Şimdi Ara

YENİ MAZDA MX-5 TANITILDI (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
5.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soylukan

    Mazda genel müdürüne bak arkadaş iki kelimeyi bir araya getirmekten aciz. Yönetim böyleyse alt taraf kimbilir ne halde.

    bizim kendimizi ozel hissetmemiz icin o!!! :D:D:D
  • dun antalya mazda mepas a gittim. icerde bir tane kirmizi mx5 vardi(uzrinde opsiyonlu yazili ve kapilari kapaliydi), satis yetkilisine test araci sordum; olmayacakmis.

    kendimi cok ozel! hissettim ve tesekkur edip ayrildim :)
  • İstanbul bayisini arayıp test sürüşü yapabileceğim bilgisini aldıktan sonra mazda.com.tr den isim vererek şikayetimi yenilemeye karar verdim. Böyle bir marka böyle satış temsilcileriyle temsil edilmemeli. Umarım gereği yapılır.

    Siz de birşeyler değişsin istiyorsanız en azından bize ulaşın sekmesinden kısa bir şikayet yazın. Belki yönetim tarafından satışçıların tembelliği farkedilmeye başlanır. Buraya yazıp bu sayfayı kapatmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daywalkerr -- 8 Mayıs 2016; 12:25:54 >
  • Geçen Otopark.com'un araçla ilgili çektiği videoyu izledim.
    Videonun bir bölümünde Mazda Türkiye G.M.ü ile bir söyleşi de yapılıyor.
    Orada tok satıcı intibası edindim. Bütün hedefi yılda 100 ad. araç satmak...
    Bu da eskisinin 4 katıymış.
    Eskiden 20-25 araç satıyorlarmış.
    Sanki Türkiye bölümünü hobi için kurmuşlar gibi geldi bana.
    Vergi avantajı varken bu kadar güzel ve başarılı bir tasarımın her yerde tanıtılması ve çok satması için ellerinden geleni yapmaları lazım.
    Mazda Anadolu grubu gibi bir dağıtıcıya geçse uçuşa geçebilecek bir potansiyele sahip. Ama Türkiye kısmı araç satılmasın diye elinden geleni yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    Geçen Otopark.com'un araçla ilgili çektiği videoyu izledim.
    Videonun bir bölümünde Mazda Türkiye G.M.ü ile bir söyleşi de yapılıyor.
    Orada tok satıcı intibası edindim. Bütün hedefi yılda 100 ad. araç satmak...
    Bu da eskisinin 4 katıymış.
    Eskiden 20-25 araç satıyorlarmış.
    Sanki Türkiye bölümünü hobi için kurmuşlar gibi geldi bana.
    Vergi avantajı varken bu kadar güzel ve başarılı bir tasarımın her yerde tanıtılması ve çok satması için ellerinden geleni yapmaları lazım.
    Mazda Anadolu grubu gibi bir dağıtıcıya geçse uçuşa geçebilecek bir potansiyele sahip. Ama Türkiye kısmı araç satılmasın diye elinden geleni yapıyor.


    Genel olarak es geçtiğimiz bir konu var; Mazda üretmiş olduğu araçları zaten satıyor. Türkiye'ye ayrılan kota belli, daha fazla talep olsa bu sefer sıra yazılacak ve araç yok denilecek. Ne gerek var?? Zaten üretilen araç rahatlıkla büyük karlılıkla satılıyor. Daha fazla üretsin diyebiliriz ama iki fabrikanın kapasitesi bu ve üretilen araçlar satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    Geçen Otopark.com'un araçla ilgili çektiği videoyu izledim.
    Videonun bir bölümünde Mazda Türkiye G.M.ü ile bir söyleşi de yapılıyor.
    Orada tok satıcı intibası edindim. Bütün hedefi yılda 100 ad. araç satmak...
    Bu da eskisinin 4 katıymış.
    Eskiden 20-25 araç satıyorlarmış.
    Sanki Türkiye bölümünü hobi için kurmuşlar gibi geldi bana.
    Vergi avantajı varken bu kadar güzel ve başarılı bir tasarımın her yerde tanıtılması ve çok satması için ellerinden geleni yapmaları lazım.
    Mazda Anadolu grubu gibi bir dağıtıcıya geçse uçuşa geçebilecek bir potansiyele sahip. Ama Türkiye kısmı araç satılmasın diye elinden geleni yapıyor.


    Genel olarak es geçtiğimiz bir konu var; Mazda üretmiş olduğu araçları zaten satıyor. Türkiye'ye ayrılan kota belli, daha fazla talep olsa bu sefer sıra yazılacak ve araç yok denilecek. Ne gerek var?? Zaten üretilen araç rahatlıkla büyük karlılıkla satılıyor. Daha fazla üretsin diyebiliriz ama iki fabrikanın kapasitesi bu ve üretilen araçlar satılıyor.

