Şimdi Ara

Yeni opel astra 1.4turbo 140beygir sizce alınırmı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
117.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    astranın en iyi seçeneği 1.6 turbo dur (180hp) (bence)


    +1

    O ihtişamlı ve bana göre tasarım harikası kasaya bu motor yakışır.
  • yok hızlanma yk vıtes sofor baya bı anlatmıssınız bı allahın kuluda gırıp verılere bakma zahmetınde bulunmamıs ama nıye baksınkı kım ugrasacak burada bosbos konusmak varken demı

    golf 122 hp 1.4 tsi 0-100 hızlanma 9.5 tork 200nm
    astra 140 hp 1.4 0-100 hızlanma 9.9 tork 200nm

    bınmedıgını araba hakkında yorum yapmayın yok ılla yorum yapmak ıstıyorsanız bı zahmet sıotesıne gırıp bakın bakalım bu araba neye benzıyormus golfu yolda gorse tanımayacak adam burada yıllardır golf kullanıyormus gıbı yorum yapıyor delı oluyor aynı sey astra içinde gecerlı astranın ıcını gormemıs adam altında astra varmıs gıbı konusuyor
  • 1.4 tsi leonumu almadan evvel 140bg astrayla test sürüşü yaptım ve kendi aracım diye söylemiyorum ama astra gücü hissettirmiyor. oysa tsi da gaza basınca yaşanan ivmelenme harika. oysa kağıt üzerinde değerler hemen hemen aynı ama benim görüşüm bu yönde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    yok hızlanma yk vıtes sofor baya bı anlatmıssınız bı allahın kuluda gırıp verılere bakma zahmetınde bulunmamıs ama nıye baksınkı kım ugrasacak burada bosbos konusmak varken demı

    golf 122 hp 1.4 tsi 0-100 hızlanma 9.5 tork 200nm
    astra 140 hp 1.4 0-100 hızlanma 9.9 tork 200nm

    bınmedıgını araba hakkında yorum yapmayın yok ılla yorum yapmak ıstıyorsanız bı zahmet sıotesıne gırıp bakın bakalım bu araba neye benzıyormus golfu yolda gorse tanımayacak adam burada yıllardır golf kullanıyormus gıbı yorum yapıyor delı oluyor aynı sey astra içinde gecerlı astranın ıcını gormemıs adam altında astra varmıs gıbı konusuyor


    Yanılmıyorsam o veri 9.7 olmalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: GaMToZUvEDünYaNInNinNiSi
    Dostum opel e bir lafım yok ama. 5 gün önce bir golf 1.4 tsi kullandım kaza yapacaktım ayağım bir türlü gaza alışmadı dokunuyorum uçuyor araba anında 140 a fırlıyor 6 ileri muhteşem bişi ama çok pahalı işte 2. elleri bile 37 40 milyar anlamadım ki neden bu kdar pahalı. SAYGILARIMLA.

    Uçan golf tsi görmeyen tek kisi benim sanırım :)

    Bu arada astrayi neden sport donanım düşünmüyorsunuz.
    43.000 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz, ki sporttaki jantlar çok daha iyi duruyor.

    Yanlışın var 43000 tl olan 1,6 115 hp sport. 140 hp lik sport 46000 tl civarı. Ama 43600 tl ye turbo 140 hp Enjoy Plus paket alınabilir. Oldukça zengin donanımı var(elektronik park freni,far ve yağmur sensörü,yokuş kalkış desteği,cruise control vs). Ayrıca da bu performans konusunda Golf'ten aşağı kalmaz. Şuan zaten satılan Golf modeli sadece TSI 122 hp. Dergilerde bile bu modelle kıyaslanıyor. Daha fazla güç ve aynı torka sahip. Performans olarak Golf'ten eksiği yok ama fazlası da yok. Çünkü Golf'ten daha ağır bi kasaya sahip(Golf 1290 kg-Astra 1373 kg). Artı max torkunu golften biraz daha geç veriyor(Golf 1500 d/d-Astra 1850 d/d). Ama benim tercihim Astra olurdu heralde. Tasarım olarak Golf'e on basar. İkisini yanyana getirdiğinde Golf'ü çok sıradan gösteriyor. Saygılar.




  • Performansıyla havasını atıyor
    Opel Astra 1.4 lt’lik turbo motoru ile rakiplerinin büyük bir bölümünün yanından havasını atarak, rüzgar etkisi yaratarak geçip gidiyor.

