Şimdi Ara

yeni nesil arabalarda anahtarsız giriş-çıkış nasıl oluyor anlatır mısınız? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
13.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de almadan önce bu donanımı pek önemsemiyordum... Fakat pratikte oldukça işlevsel ve konforu ciddi derecede arttıran bir donanım.

    Kapılarn otomatik açılması, arkadaşların da söylediği gibi araca 1-2 metre mesafede iken, elinizi kapı koluna atmanız sayesinde gerçekleşiyor. Oradaki sensör (IR) elinizi algılayıp, kapıyı açıyor. Çalıştırmak için, kartın aracın içinde olması ve aracın boşta, ayağın frende olması gerekiyor...

    Kilitlemek için anahtarın araçtan uzaklaşması yeterli. Camlar kumandadan veya kapı kolundaki ufak butona (yani kartı kullanmadan) 2 kez basınca kapanıyor ancak otomatik kilitlemede camlar kapanmıyor. Bunun bir eksiklikten çok, güvenlik vb nedenlerle kasıtlı olarak yapıldığını düşünüyorum çünkü neticede araçta otomatik cam kaldırma modülü var... Araç otomatik kilitlendiğinde bip sesi ve flaşörler ile kilitlendiğini bildiriyor, dolayısı ile kumandadan kilitlediğinizde içiniz ne kadar rahatsa, bunda da o kadar rahat. Kart cebinizdeyken geri dönerseniz araç açılmaz, aracın açılması için elinizi kapı koluna koymanız gerekiyor.

    Gelelim faydalarına... Öncelikle anahtar çıkar, kontağa tak vs derdi yok, bu açıdan oldukça faydalı. Bununla birlikte, en önemli faydası elleriniz dolu iken anahtarla uğraşmamak. Ben işim nedeniyle sürekli laptop taşıdığımdan, bir elimde ufak bir market poşeti bile olsa, ellerim dolu oluyor. Dolayısı ile benim için büyük rahatlık. Kartı da laptop çantasında taşıdığımdan, kart taşıma yönünden de çok rahat ediyorum...

    Kullanmadan farkında olunmayacak bir başka rahaltığı ise, araca biner binmez düğmeye bastığınızda, siz kemerinizi takarken aracın çalışıyor olması... Özellikle sabırsızlar ve acelesi olanlar için güzel...

    Pek fazla bilinmese ve kullanmadan pek işlevsel gelmese de, bir sonraki aracımda kesinllikle şart koşacağım mükemmel bir donanım... Hatta bana göre, dijital klima, far sensörü gibi çok kullanılan ve aranan pek çok donanımdan daha faydalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 3 Ağustos 2012; 10:47:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: King_Arthur

    Nissan Juke kullanıyorum, sistem şöyle işliyor. Anahtarı asla cebimden/çantamdan çıkarmıyorum. Arabanın yanına yaklaştığım zaman ister kapılar olsun ister bagaj kapağı olsun hangisine elimi atarsam açılıyor yada kilitlenebiliyor. bu işlemler için ayrıca minik butonlar var kapı kollarında ve bagaj kapağında. Arabanın sürücü koltuğuna oturduğumda ise yine anahtarı cebimden/çantamdan çıkarmadan Start butonuna basarak arabayı çalıştırıyorum. Yani kısacası elimi hiç anahtara sürmüyorum.


    Cam meselesi nasıl hocam Juke'da?

    Camlarla ilgisi yok hocam anahtarsız sistemin, kapıları kilitleyince camları kapatmıyor yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: King_Arthur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: King_Arthur

    Nissan Juke kullanıyorum, sistem şöyle işliyor. Anahtarı asla cebimden/çantamdan çıkarmıyorum. Arabanın yanına yaklaştığım zaman ister kapılar olsun ister bagaj kapağı olsun hangisine elimi atarsam açılıyor yada kilitlenebiliyor. bu işlemler için ayrıca minik butonlar var kapı kollarında ve bagaj kapağında. Arabanın sürücü koltuğuna oturduğumda ise yine anahtarı cebimden/çantamdan çıkarmadan Start butonuna basarak arabayı çalıştırıyorum. Yani kısacası elimi hiç anahtara sürmüyorum.


    Cam meselesi nasıl hocam Juke'da?

    Camlarla ilgisi yok hocam anahtarsız sistemin, kapıları kilitleyince camları kapatmıyor yani.


    Anladım, sağolasın.




