Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1724. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
16 Misafir (1 Mobil) - 15 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.449
Cevap
638
Favori
2.483.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17221723172417251726
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bunkerops

    1.6 180hp Active Prime Edition aracımda direksiyon kolon kilidi yok. Şanzuman ile ne alakası vardır bilmiyorum ama bana kalırsa direksiyon kolon kilidi olması için şerit takibi özelliği olması gerekir çünkü direksiyon artık elektrikli olarak kilitleniyor ve şerit takibinde direksiyona müdahele eden mekanizma aynı zamanda direksiyon kilitlemek için kullanılıyor olabilir. (herhangi mekanik bilgim yok bu konuda, sadece mantık yürütüyorum, detaylı bilgisi olan doğrusunu anlatırsa bilgilenmiş oluruz)
    Alakası yok.
    Kontak anahtarlı araçlarda direksiyon kolunu kontak anahtarı ile.
    Anahtarsiz çalıştırma olan araçlarda elektrikli olarak devreye girer.
    Bu farkı söylemek istemişlerdir.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı şişirdiler bu tip araçları arka süspansiyon torsiyon olan araca suv mu denir ? B sınıf özellikleri taşıyan saçma sapan sadece tasarımla var olmaya çalışan araçlar... Kuga tiguan mit. eclipse, asx gibi bağımsız süspansiyonlu araçlara bakın bunlar hormonlu clio sadece...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Aşırı şişirdiler bu tip araçları arka süspansiyon torsiyon olan araca suv mu denir ? B sınıf özellikleri taşıyan saçma sapan sadece tasarımla var olmaya çalışan araçlar... Kuga tiguan mit. eclipse, asx gibi bağımsız süspansiyonlu araçlara bakın bunlar hormonlu clio sadece...
    Torsiyon olmuş da ne olmuş? Sizi iki ayrı Suva bindirelim, adım gibi eminim hangisinde bağımsız süspansiyon var hangisinde torsiyon kullanılmış anlayamazsınız. Konforsa var, yol tutuşu desen sınıfının ötesinde, hatta yol tutuşunda tiguan gibi araçlardan çok çok daha iyi. Lütfen geyik testlerini inceleyiniz.
    Kugaya ya da tiguana hiç bindiniz mi? Denediniz mi? Insanları yanlış yönlendirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asadem -- 4 Nisan 2020; 12:19:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martin palermo



    İngiltere versiyonu motor seçenekleri ve donanım duyumlarıyla aşağı yukarı örtüşüyor
    Muhtemelen bu donanim gelecek. Cam tavan ve aktif guvenlik donanimlari olacak. Onun disinda on difuzor yan krom cita vs var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Torsiyon olmuş da ne olmuş? Sizi iki ayrı Suva bindirelim, adım gibi eminim hangisinde bağımsız süspansiyon var hangisinde torsiyon kullanılmış anlayamazsınız. Konforsa var, yol tutuşu desen sınıfının ötesinde, hatta yol tutuşunda tiguan gibi araçlardan çok çok daha iyi. Lütfen geyik testlerini inceleyiniz.
    Kugaya ya da tiguana hiç bindiniz mi? Denediniz mi? Insanları yanlış yönlendirmeyin.

    Alıntıları Göster
    Bende seni 8 hava yastıklı araçla 2 hava yastıklı araca bindiyeyim ya da esp li esp siz vallaa anlamazsın :))))) Ama 7 inch ile 10 inc ekralnlıyı hemen anlarsın değil mi zeki çocuk ??😄😄😄😄 Bu tür donanımlar asıl kalitedir ve gerek duyulduğunda anlaşılır varlıkları İşte sizi böyle avlıyorlar....Hepsine binip farkını bildiğim için yazdım siz ve sizin gibiler de anlamadığı ee ne olmuş dediği için zaten bu araçlar tutunuyor :) Geyik testi nedir kimse bilmezken ben izlerdim ancak o manevralarda virajda birden fazla tekere birden denk gelen/ etki eden engebe taş cisim olduğunda nasıl tepki verdiğini anlamanız için uzun yıllar ya da fazla tecrübe lazım... Tosiyon yerine tam bağımsı süspansiyon önerime yanlış yönlendirme diyen birisine bir şey anlatmaya çalışmam zaten apayrı bir garabette neyse :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 4 Nisan 2020; 13:14:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her araç alınmaya değerdir kullanıma ihtiyaca göre ancak hakettiği parayı vererek... Altra bağımsız süspansiyon ve torsiyon çubuğuna (at arabası dingilinin gelişmişi) sahip iki golf modelinin aynı şartlarda ki salınımlarını test etmiş resimlemiş bild dergisi... 250 bin üstü fiyata torsiyon iteleyen pejo 15-160 a verdiği 308 de bağımsız süspansiyon koymuşsa 7-8 sene önce birilerini güzel öpüyor demektir konamaz demiyoruz bu fiyata daha iyi donanım verilmeli diyoruz...