    Opel Astra bu kez 1.4 lt 140HP güç üreten benzinli motoruyla test konuğumuz oldu. Astra versiyonları içinde 1.6 lt 180HP güç üreten motorun dışında, 0-100 km/s hızlanmayı 9.9 sn’lik sonuç ile, 10 sn’nin altına çekentek motor ünitesi olan 1.4 lt’lik makine büyük beğenimizi kazandı. Neredeyse tüm otomotiv üreticilerinin kullanmaya başladığı küçük hacim ve yüksek güç prensibini uygulamaya başlayan Opel, kompakt HB sınıfında yer alan Astra modeline bu tip bir ayrıcalık kazandırmış oldu. 1.6 lt 115 HP güç üreten motorla yetinmeyen ama 1.6 lt 180HP güç üreten üniteyi de fazla bulanlar için çok iyi bir alternatif oluşturulmuş oldu. 4900d/d’de 140 HP güç üreten motor safkan bir performans makinesi değil elbette ama ortaya çıkan değerleri yabana atmak mümkün değil. Altı ileri oranlı manuel şanzımanla kombine edilen motorun 1850 ile 4900 d/d aralığında 200 Nm tork üretiyor olması da oldukça çekici bir veri. Çekiş gücünün oldukça iyi olmasını sağlayan bu veri, küçük hacimli ama turbo ile büyük bir keyif veren ünitenin önemli artılarından biri. Fabrika verilerine göre maksimum hızı 202km/s olan Astra’nın bu motor seçeneği ile açıklandığı gibi hızlanma isteği son derece yüksek.Yapmış olduğumuz performans testlerinde bu motor ile oldukça başarılı zamanlar elde ettik. Açıklandığı gibi 10 saniyenin altına inen 0-100 km/s hızlanma performansını, bizler de yapmış olduğumuz ölçümler sırasında, üstelik zorlanmadan eldeettik. Bunun yanında yine performanslı kullanım verileri açısından baktığımızda 0-130 km/s hızlanma sonuçlarının da en iyiler arasına rahatlıkla girdiğini söylemek isteriz.

    Yüksek hızlara çıkma isteğinin son derece yeterli olması da bu otomobilin keyif aldığımız yanlarından biri oldu. Ayağımızı gaz pedalının her üzerine götürdüğümüzde, bir canlılıkla karşılaşmış olmamız, bu versiyonun beğendiğimiz bir yönü oldu. Elbette bazı turbo boşluğu problemleri de var. Turbonun devreye girmesi için geçen bu süre sırasında biraz sabırlı olmak gerekiyor. Bu durum alt devirlerde Astra’nın oldukça güçsüz ve cansız bir motora sahip olduğu yönünde bir izlenim bile uyandırabilir. Fakat siz siz olun, dizginleri elden bırakmayın. Çünkü yaşanan bu turbo boşluğunun ardından, yaklaşık yüz beygir daha devreye girmiş gibi oluyor ve tam anlamıyla bir patlama yaşanıyor. Bu patlama sırasında ön tekerleklere aniden binen gücü kontrol etmek için dizginleri iki elinizle sıkı sıkıya kavramanız gerekiyor. Çünkü yine tıpkı bir atı kontrol ediyormuşsunuz gibi bir izlenimle Astra, ani gelen bu güç nedeniyle burnunu farklı yönlere çevirebiliyor. Özellikle hızlı ilk kalkışlar ya da rampa kalkışları sırasında yaşanan bu durum çok büyük bir problem değil ama dalgın olmamak gerekiyor. Eğer kontrol sırasında zorluk yaşarsanız, bu kez devreye elektronik sistemler giriyor ve performansı törpüleyip, keyfi azaltıyor olmalarına rağmen otomobilin burnunu kontrol altına alıyor. Hızlı ve dinamik bir sürüş karakteri sadece motorun tek başına getirdiği bir artı değil elbette. Başarılı bir çalışma karakterine sahip olan altı ileri oranlı manuel şanzıman, bu konuda ele alacağımız ilk detay. Altı ileri oranlı olması ile ekonomi ve performans beklentilerini aynı anda ve zorlanmadan karşılayan şanzımanın vites geçişlerini de sevdik. Yollar çok rahat bir şekilde bulunuyor ve vites geçişleri kemikli yapısı ile keyif veriyor.