  • Ya ben öyle alıştım ki kartsız kullanıma, sustalı anahtarı olan bir Seat İbizam var, bana iğrenç geliyor anahtar kullanmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado


    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    kapıların açılıp kapanmasını anladım da camları da açıp- kapatıyorlar mı? mesela yazın camlar açık durduk. arabadan uzaklaştık. camları kapatıyor mu acaba. eğer kapatmıyorsa elle çekmek yada anahtarla kapatmak gerekir ki otomatik kapanmanın bir anlamı olmaz.

    @ Yılanlıdag fluence ıcın dogruları yazmıs
    Dıpnot olarak uzaklasınca kapıları kıtlıyor el surmezsenız karta ama sunroof ya da camlar acıkken kapatması ıcın karttakı kapatma tusuna 2 kez basmanız gerekıyor basmazsanız camlar acık kalır kapılar ve aynalar kapanır :)

    ben de bundan bahsediyorum. megane ile ilgilendiğim bir dönem, adam bana özelliklerini övüyordu. ben de camları da kapatıyor mu diye sordum. adam hayır dedi. yani kapıları kilitleyip camları kapatmaması çok garip geldi. açık cam açık kapı demektir. şu anki aracım camları kumanda ile kilitliyor ama uzun uzun basılı tutmam gerekiyor. bir önceki 308 biraz basılı tutunca kilitliyordu. alışamadım bir türlü. bir kaç kere açık unuttum. hatta birinde değerli bir eşyamız çalındı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado


    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    kapıların açılıp kapanmasını anladım da camları da açıp- kapatıyorlar mı? mesela yazın camlar açık durduk. arabadan uzaklaştık. camları kapatıyor mu acaba. eğer kapatmıyorsa elle çekmek yada anahtarla kapatmak gerekir ki otomatik kapanmanın bir anlamı olmaz.

    @ Yılanlıdag fluence ıcın dogruları yazmıs
    Dıpnot olarak uzaklasınca kapıları kıtlıyor el surmezsenız karta ama sunroof ya da camlar acıkken kapatması ıcın karttakı kapatma tusuna 2 kez basmanız gerekıyor basmazsanız camlar acık kalır kapılar ve aynalar kapanır :)

    ben de bundan bahsediyorum. megane ile ilgilendiğim bir dönem, adam bana özelliklerini övüyordu. ben de camları da kapatıyor mu diye sordum. adam hayır dedi. yani kapıları kilitleyip camları kapatmaması çok garip geldi. açık cam açık kapı demektir. şu anki aracım camları kumanda ile kilitliyor ama uzun uzun basılı tutmam gerekiyor. bir önceki 308 biraz basılı tutunca kilitliyordu. alışamadım bir türlü. bir kaç kere açık unuttum. hatta birinde değerli bir eşyamız çalındı.

    Hocam üretim bandından model özellik fark edebiliyor bazı şeyler
    örnek:2010 fluence privilege var cam kapatmıyor ,2011 fluence privilege var cam kapatıyor
    adamlar kafalarına göre araçlara kafalarına göre donanım koyuyor her arabada var yada her arabada yok diye bir kural yok




  • delgado hocam benim sorum da o zaten. hangi araçlarda var acaba demek istedim. ben zaten araç almaya giderken elimde liste ile gidiyorum. 20 tane soru oluyor. adamlar ters ters bana bakıyor. tabi hassas olunca araç almak da zor.
  • anahtar cebindeyken sinyal yayıyor arabaya yaklaştığında seni tanıyor ve kapı kilitlerini açıyor. araca bindiğinde sinyal yaymaya devam ediyor. düğmeye basıyor e aracı çalıştırıyorsun sistem bu şekilde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Ben de almadan önce bu donanımı pek önemsemiyordum... Fakat pratikte oldukça işlevsel ve konforu ciddi derecede arttıran bir donanım.

    Kapılarn otomatik açılması, arkadaşların da söylediği gibi araca 1-2 metre mesafede iken, elinizi kapı koluna atmanız sayesinde gerçekleşiyor. Oradaki sensör (IR) elinizi algılayıp, kapıyı açıyor. Çalıştırmak için, kartın aracın içinde olması ve aracın boşta, ayağın frende olması gerekiyor...

