Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 208 (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
719
Cevap
32
Favori
64.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 167
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 20
  • Ortalama Mesaj Aralığı 16 saat 47 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Favoriye Eklediklerim 32
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • canlee89 (79 mesaj) caldexterr (45 mesaj) icemy (36 mesaj) Yasino86 (28 mesaj) silversmith (25 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (372 mesaj) Mobil (248 mesaj) Mini (97 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
11 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj

    Liste fiyatı 270 dediler GT line a. Stokta olan metaliği 240 dan veriyor.

    |
    |
  • Yarbay
    5617 Mesaj
    15-20 güne lansman ayağı biter 270 e hayırlı olsun
    Bu araba GT line sarı renk alınır onlarıda galericiler kaptı zaten kalanlar gri falan kıytırık renkler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2474 Mesaj

    çüş oha biraz daha koy 2008 al ne fark eder yani

  • Yarbay
    5617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    çüş oha biraz daha koy 2008 al ne fark eder yani

    2008 GT line 400.000 TL oldu



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3831 Mesaj

    Bu fiyatlara 250 civarı gt veriliyorsa mantıklı değil. Alanlara hayırlısı olsun. Yine 2008 gibi ilk parti talep için yüksek fiyattan alırlar araçları önümüzde ki sene normal kullanıcılar satın almaya başlar.

  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    15-20 güne lansman ayağı biter 270 e hayırlı olsun
    Bu araba GT line sarı renk alınır onlarıda galericiler kaptı zaten kalanlar gri falan kıytırık renkler.

    Kıytırık demesek :) Ben platin gri siparişi verdim. Mavi biraz genç işi daha albenili. Sarı da çok iddialı. Eski 106 GTI gibi.

  • Teğmen
    189 Mesaj
    Egea nin 150 bin oldugu yerde 230-240 li fiyatlara sasiranlari gormek ilginc.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pink Floyd

    Bu fiyatlara 250 civarı gt veriliyorsa mantıklı değil. Alanlara hayırlısı olsun. Yine 2008 gibi ilk parti talep için yüksek fiyattan alırlar araçları önümüzde ki sene normal kullanıcılar satın almaya başlar.

    Bana araç gerektiği için aldım. Almışken keyifli olsun dedim. Yoksa sarı siteden 260-270 e boş donanım otomatik 2008 alacaktım. Onda perde yastığı olmaması da düşündürdü beni.

  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    biheppi*


    quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    2008 GT line 400.000 TL oldu

    Alıntıları Göster

    :)) Bayide 320 ye bırakıyorlar.

    |
    |
  • Yarbay
    5617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexterr

    Kıytırık demesek :) Ben platin gri siparişi verdim. Mavi biraz genç işi daha albenili. Sarı da çok iddialı. Eski 106 GTI gibi.



    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 16 Ocak 2021; 18:31:38 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj

    320-30 arası.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    canlee89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2474 Mesaj

    aynen bayide uygun gt line degil gt 208 için fazla uçarlarsa 2008 daha hayırlı

    |
    |
  • Yüzbaşı
    794 Mesaj

    Gt dizel fiyatı ne kadar acaba. Hep gt line fiyatı alınmış ama benzinli mi dizel mi hangisi acaba. Herkes sırf gt fiyat yazıyor :)

    |
    |
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj

    Yazılanlar benzinli.

    |
    |
  • Teğmen
    109 Mesaj

    Hocam hayırlı olsun mahsuru yoksa hangi bayiden aldınız?
    Dm den yazabilirsiniz burada yazmak istemiyorsanız?
    |
    |
    caldexterr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    180 Mesaj

    stok bulan veya bilen varmı 1.2 gtline

    |
    |
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasino86

    Hocam hayırlı olsun mahsuru yoksa hangi bayiden aldınız?
    Dm den yazabilirsiniz burada yazmak istemiyorsanız?

    Teşekkürler. Nev den aldım. Benden sonra sadece beyaz kaldı ellerinde. Satıldı mı bilemiyorum. 1-2 saat önceydi. Her yeri aramak lazım arkadaşlar :) Döncez sana kabul etmeyin, hemen konuşmak istiyorum diye bastırın. Gelecek aya sipariş alıyor bazı bayiler. Bazıları zoraki isim telefon alıyor. Bu ülkede sıfır araba almak bile işkence oldu. Bayide araba görmeden satın alıyoruz :)

  • Teğmen
    109 Mesaj

    Platin Gri 240 a mı aldınız hocam
    |
    |
    caldexterr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1145 Mesaj
    230bine 308 allure sport veriliyor. Ben böyle saçmalık görmedim.
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasino86

    Platin Gri 240 a mı aldınız hocam

    Evet. Bu memlekette direksiyona geçmeden aldım demek zor da kapora gönderdim.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
kripto para haberleri
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.