Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (1021. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30.224
Cevap
294
Favori
1.547.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın yol tutuşu gayet güzel. Hiç bir zaman tehlikede hissettirmedi bana yüksek hızlarda. Ancak daha önceki arabalarımda yaşamadığım bir hissiyat var bu araçta. Araba viraj dönerken yada sağa sola geçerken yerde herhangi bir çıkıntı var ise arabanın arkası atıyor. Örnek olarak, kırmızı ışıklara yaklaşırken yerde bulunan beyaz uyarıcı çizgilerin üstünden geçerken şerit değiştirirken hissediliyor bu. yada viraj sırasında yolda bozukluk var ise arabayı atıyor gibi hissettiriyor. Amortisörlerden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama bir kayma hissi yaşıyorum.
  • almeida3434, Kendi aracımla ilgili deneyimimi paylaştım, küçümseme ve saldırgan bir tavır içine girmenin alemi yok. Araç sizin hayat sizin buyrun kullanın 160-180 arası 308'inizi.
  • nevizade34 N kullanıcısına yanıt
    lafı çarptırmayın 160-180 örnek olarak verdim o hızlarda bile arac güven veriyor küçümseme saldırganlık da yok yaptığınız yorum tutarsız geldi bana kızmayın hemen 100 ü geçince hakimiyet kaybı yaşıyorsanız 2. kez 308 almanın da mantığı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi almeida3434 -- 18 Haziran 2018; 12:27:43 >
  • invisiblemak İ kullanıcısına yanıt
    Bu hissi Arka burulma çubuğunun sert ve her iki tekerede aynı şiddette sönümleme yaptığından hissediyorsunuz . Bu bir sorun değil . Çalışma şekli böyle .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan onceki aracim 2011 scirocco daha sonrada 2015 leon du. Leonu sattiktan sonra 308 e gectim. Yol tutus , trim sesi , izolasyon olarak cok daha ustun bir arac. Arabanin gogsunden hemen hemen hic trim sesi gelmiyor mukemmel birsey. Sciroccoyu saymassak cunku o spor bir arabaydi leon bunun yanindan gecemez. Ankara zonguldak arasi devrek mengen yolundaki virajlari bilirsiniz 130 km ile girip cikabiliyorum. Arac suspansiyonu sert oldugu icin yanal yatma olmuyor. Yol tutus olarak net soyleyebilirimki sciroccoya yakin ve hic tedirgin etmiyor. Saşi okadar rijitki esnemiyor bile pek cok premium otoyu tokatliyorum virajlarda. O yuzden bu disiplinlerde 308 in hakki 308 e gitmeli. Aracin hosuma gitmeyen noktalari ise. Arka torsiyon sesli calisiyor , arka diz mesafesi , ve motor kaputunun aluminyum olmasindan kaynakli hafifligi. Sefmentindeki diger araclarla uzun yola cikmadan mukayese yapilmamasi gerekir dusuncesindeyim. Bir diger konu ise yuksek suratlerdeki kararliligi. Pek cok muadil rakibinde 160 km ustunde araci seritte tutma, yanal ruzgarlar , yon degisim manevralari , yada sert frenaj aracin dengesini bozmakta ancak bu olumsuzluklarin hicbirine 308 de rastlamadim. Servis desen daha iyi. Dogus ile 2011 den bu yana ugrastim. Bu aracin tek problemi amblemi. Alman bir otomobilin logosu olsaydi isler ve yorumlar cok farkli olurdu kanatindetim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porter777

    Bundan onceki aracim 2011 scirocco daha sonrada 2015 leon du. Leonu sattiktan sonra 308 e gectim. Yol tutus , trim sesi , izolasyon olarak cok daha ustun bir arac. Arabanin gogsunden hemen hemen hic trim sesi gelmiyor mukemmel birsey. Sciroccoyu saymassak cunku o spor bir arabaydi leon bunun yanindan gecemez. Ankara zonguldak arasi devrek mengen yolundaki virajlari bilirsiniz 130 km ile girip cikabiliyorum. Arac suspansiyonu sert oldugu icin yanal yatma olmuyor. Yol tutus olarak net soyleyebilirimki sciroccoya yakin ve hic tedirgin etmiyor. Saşi okadar rijitki esnemiyor bile pek cok premium otoyu tokatliyorum virajlarda. O yuzden bu disiplinlerde 308 in hakki 308 e gitmeli. Aracin hosuma gitmeyen noktalari ise. Arka torsiyon sesli calisiyor , arka diz mesafesi , ve motor kaputunun aluminyum olmasindan kaynakli hafifligi. Sefmentindeki diger araclarla uzun yola cikmadan mukayese yapilmamasi gerekir dusuncesindeyim. Bir diger konu ise yuksek suratlerdeki kararliligi. Pek cok muadil rakibinde 160 km ustunde araci seritte tutma, yanal ruzgarlar , yon degisim manevralari , yada sert frenaj aracin dengesini bozmakta ancak bu olumsuzluklarin hicbirine 308 de rastlamadim. Servis desen daha iyi. Dogus ile 2011 den bu yana ugrastim. Bu aracin tek problemi amblemi. Alman bir otomobilin logosu olsaydi isler ve yorumlar cok farkli olurdu kanatindetim.
    Çok güzel anlatmışsınız. Teşekkürler.