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hadi hadi saptırma konuyu az önce küfrümü sildim dedin övündün ne ara saygı maygı muhabbeti ine geldin??? Varsa saygısızlık yönetim yapar gerekeni sen de benim seçimime saygı duyacaksın şıngıldaklı ekranı var hormonlu kasası var diye 300 bin at arabası dingilli araca vermem zoruna gidebilir ama saygı duyacaksın paşa paşa... Artısını eksisini konuşurum her aracın çok seviyorsan fan sayfası aç aracına şimdi sen konuyu meşgul etme fazla alıntı da yapma!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 4 Nisan 2020; 14:42:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Öncelikle konuya Hoşgeldiniz.

    Teknik düşüncelerinizde bariz eksikler ve mühendislik hataları olsa da tabi ki paylaşmak da bir engel yok. Gördüğüm kadarıyla da konuya giriş amacınız pek iyi niyetli değil.
    Diğer taraftan tahrik edici cümlelerini ve üslubunuz konudaki uzun zamandır oluşan güzel ortamı bozuyor malesef.

    Konu sahibi olarak sizi nezaket cercevesinde uyarmak isterim..
    Lütfen üslubunuzu gözden geçiriniz ve tahrik edici cümleler kurmayıiz..

    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 4 Nisan 2020; 15:10:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asadem kullanıcısına yanıt
    Sayın
    Asadem

    Karşılıklı tartışmayı uzatmazsaniz konunun takibi diğer kullanıcılar için daha kolay olacaktır.

    Zira tartışmak için, belli bir seviye gerekir ama seviye bir şekilde uymuyorsa bir anlamı olmaz.. Sizin ne demek istediğinizi anlamakla birlikte, nazik ricam ilgili kullanıcıya cevap/alıntı yapmamanız olacaktır.

    Anlayışınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Alakası yok.
    Kontak anahtarlı araçlarda direksiyon kolunu kontak anahtarı ile.
    Anahtarsiz çalıştırma olan araçlarda elektrikli olarak devreye girer.
    Bu farkı söylemek istemişlerdir.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Aracımda anahtarsız çalıştırma var ama direksiyon kolon kilidi yok, bu konudaki yorumunuz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Ben uyarımı yaptım,ama algılamadınız...

    Tercih sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bunkerops

    Aracımda anahtarsız çalıştırma var ama direksiyon kolon kilidi yok, bu konudaki yorumunuz nedir?

    Alıntıları Göster
    O zaman direksiyon kilidi vardır.
    Öyle bir donanım henüz yok :D
    Benim aracımda direksiyon kilidi mevcut.
    Hatta aracı frene basmadan çalıştırmaya çalıştırmaya çalıştığınızda direksiyon kolon kilidinin devre dışı kalma sesini duyarsınız.

    Iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 4 Nisan 2020; 16:30:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece süspansiyon özelinde bakacak olursak bağımsız süspansiyon, torsiyon çubukludan daha yeni daha gelişmiş olabilir. tamamen aynı 2 araca bu iki süspansiyonu koyarsan bağımsız olan daha iyi işler çıkarabilir ama sen dersen ki a marka arabada bağımsız var, b de torsiyon. a, b'den daha iyi yol tutar. bu yanlış olur. zaten doğru olsaydı arge için çalışan bu kadar mühendise gerek kalmazdı.

    aracın yol tutuşunu sadece süspansiyonu etkilemez. bunun haricinde milyon tane sürüş dinamiği var. aracın şasisi(ki en önemli nokta denebilir), kilosu, aerodinamik yapısı, direksiyon tepkileri, yardımcı güvenlik asistanları (esp standart gibi düşünülebilir ama araçtan araca çalışma verimliliği değişir), lastik ebat ve kaliteleri vs vs bir çok etkenin toplanması sonucunda yol tutuş ortaya çıkar.

    bu sebeple Tiguan bağımsız süspansiyon kullanıyor, 3008'den daha iyi yol tutar demek tamamen subjektiflikten öteye geçemez ki eldeki en somut testlerde 3008'in daha iyi iş çıkardığı ortada. ha derseniz ki konfor anlamında tiguan daha iyi. ona diyecek bir sözüm olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1warsangel1

    sadece süspansiyon özelinde bakacak olursak bağımsız süspansiyon, torsiyon çubukludan daha yeni daha gelişmiş olabilir. tamamen aynı 2 araca bu iki süspansiyonu koyarsan bağımsız olan daha iyi işler çıkarabilir ama sen dersen ki a marka arabada bağımsız var, b de torsiyon. a, b'den daha iyi yol tutar. bu yanlış olur. zaten doğru olsaydı arge için çalışan bu kadar mühendise gerek kalmazdı.