    Eğer dediğiniz gibiyse onu da anlayamam.
    Önce elinden geldiği kadar satmaya gayret edersin. Kapasite yetmediği yerde de fabrikanı büyütürsün. Üretim kapasiteni arttırırsın.
    Az sattığın yerde çok satabilmek için elinden geleni yaparsın.
    Çok ilginç bir zihniyet.
    Bu Mazda aile şirketi filan herhalde.
    Halka açık, fonlardan yatırım alan bir şirket olsa yönetimi şirkete sokmazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    Geçen Otopark.com'un araçla ilgili çektiği videoyu izledim.
    Videonun bir bölümünde Mazda Türkiye G.M.ü ile bir söyleşi de yapılıyor.
    Orada tok satıcı intibası edindim. Bütün hedefi yılda 100 ad. araç satmak...
    Bu da eskisinin 4 katıymış.
    Eskiden 20-25 araç satıyorlarmış.
    Sanki Türkiye bölümünü hobi için kurmuşlar gibi geldi bana.
    Vergi avantajı varken bu kadar güzel ve başarılı bir tasarımın her yerde tanıtılması ve çok satması için ellerinden geleni yapmaları lazım.
    Mazda Anadolu grubu gibi bir dağıtıcıya geçse uçuşa geçebilecek bir potansiyele sahip. Ama Türkiye kısmı araç satılmasın diye elinden geleni yapıyor.


    Genel olarak es geçtiğimiz bir konu var; Mazda üretmiş olduğu araçları zaten satıyor. Türkiye'ye ayrılan kota belli, daha fazla talep olsa bu sefer sıra yazılacak ve araç yok denilecek. Ne gerek var?? Zaten üretilen araç rahatlıkla büyük karlılıkla satılıyor. Daha fazla üretsin diyebiliriz ama iki fabrikanın kapasitesi bu ve üretilen araçlar satılıyor.

    Eğer dediğiniz gibiyse onu da anlayamam.
    Önce elinden geldiği kadar satmaya gayret edersin. Kapasite yetmediği yerde de fabrikanı büyütürsün. Üretim kapasiteni arttırırsın.
    Az sattığın yerde çok satabilmek için elinden geleni yaparsın.
    Çok ilginç bir zihniyet.
    Bu Mazda aile şirketi filan herhalde.
    Halka açık, fonlardan yatırım alan bir şirket olsa yönetimi şirkete sokmazlar.

    Mazda; ikinci fabrikasını Skyactiv teknolojiyi geliştirmekle ile birlikte Meksika'da açtı ve dünya genelinde 3-4 bin stok miktarı ile çalışan nadir otomobil markalarından. Yılda satış yaptığı miktar Mercedes ile aynı ve karlılık oranı Skyactiv teknoloji ile birlikte katlanarak artıyor. Burada dikkat edilecek şey, çok satarak en iyi olmak değil, en iyi olarak ortaya kendi felsefesini koymak ve kabul ettirmek bana göre. Mazda felsefesini özümsemeyen veya anlamayan ya da anlamak istemeyenlere bu durum çok çok abes gelebiliyor yahut anlaşılmaz olabiliyor.




  • Var mı alan ? Fiyatı tartışmanın artık pek bir anlamı kalmadı, 102'ye alınacak başka alternatifte yok. 2. el piyasasıda kafayı yemiş ülkede herkes kafayı yemiş. Convertible araçları biraz inceledimde 90 model döküntü bmw, mercedes'lerde 80-100 bin TL fiyatlar var. 98 model arabalara "kolleksiyonluk" yazıp 100 bin fiyat biçen biçene. e129 kasa SL'lere 55 bin euro yazmışlar. 3 sene önce 35 bin TL piyasası vardı. 100 bin TL çok büyük bir para ve bu parayla artık hiç bir şey yapamıyorsun. 100 bine sadece direksiyon ve vitesten ibaret işçi sınıfı araba alınabiliyor. Her ne kadar beklentinin üzerinde gelmiş olsada 102 bu ülke şartlarında mx5 için kaçmayacak fırsat. Yakında 1.5'ide bir üst vergi sınıfına koyarlar sonra 1.2'eye kadar yolu var clio'lar 208'ler falan yurt dışında ferrari parasına satılacak az kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose
    İki marka ortak üretim yaptı.

    Mazda üretti, FIAT alıp kendine göre değiştirdi, MX-5'in üretiminde FIAT'ın bir katkısı yok diye biliyorum.

    Saygılar.

    Yanlış biliyorsun o zaman.

    http://arabadergisi.com/mazda-ve-fiat-ortakligiyla-yeni-roadsterlar-geliyor/

    http://www.ulasimonline.com/ekonomi-finans/37903/fiat-ve-mazdadan-roadster-isbirligi.html

    1- FIAT önce Alfa Romeo dedi, sonra FIAT'a döndü, ayrıca MX-5'e göre çok sonra tanıtıldı.
    2- Araç Mazda fabrikasında üretiliyor.
    3- Araç Mazda MX-5 temelli ve arkadan itişli.

