Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (1201. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.293
Cevap
292
Favori
1.554.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11991200120112021203
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kevser27

    1.6 hdı, e-hdı motorlar çok dayanıklı sorunsuz motorlardı 1.2 motorlarda ilk çıktığı yıl yakıt ve performans ödülü almış bir motor fakat bir müddet sonra kronik sorunları çıktı ayrıca küçük hacimli olup sıkıştırılmış turboyla bir müddet sonra dayanıksız bozulmaya meyilli bir hale geldi servis bakımlı olmayan araçlara akıl almaz tamir fiyatları çıkartıyorlar 1.2 motora sahip arkadaşlara tavsiyem bakımları zamanında ve serviste yaptırın yoksa başınız ağrıya bilir.

    Eksik bilgi. 1.2 motor Avrupa da 3 yıl üst üste Yılın Motoru ödülünü aldı. Bu ödülü öyle kara kaşa kara göze vermiyorlar.


    Arıza çıkartma oranı o ünlü Dsg şanzımanların arıza çıkartma oranından daha düşük.


    Servis şemsiyesi altında olmak konusu doğrudur. Ama Servislerin astronomik ücretlerinin alternatifi de var. Hem garanti bozulmuyor hem de orijinal parçalar ya da garanti verilmiş muadil kullanılıyor. Adres Euro Repar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt

    Yılın motoru ödülünü motorun getirdiği yenilikçi özelliklere göre veriyorlar, sağlamlığını oylamıyorlar.


    Küçük hacimli turbo benzinli motorların hepsi zaten daha hassas motorlardır. Kaldı ki 1.2 motorla ilgili kullanıcıların yaşadığı sorunları duymamış olmanız ilginç. Ford markasında da 1.0 litrede problemler yaşanmıştı zamanında. Vw markasında da vardır elbet.


    Cevabınız objekltif olmaktan öte marka fanatikliği olmuş. Zaten VW'e çamur atarak pekiştirmişsiniz bu durumu.

  • Ben dün test ettim aracı 1.2 EAT8 Style Tech'midir nedir donanım olarak..


    Özellikle aracın performansı çok iyi 3 kişiydik araçta ,ivlenmesi vs çok iyiydi,araç 4000 Km olmasına ve test aracı olmasına rağmen ortalama 7,5 LT gördüm yol bilgisayarında..


    Yol tutuşu,direksiyon tepkisi,frenleme çok iyiydi,konforu da keza beğendim açıkcası 5 km test ettim ama kasis çukur vs girdim,maşallah araçta ses yok ,yalıtımı yol sesi falan çok azdı, süspansiyon sesi yoktu yani, direksiyon kullanımı çok keyifli yalnız silecek koluna yanlışlıkla dokundum yakın olmasından ötürü alışmak lazım :)


    Style Tech sanırım donanım cam tavan,digital gösterge,geri görüş kamerası,arka park sensörü falan 231.000 Tl fiyat verdi araçta varmış...Ben Allure Sport donanıma baktığım için fiyatla pek ilgilenmedim açıkcası,Lastikler 16 janttı sanırım test aracında ve navigasyon vardı normal ibreydi digital değil..Avrupa paketiymiş karışıkmış test aracı..


    Radarıma giren bir araçoldu ama kasa değiştirecek 2021'de sanırım alınır mı bilemedim..Yeni gelen kasa ne kadar olur onuda bilemedim, Allure sport için 250.000 Tl civarı fiyat bu araç için çok iyi..


    Bu arada 308'de çift USB girişimi var tek mi? Ben konsolda biliyorum 1 tane başka varmıdır?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 30 Kasım 2020; 11:44:1 >




  • Allure sport da ön kol dayama nın arkasında bir tane daha var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık ayında allure sport gelicek mi bayilerden bilgi alan var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ben dün test ettim aracı 1.2 EAT8 Style Tech'midir nedir donanım olarak..


    Özellikle aracın performansı çok iyi 3 kişiydik araçta ,ivlenmesi vs çok iyiydi,araç 4000 Km olmasına ve test aracı olmasına rağmen ortalama 7,5 LT gördüm yol bilgisayarında..


    Yol tutuşu,direksiyon tepkisi,frenleme çok iyiydi,konforu da keza beğendim açıkcası 5 km test ettim ama kasis çukur vs girdim,maşallah araçta ses yok ,yalıtımı yol sesi falan çok azdı, süspansiyon sesi yoktu yani, direksiyon kullanımı çok keyifli yalnız silecek koluna yanlışlıkla dokundum yakın olmasından ötürü alışmak lazım :)


    Style Tech sanırım donanım cam tavan,digital gösterge,geri görüş kamerası,arka park sensörü falan 231.000 Tl fiyat verdi araçta varmış...Ben Allure Sport donanıma baktığım için fiyatla pek ilgilenmedim açıkcası,Lastikler 16 janttı sanırım test aracında ve navigasyon vardı normal ibreydi digital değil..Avrupa paketiymiş karışıkmış test aracı..


