Şimdi Ara

Yeni Renault Clio hibrit seçeneği ve yeni motorlarıyla Cenevre'de tanıtıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
1.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 yillik honda civic hybrid kullanicisiyim (benzinli). Ciddi manada araçtan tasarruf bekleniyorsa dizel hybrid olmalidir. Benzinli bir hybrid arac sakin kullanimla dizel hybrid olmayan bir aracin yakit tuketim degerlerine ulasiyor. Dizel arac sakin kullanmasanizda benzinli hybrid arac kadar tuketiyor. Cevreci oldugu icin bir aracı tercih edeceksek, lpgli hybrid arac tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Bunlar biraz da mecburiyetten çünkü Avrupa Emisyon Standartları yakında daha da sıkılaşıyor ve otomobil üreticileri buna göre hamle yapmak zorunda kalıyorlar. Ha, Toyota'yı hariç tutarım çünkü onlar 1997'den beri seri üretim ve yüksek adetli hibrit satışı yapıyorlar.
    Plug-in hibritler de aynı elektrikli araçlar gibi şu an birçoğumuz için fazla bir şey ifade etmiyorlar çünkü apartmanlarımızdan aşağıya kablo sarkıtmak gibi abes bir durum oluşmasını istemiyoruz.
    Müstakil evimiz olsa Plug-in hibrit veya elektrikli otomobil ideal olurdu. Tabi bu araçların fiyatlarına hiç girmiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    İş sözleşmesini nereden bulabilirim? Söyler misin? DS5 2013'te bundan daha güzel tasarımla çıkmıştı. Veya Peugeot 508'in tasarımı şunu tokat manyağı yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    İş sözleşmesini nereden bulabilirim? Söyler misin? DS5 2013'te bundan daha güzel tasarımla çıkmıştı. Veya Peugeot 508'in tasarımı şunu tokat manyağı yapar.
    Clio b sınıfı bir araç. Kendi segmentinde ki araçlarla kıyaslamak daha doğru olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    1-Siz zamanın tasarımı hakkında bahsettiniz
    2-DS3-2008 her ikiside tasarım-iç tasarım olarak daha iyi şu araçtan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    1-Siz zamanın tasarımı hakkında bahsettiniz
    2-DS3-2008 her ikiside tasarım-iç tasarım olarak daha iyi şu araçtan.
    Sizin görüşünüz saygı duyarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl 2001 Yeni Doblo; 1.2 atmosferik benzinli motor.. 63 hp
    Yıl 2019 Yeni Clio; 1.0 atmosferik SCe motor.. 65 beygir

    Cidden ayıp ya. Yıl olmuş 2019 65 beygir nedir.

    Doblo'da sollamayı can güvenliğiniz için denemeyin diyorlardı. Bakalım Clio 2 beygirle sollamaya çıkabilecek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi ekranı aşağı kayıp düşecekmiş gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahirersan T kullanıcısına yanıt
    sorunlu bir hybrid kullanıyorsunuz. toyotanın hybridleri çok daha başarılı. 2.5 yıllık yaris hybrid kullanıcısıyım. dizelden daha az tüketiyorum.

  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,3 değil de 1,33 motor desek daha doğru olur. Zira Corolla'da filan böyle kullanılıyordu.

  • Yıllardır Vag gurubu yeni kasa dizayn eleştirisi yapanlar ne kadar boş konuştuklarını anlamıştır sanırım. Reno da Toyota da o yoldan giderek marka algısı ve eskimeyen tasarım ile güven oluşturma yoluna girmişler... Bmw, Mercedes de bu yola çoktan girmişti... Ama bizim için kötü haber gözlerimiz şenlensin isterdik ama artık yeni dünya düzeni buna da imkan vermeyecek...
  • 150 bin TL'ye falan satılır herhalde hibrit versiyon.

  • O dengesiz ve konfordan uzak kasası ile B sınıfında anca sonuncu olur.

    Polo'ya B sınıfında rakip olacak araç yok malesef.
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    3000 km lik yakit tuketim degerlerinizi resimli olarak paylasabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahirersan T kullanıcısına yanıt
    ben tüketimlerimi mevsimlerde 1000 km de bir sıfırlıyorum 1500 ü hiç geçmedim. şuan 800 km de 5.2 kıl dönemi. geçen yaz 4.3 litreydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tahirersan T kullanıcısına yanıt
    Yaz aylarında toplam 1946km'lik ortalama yakıt tüketimi 3.8lt/100km.
    Kışın 4.5lt/100km ortalama tüketim yakıyor araç.

    Yeni Renault Clio hibrit seçeneği ve yeni motorlarıyla Cenevre'de tanıtıldı
    Yeni Renault Clio hibrit seçeneği ve yeni motorlarıyla Cenevre'de tanıtıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel araç gerçekten ama en çokta 391 litre bagaj şaşırttı. Çok ciddi bir rakam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Yaz aylarında toplam 1946km'lik ortalama yakıt tüketimi 3.8lt/100km.
    Kışın 4.5lt/100km ortalama tüketim yakıyor araç.


    benzinli bir arac icin guzel veriler. ancak peugeout dizel araclarin tuketim degerleri hybrid araclarin altinda kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    ben tüketimlerimi mevsimlerde 1000 km de bir sıfırlıyorum 1500 ü hiç geçmedim. şuan 800 km de 5.2 kıl dönemi. geçen yaz 4.3 litreydi
    benim aracta uzun yolda kisin 5.2 hiz 100-130 arasi. honda civic hybrid ile cok bir fark yok tuketim acisindan. Hatta hondani tuketim degerleri arac agirligi ve hacmi acisindan degerlendirdigimizde daha makul. Dedigim gibi dizel araclar hem daha performansli hemde yakit tuketimi az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.