    Ben de bir leonzede ya da DSGzede olarak 308'e kavuştuğumda dünyalar benim olmuştu. Her yönüyle çok daha iyi bir otomobil 308.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Çok güzel anlatmışsınız. Teşekkürler.

    Ben de bir leonzede ya da DSGzede olarak 308'e kavuştuğumda dünyalar benim olmuştu. Her yönüyle çok daha iyi bir otomobil 308.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle. Sizede gecmis olsun 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yeni 308de aradığım ve olsa ne iyi olurdu dediğim tek şey vw deki Auto Hold fonksiyonu. Patentli midir bilmiyorum ama Peugeot bunu araçlara bir eklerse tadından yenmez bizim arabalar. Bunun dışında motor-şanzıman, tork ve emisyon avantajı PUG lehinde gelişmekte..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baristeel B kullanıcısına yanıt
    Frene sert ve uzun basıp çektikten sonra 2 saniye kadar freni kendi tutuyor . Auto Hold u elektrikli park frenini çekerek aynı görevi yapabilirsiniz aracınız da donanım varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurKoEren kullanıcısına yanıt
    Hocam bendeki araç 2015 Active donanım BlueHDI ve çok memnunum. Kastettiğim Hill Holder değil. Farzedelim ışıklara geldiniz ve frene bastınız, S&S devreye girdi ve motor durdu. Bu arada ayağınızı frenden çekiyorsunuz ve ışık yanana kadar, isterse 10 dk isterse de yarım saat geçsin, rampa ya da düz zemin farketmez, herhangi bir müdahale gerektirmeksizin araç frende kalıyor. Ta ki siz gaza bastığınız ana kadar ve Auto Hold devreden çıkıyor. Ayaklarınızı rahat rahat uzatabiliyorsunuz bu arada. Dediğiniz gibi elektrikli park freni kullanılabilir ama siz yine de müdahale ediyorsunuz bir şekilde. VW grubundaki en mantıklı teknoloji, bizim arabada olmayan bu aklıma gelen. Bunun dışında VW grubu araçların ne motor teknolojisi ne de şanzıman bakımından Peugeot araçlarına herhangi bir üstünlüğü yok. Tek avantajlı yanları marka algısının ülkemizde güçlü olması. Gelin görün ki aynı marka algısı, bugün Almanya'da, AUDI'nin CEO'sunun emisyon skandalı yüzünden tutuklanması üzerine, kalenin içinde bile ağır bir darbe yemiş durumda. Bunu normal bir Türk kullanıcısı bilmez ama dünyada bunu da takip ediyorlar ve Alman otomotiv ihracatçıları içindeki en baba 2-3 grubun bugün emisyon skandalı ile başı ağrıyor ve ağır mali yaptırımlarla karşı karşıya.Emin olalım aynı emisyon üçkağıtçılığı Peugeot BlueHDI motorlarda olsaydı, şimdiye kadar bin kere ortaya çıkarırdı rakipleri. Demek ki yok. Başa dönersem, Peugeot aracımda Active donanımdan itibaren olmasını istediğim tek mantıklı teknoloji şu Auto Hold fonksiyonu. Ve yok maalesef. Bu yazdıklarımı Peugeot mühendislerine iletsinler tabii eğer okuyorlarsa. :) 2019'da bu aracı yine bir Peugeot ile değiştireceğimden "Auto Hold" da "Auto Hold".




  • baristeel B kullanıcısına yanıt
    Güzel özetlemişsiniz Vw Pug kıyaslamasını. Auto Hold T10 Kasaya gelir umarım sizde alırsınız :) . Benimde eat 8 ileri 130 bg arka tam bağımsız süsoansiyonlu bir T 10 um olsun isterim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    hocam bu kadr mı kötü ya bu dsg geneldemi böyle yoksa bazı kullanıcalara mı denk geliyor bu durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi almeida3434 -- 20 Haziran 2018; 12:56:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: almeida3434

    hocam bu kadr mı kötü ya bu dsg geneldemi böyle yoksa bazı kullanıcalara mı denk geliyor bu durum
    Genellemeleri sevmiyorum. Doğruda bulmuyorum. Alıp kullananlara hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    Benimki tamamen kişisel görüş. 2 kere yolda kalmış, ikincisinde Torosların üstünde sabaha karşı 3 sularında çoluk çocuk sefil olmuş biri olarak kişisel kararımı paylaşıyorum. "İyi niyet garantisi" gibi ucube bir çözümün olmasını da garip bulmaya devam ediyorum.
    Bozuk arabanın içinde sabahlamayı, çekici peşinde koşmayı "iyi niyetli" şekilde bir sürü maliyete katlanmayı nasıl ifade edebilirim bilemiyorum.

