Şimdi Ara

YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
11.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burdaki araçlardan sadece Hyunda i20 ve Ford Fiestayı beğeniyorum.
    Diğerleri hoşuma gitmiyor..
  •  YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta

    _________________________________



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 17 Temmuz 2009; 23:14:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


    önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


    Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

    Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


    aynen sürüş dinamikleri en merak ettiğim konu şu anda

    dizayn güzel,motorlar iyi,dsg bir +,ama yol tutuş ne alemde?


    Yeni Polo'nun şasisi yeni ibiza'nın şasisiyle aynı. Yeni bi alt yapı ve ben ibiza'yı almadan önce baya araştırmıştım. Oldukça hafif ama güçlendirlimiş çelikten üretilmiş ve oldukça çevik bir şasi oldugundan bahsediliyodu.

    Ibiza ile Fiesta'nın yol tutuşu bence çok yakın. İkisi de sınıfının çıtasını belirliyo bence. VW'nin genelde SEAT'tan daha konforlu süspansiyolnlar kullandıgını zaten biliyoruz o zaman benim fikrim Polo Fiesta'nın 1 adım gerisinde olur yol tutuş olarak. Ama daha konforlu olacagı da kesin.

    Tabi bu tamamen benim tahminim

    Bu arada bazı resimlerde Polo çok oturaklı yere saglam basan aynı zamanda sportif bir otomobil gibi durmuş, baya begenmeye başladım. 1.2tsi dsg uygun fiyatlı olursa Avrupa'da peynir ekmek gibi satar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    Sıkıyosa eski kasa Poloyla karşılaştırsınlar.Sonuçta ordakilerin hepsi yeni değil.


    Corsa'nın dışında hepsi 2009 veya 2008de çıktı diye biliyorum Eski Polo'nun ise mazisi baya eskiye dayanıyo makyajı da saymazsak...
  • İstediğim gibi bir Fiesta bulsam alacağım.

    O zaman objektif yorumlar yazmaya çalışırım.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


    önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


    Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

    Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


    Dergide yayınlanmış ve net üzerinden satışa verilmişAutoshowda çıkabilir bu test


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


    # AUTO BILD 28/2009
    # 7 Seiten (sayfa)
    # EUR 1,00




  • AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: t821926

    AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



    kesin yoktur
  • Autocar'da yeni Polo'nun testi var. Fiesta'yla akılda kaldığınca karşılaştırmışlar. Yani ellerinde Fiesta yok, yanlız Polo var.

    Son paragraf:

    "Yoldaki tümsekleri adeta bir limuzin gibi yutan ama bunun karşılığında virajlarda limitlere yaklaştığınızda (muhtemelen hiçbir zaman otomobilinizi böyle kullanmayacaksınız) burulan, oldukça rafine, küçük sınıf lüks bir otomobil mi istersiniz yoksa her zaman sportif hissettiren muhteşem bir direksiyon sisteminin yanında o kadar da yumuşak olmayan bir sürüş mü tercih edersiniz? Ekonomi sınıfında böylesi sofistike özelliklere sahip olan otomobillerin bulunması kullanıcıları şansınayken, endüstrinin modern özelliklerini de ön plana çıkartıyor."


    Ayrıca bir iki alt başlığı da buraya yazıyorum.

    "Yeni Polo da VW'yi diğerlerinden ayıran o kalite ve sağlam işçiliğe sahip. Golf'e sekizde yedi oranında benzediğini düşünün, ne demeye çalıştığımı anlayacaksınız."

    "Polo'nun sürüşü esnek olduğu gibi yapısı da taş gibi sağlam."


    Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.




  • Bu modellerin testinin aynısını bi korede bi fransada bi japonyada bir abd'de yapılmalı ve hepsinin ortalaması alınmalı.
  • Coşkun doğru söylüyor.

    Ford'da öncelik her zaman sürüş keyfindedir. Sert süspansiyonlar, çok iyi yol tutuş ve iyi motor-şanzıman uyumu Ford'da hep standart olmuştur.

    VW ise daha yumuşak ve rafine arabalar yapıyor. Bir de fiyatları biraz daha normal olsa diğer markalara göre daha alınası bir seçenek olacak.

    Arabalar iyi ama bence TR'de istenen fiyatları hak etmiyor çoğu. Şu anda Passat için çok güzel bir kampanya var ama Golf 5.5 hala çok pahalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: t821926

    AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



    kesin yoktur


    forumdada paylaştım.Kia Ceed in 1. olduğu golf V in 2. sırada olduğu ve önceki polonun şimdikilerin içinde 3. yada 4. olduğunu biliyoruz. Aklıma gelmeyenlerde var ama yok diye birşey yok.
  • Konuyu hiç açmadan sıralamayı kafamda yapıp ,daha sonra konuya baktığımda kafamdaki sıralamayı aynen gördüm.Skoda Fabia yada Seat İbiza olsaydı ikinci olacaklarıda kesindi.
    Testlerin objektif olmadığının en büyük kanıtı aynı derginin daha önce yaptığı testlerdir.Bir önceki kasa Polo ile burdaki bir çok rakibi arasındaki yapılan önceki karşılaştırmalarda eski kasa Polo yine birinciydi.Bu demek oluyorki vw yeni Poloyu piyasaya sürerken araca pek birşey katmamış.Ama görünen köy kılavuz istemez aracın nasıl değişime uğradığı açık ve net.Birinciliği haketmiş olabilir o zaman eski kasanın birinciliklerininde taraflı yayından başka bir şey olmadığı anlaşılıyor.
    Birde arkadaşlar şu konuyu merak ediyorum herkez bir yoltutuştur tutturmuş a-b-c sınıfı araçlar için yoltutuş 1.öncelikmiş gibi bir durum var sanki.Yol tutuş kosunda her marka harikalar yaratabilir.Önemli olan yeteri kadar yol tutuşun yanında konfor değilmidir.Hatta asıl mühendislik isteyen şeyde budur bana göre.
    Araçlardan Fiesta ve Clioyu inceledim Fiestayı sürdüm Clioyu ise sürme fırsatım olmadı.Bana göre Fiesta iç ve dış tasarım olarak sınıfında birincidir.Sürüşüde oldukça zevkli ve tok bir otomobil.Fakat görüş açıları berbat ve hiç ferah değil çok basık.Fiestadan inip Clioyu incelediğimde ise sıradan fakat daha kaliteli ve iyi işçiliğe sahip bir iç mekan var ayrıca çok ferah tam bir şehir içi otomobili havası var ,tipini ise ben sevmedim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


    Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


    konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

    sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


    @duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.




  • Yavrum Polo, diger araclar birbirlerini 3-5 puan farkla gecerken, o en yakinindakine 22 puan fark atsin.

    Zaten bu Opel, Renault, Hyundai, Ford, hepsi mal. Kapatsinlar butun fabrikalari, sadece VW araba uretsin. Bu i$ten bi VW anliyo zaten.
  • gene bir autobild klasiği ; vw birinci... gülüyorum sadece
  • Focus2'nin süspansiyonları türkiye şartları için fazla serttir mesela.

    Evet kullanımı çok zevklidir,hangi anda arkadan kayacağını 2-3 saniye önceden farkettirir,dizellerde direksiyon spor moda alındığında inanılmaz sertleşir ve keskinleşir,uzun yolda veya virajlı yollarda bu özellik focusu gerçekten sevdirir sahibine ancak;

    Ülkemizdeki yol kalitesi ortada,istanbul-ankara otobanının bile hali perişan,o yüzden bu sertlik bazı kişilere fordların konforsuz olduğunu düşündürebilir,çok konforlu değillerdir de.

    Yeni fiesta ise focus2 ayarında sert süspansiyonlara sahip,sürüş özellikleri sınıfının referansında bir araç olmuştu.Ford şasi geliştirmeye harcadığı paraları bir yerden çıkartmak zorunda,bu da genelde iç mekan malzeme kalitesi ve yalıtım oluyor.

    Yalnız ben focus 3'ün özellikle yalıtım konusunda başarılı olacağını düşünüyorum,2013 veya 2014 yılında çıkacak olan yeni transit için bile inanılmaz yalıtım çalışmaları yaptık fabrikada,Ford'un yeni politikası sürüş özellikleri üstünlüklerini kaybetmeden daha konforlu otomobiller ortaya çıkarmakmış,design studiodaki arkadaşlar bunu amaçlıyorlar en azından.

    Polo ise gerçekten iyi olmuş,bana göre golf VI dan çok daha iddialı bir otomobil,özellikle avrupada fiestanın müthiş artan satışlarını azaltacaktır.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    DAS AUTOBİLD







    quote:

    Orjinalden alıntı: Efsane_Legend38


    Dostum tam yerine oturttun yaa helal olsun.

    Baba büyüksün





    eyvallah Obamada yalan var bende yok




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


    Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


    konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

    sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


    @duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


    Benim görüşüm o, derginin değil.

    Sağlam evet. Ford'un aksını, viraj çubuğunu kıracak dağıtacak adam yok bu dünyada.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


    Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


    konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

    sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


    @duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


    Benim görüşüm o, derginin değil.

    Sağlam evet. Ford'un aksını, viraj çubuğunu kıracak dağıtacak adam yok bu dünyada.


    6 yıl Ford kullanmış babam her zaman ford'un takımları dağıtmasından şikayet ederdi tabi bu dediğim 2000 yılından önce olan şeyler ama bizdeki ford'dan çok cekti hep ön takımlarından sonra sattı gitti.Ford'da tanıdığı bi usta vardı babam çok severek almıştı aracını yakın olduğumuz usta alma 6 ayda bir takım değiştirmeye gelirsin demişti nitekimde öle olmuş zamanında şimdi babam yaklaşmıyor ford'a fakat düzelmiştir bu durum herhalde..

    Burda ford'un yürüyeninin çok övüldügünü görünce şaşırıdım bi an yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 18 Temmuz 2009; 0:47:52 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.