    aracın yol tutuşunu sadece süspansiyonu etkilemez. bunun haricinde milyon tane sürüş dinamiği var. aracın şasisi(ki en önemli nokta denebilir), kilosu, aerodinamik yapısı, direksiyon tepkileri, yardımcı güvenlik asistanları (esp standart gibi düşünülebilir ama araçtan araca çalışma verimliliği değişir), lastik ebat ve kaliteleri vs vs bir çok etkenin toplanması sonucunda yol tutuş ortaya çıkar.

    bu sebeple Tiguan bağımsız süspansiyon kullanıyor, 3008'den daha iyi yol tutar demek tamamen subjektiflikten öteye geçemez ki eldeki en somut testlerde 3008'in daha iyi iş çıkardığı ortada. ha derseniz ki konfor anlamında tiguan daha iyi. ona diyecek bir sözüm olmaz
    Tabi bir çok etken vardır en önemlisi multilink bağımsız süspansiyondur arge vs diyip torsiyonu aklanamaz sebep basittir 10 inh ekran görünür ama süspansiyon görünmez o yüzden çıkarırlar ve maliyet kısarlar amaç ucuz aracı daha pahalı karlı satabilmektir öyle kırk dereden su getirmeye gerek yoktur.

    Arge araştırma bir sürü etken diyip buyrun tosiyon koyduk demek bana pek ikna edici gelmiyor ucuza kaçılmış işte arge araştırmadan kaçınmayan bariz daha kötü süspansiyonu koymuş ve işçilikden de kaçınmış ortada işte kendimizi kandırmanın gereği var mı ? Burada bir farkındalık yaratmak amacımız farkedelim isteyelim yapsınlar bun da bu kadar anlaşılmayacak ne var ??

    Tiguana gelince hem daha iyi yol tutar hem daha konforludur en önemlisi pürüzlü yüzeylerde, virajda çok çok daha güvenlidir bağımsız süspansiyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 4 Nisan 2020; 16:46:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Ben uyarımı yaptım,ama algılamadınız...

    Tercih sizin
    Ben de uyardım algılayamadınız ne yazık ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 4 Nisan 2020; 16:39:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni allure paket için detay alan var mı?
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Beyefendi merak ettim aracınız nedir? Acaba bütün torsiyon olan suvların ana konularına girip bu şekilde garip garip konuşuyor musunuz? Biz bilgilendik teşekkür ediyoruz. Kendi adıma arabamı yarın satacağım nasıl bağımsız arka süspansiyon olmaz haysiyetsiz bunlar... Allah razı olsun sizden iyi ki söylediniz... Biz anlamıyoruz kafamız çalışmıyor torsiyonu itelediler bize vah vah dertli başım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Yeni allure paket için detay alan var mı?
    Evet kampanyalı allure dynamic için bilgi alan oldu mu beni telefonum kapalıyken aramışlar kaçırdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuxexesahmet -- 4 Nisan 2020; 18:18:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuxexesahmet kullanıcısına yanıt
    Bekleyenlerden biri de benim, arayan veya aranan olursa yazabilir mi?
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Tiguanda bağımsız süspansiyon zorunluktur. Çünkü aracın 4 çeker versiyonu var, mecbur arka bağımsız. İki çeker için ayrı şase üretip tasarlamaz firmalar. Çünkü bütün yasal sorumlulara ayrı başvuru gerekir. 4 çeker üretmesin direk torsiyona geçer.
    İki sisteminde avantaj dezavatajı vardır. Düzgün zeminde yol tutuşta ciddi farkları olmaz. Burda aracın şase dengesi ve lastik kalitesi önemli.
    Bozuk zeminde bağımsız süspansiyon avantajlıdır. Darbeye maruz kalan taraf diğer tarafa daha az yansıtır. Bu toprak yolda bağımsız süspansiyon daha iyi yol tutar demek değildir. Aracın sınırlarında girdiğiniz bir virajdaki zemin bozukluğu olması durumundaki avantajdır.
    Torsiyonun avantajı maliyet ve dayanıklıktır. Şirketler maliyet kaygısıyla geçiyor. Focusta bile yok artık. Esp çıktı mertlik bozuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17221723172417251726
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.