    Kilitlemek için anahtarın araçtan uzaklaşması yeterli. Camlar kumandadan veya kapı kolundaki ufak butona (yani kartı kullanmadan) 2 kez basınca kapanıyor ancak otomatik kilitlemede camlar kapanmıyor. Bunun bir eksiklikten çok, güvenlik vb nedenlerle kasıtlı olarak yapıldığını düşünüyorum çünkü neticede araçta otomatik cam kaldırma modülü var... Araç otomatik kilitlendiğinde bip sesi ve flaşörler ile kilitlendiğini bildiriyor, dolayısı ile kumandadan kilitlediğinizde içiniz ne kadar rahatsa, bunda da o kadar rahat. Kart cebinizdeyken geri dönerseniz araç açılmaz, aracın açılması için elinizi kapı koluna koymanız gerekiyor.

    Gelelim faydalarına... Öncelikle anahtar çıkar, kontağa tak vs derdi yok, bu açıdan oldukça faydalı. Bununla birlikte, en önemli faydası elleriniz dolu iken anahtarla uğraşmamak. Ben işim nedeniyle sürekli laptop taşıdığımdan, bir elimde ufak bir market poşeti bile olsa, ellerim dolu oluyor. Dolayısı ile benim için büyük rahatlık. Kartı da laptop çantasında taşıdığımdan, kart taşıma yönünden de çok rahat ediyorum...

    Kullanmadan farkında olunmayacak bir başka rahaltığı ise, araca biner binmez düğmeye bastığınızda, siz kemerinizi takarken aracın çalışıyor olması... Özellikle sabırsızlar ve acelesi olanlar için güzel...

    Pek fazla bilinmese ve kullanmadan pek işlevsel gelmese de, bir sonraki aracımda kesinllikle şart koşacağım mükemmel bir donanım... Hatta bana göre, dijital klima, far sensörü gibi çok kullanılan ve aranan pek çok donanımdan daha faydalı.

    marka model nedir? cam olayı güzelmiş, otomatik kilitleme ve cam olayı corollada yok malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozden05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozden05

    güzel özellik ama insan her seferinde endişe duymaz mı ya kilitlemediyse?

    Türk alışkanlığı dönüp kontrol edersin.

    kesinlikle

    Yalnız dönerken tekrar açılabilir

    bunu dedin ya düşün dur artik..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Ben de almadan önce bu donanımı pek önemsemiyordum... Fakat pratikte oldukça işlevsel ve konforu ciddi derecede arttıran bir donanım.

    Kapılarn otomatik açılması, arkadaşların da söylediği gibi araca 1-2 metre mesafede iken, elinizi kapı koluna atmanız sayesinde gerçekleşiyor. Oradaki sensör (IR) elinizi algılayıp, kapıyı açıyor. Çalıştırmak için, kartın aracın içinde olması ve aracın boşta, ayağın frende olması gerekiyor...

    Kilitlemek için anahtarın araçtan uzaklaşması yeterli. Camlar kumandadan veya kapı kolundaki ufak butona (yani kartı kullanmadan) 2 kez basınca kapanıyor ancak otomatik kilitlemede camlar kapanmıyor. Bunun bir eksiklikten çok, güvenlik vb nedenlerle kasıtlı olarak yapıldığını düşünüyorum çünkü neticede araçta otomatik cam kaldırma modülü var... Araç otomatik kilitlendiğinde bip sesi ve flaşörler ile kilitlendiğini bildiriyor, dolayısı ile kumandadan kilitlediğinizde içiniz ne kadar rahatsa, bunda da o kadar rahat. Kart cebinizdeyken geri dönerseniz araç açılmaz, aracın açılması için elinizi kapı koluna koymanız gerekiyor.

    Gelelim faydalarına... Öncelikle anahtar çıkar, kontağa tak vs derdi yok, bu açıdan oldukça faydalı. Bununla birlikte, en önemli faydası elleriniz dolu iken anahtarla uğraşmamak. Ben işim nedeniyle sürekli laptop taşıdığımdan, bir elimde ufak bir market poşeti bile olsa, ellerim dolu oluyor. Dolayısı ile benim için büyük rahatlık. Kartı da laptop çantasında taşıdığımdan, kart taşıma yönünden de çok rahat ediyorum...

    Kullanmadan farkında olunmayacak bir başka rahaltığı ise, araca biner binmez düğmeye bastığınızda, siz kemerinizi takarken aracın çalışıyor olması... Özellikle sabırsızlar ve acelesi olanlar için güzel...

    Pek fazla bilinmese ve kullanmadan pek işlevsel gelmese de, bir sonraki aracımda kesinllikle şart koşacağım mükemmel bir donanım... Hatta bana göre, dijital klima, far sensörü gibi çok kullanılan ve aranan pek çok donanımdan daha faydalı.

    marka model nedir? cam olayı güzelmiş, otomatik kilitleme ve cam olayı corollada yok malesef

    Araç Megane Sport Tourer...

