Şimdi Ara

Yeni peugeot 2008 suv dizel otomatik yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
5.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, geçen gün gördüm aracı ilgimi çekti, 1.6 dizel otomatik düşünüyoruz. Fakat şanzıman konusunda tereddütüm var, ETG 6 mevcut.
    Bu şanzıman nasıldır, kullananlar varsa yorumlarını yazabilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    ETG6 otomatikleştirilmiş maunel olarak geçiyor. Biraz araştırdım pek iyi değil galiba, viteslerde kararsızlık oluyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni 2008'in benzinlisi tam otomatik, dizeli robotize şanzuman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Yeni 2008'in benzinlisi tam otomatik, dizeli robotize şanzuman...

    Benzinlisi evet öyle ama dizel araç düşünüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 Suv ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eat6 gelene kadar bekleyin.ETG6 yı tavsiye etmiyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia Ceed 2010 sw Otomatik dizel
    12 yıl önce açıldı
    PEUGEOT 3008 HDİ 2011 YARDIM
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    ETG6 otomatikleştirilmiş maunel olarak geçiyor. Biraz araştırdım pek iyi değil galiba, viteslerde kararsızlık oluyormuş.

    2 yıl kadar 1.2 Cactus ETG5 kullandım. Piyasadaki diğer tek kavrama yarı otomatikler ile karşılaştırıldığında, daha iyi diyebilirim.

    1den 2ye geçiş hariç(o da yumuşak kullanım olur ise hissedilmesi minimum) diğer vites geçişleri hissedilmeyecek derecede.
    Bu şanzımanları kullanan(test eder havasında olan) 5 dak. kullanan arkaladaşlar gaza yüklenip kullandıkları için tüm vites geçişlerini
    hissederler ve zihinlerinde hep öyle kalır, lakırdıları da hep o yönde olur. Oysa yumuşak kullanım ister, o zaman sıkıntısı olmaz.

    1.2 ETG5 ile 1.6 ETG6 arasında motor hacmi ve tork yönünden farklılık olduğu için dizel ünitedeki ETG daha rahat.

    Netice de; test edin, hatta! hem Cactus'i hemde 2008'i test edin öyle karar verin. Bayilerdeki test araçları zaten 1.6 ETG6.




    Şunu da ek yapayım: Bu şanzımanlar tamamen manuel sistemden devşirme, sadece sizin yerinize debriyaja basıyor.
    Bazen kararsızlık yaşaması yapısı gereğinormaldır. Zaten bu kararsızlığın "bazen" olması önemli.

    Eğer yakıt ekonomisi yapayım hemde otomatik olsun, deniyor ise bu şanzımanlara yönelinir. Ve zamanla huyuna alışılır.
    Yok ben gelemem öyle işe, deniyor ise tam otomatik şanzıman alınır 1-2lt arası fazla yakmak göze alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    ETG6 otomatikleştirilmiş maunel olarak geçiyor. Biraz araştırdım pek iyi değil galiba, viteslerde kararsızlık oluyormuş.

    2 yıl kadar 1.2 Cactus ETG5 kullandım. Piyasadaki diğer tek kavrama yarı otomatikler ile karşılaştırıldığında, daha iyi diyebilirim.

    1den 2ye geçiş hariç(o da yumuşak kullanım olur ise hissedilmesi minimum) diğer vites geçişleri hissedilmeyecek derecede.
    Bu şanzımanları kullanan(test eder havasında olan) 5 dak. kullanan arkaladaşlar gaza yüklenip kullandıkları için tüm vites geçişlerini
    hissederler ve zihinlerinde hep öyle kalır, lakırdıları da hep o yönde olur. Oysa yumuşak kullanım ister, o zaman sıkıntısı olmaz.

    1.2 ETG5 ile 1.6 ETG6 arasında motor hacmi ve tork yönünden farklılık olduğu için dizel ünitedeki ETG daha rahat.

    Netice de; test edin, hatta! hem Cactus'i hemde 2008'i test edin öyle karar verin. Bayilerdeki test araçları zaten 1.6 ETG6.




    Şunu da ek yapayım: Bu şanzımanlar tamamen manuel sistemden devşirme, sadece sizin yerinize debriyaja basıyor.
    Bazen kararsızlık yaşaması yapısı gereğinormaldır. Zaten bu kararsızlığın "bazen" olması önemli.

    Eğer yakıt ekonomisi yapayım hemde otomatik olsun, deniyor ise bu şanzımanlara yönelinir. Ve zamanla huyuna alışılır.
    Yok ben gelemem öyle işe, deniyor ise tam otomatik şanzıman alınır 1-2lt arası fazla yakmak göze alınır.

    Teşekkür ederim bilgi için. Bir ara gidip test edeceğim aracı gidip. Araç alırkende ekonomi ön planda o yüzden dizel bakıyoruz ve sürekli kullanacağız.
    Performans beklentimiz yok zaten babam ile annem kullanacak, araç yokuşlarda üzmesin,bayılmasın yeterli kadar performansı olsun yeter. Bu yüzden şanzıman sorun yaratmaz gibi geliyor banada, daha önce mazda3 4 ileri otomatik ve ix35 otomatik kullandılar. Bu araçlara göre çok bir farkı yoktur heralde kullanım olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    ETG6 otomatikleştirilmiş maunel olarak geçiyor. Biraz araştırdım pek iyi değil galiba, viteslerde kararsızlık oluyormuş.

    2 yıl kadar 1.2 Cactus ETG5 kullandım. Piyasadaki diğer tek kavrama yarı otomatikler ile karşılaştırıldığında, daha iyi diyebilirim.

