Şimdi Ara

Yeni Mercedes-Benz Actros L çekiciler Türkiye'de satışa sunuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Mercedes-Benz Actros L çekiciler Türkiye'de satışa sunuldu



    Mercedes–Benz Türk, Actros ailesinin en büyüğü ve donanımlısı olan Actros L modelinin Türkiye’deki satışına başladı. Actros L; rahat sürüş deneyimi, konforlu yaşam alanı ile verimli çalışma için birçok özellik ve ekipmanı bir arada sunuyor.



    StreamSpace, BigSpace ve GigaSpace seçenekleri bulunan ve son derece ferah bir iç mekana sahip olan Actros L’nin sürücü kabini 2,5 metre genişliğinde. Motor tüneli olmaması sayesinde düz bir zemine sahip olan araç, kabin içerisinde konforlu bir ortam sunuyor. Geliştirilmiş gürültü ve ısı yalıtımı, sürüş esnasındaki motor gürültüsünü engelliyor ve özellikle molalarda sürücünün dinlenmesine yardımcı olmak için istenmeyen ve rahatsız edici seslerin kabinin içine ulaşmasına engel oluyor.



    Actros L; şık koltuk kılıfları, GigaSpace kabinlerde standart olarak sunulan üst kısmı 45 mm kalınlığında olan rahat bir şilte ve yatak alanında hoş bir yüzeye sahip kabin arka paneli olmak üzere sürücünün konfor ve rahatlığını arttırmayı amaçlayan çeşitli ekipman detaylarına da sahip. Ortamdaki ferahlık hissi, Mercedes-Benz'ın iç alan aksesuarları kullanılarak daha da fazla artırılabiliyor.



    Actros L’de daha rahat bir sürüş pozisyonu ve yol görüşü için oturma pozisyonu 40 milimetre alçaltıldı. Bununla birlikte, Xenon farlara göre daha yüksek ışık yoğunluğuna sahip, yeni tasarımlı LED farlar da yolun mükemmel bir şekilde aydınlatılmasını sağlarken araca daha karakteristik bir görünüm katıyor. LED farlar ile birlikte özellikle karanlık ortamlarda yapılan yolculuklarda güvenliğe önemli bir katkı sağlanıyor. Halojen farlara göre enerjiden daha fazla tasarruf sağlayan LED farlar, ayrıca daha uzun bir kullanım ömrü sunuyor.



    Ayrıca Bkz.Cupra Leon'un 'VZ Cup' isimli versiyonu satışa sunuldu



    Aktif güvenlik asistan sistemlerini kullanarak karayolu trafiğini mümkün olduğunca güvenli hale getirmeye yardımcı olmayı hedefleyen Mercedes-Benz, Actros L ile kazasız sürüş vizyonunu gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşıyor. Bu vizyon sadece Şerit Takip Asistanı, Mesafe Kontrol Asistanı, ana ve geniş açılı aynaların yerini alan MirrorCam ile değil, aynı şekilde bir dizi diğer güvenlik özelliği ile de kanıtlanıyor.



    Yeni Mercedes-Benz Actros L çekiciler Türkiye'de satışa sunuldu



    Aktif Yan Görüş Asistanı



    Actros L 1851 LS Plus donanım seviyesinde standart, diğer donanım seviyelerinde opsiyonel olarak sunulan Active Sideguard Assist (Aktif Yan Görüş Asistanı) sayesinde önceki sistem ile karşılaştırıldığında potansiyel olarak hayat kurtarabilecek farklı bir işleve daha sahip. “Active Sideguard Assist”, ön yolcu tarafındaki hareketli yayalar veya bisikletliler konusunda artık sürücüyü sadece uyarmakla yetinmiyor.



    Sistem, sürücünün uyarılara zamanında karşılık vermemesi durumunda aracı durdurabilmek için 20 km/s'ye kadar olan dönüş hızlarında otomatik bir frenleme başlatabilme özelliğine de sahip. Active Sideguard Assist, bu tür bir frenleme manevrası ihtiyacını fark edebiliyor ve ideal bir senaryoda olası bir çarpışmayı önleyebiliyor.



