YENİ RENAULT AUSTRAL | ANA KONU | HAYATIN AKIŞINI DURUŞUN BELİRLER (60. sayfa)

-
-
Mevcut ÖTV muafiyetli tecnoda gelen özellikler. Web sitesinde konfigürasyon yapıp almak istediğiniz araçta ne var ne yok öğrenebilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Hayirli olsun keske techno almasaydiniz baya bos cunku
bu arada ekran niye oyle asagi dogru genis trdekiler boyle degildi btk ile anlasmazligindan dolayi avrupadakiler boyle. Kac model 23 mu 24 mu bu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam çok teşekür ederim. Ben de en üst paket almak isterdim ama ötv muafiyetine en boş paket giriyor. Beni tatmin etti dogrusu :D
bu fotoyu internetten buldum. benim ekran da küçük.
-
Lastik basıncı kapıda yazar önler 33 arkalar 30 olması lazım ben 35-32 yaptım. şu an muhtemelen 42 dir basınçları
Güvenlik paket muhtemelen ekletilmez kör nokta için aynaların filan değişmesi gerek baya maliyetli olur.
Sabitleyicinin solundaki tuş tabela okuma ile belirlediği yolun hız sınırına göre hızı ayarlar.
Sınırlayıcınin solundaki 0 tuşu devreden çıkarma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yarın bakacağımhocam lastik basınçlarına.ben de sizin gibi yapayım, uzun yola çıkacağım.
çok teşekürler,
-
Ayarladiktan sonra sıfırlama yapın referansı sizin ayarladiginiz değeri alsın sifirlamazsaniz 5-10 km sonra arıza ışığı yakar lastik basıncıni kontrol edin diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
İki arabayı da kullanmış biri olarak kesinlikle katılmıyorum. 1.3 Koltuk Konfor paketine sahibim uzun yolda 6 litre şehir içinde 8 litre yakıt beni tatamin ediyor. 1.2 versiyonda 5 litre yakıyor sanırım yüz bin kilometre yapsam 1000 litre fazla tüketirim bu da 45 bine tekamül eder çok bişey değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler cevabınız için. Aks ya da fren balatası olması imkansız. Öyle güçlü bir gıcırtı değil, düşük hızlarda ortam çok sessizse duyabiliyorum sadece o da direksiyonu çok döndürürsem.
Servis direksiyon sistemi içindeki pleksi bir malzemeden bahsetti, direksiyonu epey yukarda kullanıyorum bundan dolayı olabilir gerginlik falan oluştuysa. Aslında dert edilecek bir şey de değil, merak ettim sadece başka birinin de dikkatini çektimi diye
-
Hemen yargı dağıtmışsınız, neye göre boş? Herkes sizin yaptığınız tercihi mi yapmak zorunda? Benim yaptığım yıllık kilometreye göre full hibrite verilecek para gereksiz! Daha verimli bir hibrit gelir, onu yeniden değerlendiririm. Herkesin ihtiyaçları ve beklentisi farklı, böyle genellemeler komik...
Çok merak ettim 2 milyon üstü, başka hangi sıfır otomobili tercih ederdiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frd0101 -- 3 Nisan 2024; 22:18:11 > -
-
Bu araçların hiç biri full hybrit değil. O yüzden 1.3 160 HP ile kıyaslamak lazım 1.3 tecno esprit alpine full opsiyonlu haliyle kıyaslarsak örneklerin en ucuzu bile 250 bin daha pahalı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Kesinlikle şuan piyasadaki en uygun fiyatlı ve yakışıklı suv. Tek eksiği cruise kontrol onu da koysalar tiguan dan eksiği yok fazlası var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba herkese austral tekno boş paket ile kuga arasında kaldım siz bu ikilemde hangisini seçerdiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kuga style paket mi. Tecno austral özellik olarak baya üstündür style Kuga'dan Kuga 2024 yok galiba 2023 olacak fiyat listesi olarak da 140 bin daha pahalı görünüyor australdan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok hocam titanium paket. Australe yakınım bende özellikleri yakın ama kuga da konfor ve sessizlik olarak aklımı çeliyor. Siz memnun musunuz? Qq ile aynı altyapı diye biliyorum australide
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam ben çok memnunum. (Tecno esprit alpine full opsiyon). Konfor olarak iyi olduğunu düşünüyorum benim aracımda 20 inç jant var yanak ince lastik büyük soğuk asfalt yollarda yol sesi yapıyor Türkiye yolları çukurlu vs o yüzden yarılma ihtimali korkutuyor. otoban sürüşü ve şehir içinde; yol ve motor yalıtımı yönünden gayet başarılı. 17 jantla daha iyi olabilir bu konuda. 120 den sonra aynadan kaynaklı rüzgar sesi geliyor( yol ve motor yalıtımı iyi olduğu için rüzgar baskın geliyor) aşırı rahatsız edici değil. Ford'un avantajı arka bağımsız süspansiyon olacaktır bu konuda test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X