Şimdi Ara

YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
11.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bence hicbiri. Bu B sinifi araclarin hepsi birbirinden komik duruyor. Fiesta,Polo,Clio,Jazz vs. hepside bana cok komik geliyor ozelliklede fiesta, ya kardesim zaten bu b segment araclar konserve kutusu kadar arac birde agresif dursun diye sardalya kutusuna cevirmisler.

    b sinifi aracta en onemli ozellik ucuz olmasi ve az yakmasidir bence. B segment alet super konforlu olsa 100 bilmem kac beygir olsa ferrari gibi vites degistirse ne olacak .era,symbol hadi bilemedin sandero 1 cilige oynar gerisi yolan olur benim siralamamda. Zaten aile icin cok kucuk bu araclar oyle alayim 5-10 sene binerim denmez, neden 30 kusur milyar baglayip satmaya kalkinca dunyanin zararini edeyim eve ikinci arac olarak alinacaksada bir onceki corsa ile clio f/p olarak gonullerin sultani olur


    1)Hyundai Era
    2)Clio Symbol
    3)Dacia Sandero




  • Ben i20 ye sahibim. Ama süspansiyonları sanki çok sert gibi ufak tefek çukurları bile hissediyorum. Bu şimdi araba virajlara dahamı iyi giriyo demek oluyo ????

    Viraja biraz sert girsem aracın ilk göstereceği tepki ne olur kaymayamı başlar yoksa taklamı atar. Yani aracın iyi viraja girdiği nasıl anlaşılır. (pek fazla sürüş tecrübem yok)

    Genel olarak memnunum aracımdan 1.25 78hp 16v dohc motoru var. Dün 1.4 benzinli g.puntoya bindikten sonra i20 nin performansından gayet memnun kaldım. Benim 115 ile çıktıgım meşhur yokuşu o 70 le zorlanarak çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    quote:

    Orijinalden alıntı: atayum
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..


    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...

    Katılmanız önemli değil..
    Sadece tasarım değil bütün olarak sınıf liderliğinde yer alan bir araç..

    kac tane bu sınıfta arac kullandınız buna dayanarak soyluyosunuz merak ettım yoksa vw logosu sıze yetenlerdenmısınız.....

    He öyle..
    Kötü niyetle soru sorup cevapta iyilik arayanlar moda bu aralar galiba..



    Konuyu iki aşamada değerlendirelim bence, 1. Türkiye şartlarında, 2. Avrupa şartlarında

    1. aşama için kesinlikle birinciliği haketmiyor (Tasarım hariç)
    2. aşama için avrupada sunulan motor çeşitliliği, aracın tasarımı ve avrupadaki donanımı ile epey şansı var birincilik için ama yinede 1. olur mu orası tartışılır.

    bir aracın iyi veya kötülüğü kişiden kişiye değiişir ama neden ferrari herkese güzel geliyor. Çünkü araçta herkes için bişey var. Polo içinde seveni için bir sürü şeyi var ama sevmeyeni için hiçbişeyi yok. O yüzden biraz karşı tarafa geçip yorum yapmak gerekiyor. Ayrıca bir aracın iyi kötü olduğu sadece sürmekle anlaşılamayabilir, oturmak uzun süre seyahat etmek, tepkilerini iyi öğrenmek gerekir. Arkadaş demiş i 20 için süspansiyonlar sert diye, sen şimdi jazz'dan inip i20 ye binerse ilk görüşte söyleyebilirsin ama bu aracın kötü olduğunu akla getirmemeli.

    Önce kağıtta üstün olacaksın, sonra pratik te en son da gönüllerde lider oldun mu senden alası yok




  • suanda b sınıfı araç olsam ya honda jazz yada ford fiesta olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atayum

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    quote:

    Orijinalden alıntı: atayum
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR
    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..


    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...

    Katılmanız önemli değil..
    Sadece tasarım değil bütün olarak sınıf liderliğinde yer alan bir araç..

    kac tane bu sınıfta arac kullandınız buna dayanarak soyluyosunuz merak ettım yoksa vw logosu sıze yetenlerdenmısınız.....

    He öyle..
    Kötü niyetle soru sorup cevapta iyilik arayanlar moda bu aralar galiba..



    Konuyu iki aşamada değerlendirelim bence, 1. Türkiye şartlarında, 2. Avrupa şartlarında

    1. aşama için kesinlikle birinciliği haketmiyor (Tasarım hariç)
    2. aşama için avrupada sunulan motor çeşitliliği, aracın tasarımı ve avrupadaki donanımı ile epey şansı var birincilik için ama yinede 1. olur mu orası tartışılır.

    bir aracın iyi veya kötülüğü kişiden kişiye değiişir ama neden ferrari herkese güzel geliyor. Çünkü araçta herkes için bişey var. Polo içinde seveni için bir sürü şeyi var ama sevmeyeni için hiçbişeyi yok. O yüzden biraz karşı tarafa geçip yorum yapmak gerekiyor. Ayrıca bir aracın iyi kötü olduğu sadece sürmekle anlaşılamayabilir, oturmak uzun süre seyahat etmek, tepkilerini iyi öğrenmek gerekir. Arkadaş demiş i 20 için süspansiyonlar sert diye, sen şimdi jazz'dan inip i20 ye binerse ilk görüşte söyleyebilirsin ama bu aracın kötü olduğunu akla getirmemeli.

    Önce kağıtta üstün olacaksın, sonra pratik te en son da gönüllerde lider oldun mu senden alası yok


    Tamamen katılmıyorum





  • full donanımlı 1.2 tsı motorlu ve dsg şanzumanlı bir polo evet jazz dan üstün olabilir sonucta dsg şanzuman i-shifte buyuk fark atar..

    ama şu haliyle yani ülkemizdeki donanımı ve motorlarıyla 1 degil 2 gömlek geridedir jazz dan..

    poloyu golf gibi gorenlere sormak isterim golf mu sınıfının altında b segmentine yakın yoksa siz poloya binmeden hatta b segmentindeki diger araçlara da binmeden kendi kendinize kraldan kralcı mı oluyorsunuz??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.