    Yeni nesil Aktif Sürüş Asistanı (ADA 2)



    Actros L 1851 LS Plus donanım seviyesinde standart, diğer donanım seviyelerinde opsiyonel olarak sunulan diğer bir donanım olan ikinci nesil Aktif Sürüş Asistanı (ADA 2); kamyonun dikey ve yatay yönlendirmesi ile belirli koşullar altında sürücüye aktif olarak yardımcı olmasının yanı sıra, öndeki araçla mesafeyi de otomatik olarak koruyabiliyor. Kamyonun hızlanmasını sağlayabilen bu sistem, yeterli dönüş açısı veya açıkça görülebilir şerit çizgileri gibi gerekli sistem koşulları karşılandığında direksiyonu da yönlendirebiliyor.



    Buna ek olarak ADA 2, görsel ve sesli uyarılara rağmen sürücünün direksiyonu kontrol etmediği durumlarda acil durum frenini uygulayabilen Emergency Stop Assist (Acil Durum Frenlemesi) fonksiyonu ile de donatıldı. Kamyonun durması halinde yeni elektronik park frenini otomatik olarak devreye sokabilen sistem, sağlık görevlileri ve diğer ilk müdahale ekiplerinin acil bir durumda doğrudan sürücüye ulaşmalarına yardımcı olmak için kapıların kilidini de açabiliyor.



    Yeni Mercedes-Benz Actros L çekiciler Türkiye'de satışa sunuldu



    Aktif Fren Asistanı 5



    Actros L, ayrıca yaya algılama özelliğine de sahip Active Brake Assist 5 (Aktif Fren Asistanı 5) ile donatıldı. Sistem; bir yayaya önden çarpma riskinin olması, sürücünün dikkatinin dağılması, araçlar arasındaki takip mesafesinin çok kısa olması, uygun olmayan bir hız nedeniyle kamyonun önündeki sürüş halinde olan veya hareketsiz bir araçla çarpışması gibi kazaları önlemeye yardımcı oluyor.



    Kombine radar ve kamera sistemi kullanarak çalışan ABA 5; ön tarafta seyir halindeki bir araçla, hareketsiz bir engelle veya bir kişiyle (aracın önünden geçen, araca doğru gelen, araçla aynı şeritte yürüyen veya aniden korkarak duraksayan) ilgili kaza riskini tespit ederse, öncelikle sürücüyü görsel ve sesli olarak uyarıyor. Sistem, sürücünün uygun şekilde karşılık vermemesi halinde ikinci aşamada kısmi frenleme başlatabiliyor. Çarpışma tehlikesinin devam etmesi durumunda hareket etmekte olan kişiye karşılık veren ABA 5, azami 50 km/s hıza kadar olan araç hızlarında otomatik tam durma frenlemesi gerçekleştirebiliyor.



    Tüm bu sistemlerle belirli limitler dahilinde sürücüyü mümkün olduğunca desteklemeyi amaçlayan Mercedes-Benz, yasaların da öngördüğü üzere aracın güvenli bir şekilde kullanılmasından tamamen sorumlu olan kişinin sürücü olduğunun da altını çiziyor.



    Yeni model yılı ile birlikte gelen yenilikler



    Türkiye’de satışa sunulan Actros L 1848 LS, Actros L 1851 LS ve Actros L 1851 LS Plus modellerinde Actros L yeniliklerine ek olarak ilave model yılı yenilikleri de sunulmaya başlandı.  Actros L 1848 LS, Actros L 1851 LS ve Actros L 1851 LS Plus modellerinde Euro VI-E emisyon normuna geçiş yapılırken, sulu tip retarder yerine yağlı tip retarder bulunuyor.