    Motorun ürettiği yüksek gücü yola aktarma konusunda da etkin bir rol oynayan şanzıman, açıkçası Astra’ya yakışıyor ve ben bu otomobile çok rahat yetiyorum diyor. Kumanda grubunun büyük tasarımı ile zorlanmadan beğenimizi kazandığını da notlarımız arasına eklemek isteriz. Bunun yanında sürüş karakteri konusunda da Astra’nın yakışıklı görünen karoseri son derece olumlu bir etki bırakıyor. Başarılı karoser birleşimleri burulmanın önüne geçerken, süspansiyon sisteminin de iyi olması ile hızlı ya da normal sürüşler sırasında salınım neredeyse hiç yaşanmıyor. Karoser sanki bir rayın üzerine bırakılmış gibi bir izlenim uyandırıyor ve izinin üzerinden hiç ayrılmıyor. Motordan gelen turbo sesleri ve yüksek devirlere çıkıldığında, o kulakları çınlatan mekanik sesle birleşen bu sürüş karakteri Astra’nın en önemli artılarından. Orta sertlikte bir ayara sahip olan süspansiyon sisteminden bazı mekanik seslerin gelmesi ise biraz abartılı. Özellikle arka taraftan, küçük çukur geçişleri yada kasislerin geçişleri sırasında biraz fazla mekanik sesler geliyor. Rahatsız edici bir boyutta olmayan bu mekanik sesler süspansiyonun çok fazla konfor öncelikli değil, performanslı kullanımlar için tasarlandığını akıllara getiriyor. Fakat sürüş sırasında özellikle kalabalık aile sürüşleri sırasında konfor konusunda da bir eksiklik yaşamadığımızı söylemek isteriz. Sürüş pozisyonu daha önceki testlerde olduğu gibi bu otomobilin yine en çok keyif aldığımız yönlerinden biri oldu. İdeal sürüş pozisyonunu çok rahat bulduğumuz otomobilin koltukları, profesyonel bir tasarım.Yan destekleri, sırtlık tasarımı veminderleri çok iyi. Kullanım sırasında bu tip bir koltuk tasarımı kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlıyor.

    Sonuçta sürüş karakteri açısından asfalt üzerinde karizmatik görünen Astra, sürüş karakteri ile de karizmatik olduğunu ve kullanıcısına büyük bir keyif vereceğini ispatlıyor. Insignia’da kullanılan gelişmiş Flex Ride sistemi yeni Astra’da da yer alıyor. Titreşim ve sesleri azaltma konularında çok iddialı olan bu süspansiyon sistemi, izine sadık otomobiller yaratma konusunda önemli bir simge olacak gibi görünüyor. Astra’nın bir üst sınıfta yer alan modeller kadar sessiz olması da önemli bir avantaj. Motordan gelen mekanik sesler iyi bir dinleti olurken, konfor sessizliği mükemmel seviyeye ulaşmış durumda. Yakışıklı görünen Astra’nın içmekanı da son derece başarılı bir tasarıma sahip. Kullanımı kolayolacak şekilde tasarlanan Astra, daha önceden de yazdığımız gibi tüm beklentilere çok rahat yanıt veriyor. Sürücüyü selamlayan göstergeler, başarılı aydınlatma renkleri, geniş yaşam alanı, görüş açılarında çok büyük bir sıkıntı olmaması, eşya gözlerinin yeterli olan sayısı, havalandırma ve müzik sisteminin çalışma karakteri herkesi memnun edecek seviyede.

    SONUÇ
    Astra iddiasını her geçen gün biraz daha artıyor. Motor seçenekleri açısından çok zengin bir yelpaze sunmaya başlayan Astra, 1.4 lt 140HP’lik ünitesiyle “Ben buradayım” diye haykırıyor. Rakiplerinin büyük bir bölümünün karşısına çok daha avantajlı bir şekilde dikilen Astra, sürüş özellikleri ve karizmatik görünümüyle kompakt sınıfın hiç tartışmasız önemli modellerinden biri oldu. Kalite çıtasının bir hayli yüksek olduğu Astra, hedefi tam ortadan vuran bu motor seçeneği ile herkesi memnun edecek.
    http://www.autoshow.com.tr/performansiyla-havasini-atiyor-HaberDetay/333.aspx?5.Page




