Son 10 yılda 7 kez pick-up sınıfında satış lideri olmayı başaran Mitsubishi L200 beşinci nesliyle karşımıza çıktı. 2015 yılı içerisinde temmuz ayına kadar dördüncü jenerasyonuyla 2000 adetlik satışı yakalayan Mitsubishi L200, segmentinde yüzde 33’lük bir pazar payına sahip ve lider konumda.
Hal böyle olunca beşinci nesil yeni versiyondan da beklentiler büyük. Ülkemizde yılsonuna kadar satış hedefi 2000 adet olarak belirlenen yeni Mitsubishi L200’ün pazara sunulduğu 150 ülkede de (Japonya, Kanada, Amerika hariç) toplam 200 bin adet satılması bekleniyor.
DAHA AGRESİF TASARIM Yeni Mitsubishi L200’de öne çıkan en önemli konuların başında farklı tasarım anlayışı geliyor. Artık daha sert ve agresif bir görünüme bürünen aracın pazarlama stratejisinde de bu öğeyi görebiliyoruz. L200’ün tüm reklamlarında “daha sert” vurgusu yapılıyor.
Bu vurgu iki şekilde açıklanıyor. Birincisi; görünüm açısından daha sert bir pick-up’la karşı karşıyayız. Gerçekten de araçta bazı köşeli hatlar törpülenmiş olmasına rağmen selefinden daha ciddi gözüken bir L200 tasarımı mevcut. İkincisi; off-road aracı olarak hazırlanan L200’ün artık daha dirençli, kırılgan olmayan bir yapısı var.
Araçta zorlu arazi şartlarına uygun olarak yapılan iyileştirmeler sayesinde sağlamlık konusunda önemli ilerlemeler kaydedilmiş. Yeni L200’de kullanılan parçaların yüzde 89’u yeniden tasarlanmış. 5,9 metre ile segmentindeki en dar dönüş yarıçapına sahip araçta kalitedeki önemli artışın yanı sıra daha iyi oturma ve sürüş pozisyonu sağlanmış.
Yeni tasarımla artan dayanıklılık, eskisinde daha güçlü ana gövde, şasi ve bakım ihtiyacı azaltılmış şanzımanı beraberinde getirmiş. Özellikle şantiye ve inşaat sektörü başta olmak üzere L200’ü ticari amaçlı kullananlar için yeni versiyonun önemli avantajları bulunuyor. .............