Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (861. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
14 Misafir - 14 Masaüstü
5 sn
62.449
Cevap
637
Favori
2.483.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 859860861862863
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sefer mavi Active+Sp :) 1.6 Hdi EAT6








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Leon79 kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korzay35 kullanıcısına yanıt
    Gogıl krem iyiymiş



    Android auto ile maps kullanabildig8m için şahsen bana hitap etmeyen bir sistem. Olası garanti problemi de cabası..



    YouTube tan araç kullanırken film izlemek zaten manasız, yolcu izlesin dersek bence yine şoför için tehlikeli.

    Arkadaki çocuklar izleyecksr kafaliklara bir tablet eklemek daha güvenli bir yöntem kanaatindeyim



    Web de gezinelim desek aracı sağa çekip internette gezinmek ne kadar işimize yarar?.. Tercih meselesi tabiki.





    Android auto olmasaydı güzel bir çözüm olabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Bana sadece digiturk bile yeter, maçlar için :) Ama haklısın tabi kaç kere kullanacağız ve garanti problemide cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar

    Henüz bizim buralarda yazdan kalan günler var ama ben kış şartları için MS lastiğimi Taktırdım.

    Lastiklere 35 psi hava bastım

    Ancak yumuşak hamur olduğu için kuru yolda sürtünme çok oluyor.

    19 inch MS lastik için kuru ve güneşli yolda ideal kaç psi hava basmak gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 için hangi m+s lastiği aldınız? Olması gereken basınç diğerleri şoför kapı tarafında yer almaktadır. Lastik özelinde üreticinin talimatlarını da bakabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korzay35 kullanıcısına yanıt
    Güvenlik nedeniyle her türlü görsel uyarının şoför un görüş acısında olmasını kesinlikle tasvip etmiyorum. 3 hafta once telefona bakan bir zati muhterem arkadaş çarptı. 3008 sağlammış minicik bir çizik var siyah plastik kısımda.

    İşin ilginci 2 km sonra şahıs yanımda gidiyor ve hala telefona bakıyordu. Sanki 1 dk önce kaza yapan o degil



    1 anlık dalgınlık trafikte çok büyük hata olabilir.. Bu video/YouTube işlerinden herkesin vazgeçmesini dilerim seyir halinde..



    Maci da dilerseniz telefonda digiturk açıp sesi Bluetooth ile araçtan radyo misali takip edebilirsiniz.



    Allah göstermesin ama bu tip şeyler insanın başına gelince keşkeler ile başlayan cümle kurmak pek fayda etmiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delpo41

    Arkadaşlar aracımı nisan ayında almıştım ve şu an 7500 km oldu. Aracı ilk çalıştırmada bakım için 7500 km ya da 8 hafta şeklinde uyarı çıkıyor. Neden 8 hafta? 8 hafta süresi dolunca zırt pırt ötmeye mi başlayacak bu meret?

    bende de 5 ay yazıyo. galiba yaptığımız ortalama km ye göre bakıma kalan km yi kaç hafta veya ayda yapacağımızı hesaplıyor sistem.
  • ozandemir- kullanıcısına yanıt
    Benim. Bakım yapıldı 6 bin geçti, servise az kaldı diyor

    Herhalde resetlemeyi unuttular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 215/65/17 ölçüsü pahalı olduğu için aynı ölçüye muadil 225/60/17 ölçüde lastik takmak istesem kaza sonrası kasko problem çıkarır mı,
    muayanede 215 65 17 takarım problem değil,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hcifci34

    arkadaşlar 215/65/17 ölçüsü pahalı olduğu için aynı ölçüye muadil 225/60/17 ölçüde lastik takmak istesem kaza sonrası kasko problem çıkarır mı,
    muayanede 215 65 17 takarım problem değil,

    Lastik ölçüleri arasında +- %2.5 makul sayılıyor. Bu iki ölçü arasında %1.27 lik bir fark var.

    225 60 r17 lastik takarsanız aracınız 4-4,5 mm kadar yere yaklaşır. Bence daha da iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Benim. Bakım yapıldı 6 bin geçti, servise az kaldı diyor

    Herhalde resetlemeyi unuttular.

    siz resetleyebiliyorsunuz galiba gösterge ekranının sağındaki tuşa uzun basarak. klavuzda öyle yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
  • https://www.youtube.com/watch?v=IhlAawOrE48
    Güzel ve objektif bir tiguan & 3008 karşılaştırması olmuş....Sonuç kazanan 3008
  • Elektrikeb kullanıcısına yanıt
    Sürüş destek sistemlerinden bahsetmedi bile

    Fark baya açılırdı o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikeb kullanıcısına yanıt
    Objektif olmus

    Tiguan kokpit tasarımını 10 yil öncesi görüntüden kurtarmadigi sürece, geriye doğru gidecektir..