    Angelica, geri döndüğünde kapının açılması imkansız. Kaının açılması için elini kapı koluna koyman ya da kapıdaki düğmeye basman gerek...




  • Nissan Micradada Bu Sistemden Var Kumanda yaklaşınca kapı açılıyo bagajda açılıyo
  • mesela kapi kilitli kontrol etmek icin geri donup kapiyi acmaya calissak yine aciliyor mu kapi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atla

    mesela kapi kilitli kontrol etmek icin geri donup kapiyi acmaya calissak yine aciliyor mu kapi

    Bende de 2012 scenic var. Yukarıda wolfien arkadas ayrıntılı şekilde kullanilisini anlatmış. Ekleyebilecegim, kilitlemeden sonra kapıyı kontrol etmeniz icin size 3 sn.Süre veriyor. Bu süre zarfında sensor elinizi görse bile kapıyı açmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34


    quote:

    Orijinalden alıntı: atla

    mesela kapi kilitli kontrol etmek icin geri donup kapiyi acmaya calissak yine aciliyor mu kapi

    Bende de 2012 scenic var. Yukarıda wolfien arkadas ayrıntılı şekilde kullanilisini anlatmış. Ekleyebilecegim, kilitlemeden sonra kapıyı kontrol etmeniz icin size 3 sn.Süre veriyor. Bu süre zarfında sensor elinizi görse bile kapıyı açmıyor.

    Kilitlenmeden sonra kapıyı 3 sn içinde nasıl kontrol edebiliyorsunuz ? araçtan uzaklaşınca kilitlenmiyormu yani kontrol için gelince açılmazmı mesafe 1-2 metreyse eğer. Şimdi aracımı çoğu zaman 2 dk bırakıp market, tekel tarzı yerlere girerim içinde cüzdan, telefon,laptop tarzı çalınmaya heves uyandırcak ekipman bolca var. Ben büfenin önündeyken çarpılmayalım araba dibimde kapılar açık ??




  • Şu ana kadar bir arabada alırken en önemsizmiş gibi gördüğüm ama inanılmaz faydalı ve kullanışlı olduğunu kullandıktan sonra anladığım donanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34


    quote:

    Orijinalden alıntı: atla

    mesela kapi kilitli kontrol etmek icin geri donup kapiyi acmaya calissak yine aciliyor mu kapi

    Bende de 2012 scenic var. Yukarıda wolfien arkadas ayrıntılı şekilde kullanilisini anlatmış. Ekleyebilecegim, kilitlemeden sonra kapıyı kontrol etmeniz icin size 3 sn.Süre veriyor. Bu süre zarfında sensor elinizi görse bile kapıyı açmıyor.

    Kilitlenmeden sonra kapıyı 3 sn içinde nasıl kontrol edebiliyorsunuz ? araçtan uzaklaşınca kilitlenmiyormu yani kontrol için gelince açılmazmı mesafe 1-2 metreyse eğer. Şimdi aracımı çoğu zaman 2 dk bırakıp market, tekel tarzı yerlere girerim içinde cüzdan, telefon,laptop tarzı çalınmaya heves uyandırcak ekipman bolca var. Ben büfenin önündeyken çarpılmayalım araba dibimde kapılar açık ??

    Pardon. Şunu eksik belirtmisim. Eller serbestteyken kapı kolunu yoklayarak kilitlendiginden emin olmak istediniz diyelim. Sürücü kapı kolunun üzerinde kilidi açmak/kapamak icin ufak bir düğme var. Buna basarak kilitlediginizde size kapı kolunu yoklamak icin 3 sn.veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boyle teknojik oyuncaklari hep para tuzagi olarak goruyorum. Belkide sirf bu ozellik yuzunden 1.000 TL fiyat artiyor. Tunele girince farlarin acilmasi, cama yagmur damlasi dusunce sileceklerin otomatik calismasi. Bana cok sacma geliyor. Tamam ilginc ozellikler olabilir ama cok gereksiz bence. anahtari kontaga takmak cevirmek bile bence ayri bir zevk. Tabi kisiden kisiye degisir. Sifir araba alacaksam boyle donanimlara hayatta para vermem. Esp alirim bunlarin yerine eger opsiyonsa. Anahtarsiz giris falan yeri geldiginde benim hayatimi kurtarmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.