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    yok hızlanma yk vıtes sofor baya bı anlatmıssınız bı allahın kuluda gırıp verılere bakma zahmetınde bulunmamıs ama nıye baksınkı kım ugrasacak burada bosbos konusmak varken demı

    golf 122 hp 1.4 tsi 0-100 hızlanma 9.5 tork 200nm
    astra 140 hp 1.4 0-100 hızlanma 9.9 tork 200nm

    bınmedıgını araba hakkında yorum yapmayın yok ılla yorum yapmak ıstıyorsanız bı zahmet sıotesıne gırıp bakın bakalım bu araba neye benzıyormus golfu yolda gorse tanımayacak adam burada yıllardır golf kullanıyormus gıbı yorum yapıyor delı oluyor aynı sey astra içinde gecerlı astranın ıcını gormemıs adam altında astra varmıs gıbı konusuyor


    Yanılmıyorsam o veri 9.7 olmalı..

    kaynak www.opel.com.tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    yok hızlanma yk vıtes sofor baya bı anlatmıssınız bı allahın kuluda gırıp verılere bakma zahmetınde bulunmamıs ama nıye baksınkı kım ugrasacak burada bosbos konusmak varken demı

    golf 122 hp 1.4 tsi 0-100 hızlanma 9.5 tork 200nm
    astra 140 hp 1.4 0-100 hızlanma 9.9 tork 200nm

    bınmedıgını araba hakkında yorum yapmayın yok ılla yorum yapmak ıstıyorsanız bı zahmet sıotesıne gırıp bakın bakalım bu araba neye benzıyormus golfu yolda gorse tanımayacak adam burada yıllardır golf kullanıyormus gıbı yorum yapıyor delı oluyor aynı sey astra içinde gecerlı astranın ıcını gormemıs adam altında astra varmıs gıbı konusuyor


    Yanılmıyorsam o veri 9.7 olmalı..

    kaynak www.opel.com.tr




     Yeni opel astra 1.4turbo 140beygir sizce alınırmı?




  • Auto Bild test verilerine göre 122 Hp' lik Tsi Golf , 140 Hp güce sahip Astradan daha çabuk hızlanıyor
  • Adam beğenmiş 1.4 140ps demiş hala golf 122daha seridir daha iyidir muhabbeti donüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Arkadaşım yarış mı yapcaksın Bendede 1.6 turbo insignia var inan bana uzun yol hariç araba isterse 1000 beygir olsun şehir içinde ağır ağır seyrediyosun ayrica Nie taktınki golf seni geçse nolur geçmese nolur tipini beğendiğin arabayı al ikiside aynı b.kun laciverti.Astra daha keyiflidir ama golfede kötü diyemem.Yani hangisini beğendiysen onu al.Bende insignia var ben çok memnunum araçtan astrada bizimkinin küçük kardeşi oluyor turbo tıslamasını dinlemek ve arkadaki turbo yazısı aracı daha bi güzel kılıyor.Ama karar sana kalmış.Golfe hiç binmedim ama golfte iyidir.


    ne kdr yakıyor km de ,cok yaktıgı söylenıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Arkadaşım yarış mı yapcaksın Bendede 1.6 turbo insignia var inan bana uzun yol hariç araba isterse 1000 beygir olsun şehir içinde ağır ağır seyrediyosun ayrica Nie taktınki golf seni geçse nolur geçmese nolur tipini beğendiğin arabayı al ikiside aynı b.kun laciverti.Astra daha keyiflidir ama golfede kötü diyemem.Yani hangisini beğendiysen onu al.Bende insignia var ben çok memnunum araçtan astrada bizimkinin küçük kardeşi oluyor turbo tıslamasını dinlemek ve arkadaki turbo yazısı aracı daha bi güzel kılıyor.Ama karar sana kalmış.Golfe hiç binmedim ama golfte iyidir.

    yaptıgın yorum için teşekkür ederim yarış falan yapacagımdan değil ancak arkasından da seyretmek ıstemedıgım bi arac herneyse zaten insignia beni benden aldı :) onda karar kıldık ancak yakıtı biraz korkutuyor şehir içi 12 14litrelere kaddar yakıyormuş bu arada şuan berlingomuz var senede 8bin km yapıyoruz en fazla aracım 2003model ve suan 70binde fazla gezmiyorum evden işe işten eve aradada istanbul edirne falan yapıyorum otobandan evimle işim arası çift şerit yol 1km en fazla şehir içinde dolaşıyorum oda ışık yok bişey yok bizim burda(tekirdağda) cok trafik olmaz zaten denildiği kadar cok yakıyormu ?