    Radarıma giren bir araçoldu ama kasa değiştirecek 2021'de sanırım alınır mı bilemedim..Yeni gelen kasa ne kadar olur onuda bilemedim, Allure sport için 250.000 Tl civarı fiyat bu araç için çok iyi..


    Bu arada 308'de çift USB girişimi var tek mi? Ben konsolda biliyorum 1 tane başka varmıdır?

    hangi bayide test ettiniz acaba, ben istanbul içi sorduğumda test aracı bulamadım bayilerde?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slow58

    hangi bayide test ettiniz acaba, ben istanbul içi sorduğumda test aracı bulamadım bayilerde?



    Alıntıları Göster

    İstanbul anadolu yakası Can otomotiv...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkn.aa

    Allure sport da ön kol dayama nın arkasında bir tane daha var.

    Ön kol dayamanın içinde mi? Yoksa arka koltuklar için mi var? Şarj etmek için priz vardı sanırım orada doğrumudur?

  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Priz yerine USB girişi koymuşlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Yılın motoru ödülünü motorun getirdiği yenilikçi özelliklere göre veriyorlar, sağlamlığını oylamıyorlar.


    Küçük hacimli turbo benzinli motorların hepsi zaten daha hassas motorlardır. Kaldı ki 1.2 motorla ilgili kullanıcıların yaşadığı sorunları duymamış olmanız ilginç. Ford markasında da 1.0 litrede problemler yaşanmıştı zamanında. Vw markasında da vardır elbet.


    Cevabınız objekltif olmaktan öte marka fanatikliği olmuş. Zaten VW'e çamur atarak pekiştirmişsiniz bu durumu.

    İlk yıl için yenilikten dolayı diyelim, peki... Sonraki 2 yıl ne için sizce?


    Hemen özür dileyerek düzeltmemi de yapayım. 3 Yıl üst üste demiştim, sizleri üzmek istemem ama ne yazık ki 4 YIL ÜST ÜSTE ödül kazanmış.. 



    Ayrıca 1.2 litrelik veya küçük hacimli ilk motor bu değil. Dolayısıyla yeni olan bir şey de yok aslında.

    1.2 litrelik benzinli turbo beslemeli bir motordan söz ediyoruz.




    Ayrıca yanıt verdiğim arkadaş 1 kere ödül aldı dediği için düzeltmek amacıyla 3 YIL üstelik ÜST ÜSTE şeklinde gerçeği belirttim.(4 olduğunu da sonradan öğrendim)


    Bu gerçeğin belirtilmesi marka fanatikliği ise gerçek olmayan ifadeler mi kullanmalıydım?


    "Abartıyorsun, marka fanatikliği yapıyorsun 3 kere üst üste ödül almadı" (dolayısıyla 4 kere de almadı) diyebiliyorsanız hemen özür dileyip yazdıklarımı silerim. Ama böyle diyemeyince, bu ödüller yenilikten dolayı verildi açıklaması da biraz garip kaçmadı mı?


    Her yıl aynı motoru yeni diye mi yarışmaya sokuyorlar?  



    En iyisi marka fanatikliği olmasın, 4 yıl üst üste ödül kazanmış bir motor var, ama berbattır diyeyim.. Siz de işinize geldiği gibi anlayın.. Olur mu?

     



    Gelelim VW'ne çamur atmak konusuna. DSG ile sıkıntı yaşayanları azıcık araştırın, sonra gidip yine DSG'li bir araç alın. Allah kaza, arıza vermesin. 4 yıl üst üste yılın şanzımanı ödülü de almıştır belkide.. 




    4 yıl üst üste ödül kazanmış motordur dedim diye marka fanatiği oluyorum, ayrıca sağır sultanların bile duyduğu DSG sorunlarından söz ettiğim için de VW'ye çamur atıyorum.


    Ama bu durumda motora kötü diyen, VW'ye çamur attın diye objektif kullanıcı oluyor.  


    Saygılar.





  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Necdet bey yanlış anlıyorsunuz motora çamur atan yok ayrıca ödül alması 1 yıl veya 4 yıl olması bir şey değiştirmez. Ben Peugeot un bile kabul ettiği kronik sorunların olduğunu ve bu konuda arkadaşları bilgilendirmek için yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kevser27

    Necdet bey yanlış anlıyorsunuz motora çamur atan yok ayrıca ödül alması 1 yıl veya 4 yıl olması bir şey değiştirmez. Ben Peugeot un bile kabul ettiği kronik sorunların olduğunu ve bu konuda arkadaşları bilgilendirmek için yazdım.
    Ben sadece 4 yıl ödül alan bir motordur ve arıza oranı Dsg den azdır dedim.

