Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1757. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41.266
Cevap
306
Favori
2.350.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17551756175717581759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harbour

    180-190 TL civarlarında internette satılıyor. Ben aldım Orjinal değil ama aynı işi gördüğünü düşünüyorum. Orjinale bu kadar para verilmez insanı salak yerine koyuyorlar resmen.
    Biliyorum o ürünleri. Fakat Turbonun kaputuna yumurtayı koy çok değil 1.5 dk sonra pişmiş halini bulursun. El değmiyor. Yan sanayi ürün almak istemedim. Yangın riski doğuracağından. Kırmızı aldığım bez brandayı kaput sıcakken serdim, sabah geldiğimde kaputun üzerine denk gelen kumaşın kahverengiye döndüğünü gördüm. Kumaşı yakacak nerdeyse. Orginal keçe alıp arabaya bir şey olursa en azından diyebilirim sizin ürününüz diye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • guida kullanıcısına yanıt
    Bu isinma olayi gercekten kotu ancak araci nasil kullandiginizlada degisebiliyor.Bana sorarsaniz kece taktirma taraftari degilim kaputta tutulan sicaklik motor icin ters etki yaratip daha cok yipranmasina neden olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 agustos cumartesi gunu bakim yaptirdim. 2. Yillik bakim .23 unde doluyodu 2 .yil bakim %20 indirimli diye 25.inde yaptirdim. Arefe gunu %25 zamlanmis. Kisacasi 1200 tl bakim. 150 tl motor yikama 1350 tl İkinci bakim ucreti.1.4 turbo 2016 model astra k.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorla ilgili bir guncelleme yapildi. İlkdefa guncelleme yapildi aracima. Hala ikinci usb goruntusu var ekranda. Teke dustugu soyleniyodu ama bende olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milagrofzb

    Bu isinma olayi gercekten kotu ancak araci nasil kullandiginizlada degisebiliyor.Bana sorarsaniz kece taktirma taraftari degilim kaputta tutulan sicaklik motor icin ters etki yaratip daha cok yipranmasina neden olabilir
    Bmw m4'te bile kaput keçesi yoktur.

     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)




  • ugur_29_ U kullanıcısına yanıt
    Motorla ilgili yapılan güncellemenin, multimedya ya etkisi olmasını bekleyemeyiz, o dediğiniz için multimedya güncellemesi yapılması gerekiyor, ayrıca usb tek gibi görünse de 2. Usb yi taktığınız zaman iki usb görünüyor bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GöKHaN 35 kullanıcısına yanıt
    Kaput keçesi mevzusu derin mevzu hiç girmeyin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunkerops kullanıcısına yanıt
    İkinci usb nasıl takılıyorki bir tane usb yeri var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bunkerops

    Kaput keçesi mevzusu derin mevzu hiç girmeyin bence
    Hatırladoığım kadarıyla yeni A serisinde'de yoktu. Sanırım işe yarayan malzeme olmaktan çıktı üreticiler koymamaya başladı. :)
  • batu_han2010 B kullanıcısına yanıt
    Usb huh ile. Ben şunu kullanıyorum 2 yıldır.



     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vernik yanigi olmuş araçlara dikkat ederseniz tavan, tavan kuşakları, sedan araclarda bagaj üstü ve motor kaputunda olduğunu gorursunuz.



    kecesiz kaput oluyor desek, tavana mantikli açıklama olmuyor.



    bence birinci öncelik arabayi gunesten korumak. piyasada genel kabul görmüş waxların uv korumasina büyük katkisi oluyor. benim araba gunde 2 saat güneş alıyor korumasini surekli güncel tutuyorum.



    ayrica sararmış farlara dikkat ettim ozensiz yikamayla oluşan kılcal çiziklere nufuz eden güneş ışıkları zamanla o görüntüyü yaratıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkerkd İ kullanıcısına yanıt
    Garanti devam ediyorsa garantiden değiştirtin. J kasada yaşadık bu sıkıntıları garantiden çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60.000 KM de bugün servisimize tekleme şikayeti ile gelen ASTRA K 1.4T 150 HP B14XFT motorun 1. pistonunun hali, ayrıca silindir de üst ölü noktadan alt ölü noktaya kadar çizik, masraf 11.000 TL

     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    Astra K FAN'larına duyurulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ariic

    60.000 KM de bugün servisimize tekleme şikayeti ile gelen ASTRA K 1.4T 150 HP B14XFT motorun 1. pistonunun hali, ayrıca silindir de üst ölü noktadan alt ölü noktaya kadar çizik, masraf 11.000 TL