  • dün 13.00 itibari ile yeni opel 1.4 turbo aracın sahibi oldum. 250 km lik deneyimim sonucunda bu tip bir araç almayı düşünen varsa bence kaçırmasın. Tasarım-konfor-tüketim değerlerini aylardır değerlendirdikten sonra karar kıldım. 6. vites te 110 km hız anlık tüketim 4.8 l tabi araba gaza bas die seni tahrik ettiğinden dolayı 250 km de ort. tüketimim 6.8 oldu. İvmelenmesini beğenmeyen arkadaşlar sanırım m3 ten filan indiler.Ben çok memnunum tercihim dolayısı ile düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.
  • kardeş hayırlı olsunAllah tekerine taş değdirmesin hangi donanımı kaça aldın birde bu motora lpg uygulanıyor mu bilgi verirsen sevinirim..bide renk olarak tercihin ne oldu? kasko ne tuttu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragorn83

    dün 13.00 itibari ile yeni opel 1.4 turbo aracın sahibi oldum. 250 km lik deneyimim sonucunda bu tip bir araç almayı düşünen varsa bence kaçırmasın. Tasarım-konfor-tüketim değerlerini aylardır değerlendirdikten sonra karar kıldım. 6. vites te 110 km hız anlık tüketim 4.8 l tabi araba gaza bas die seni tahrik ettiğinden dolayı 250 km de ort. tüketimim 6.8 oldu. İvmelenmesini beğenmeyen arkadaşlar sanırım m3 ten filan indiler.Ben çok memnunum tercihim dolayısı ile düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.

    allah kazasız belasız gunlerde kullanmayı nasıp etsın gule gule kullanın.bızde bu aractan dusunuyoruz sıze tek sorum yokusta aracın cekım gucu nasıl ve bu aracın enjoy fıyatı suankı durumu nedır teşekkürler kolay gelsin
  • 2010 sıfır gibi bi araç aldım yani bayiden deil ikinci el aldım (2010 8000 km de 39000TL).Tüp olayını baya araştırmıştım Bu arabanın turbosu vw de ki gibi deil ve LPG takılıormuş.renk olarak beyaz aldım.(tavsie ederim) Kasko önceki aracımdan aktardım 720 tl tuttu
  • tşekkr edrm. Yokuş çekişi filan sorun yok yokuşu hissetmiyorum bile.Ama tork eğrisi 2000d/dk dan sonra iileşior arabayı ona göre kullanman lazım. Şuan da ilk doldurduğum depo ile 250 km şehirler arası kullanmdan sonra 300 km de şehir içi tecrübem oldu ve halen daha çeyrek depodan fazla benzin var.yani tahminimce karışık kullanımla ortalama 750 ila 800 km bir depo gidiyor.150 tl ye dolduğuna göre 20 kuruş eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragorn83

    dün 13.00 itibari ile yeni opel 1.4 turbo aracın sahibi oldum. 250 km lik deneyimim sonucunda bu tip bir araç almayı düşünen varsa bence kaçırmasın. Tasarım-konfor-tüketim değerlerini aylardır değerlendirdikten sonra karar kıldım. 6. vites te 110 km hız anlık tüketim 4.8 l tabi araba gaza bas die seni tahrik ettiğinden dolayı 250 km de ort. tüketimim 6.8 oldu. İvmelenmesini beğenmeyen arkadaşlar sanırım m3 ten filan indiler.Ben çok memnunum tercihim dolayısı ile düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.


    hayırlı olsun
  • teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragorn83

    dün 13.00 itibari ile yeni opel 1.4 turbo aracın sahibi oldum. 250 km lik deneyimim sonucunda bu tip bir araç almayı düşünen varsa bence kaçırmasın. Tasarım-konfor-tüketim değerlerini aylardır değerlendirdikten sonra karar kıldım. 6. vites te 110 km hız anlık tüketim 4.8 l tabi araba gaza bas die seni tahrik ettiğinden dolayı 250 km de ort. tüketimim 6.8 oldu. İvmelenmesini beğenmeyen arkadaşlar sanırım m3 ten filan indiler.Ben çok memnunum tercihim dolayısı ile düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.


    hayırlı olsun aldığınız fiyatı mahsuru yoksa paylaşabilirmisiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.