    3008 öncesi meraktan bindim fena değilmiş dedim. 3008 e binince, mevzu kapandi

    Koltuk arkasındaki tepsiler O403 misali otobüs havası veriyor bana hep, şahsi fikrim bu tip bir araçta çok itici duruyor..



    Tiguan in tek artışı Benzinli motor da 1.4 tsi gibi güçlü ve tasarruflu bir seçenek olması. 1. 2 burada zayıf kalıyor haliyle..

    3008 ise 1.6 BlueHDi EAT6 ile kontraatak ta oldukça kuvvetli.



    3008 için ikinci soru işaretim, torsion bar yerine bağımsız süspansiyon olsaydı arka koltukları yolcularin sallanmasi azalır miydi? Yoksa mevzu benim 19 jant larda mi kaynaklanıyor sadece..

    Görsellik uğruna 19 jant dayatmaları (qq da böyle) son derece yersiz bir hareket bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese iyi pazarlar,

    Konunun ilk sayfasında zaman içerisinde paylaşılan bazı faydalı bilgi/çözümleri ekledim. Emeği geçenlere teşekkürler.

    Yine ilk sayfada yer alan ve aracı ocak ayında aldığımda (2200 km de iken)yapmış olduğu incelememi, 21.000 km ye geldiğim şu günlerde, 11 aylık kullanıma göre bir ilave yaptım. Yeni araç alacak arkadaşlara faydalı olması dileğiyle..

    TASARIM (10/10)
    iCockpit tasarımını artık tartışmaya gerek yok, kesinlikle crossover bir araçta hatta bazı D segment araçlar dahil bulamayacağınız bir tasarım diline sahip. Kullanılan malzemeler kalite algısını C segmentin dışına kesinlikle taşıyor. Rakiplerine göre QQ, Tiguan(ülkemizde D segment olarak satılıyor), Ateca, Kuga.. iç tasarım olarak kesinlikle farklı bir çizgide. Fazla dijital bulan kullanıcılar olmakla birlikte, yaş aralığında üstte yer alan kullanıcılar dahi bu tasarıma kolayca alışmış ve sevmiş durumda.
    Aracın dış tasarımı ise her ne kadar göreceli olsa da, standart dikdörtgen prizması veya oval hatlı tasarımlardan çıkıp, agresif ve özellikle arka stoplar ile markayı yansıtacak ince detaylar barındırıyor. Siyah cam tavan, bagaj ile arka yolcu cam arasını siyah geçişler ile bir bütün olarak gösterek daha dinamik ve sportif bir çizgi yaratılmış. Piano black malzemeler çizilme direnci olarak çok zayıf olsada görsellik olarak gerçekten şık duruyor.
    Ön ızgaranın dik konumu, LED farlar ve kaput çizgisindeki çamurluk üstü yapay ızgara parçası ise ince bir detay ve sonradan takılmış gibi görünen bir aksesuar gibi sırıtmıyor, tasarım ile bütünleşmiş.

    PERFORMANS (10/10)
    1.6 dizel otomatik kombinasyonu kesinlikle tatmin edici ve son derece tasarruflu. Sport modda oldukça ivmeli bir hareket sağlanabiliyor. İlk incelemede 9 puan verdiğim bu maddeyi 10 puan olarak revize ediyorum. 1.2 Puretech motor ise yine hacime göre ön yargılı yaklaşanları mahcup edecek şekilde hem performanslı hem de tüketimi oldukça makul.

    YAKIT TÜKETİMİ (10/10)
    Crossover bir araç olarak 1.6 dizel otomatik seçeneğinde uzun dönem İstanbul şehir için ortalaması 5.7-6.0 bandına oturmuş durumda aracımda .daha önceki qq aracımda(1.6 CVT) 6.4-7.0 bandında idi.
    1.2 Puretech araçlar da ise, benzinli turbo motorun kullanım farkı nedeniyle gaza basıtığında yüksek değerler görmeniz kolaylaşırken, sakin kullanımda 6.5-7.5 bandında bir ortalam veri elde etmek mümkün.


    SES VE DARBE YALITIMI (9/10)
    Bu madde için puanımı değiştirmiyorm zira 1 puanı arka koltukta oturan yolcuların konforunun ön taraf akdar iyi olmamsı için kırıyorum. Burada ilk eleştiri, GTLINE donanımda 19” jantın dayatılması ve 18 seçeneğinin sunulmaması (ki bunun çaresi var masraf da olsa) ve arka da torsion bar kullanılması. Bunun yerine bağımsız bir süspansiyon tercih edilseydi eminim 10 puanı alacaktı benden. Her nekadar PSA grubu torsion bar ı en efektif şekilde kullanan bir grup olsa da ve 3008 de bu işi daha iyi bir seviyeye çıkartsada, ani kasisler, hızlı girilen çukur veya bozuk yollarda arkada oturan yolcular pek mutlu olmuyor. Pek tabi, bu durum asfalt ve düzgün yollarda kesinlikle bağımsı bir süspansiyon ile aynı performansı veriyor, hakkını yemeyelim.
    19” jant için konfor seviyesinin oldukça iyi olduğunu (özellikle QQ 19” e göre) söylemek isterim.