    Actros L 1848 LS ve 1851 LS modellerinde standart olarak yüksek teknolojili araçların gereksinimi olan daha fazla güç talebini rahatlıkla karşılayabilen, bakım gerektirmeyen, uzun ömürlü ve düşük sıcaklıklarda bile yüksek kapasitede çalışabilen geliştirilmiş AGM tipi akü sunuluyor. Ayrıca, LED sinyal tasarımı ile Actros L 1848 LS’in daha karakteristik bir dış görünüşe sahip olması sağlandı.



    Actros L 1851 LS’de Mesafe Kontrol Asistanı ile Konforlu ve Süspansiyonlu Muavin Koltuğu standart olarak yer alırken; Actros L 1851 LS Plus modelinde Style Line ve InteriorLine tasarım konseptleri, Dolby Digital 5.1 ses teknolojisi ve 7+1 hoparlör düzenine sahip Geliştirilmiş Ses Sistemi standart donanımda sunulmaya başlandı.



    Fiyat listesine baktığımızda mevcut Mercedes-Benz Actros fiyatlarının 1.5 milyon TL seviyesinden başlayıp 2 milyon TL'ye kadar uzandığını görüyoruz.









  • Tamam tırlar hep olacak ama bizdeki de biraz fazla sanki. Örneğin sanayi merkezi olan Gaziantep ve Kahramanmaraş’a gelen ve giden malların tamamına yakını tırla taşınıyor. Onun yerine Adana-Mersin limanlarına ya da limanlarından trenle taşınabilir ama yapan yok, umrumda olan da yok. Bakın Adana-Gaziantep otobanına, tırdan geçemezsiniz…
  • bende 2015 modeli var ve yatıyor krizden dolayı. bu mazot fiyatları ve düşük ücretler ile yeni satışlar zor.

    demet akalının mazot fiyatlarını ulu orta konuştuğu yerde bu işler yaş. güzel mi güzel evet

  • Şu tır saçmalığından kurtulup, artık tren veya gemi sistemine geçsek olacak.

    Devasa bir israftan ve dış açıktan başka bir şey değil.

  • Tren ve gemiden boşaltılan mallar yine tır ile ülke içine dağıtılacak. Tırlar hep var olacak bence.

  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Tamam tırlar hep olacak ama bizdeki de biraz fazla sanki. Örneğin sanayi merkezi olan Gaziantep ve Kahramanmaraş’a gelen ve giden malların tamamına yakını tırla taşınıyor. Onun yerine Adana-Mersin limanlarına ya da limanlarından trenle taşınabilir ama yapan yok, umrumda olan da yok. Bakın Adana-Gaziantep otobanına, tırdan geçemezsiniz…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 25 Ocak 2022; 19:26:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Trafikte en çok dikkatimi çeken İveco Sway oldu.2020 İF tasarım ödülü almış.

    Yeni Mercedes-Benz Actros L çekiciler Türkiye'de satışa sunuldu
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Olmasının nedeni raylı sistemin olmayışı. Uzun uzun yazmıyayım Almanyadaki fabrika önlerindeki rayların ne amaçla yapıldığını aratırsan daha iyi anlarsınç.

    Kısaca Türkiyede Atatürk zamnından kalma raylı sistem üzerine 1000 kat koyulması gerekirken anca 2 bilemedin 3 kat döşemişler. İşin özü bu

  • sniper23 kullanıcısına yanıt

    Bu doğru değil. Tepeden inme yaparsak bunu sektörü irana kaptırmış oluruz

  • Volvo işine bak kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sniper23 kullanıcısına yanıt

    TIR olmazsa olmaz.

    Tren az yükte cazip değil. Ayrıca trenin TIR ile kombine edilmesi gerekir ki Türkiye'de yapılan bir şey.

  • Merhaba … Ben araç almak istiyorum ama doğru dürüst

    İlgilenme sıfır …. Bayilere numara bıraktım aranıyorlar malesef duyduma göre fiyatlarda değişkenlik varmış bayiden bayiye … Eğer sesimizi duyarlarsa

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.