    Hiç güvenimin kalmadığını söylememe de gerek yok sanırım.

    2016 dan beri 308 le dolaşıyorum.
    Kafam rahat. Bundan büyük konfor olmadığını düşünüyorum. :)




  • Herkese merhaba,

    Aracımızı motor yazılım güncellemesi için servise bıraktık dün ve alırken bujileri de değiştirdik dediler. Araç 1.500 km'de. Güncelleme sebebiyle mi değişti acaba bir fikri olan varmı?
  • Merhaba Arkadaşlar geçen hafta servis ile ilgili yapılacaklar hakkında bazı paylaşımlarda bulunmuştum. Peugeot kampanyaları kapsamında krank mili kayışı değişimi adblue kapak değişimi ve aracımda sıkıntılı olan adblue koymama rağmen silinmeyen motor arıza ışığı ve servis ışıkları için arabayı yetkili servise götürmüştüm. Adblue tankı değişimi olacak demişlerdi. ( fiyat 2500tl civarı) Dün araçın bütün işlemleri tamamlandı. Kayışlar değişti,kapak değişti. Adblue deposu değişimi için buradan arkadaşlar gerek yok demişlerdi ama servis ısrar etti. Bende bir fiyat alalım ona göre yaptıracağım dedim. Sonuç, depo değişimini bedavaya yaptılar. 2 gün önce başka birine aynı işlemi uygulamışlar 2300tl vermiş. Neden bu fark oluşuyor cevabını servis bilmiyor. Ancak başınıza bu sıkıntı gelir ise bedavaya değişebileceğini bilmeniz için yazmak istedim. Usta aracının km'si düşük o yüzden iyi niyet kapsamında ücretsiz değişimi kabul etmişler olabilir dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisiblemak

    Merhaba Arkadaşlar geçen hafta servis ile ilgili yapılacaklar hakkında bazı paylaşımlarda bulunmuştum. Peugeot kampanyaları kapsamında krank mili kayışı değişimi adblue kapak değişimi ve aracımda sıkıntılı olan adblue koymama rağmen silinmeyen motor arıza ışığı ve servis ışıkları için arabayı yetkili servise götürmüştüm. Adblue tankı değişimi olacak demişlerdi. ( fiyat 2500tl civarı) Dün araçın bütün işlemleri tamamlandı. Kayışlar değişti,kapak değişti. Adblue deposu değişimi için buradan arkadaşlar gerek yok demişlerdi ama servis ısrar etti. Bende bir fiyat alalım ona göre yaptıracağım dedim. Sonuç, depo değişimini bedavaya yaptılar. 2 gün önce başka birine aynı işlemi uygulamışlar 2300tl vermiş. Neden bu fark oluşuyor cevabını servis bilmiyor. Ancak başınıza bu sıkıntı gelir ise bedavaya değişebileceğini bilmeniz için yazmak istedim. Usta aracının km'si düşük o yüzden iyi niyet kapsamında ücretsiz değişimi kabul etmişler olabilir dedi.
    adblue deposu değişimi, sorun fabrikasyon hatadan kaynaklı olduğundan garantiniz bitse bile ücretsiz değişim yapılıyor...




  • baristeel B kullanıcısına yanıt
    Evet bende de Golf 7 vardı. Onu satıp 308 aldım. Auto Hold kullanışlı bir özellikti. Fakat 308' in de start/stop' u çok iyi. Golf7' de araç durduğunda devreye giriyordu ve direksiyon falan hareket etmiyordu. 308' de 22-23 km/h hıza geldiğinizde motor duruyor ve aracın tüm fonksiyonları çalışıyor. Sessiz sessiz, tısır tısır gidiyor ya durana kadar, nedense çok hoşuma gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cliff_26 -- 21 Haziran 2018; 17:35:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliff_26

    Evet bende de Golf 7 vardı. Onu satıp 308 aldım. Auto Hold kullanışlı bir özellikti. Fakat 308' in de start/stop' u çok iyi. Golf7' de araç durduğunda devreye giriyordu ve direksiyon falan hareket etmiyordu. 308' de 22-23 km/h hıza geldiğinizde motor duruyor ve aracın tüm fonksiyonları çalışıyor. Sessiz sessiz, tısır tısır gidiyor ya durana kadar, nedense çok hoşuma gidiyor.
    3 sene olcak kullanıyorum aracı, hiç hareket halinde iken ss in motoru durdurduğunu görmedim... bu konuda bir yanlış anlaşılma olmasın?
  • test....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    3 sene olcak kullanıyorum aracı, hiç hareket halinde iken ss in motoru durdurduğunu görmedim... bu konuda bir yanlış anlaşılma olmasın?

    Alıntıları Göster
    2016 classic e.p de 23 km hızdan aşağı düşünce ss devreye giriyor. bütün fonksiyonlar çalışmaya devam ediyor.

    hafif eğimli trafik olan bir noktada yakıt harcamadan ilerleyebiliyorsunuz. hızınız 28 km yi geçerse motor tekrar çalışıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.