    Astra K FAN'larına duyurulur
    Tekleme yapıyor demişsiniz. Teklemeyi kalkıştamı yapıyordu yoksa trafikte seyir halindemi yani 40-50 km hızlardamı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guida -- 30 Ağustos 2018; 17:23:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ariic

    60.000 KM de bugün servisimize tekleme şikayeti ile gelen ASTRA K 1.4T 150 HP B14XFT motorun 1. pistonunun hali, ayrıca silindir de üst ölü noktadan alt ölü noktaya kadar çizik, masraf 11.000 TL



    Astra K FAN'larına duyurulur
    son motor güncellemesi araca yapılmışmıydı ?

    motor güncellemesi sonrasında mı yine piston sorunu oluştu ?




  • Doğuş olsa marka karalama diye kan alırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknologi kullanıcısına yanıt
    guida kullanıcısına yanıt
    Aracın sahibi aracın güncellemesinin yapıldığını ,



    yetkili serviste dexos 1 gen 2 yağ kullanıldığını söylüyor



    Aracın garantisi 20 gün önce bitmiş, servis kabul etmiyor



    aracın sahibi 17 yıllık profesyonel şoför,

    her gün şirket aracı kullanıyor, Bu araç kendi şahsi aracı





    Araç, aniden yağ kaçırmaya ve teklemeye başlamış

    Bize geldiğinde ön grank keçesinden yağ kaçırıyor ve rölantide bile tekliyordu, silindirleri Tek tek kompresor öçümü yaptığımız da 1. Silindirin kompresör kaybı yaşadığını gördük , silindir kapağını sökme kararı aldık , alttan karteri açmamızla kırık piston parçalarının görünce komple motoru söküp dağıttık mecburen ve piston gördüğünüz duruma diğer silindirlerde sorun yok , Ancak mecburen komple motor yapıcaz, parçaları da piyasada yok sadece Opel yetkili servis üzerinden sipariş edilebiliyor, Bazı parçalar Almanya sipariş diyor serviss araç sahibi kara kara düşünüyor bakalım ne olacak çıkma çalışan bi motor falan bakacak galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasiN®

    Doğuş olsa marka karalama diye kan alırdı.
    Karalama mı yapıyoruz sizce, piston ortada neyi karalayalım gerçekten kırmış işte
  • Benim 32 binde kırılmıştı. Şuan 53 bindeyim. Hiç bir sıkıntısı yok. Piston kırmanın ön belirtisi olan çıt çıt sesini tamirden sonra hiç duymadım. Bence yağdan ziyade güncelleme çözdü bu işi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bu problem bilinen bir durum. Dolayısıyla yeni bir tespit yapmadınız. Bu yüzden duyuru ilanı vermenize de gerek yok bence. Bende bu araca 2 yıldır sahibim. Benim aracım 13 bin km'de. Araç sahibi 2 yılda 60 bin km yapmış. 17 yıllık şoför diyorsunuz. Benim babam 40 yıllık şoför. Aracı ona teslim etsem 5 bin km sonra pistonu kırıp, bana teslim eder. Araç 70-80 ile giderken 6. viteste seyrediyor. Manuel olarak vitesi küçültmeden biraz yüklenirseniz, motorda lspi durumu oluşabiliyor. Bu durum sizinde bileceğiniz üzere tüm düşük hacimli benzinli turbo araçlarda görülebilen bir durum. Ancak bu araç daha hassas. Motor yazılım güncelleme ve yağ yenileme ile bu problemi biraz daha hafifletmeye çalıştılar, kısmende başardılar bence. Ancak tekrar söylüyorum problemi tamamen ortadan kaldıramadılar. Zaten teknik olarak da direk enjeksiyonlu motorlarda pek de mümkün değil.
    Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum, Opel fanı falan da değilim. Sadece şu ekonomik koşullarda, yerine tekrar yenisini koyamayacağım için aracıma sahip olmaya çalışıyorum. Bu araca sahip olan arkadaşlar düşük devirlerde seyrederken dikkat ederlerse, bu arkadaşın yaşadığı problemle karşılaşma ihtimali düşük olacaktır diye düşünüyorum.
    Not: Diğer araçlardan bu problem olmuyor, vay efendim şu marka taş gibi hiç problemsiz diye cevap yazmayın. Böyle bir problemden haberi olmayan ve B14XFT motor kodlu turbo astra araçlarını sorunsuz kullanan müşterilerinize bu probleme ilişkin sizin de doğal olarak bileceğiz birtakım uyarılarda bulunursanız amme hizmeti yapmış olursunuz.




  • 
Sayfa: önceki 17551756175717581759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.