Şimdi Ara

Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Bir dizeli daha yolculadik, hayret dikkat etmemissin :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Dizel otm olmazsa biter. Bkz; xtrail, crv

    Yeni emisyon regülasyonu girince dizel kalmayacak ortada neyi konuşuyoruz kaldı şurda 3-4 sene... Hibrit sistemdeki motor 1.2 litre olursa dizel fiyatına gelir ve dizel kadar yakar zaten...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 18 Ocak 2021; 16:36:54 >
  • Hiç uğraşmamışlar, Nissan'da tamamen EV'ye geçecek firmalardan biri olacağı için Ariya'daki özenin %1 i bile gösterilmemiş...

  • taydin66 T kullanıcısına yanıt

    E-Power sistemini detaylı olarak incelemedim ama tahminimce benzin motoru en verimli devirde çalıştırılıp diğer verim kaplarıyla birlikte totalde uygun bir verim yakalanıyordur dolayısıyla emisyon değerleri aşağı çekilmiştir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carlos ghosn a oynadıkları oyundan sonra beter olsunlar , renault %40 ını alıp 1.5dci koymasa zaten yıllar önce batacaktı da neyse ,şimdi renault ufaktan desteğini bundan çekecek artık mitsubishi ye yatırım yapıyor ,Lada ya yatırım yapıyor .)


    Yeni QQ çekici olmayacak gibi duruyor , ariya bundan çok daha yakışıklı , artık lider olamaz..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    Yeni emisyon regülasyonu girince dizel kalmayacak ortada neyi konuşuyoruz kaldı şurda 3-4 sene... Hibrit sistemdeki motor 1.2 litre olursa dizel fiyatına gelir ve dizel kadar yakar zaten...



    Alıntıları Göster

    hayaller hayaller. ne dizel kalkar ne de hibrit cr-v dizel kadar yakabilir.

  • taydin66 T kullanıcısına yanıt

    i3 gibi başarısız bir modeli örnek gösterip üste çıkmaya çalışmak çok acı olmuş. Chevrolet volt/opel ampera da daha önce vardı bu olay.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 18 Ocak 2021; 21:18:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    hayaller hayaller. ne dizel kalkar ne de hibrit cr-v dizel kadar yakabilir.



    Alıntıları Göster

    Elektrikli motor emin ol sizin o dizellerinizden daha fazla yağıştırı sizi koltuğa Nissan Hibrit sistemi Toyota gibi değil 1.2 Benzinli motoru jeneratör olarak kullanıyor ;)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    Elektrikli motor emin ol sizin o dizellerinizden daha fazla yağıştırı sizi koltuğa Nissan Hibrit sistemi Toyota gibi değil 1.2 Benzinli motoru jeneratör olarak kullanıyor ;)



    Alıntıları Göster

    ya arkadaş hibrit tarih oluyor, 1.2 motorun üreteceği elektrik kimseyi koltuğa yapıştıramaz. %100 elektriklilerin devri geliyor. hibritler çöp olacak. ben %100 elektrikliler oturana kadar dizelden şaşmam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ya arkadaş hibrit tarih oluyor, 1.2 motorun üreteceği elektrik kimseyi koltuğa yapıştıramaz. %100 elektriklilerin devri geliyor. hibritler çöp olacak. ben %100 elektrikliler oturana kadar dizelden şaşmam.



    Alıntıları Göster

    Bence de %100 elektrik daha iyi ama Nissan hibrit sistemini araştırmanızı tavsiye ederim bir Tesla gibi hızlı olmayabilir fakat Note da 116hp/280nm tork değerine sahip elektrik motoru kullanmışlar Türkkiyedeki klasik 1.6 dizel motor pazarı ile aynı güç değerlerine sahip aynı zamanda şanzıman yok elektrikli motorun ani tork ve hızlanmasına sahip Note Hybrid'in karma tüketimi 3.4 litre. Mesela Arkadaşım Rav4 Hybrid kullanıyor her gün köprü trafiğinde 3.2-4.5 litre yakıyor ki onda mesela 2.5 litre hacimli benzinli motor var. Ben yakın zamanda gelecek MG ZS EV almayı düşünüyorum tatile giderken araba kullanmıyorum uçakla gidip araba kiralıyorum şehiriçi kullanımı için 350 km fazlasıyla yeterli benim için. Yatırım yaptığım ve bana iyi para kazandıran Nio, eğer Avrupa pazarına girerse 2022 de ET7 modelini kesinlikle almayı düşünebilirim 1000 km menzile sahip.





  • Elektrikli araçlar konusunda insanlar doğal olarak bilgisiz ve ön yargılı. Aynı direnç 90 lı yıllarda tüplü araçlara karşı olmuştu. Bir elektrikli aracın bataryalarını doldurmanın maliyeti 45 lira bu batarya ile 400 km gitmek mümkün. Ayrıca bu araçların 0-100 km sonuçları 5,6 sn.

  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Nissan'ın ürettiği E-power elektrikli ve diğer hibrit araçlar hakkında bilginiz yok.

    Wikipediaya herkes girip bilgi yazabilir. Chevroletin ürettiği EV araçların bataryaları kaç kere yandı kimin başarısız olduğu belli.

    Ayrıca BMW nin web sayfasına girip adamların ürettiği İ3 e bir bakın.

  • taydin66 T kullanıcısına yanıt

    2013 ten beri bakıyoruz i3 dediğin arabaya. bmw nin ürettiği en gereksiz arabalardan biri. 2 defa batarya güncellemesi aldı 250 km zor gidiyor. Saçma sapan gereksiz paralar harcadılar bu arabaya. heryerini karbon yaptılar evdeki hesap çarşıya uymadı sonra. Gelinen nokta iX3 oldu... i8 de ayrı bir saçmalıktı defalarca yazdık çizdik. BMW nin imajına katkı yapmadıkları gibi bir sürü para kaybettirdi bu arabalar. şimdi rakipleri bmw yi ezmekle meşgul piyasada. bmw 2013 ten beri bir adım ileri gitmedi elektrik konusunda. audi etron yaparken, mercedes EVA platformunu ve 2 yıl içinde piyasaya çıkaracağı 6 modeli duyururken bmw iX denen mpv bozması, X5 platformlu ucubeyi duyurdu. Söylediğin gibi çok iyi baktık i3 e ve her baktığımda gülüp geçiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.