    Marka fanatiği ilan edildim.

    Hangisi yanlış? Neyi yanlış anlıyorum?
  • Benim eski 2015 Allure de 2 usb,1aux,1 jukebox,2 de 12 volt cakmaklik girişi var diye hatırlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 motorun ilk zamanlar kronik sorunu olduğu yazılmıştı. Buji kırması, ariza ışığı yakması, yazılım güncellemesi sonrası bazi arızaların tekrarlamadigini okumuştum.Bence servis bakımlı olması ilerideki süreçte olası arizalarda aracın garantiye girmesini sağlar. Dsg veya çift kavramali şanzıman larda devamlı sorun olduğu doğru, bunların en çok sorun cikartanlari kuru tip diye tabir edilenleridir. Islak tip olanlarında bu oranın daha düşük olduğu söyleniyor.Ornek olarak 1.2 tsi golfu olan müşteride 60000 kmde 2 kez dsg işlem gördü. 2.0 tdi passati olan müşterim 350000 de işlem yaptırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkn.aa

    Priz yerine USB girişi koymuşlar.

    Tesekkur ederim,o usb Teli sarj ediyor sanirim,ekranla baglantisi yok,o yuzden Tek Usb girisi var diyebiliriz, kabloyla telefonu baglasak ekrana ,baska Usb girisi olmuyor muzik dinlemek icin..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Ben sadece 4 yıl ödül alan bir motordur ve arıza oranı Dsg den azdır dedim.

    Marka fanatiği ilan edildim.

    Hangisi yanlış? Neyi yanlış anlıyorum?

    Alıntıları Göster

    Motor vs şanzıman arıza karşılaştırması biraz saçma olmuş hocam ancak dediğiniz otomobil sorunları ana kategorisinde doğru. DSG , 1.2 Puretech'e göre daha fazla insanların başına dert açan bir ürün. Bununla beraber, 1.2 Puretech motorda triger olarak kayış yerine zincir kullanılmış olsaydı eline su dökebilecek bu hacimde motor piyasada olmayacaktı ya da en iyilerinden biri olacaktı. 2013 Yılından bu yana sayarsak neredeyse 8. yılına girmiş bir ürün ve hala aynı hatada ısrar eden PSA'yı anlamak da mümkün değil. Ellerinde fırsat varken yeni versiyonlarda revizyonla zincire geçilebilir , piyasa hakimiyetinde liderliğe oynayabilirdi.


    Ben 2018 Model full opsiyon Allure Dizel otomatik kullanıcısıyım. Bundan önceki aracım da 2015 dizel otomatik allure idi. Önceki aracımda kronik sorunlardan yalnızca torsiyon gıcırtısını yaşadım ona da servis ücretsiz köpük işlemi yapmıştı. Bir buçuk yıl kullandım. Sonra satıp bunu aldım. Pişman değilim, her bindiğimde sanki ilk kez binmişim gibi keyifle kullanıyorum.


    Bu aralar Allure Sport 1.2 Puretech 130 ilgimi çekiyor. Sıfır, garantili, garantisinin uzatılabilmesi ve vergi avantajlarıyla aklımı çeliyor. Performans olarak tanıdığım ve EAT8 ile beni tatmin edecek bir motor. Her an bir çılgınlık yapıp buna geçebilirim :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    İlk yıl için yenilikten dolayı diyelim, peki... Sonraki 2 yıl ne için sizce?


    Hemen özür dileyerek düzeltmemi de yapayım. 3 Yıl üst üste demiştim, sizleri üzmek istemem ama ne yazık ki 4 YIL ÜST ÜSTE ödül kazanmış.. 



    Ayrıca 1.2 litrelik veya küçük hacimli ilk motor bu değil. Dolayısıyla yeni olan bir şey de yok aslında.

    1.2 litrelik benzinli turbo beslemeli bir motordan söz ediyoruz.




    Ayrıca yanıt verdiğim arkadaş 1 kere ödül aldı dediği için düzeltmek amacıyla 3 YIL üstelik ÜST ÜSTE şeklinde gerçeği belirttim.(4 olduğunu da sonradan öğrendim)


    Bu gerçeğin belirtilmesi marka fanatikliği ise gerçek olmayan ifadeler mi kullanmalıydım?


    "Abartıyorsun, marka fanatikliği yapıyorsun 3 kere üst üste ödül almadı" (dolayısıyla 4 kere de almadı) diyebiliyorsanız hemen özür dileyip yazdıklarımı silerim. Ama böyle diyemeyince, bu ödüller yenilikten dolayı verildi açıklaması da biraz garip kaçmadı mı?


