bu yüzden daha çok seviyor onu :) Ama Octavia'nın bagajı yükleme anlamında rakipsiz :)




  • yakıt tüketimi gayet iyi gibi,
    kullandığınız araç manuel mi?
    arka koltuk konforu önemli:)
    araçtan bayağı memnunsunuz anladığım kadarıyla
    eksi yönleri var mı?
  • Araç DSG. Ve çok net söyleyeyim, DSG aynı segmentteki diğer markaların 100 yıl önünde. Bundan sonra kolay kolay bu segmentte VW grubundan çıkmam :)

    Arka koltuk konforu biraz düşük sanırım. Ben çok memnunum ama eşim değil :) Arkada oturuyor ve dün şu cümleyi kurdu: "Latitude'la karşılaştırınca attan inip eşeğe binmek gibi" :D Bunu hem konfor hem de arka koltuk genişliği için söyledi.

    Neyse, onunla bir yerlere gidince Latitude ile gideriz :D
  • İç genişlik hemen hemen aynıdır bariz bir fark olduğunu düşünmüyorum latitude ile.
    Dsg konusunda haklısınız ki sadece kullananlar bilir.
    Manuel ile dsg arasında hızlanma adına çok az fark var ki buradan bile dsgnin iyi bir şanzıman olduğu anlaşılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    İç genişlik hemen hemen aynıdır bariz bir fark olduğunu düşünmüyorum latitude ile.
    Dsg konusunda haklısınız ki sadece kullananlar bilir.
    Manuel ile dsg arasında hızlanma adına çok az fark var ki buradan bile dsgnin iyi bir şanzıman olduğu anlaşılıyor.

    Özellikle arka koltuklarda ciddi anlamda fark var. Ortadaki çkıntı da rahtsız edici.

    DSG iyi. Manuel kullanan ortalama bir kullanıcı %20 daha az yakar DSG ile. Çünkü fabrika test verileri manuelde en efektif vites değişimleri ile yapılıyor, oysa gündelik yaşamda ortalama bir kullanıcı vites değişimlerinde çok başarılı değil. DSG ise, kullanıcıdan bağımsız.

    Bakalım, yıl sonunda Latitude yerine Superb mi, S60 mı gelecek. Octavia'daki memnuniyetim Superb'i öne çıkardı :)




  • Bence de dsg, kullanımı çok rahat bir vites sistemi.
    Bu arada biraz şu VAG COM / VCDS olaylarına baktım. Octavia 3 için aslında yapılabilecek var birkaç şey. Ama özellikle kadran selamlama ve geri viteste sağ aynanın asagi yi göstermesi olayı hoşuma gitti. Biraz daha arastirayim belki cesaret edip deneyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SpeCTRuM S kullanıcısına yanıt
    konfor olayı süspansiyonlardan kaynaklanıyor galiba
    en çok şikayet edilen şey süspansiyon okuduğum kadarıyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnA

    Bence de dsg, kullanımı çok rahat bir vites sistemi.
    Bu arada biraz şu VAG COM / VCDS olaylarına baktım. Octavia 3 için aslında yapılabilecek var birkaç şey. Ama özellikle kadran selamlama ve geri viteste sağ aynanın asagi yi göstermesi olayı hoşuma gitti. Biraz daha arastirayim belki cesaret edip deneyebilirim.

    VAG com iyi bir olay.
    Şöyle bir değişikliğe rastladınız mı hiç ; Farların açılmasından bir kaç saniye sonra, ön gündüz far/ledlerin tamamen kapanması gibi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 17 Mayıs 2014; 18:34:30 >
  • Levcho L kullanıcısına yanıt
    Direk öyle bir durum gözüme çarpmadı ama anladığım kadarıyla o kadar zor olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxusxx

    keşke şimdi 63 600 e bi elegance octavia alınabilseydi,sanırım fiyatı bu kadar düşürmenin imkanı yok .bayiler en fazla %1.5 gibi oynamalar yaptılar.

    %1.5 indirim ile ne kadara geliyor elegance model
  • Regionella kullanıcısına yanıt
    66.200 gibi bi rakam aldım en son
  • M.Karakaya07 kullanıcısına yanıt
    merhaba;
    bir süredir girmiyorum. baktım cevap veren de yok. ben yazayım bari
    amortisörler garanti kapsamında değiştikten sonra vuruntu ve ses belirgin şekilde azaldı. küt diye vurmuyor artık.
    yol tutuşa negatif etkisi ise hiç olmadı. test ettim. fark yok. 2013 Mayıs öncesi araç alanlar mutlaka değiştirsinler.
    not: ayrıca DSG yağı da mineral yağ ile değişiyor.
  • yine jetta-Octi karşılaştırmaları hortlamış. birilerinin canı sıkıldı sanırım
    ben de ekleme yapayım.
    şirket aracım jetta. yılda 45.000km yapıyorum. kendi aracım Octi.
    Jetta'nın artı özellikleri: inkar edemem az da olsa yol tutuşu daha iyi. rüzgar sesi daha az. artı sayılır mı ama bizim insanımızda çamurdan da olsa VW sevdası var. başka da artısı yok. :)
    Octi'nin artıları: yol sesi, motor sesi bariz daha az. malzeme kalitesi daha iyi. motor sesinde başka titreşimi de çok daha az. daha az yakıyor. yeni nesil motor ve şanzıman. (Octi, DSG olmasına rağmen).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxusxx

    66.200 gibi bi rakam aldım en son

    2014 model için mi bu fiyat? ve elegance modeli mi? manuel mi otomatik mi?
  • 
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.