    İÇ KONFOR (10/10)
    Puanımı zaman içerisindeki kullanımım ile teyit ediyorum. Trim sesinin oluşmaması, şasiden gıcırtı niteliğinde bir ses gelmemesi, malzemelerde esneme/çökme olmaması artı puan. Yaşanan münferit problemlerde ise şimdilik çözülmeyen bir sıkıntı yok. Fakat forumda 1 kullanıcının şikayet etmesiyle paylaşıp, fransanın da kabul ettiği sabit belli bir hıza direksiyondaki titreşimin çözümü yok. Fakat burada şöyle bir durum var, bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısı forumda fazla değil, çevremde de henüz duymadım. Kendi aracımda ise her hız kademesinde yaptığım denemelerde de karşılaşma şansım olmadı. Bu da, problemin belli bir üretim aralığında olabileceği tezini kuvvetlendiriyor. İkinci durum da, bu titreşimin her kullanıcı da aynı seviyede olmayabileceği ve belki de bir çok kullanıcının bunu problem olarak görmemesi de bir olasılık.

    GÜVENLİK (9/10)
    Puanımı 1 arttırıyorum zira ufak bir arkadan çarpma yaşadım 3 hafta önce. Çarpma anındaki vucüt hareketim ve sese bakarsak, arkanın dağıldığını düşündüm. Fakat tampon altı siyah bölümdeki görülmesi zor çizik dışında bir şey yokke, çarpan aracın ön tamponu oldukça hasarıyldı. Bu tip durumlarda çarpma açısı ve araç geometrileri oluşan hasarda önem arz etmekle birlikte, 3008 in daha önce ön yargılar ile gelen “peynir gibi araba, teneke” benzetmelerinin uzağında güvenli bir araç olduğu izlenimini fiili olarak aldım. Virajlardaki kararlılığı, ani frenlerde şeritten çıkmaması başarılı.
    Bu noktada çarpışma testinden bence daha önemli olan Moose test videosunu incelemenizi öneririmhttps://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE&t=39s

    AERODİNAMİK YAPI ve YÜRÜR AKSAM (10/10)
    Aracın aerodinamik yapısı iyi . virajlara rahat girip çıkaibliyor. Aracın yerden yüksek olması nedeniyle savrulmasın beklediğimiz viraj açısı ve hızlarda, bir çok araca göre daha iyi tepkiler veriyor. Tabiki binek bir hatcback yapısı beklemeyin ama bu araç için beklentimin üzerinde. Fren tepkileri iyi ve yerinde. ABS ve ESP manasız devreye girmiyor (henüz ESP yi devreye sokamadım bile tam olarak) Patinaj yaptırmak çok mümkün değil normal zemin şartlarında. Direksiyon küçük tutulmuş aracı çok rahat kontrol edebiliyorsunuz. Dönüş çapı küçük bu dar yerlerde manevra için avantaj. Yol tutuşu genel olarak başarılı.

    MULTİMEDİA (10/10)
    İlk başta olmayan ve Şubat sonu itibariyle aktif olan ANDROID Auto ile , 8 olarak verdiğim puanı 10 a yükseltiyorum. Apple tarafında CarPlay zaten baştan beri vardı.

    TEKNOLOJİ (9/10)
    Arka ve ön görüş kameralarsının çözünürlük yoksunu olması kaynaklı 1 puanı kırmaya devam ediyorum. Bunun dışında fiyat/performans noktasında teknolojik oyuncağı bol ve kullanışlı bir araç. Geçen 21bin km de de stabil çalışması ve zaman içerisinde bulunan hataları üreticinin hızlı reaksiyonu ile yapılan update ler ile iyileştirme yapması da önemli bir detay..
    3008 daha öncede bahsettiğim gibi PSA nın bence kesinlikle yeniden doğuş için tek şansıydı ve 1 kurşunları vardı .Bunu da heba etmeyip başardılar. Takdire şayan vergi sistemimize rağmen 600 adeti geçen aylık satış rakamlarını 2016 ekimde PSA ya söylesek herhalde çok inanmazlardı 😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 19 Kasım 2017; 13:8:39 >




  • 1.6 dizel otomatik alure elegance için fiyat alan var mı güncel olarak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Puan konusunda çok bonkörsünüz. Siz böyle puanlar verince ben başka aracı kullandığımı düşünüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heroh H kullanıcısına yanıt
    Bende anlatılan ile gerçek durumda ekonomiye bakınca başka ülkede yaşadığımı düşünüyorum



    Degelendirme kriterlerine göre farklılıklar olacaktır elbet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mapping V6.0.1 i bugün siteden indirip kurdum

    Mypeugeot app ile ilgili olarak sorun bildiren bazı kullanıcılar için düzeltmeler varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 859860861862863
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.