    1den 2ye geçiş hariç(o da yumuşak kullanım olur ise hissedilmesi minimum) diğer vites geçişleri hissedilmeyecek derecede.
    Bu şanzımanları kullanan(test eder havasında olan) 5 dak. kullanan arkaladaşlar gaza yüklenip kullandıkları için tüm vites geçişlerini
    hissederler ve zihinlerinde hep öyle kalır, lakırdıları da hep o yönde olur. Oysa yumuşak kullanım ister, o zaman sıkıntısı olmaz.

    1.2 ETG5 ile 1.6 ETG6 arasında motor hacmi ve tork yönünden farklılık olduğu için dizel ünitedeki ETG daha rahat.

    Netice de; test edin, hatta! hem Cactus'i hemde 2008'i test edin öyle karar verin. Bayilerdeki test araçları zaten 1.6 ETG6.




    Şunu da ek yapayım: Bu şanzımanlar tamamen manuel sistemden devşirme, sadece sizin yerinize debriyaja basıyor.
    Bazen kararsızlık yaşaması yapısı gereğinormaldır. Zaten bu kararsızlığın "bazen" olması önemli.

    Eğer yakıt ekonomisi yapayım hemde otomatik olsun, deniyor ise bu şanzımanlara yönelinir. Ve zamanla huyuna alışılır.
    Yok ben gelemem öyle işe, deniyor ise tam otomatik şanzıman alınır 1-2lt arası fazla yakmak göze alınır.

    Teşekkür ederim bilgi için. Bir ara gidip test edeceğim aracı gidip. Araç alırkende ekonomi ön planda o yüzden dizel bakıyoruz ve sürekli kullanacağız.
    Performans beklentimiz yok zaten babam ile annem kullanacak, araç yokuşlarda üzmesin,bayılmasın yeterli kadar performansı olsun yeter. Bu yüzden şanzıman sorun yaratmaz gibi geliyor banada, daha önce mazda3 4 ileri otomatik ve ix35 otomatik kullandılar. Bu araçlara göre çok bir farkı yoktur heralde kullanım olarak.

    Anne-Baba kullanacak ise sorun olmaz.
    1.2 atmosferik olsa yokuş öncesi deviri iyi ayarlamak lazım derdim ama 1.6 Turbo besleme de o kadar dikkate gerek yok, basar çıkar

    Çok dik yokuşlarda araç 2 ile çıkarken devir düşerse araç 1e almak isteyebilir, tek sıkıntısı o olur. O da gaz/devir ayarı ile halledilir.




  • Yarı otomatik versiyon gelmiş memlekete o zaman, evet yukarıda yazdıklarım geçerli herkesin bayılacağı bir sürüş tarzı yok alışmak gerektiren anında tepki vermekte zorlanan bir tür ,en iyisi gidip hem yeni 2008 i hem şamzımanı denemek olur sizin için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yarı otomatik versiyon gelmiş memlekete o zaman, evet yukarıda yazdıklarım geçerli herkesin bayılacağı bir sürüş tarzı yok alışmak gerektiren anında tepki vermekte zorlanan bir tür ,en iyisi gidip hem yeni 2008 i hem şamzımanı denemek olur sizin için

    Evet dediğiniz gibi en sağlıklısı olay yerinde inceleme yapmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Yeni 2008 tam otomatik mi,yarı otomatik mi geldi bu önemli.Yarı otomatiği alışmak için Zaman isteyen ve bazı insanları aracı ne kadar sevselerde satmaya zorlayan bir sistem,performans isteyen kişilere itici gelebiliyor tepkileri tabi bunda aracın gücü de etken,tam otomatiği ise üzmez.

    ETG6 otomatikleştirilmiş maunel olarak geçiyor. Biraz araştırdım pek iyi değil galiba, viteslerde kararsızlık oluyormuş.

    Fransızların meşhur robotik şanzımanlarına çok benziyor.
  • Batuhan K! kullanıcısına yanıt
    Öncelikle kendi aracımdan bahsedeyim. Atmosferik motorlu 1.2 litre benzinli ETG5 şanzımanlı Peugeot 208 sahibiyim. Bu araç özünde manuel bir vites, sadece debriyaja robot basıyor. Gereken durumlarda (yokuş çıkarken, sıkışık trafikte dur kalk yaparken) manuele aldığınız zaman kararsızlık gibi bir durum yaşamazsınız. Vites geçişleri çok seri değil, aynı bir düz vites gibi, dizel motorda daha seri olacaktır.

    Daha önce tam otomatik kullanımışsınız ailecek. O yüzden bu şanzımanın sizi mutlu edeceğini pek sanmıyorum. Özellikle anneniz zorluk yaşayacaktır. Geri geri yokuş çıkarken falan gazı iyi ayarlamak gerekiyor çünkü.

    Benim size tavsiyem tam otomatik olan EAT6 şanzımana yönelmeniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich

    Öncelikle kendi aracımdan bahsedeyim. Atmosferik motorlu 1.2 litre benzinli ETG5 şanzımanlı Peugeot 208 sahibiyim. Bu araç özünde manuel bir vites, sadece debriyaja robot basıyor. Gereken durumlarda (yokuş çıkarken, sıkışık trafikte dur kalk yaparken) manuele aldığınız zaman kararsızlık gibi bir durum yaşamazsınız. Vites geçişleri çok seri değil, aynı bir düz vites gibi, dizel motorda daha seri olacaktır.

    Daha önce tam otomatik kullanımışsınız ailecek. O yüzden bu şanzımanın sizi mutlu edeceğini pek sanmıyorum. Özellikle anneniz zorluk yaşayacaktır. Geri geri yokuş çıkarken falan gazı iyi ayarlamak gerekiyor çünkü.

    Benim size tavsiyem tam otomatik olan EAT6 şanzımana yönelmeniz.

    Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.