    Her yıl aynı motoru yeni diye mi yarışmaya sokuyorlar?  



    En iyisi marka fanatikliği olmasın, 4 yıl üst üste ödül kazanmış bir motor var, ama berbattır diyeyim.. Siz de işinize geldiği gibi anlayın.. Olur mu?

     



    Gelelim VW'ne çamur atmak konusuna. DSG ile sıkıntı yaşayanları azıcık araştırın, sonra gidip yine DSG'li bir araç alın. Allah kaza, arıza vermesin. 4 yıl üst üste yılın şanzımanı ödülü de almıştır belkide.. 




    4 yıl üst üste ödül kazanmış motordur dedim diye marka fanatiği oluyorum, ayrıca sağır sultanların bile duyduğu DSG sorunlarından söz ettiğim için de VW'ye çamur atıyorum.


    Ama bu durumda motora kötü diyen, VW'ye çamur attın diye objektif kullanıcı oluyor.  


    Saygılar.



    Alıntıları Göster

    Aslında dediğin ödülü Peugeot hiç almadı desem ne cevap vereceksin acaba. Yine DSG kötü dersin herhalde.


    DSG arıza açınca yolda kalırsın en fazla. Motor arıza açınca arabasız kalırsın.


    DSG iyi demek değil bu ama, iki arıza arasında hangisi daha az masraflı dense DSG denir sanıyorum.


    Bahsettiğin ödülü Peugeot hiç almamış benim gördüğüm kadarıyla. Aldığı ödül sadece 1000-1400 cc arası motorlar kategorisi. Yani anlayacağın herkese 1 ödül var bu yarışmada. Otomotiv uzmanları oy veriyor sadece.


    Genel klasman ödülünü Ford ise 3 kere almış. Kendi motor hacmi klasmanında da ayrı ödül almış. O zaman en iyi motor Ford diyelim senin mantığına göre.


    Bu kadar yazı yazana kadar keşke ödülle ilgili de araştırma yapmış olsaydın biraz.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 1 Aralık 2020; 9:5:45 >




  • wacd W kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarınızın hiç birini tartışma konusu yapmadım. Alırsanız sağlıklı günlerde kullanmanızı dilerim.


    Ben sadece 4 yıl Yılın Motoru seçilmiş dedim. Bu o kadar kolay kazanılan bir başarı değildir.

    Bu nedenle marka fanatiği ilan edildim. Sorun tam olarak burada.


    Daha gelişir daha iyi olur bunlar ayrı tartışma konuları. Umarım sadece Peugeot değil dünyadaki bütün markalar sıfır arıza olasılığı olan araçlar üretir biz kullanıcılar da gözü kapalı işimize geleni alıp kullanırız.


    Son bir not: Dsg ile motoru kıyaslamadım. Sadece çıkardıkları ya da çıkarma olasılığı olan sorunları karşılaştırdım. Yolda kalırsanız motordan mı şanzımandan mı kaldığınızın önemi yoktur. Yolda kalmışsınızdır ve bu yeterince ciddi sıkıntıdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grafikar konfor paketinden ses var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Aslında dediğin ödülü Peugeot hiç almadı desem ne cevap vereceksin acaba. Yine DSG kötü dersin herhalde.


    DSG arıza açınca yolda kalırsın en fazla. Motor arıza açınca arabasız kalırsın.


    DSG iyi demek değil bu ama, iki arıza arasında hangisi daha az masraflı dense DSG denir sanıyorum.


    Bahsettiğin ödülü Peugeot hiç almamış benim gördüğüm kadarıyla. Aldığı ödül sadece 1000-1400 cc arası motorlar kategorisi. Yani anlayacağın herkese 1 ödül var bu yarışmada. Otomotiv uzmanları oy veriyor sadece.


    Genel klasman ödülünü Ford ise 3 kere almış. Kendi motor hacmi klasmanında da ayrı ödül almış. O zaman en iyi motor Ford diyelim senin mantığına göre.


    Bu kadar yazı yazana kadar keşke ödülle ilgili de araştırma yapmış olsaydın biraz.





    Alıntıları Göster

    Hı hı derim.  

    Ben marka fanatiği olduğum için öyle sanmışımdır.


    Zaten 2014 de 308 ile 2016 da 3008 ile de yılın otomobili de seçilmedi.

    Zaten küçük hacimli motoru sadece PSA ürettiği için üretim boyunca belki onlarca yıl bu ödülü alacak ve benim gibi marka fanatiklerinin gözünü boyayacaktır.  


    Yaşasın Dsg  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 11991200120112021203
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.