Şimdi Ara

Yeni REXTON

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Makyajlı 2.0 motorlu REXTON hakkında deneyimlerini (kullanım deneyimleri, tüketim değerleri) Aktarabilecek olanlar var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhabalar.
    Birkaç haftadır Rexton W kullanıyorum. Haftasonları kullanabildiğim için henüz 1000 km olmadı. O yüzden yakıt konusunda şimdilik ölçümler devam ediyor.
    Aracın teknik verilerini yazmıyorum, her yerde bulunabilir.
    Aracı birçak kez test etmek süreti ile aldım. Arazi performansını deneme şansım olmadı ama yol konforu beklentilerimi fazlası ile karşıladı. Motor veya lastik gürültüsünden, ıvır zıvır tıkırtılardan eser yok. Oldukça kararlı bir sürüşü var.
    Oturma pozisyonu hayli yüksek (aslında aracın kendisi fotoğraflarda veya broşürlerde göründüğünden biraz daha iri). Otomatik vites geçişleri hissedilmiyor. Çekiş gücü ve hızanmaları benim için yeterli.
    Yolda araç ile mücadele etmiyorsunuz, "Sol şeride şimdi mi çıksam yoksa biraz daha mı bekleyeyim, ya da boşver böyle iyi.." gibisinden düşünceler arasında gezinmiyorsunuz (bir önceki araç 2008 Suzuki GV, LPG'liydi)
    Süspansiyonlar yumuşak ama araç virajlarda dengeli, yatmıyor yana.
    Sedan aracımla karşılaştırdığımda çok daha az hissediyorum yoldaki engebeyi.
    İç işçiliğini yeterli buldum, deri koltuklar kolay yıpranacak gibi görünmüyor.
    2. sıra koltuklar da yattığında neredeyse ufak bir oda kadar yeriniz oluyor arabanın içerisinde.
    Eksi yönlerine gelirsek, bazı donanımların olması iyi olurdu tabi. Mesela koltuk ısıtma, yol bilgisayarı, sensörlü silecekler gibi.. Fakat bunların her biri ek maliyet, araç fiyatını nasıl etkiler bilmiyorum. Benim gözümde bu aşamada hiçbiri olmazsa olmaz değil.
    Aracın ses sistemini çok yeterli bulmadım, önce ayarlardan olduğunu düşündüm. Fakat sorun zannedersem hoperlör takımından. Daha iyi bir marka ile değiştirildiğinde yeterli olacaktır.
    Araziye girmek için A/T tipi lastik ihtiyacı doğuyor. Fakat 18 janta uygun çok alternatif yok TR piyasasında.

    ilk izlenimler bu şekilde..
    Fiyat/performans konusuna gelirsek, bu segmentte arazi kabiliyeti olan 2.0 üzeri olmayan otomatik dizel dediğimizde zaten neredeyse hiç alternatif yok. 4x4 diye geçen birçok araç ta malum, AWD.
    Biraz markası bilinen, araziye yakın modellere yöneldiğimizde fiyatlar 120bin civarına zıplıyor (X-Trail, Test etmedim ama bu fiyata alıp bineceğim bir araç değil kesinlikle.) Veya gözü karartıp 6-7 yaşında 150bin km üzeri Toyota LC, Discovery veya Pajero var alternatif. Ben bu riski çok almak istemedim.

    Netice itibariyle, bu tarz bir araç arayanlar için gayet iyi bir alternatif olduğu kanısındayım Rexton'un. Markaya önyargıyla yaklaşanların önce aracı bir test etmelerini tavsiye ederim.
    Umuyorum Şahsuvaroğlu reklam konusuna biraz daha eğilir, aracın tanıtımına biraz daha yatırım yapıp daha geniş kitlelere ulaşmayı başarır. Ama belirttiğim gibi, kafasında soru işareti olan arkadaşlar bir bayiye uğrayıp mutlaka testlerini yapmalı, sorularının cevabını almalı.

    Saygılar.




  • Merhaba ,
    Bu aracı daha önce kullanan veya halen kullanan araç hakkında bilgi verebilirlermi lütfen.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.