Şimdi Ara

YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
11.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: bencn17


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


    b sınıfın lıderı zaten var polo'ya kalmadı lıderlık cıktıktan sonrada oyle kalıcaktır fıesta b sınıfında fark yaratmıstır.....


    ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim gozumde polo ile kiyas olmaz fiesta bunu zamanla yapilacak diger testler de acikca ortaya koyacaktir. Ford cabalar VW yapar aradaki fark budur.



    bu mesajından sonra sana bısey dememın manası yok allah fanatıklıgınle huzur versın sana....

    bıde makyaj demıssın ya koptum burda sen makyajla kasa degısıklıgını bıle ayırt edemıyosun bende dedım bu vw ne buluyo bu kadar.....

    bu arada bende fıesta fanatıgı degılım senın mesajının ustune attım mesajı hıc bı arac bırının demesıyle lıder falan olmaz cok satması veya az satması bıle sadece satıs lıderlıgıdır kalıte lıderlıgı degıldır...

    en guzel arac ınsanın kendı aracıdır....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bencn17 -- 18 Temmuz 2009; 15:06:45 >




  • en beğendiğim arac yeni polo diğerlerinden corsa ve fiesta
    yani dergiye göre bana görede yeni polo en güzeli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: polokolik


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: t821926

    AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



    kesin yoktur


    forumdada paylaştım.Kia Ceed in 1. olduğu golf V in 2. sırada olduğu ve önceki polonun şimdikilerin içinde 3. yada 4. olduğunu biliyoruz. Aklıma gelmeyenlerde var ama yok diye birşey yok.


    polonun 3.olduğu testte 1.skoda fabia 2.de hatırladığım kadarıyla seat ibizaydı(yine vw yine vw)




    1.fiesta
    2.polo
    3.corsa
     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta

     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta

     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta







    1.SKODA 443puan
    2.MAZDA 429
    3.VW 421
    4.OPEL 417
    5.SUBARU 394
     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta

     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta




  • http://www.autozeitung.de/node/263535/tabelle
    1-vw polo 1.4 2840
    2-ford fiesta 1.4 2822
    3-opel corsa 1.4 2799


     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta
  • almanın yaptıgı testten bi cacık cıkmaz. yani düşünün sürekli alman otolarının içinde büyüyen yetişen süren insan topluluguna cıkarıp fiesta i20 gösterirsen haliyle kabul etmez. alman dan objektiflik beklemeyin ben hiç bir alman testinden almanların geride oldugunu görmedim yada gören varsa kanıtlasın ?? polo güzel araba evet ama 1.2 tsi motoruyla güzel ülkemize gelen o dandirik benzinli motorundan bi halt olmaz o yüzden zaten i20 aldım. en azından içinde motor diyebileceğim bir motor var + donanım. poloda sahi ne var diyimmi ulkemizdeki poloda 2 airbag abs ve manuel klıma evet hepsi bu ne geniş donanım ama demi ha birde 85ps lik bir motor . 15 liralık dacia logandada aynı donanım varki zaten anlayan anladı . . .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 17 Kasım 2009; 5:22:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim gozumde polo ile kiyas olmaz fiesta bunu zamanla yapilacak diger testler de acikca ortaya koyacaktir. Ford cabalar VW yapar aradaki fark budur.

    Bu adam tam bir amigo.. hemde öyle böyle değil sağlam amigo
  • sanırım almanlar bile kendi içinde poloya verilen haksız* birincilği tartışıyor... yorumları** inceleyin bi zahmet...

     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta


    * bana göre değil, genel kanaati aktardım. ayrıca dış tasarım çok iyi ama diğerlerine göre fiyat ve donanım olarak çok kötü bana göre.
    ** google çeviri
  • Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta



    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...
  • polo ilk önce o yamuk tipini düzeltsin bi fiestaya bakıyorum bir poloya polo kalas gibi duruyor estetik yok arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    polo ilk önce o yamuk tipini düzeltsin bi fiestaya bakıyorum bir poloya polo kalas gibi duruyor estetik yok arabada



    sende ışık var
  • bir kerede değişiklik olsun diye mitsubishi coltuda koysalar şu testlere.

    avrupadaki donanımlı coltlar bu sıralamayı oldukça değiştirceklerdir o sebepten koymuyorlar bence :)

    ben bunlar arasında jazzı alır arkama bakmadan giderdim.

    iç hacmi-motoru yeter bence.

    hayırlı günler.
  • tip olarak ve donanım ve hatta fiyat olarak fazlasıyla hayal kırıklıgına ugratan yeni poloyu listenin en sonuna şahsen atmıs durumdayım..

    jazz 1. ligi hak ediyor kesinlikle.. en azından türkiye şartlarında..
  • 1-mini golf
    2-clio
    3-size kalmış

    edit: alttakinin abuk subuk yorumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyky -- 17 Kasım 2009; 22:49:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyky

    1-golf ay pardon polo
    2-clio
    3-size kalmış


    1-911 turbo ay pardon i20
    2-mitsubishi evo 10 ayhhh pardon colt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atayum


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta



    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...


    Katılmanız önemli değil..

    Sadece tasarım değil bütün olarak sınıf liderliğinde yer alan bir araç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: atayum


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta



    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...


    Katılmanız önemli değil..

    Sadece tasarım değil bütün olarak sınıf liderliğinde yer alan bir araç..





    kac tane bu sınıfta arac kullandınız buna dayanarak soyluyosunuz merak ettım yoksa vw logosu sıze yetenlerdenmısınız.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: atayum


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Polo zaten sınıfının liderliğine soyunan bir araçtı amacınada ulaşmış..



     YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta



    SİZE SADECE TASARIM KONUSUNDA KATILABİLİYORUM DİĞER KONULARDA MAALESEF...


    Katılmanız önemli değil..

    Sadece tasarım değil bütün olarak sınıf liderliğinde yer alan bir araç..





    kac tane bu sınıfta arac kullandınız buna dayanarak soyluyosunuz merak ettım yoksa vw logosu sıze yetenlerdenmısınız.....


    He öyle..

    Kötü niyetle soru sorup cevapta iyilik arayanlar moda bu aralar galiba..





  • Bu araçların bana düşündürdükleri;

    İ20 : Halen tam bir kimlik oturtulamamış. Hala eksiklikler var.

    ClioIII : Tampon tasarımıyla ön kısım agresifim demeye çalışıyor. Ancak biraz fazla uzamış gibi.

    Corsa: Genel olarak güzel. Ancak bu kadar kısa olmasaydı daha iyi olurdu. Uzamaya ihtiyacı var.

    Fiesta: Agresifim demeye çalışırken komik te oluyor. Önden görünüme bakar mısınız? Motor kaputu o kadar yüksekte ki dikiz aynaları neredeyse tekerlek hizasında duruyor. Farların üst kısmı ovalleştirileceğine keskin bir çizgiyle tamamlansaydı daha düzgün olurdu diye düşünüyorum.

    Jazz: Büyüğüm, genişim, kocamanım tam aile arabasıyım ben diyor. Profilden kama gibi bir tasarım. Eliptik uzayan tavan çizgisi. Heyecan vericiliği tasarımın şehvetinden değil, bu sınıf için büyük oluşundan olabilir mi? Honda aslında risksiz füturistik çizgileri harmanlayarak kendisine iyi bir pazar elde etti. Bu testte yerini hakediyor bence.

    Polo : Kült. Tasarım göze oturaklı geliyor. Yıllar sonra bile insana çirkin gelebilecek bir yanı yok. Tabi çok heyecan verici bir yanı da yok aslında tasarımının. Ama herşey yerli yerinde. Fiesta' ya oranla derli toplu dürüyor. Bu duruş sağlamlık hissiyatını pekiştiriyor. Ağır başlı. Diğerleriyle eğlenceli sürüşler yapılabilecekken, polo binilip 500.000 km devrilebilecek bir araç izlenimi veriyor.

    Bence polo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: motorclinic

    Bu araçların bana düşündürdükleri;

    İ20 : Halen tam bir kimlik oturtulamamış. Hala eksiklikler var.

    ClioIII : Tampon tasarımıyla ön kısım agresifim demeye çalışıyor. Ancak biraz fazla uzamış gibi.

    Corsa: Genel olarak güzel. Ancak bu kadar kısa olmasaydı daha iyi olurdu. Uzamaya ihtiyacı var.

    Fiesta: Agresifim demeye çalışırken komik te oluyor. Önden görünüme bakar mısınız? Motor kaputu o kadar yüksekte ki dikiz aynaları neredeyse tekerlek hizasında duruyor. Farların üst kısmı ovalleştirileceğine keskin bir çizgiyle tamamlansaydı daha düzgün olurdu diye düşünüyorum.

    Jazz: Büyüğüm, genişim, kocamanım tam aile arabasıyım ben diyor. Profilden kama gibi bir tasarım. Eliptik uzayan tavan çizgisi. Heyecan vericiliği tasarımın şehvetinden değil, bu sınıf için büyük oluşundan olabilir mi? Honda aslında risksiz füturistik çizgileri harmanlayarak kendisine iyi bir pazar elde etti. Bu testte yerini hakediyor bence.

    Polo : Kült. Tasarım göze oturaklı geliyor. Yıllar sonra bile insana çirkin gelebilecek bir yanı yok. Tabi çok heyecan verici bir yanı da yok aslında tasarımının. Ama herşey yerli yerinde. Fiesta' ya oranla derli toplu dürüyor. Bu duruş sağlamlık hissiyatını pekiştiriyor. Ağır başlı. Diğerleriyle eğlenceli sürüşler yapılabilecekken, polo binilip 500.000 km devrilebilecek bir araç izlenimi veriyor.

    Bence polo.


    Tam düşündüklerimi yansıtmış, tek tek hepsini incelemiş biri olarak, bir de ekleme yapayım yazdıklarına ; Fiesta'nın tipi sıradışı olmaya çalışmış ama imkanlar el vermemiş para yetmemiş de yapılamamış gibi duruyor, B sınıfı araca 45 yanak lastik koymuşlar sonra Fordların yol tutuşu referans diye övünürler, Yol tutuşu iyi mi demek lazım yoksa "kütük gibi, her çukur poponda hissediliyor" demek mi lazım bilemiyorum. Bu forumda da garip bir durum var, adam fiestayı savunuyor imzasına bakıyorsun Fiesta resmi var :) Yani Lada Samara'sı olsa diyecek ki bu sınıfın kralı Lada Samara'dır. Yine başka bir vatandaş diyor ki Mitsubishi Colt hepsine 5 basar, cart curt , vs vs , yine bakıyorum imzasında Colt aracı olduğu yazıyor. Ya senin araban ne olursa olsun Polo'nun bu sınıftaki en kaliteli araç olduğunu değiştirirmi ? Yani Anadol'a sahip olsan en iyi araç Anadol diye burda bağırıp çağıracaksınız.... Aklın yolu birdir herkes için birdir. Ama bir de şu var ; " ANLATABİLECEKLERİN , KARŞINDAKİNİN ANLAYABİLME KAPASİTESİYLE SINIRLIDIR"




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.