    FIAT'ın çok etkisi olduğunu sanmıyorum.

    Saygılar.




  • ThisisaNightmare T kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel otomatik c segmenti araçlar 100.000TL'ye yaklaştığından bu araç bana o kadar pahalı gelmiyor.

    Aynı paraya veya daha ucuza başka roadster alabiliyorsanız onu da alabilirler, tercih meselesi.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    Geçen Otopark.com'un araçla ilgili çektiği videoyu izledim.
    Videonun bir bölümünde Mazda Türkiye G.M.ü ile bir söyleşi de yapılıyor.
    Orada tok satıcı intibası edindim. Bütün hedefi yılda 100 ad. araç satmak...
    Bu da eskisinin 4 katıymış.
    Eskiden 20-25 araç satıyorlarmış.
    Sanki Türkiye bölümünü hobi için kurmuşlar gibi geldi bana.
    Vergi avantajı varken bu kadar güzel ve başarılı bir tasarımın her yerde tanıtılması ve çok satması için ellerinden geleni yapmaları lazım.
    Mazda Anadolu grubu gibi bir dağıtıcıya geçse uçuşa geçebilecek bir potansiyele sahip. Ama Türkiye kısmı araç satılmasın diye elinden geleni yapıyor.


    Genel olarak es geçtiğimiz bir konu var; Mazda üretmiş olduğu araçları zaten satıyor. Türkiye'ye ayrılan kota belli, daha fazla talep olsa bu sefer sıra yazılacak ve araç yok denilecek. Ne gerek var?? Zaten üretilen araç rahatlıkla büyük karlılıkla satılıyor. Daha fazla üretsin diyebiliriz ama iki fabrikanın kapasitesi bu ve üretilen araçlar satılıyor.

    Eğer dediğiniz gibiyse onu da anlayamam.
    Önce elinden geldiği kadar satmaya gayret edersin. Kapasite yetmediği yerde de fabrikanı büyütürsün. Üretim kapasiteni arttırırsın.
    Az sattığın yerde çok satabilmek için elinden geleni yaparsın.
    Çok ilginç bir zihniyet.
    Bu Mazda aile şirketi filan herhalde.
    Halka açık, fonlardan yatırım alan bir şirket olsa yönetimi şirkete sokmazlar.

    Mazda; ikinci fabrikasını Skyactiv teknolojiyi geliştirmekle ile birlikte Meksika'da açtı ve dünya genelinde 3-4 bin stok miktarı ile çalışan nadir otomobil markalarından. Yılda satış yaptığı miktar Mercedes ile aynı ve karlılık oranı Skyactiv teknoloji ile birlikte katlanarak artıyor. Burada dikkat edilecek şey, çok satarak en iyi olmak değil, en iyi olarak ortaya kendi felsefesini koymak ve kabul ettirmek bana göre. Mazda felsefesini özümsemeyen veya anlamayan ya da anlamak istemeyenlere bu durum çok çok abes gelebiliyor yahut anlaşılmaz olabiliyor.

    Valla ben avustralya da yasiyorum. Renaulttan hondadan vw den vs cok mazda var. Toyota 1, mazda 2. cokluk durumunda, o yuzden bana hic ozel gelmiyor veya sizdeki olusan o mazdanin stratejik yaninin havasi pek gelmiyor. Yani su gecen mayista mx 5 i cikardiklarinda daha ilk aydan itibaren yollarda yeni mx 5 i siklikca gormeye basladim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daywalkerr

    İstanbul bayisini arayıp test sürüşü yapabileceğim bilgisini aldıktan sonra mazda.com.tr den isim vererek şikayetimi yenilemeye karar verdim. Böyle bir marka böyle satış temsilcileriyle temsil edilmemeli. Umarım gereği yapılır.

    Siz de birşeyler değişsin istiyorsanız en azından bize ulaşın sekmesinden kısa bir şikayet yazın. Belki yönetim tarafından satışçıların tembelliği farkedilmeye başlanır. Buraya yazıp bu sayfayı kapatmayın

    Yaptıgım şikayet sonucunda bayi ve genel müdürün bilgilendirildiği ve satış danışmanları hakkında soruşturma açtıklarını söyleyen bir cevap aldım mail olarak. Bu da birşeydir. Müşteriye bu şekilde davranan bayileri Mazda'nın sitesinden basit bir dilekçeyle şikayet edebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daywalkerr -- 8 Haziran 2016; 18:20:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen gün bir arkadaşıma baktık ama gittiğimiz bayi ellerinde ve hatta hiç bir Bayi de kalmadığını söyledi.. Yenileri 2017 de Nisan dan sonra gelmeye başlayacak.. Yani bu fiyata alınır mı? şu, bu hepsi boş. 100 tane Roadster arabayı 3-4 ayda sattılar..

    ben de deneme sürüşü yapmıştım.. bugüne kadar kullandığım en keyifli arabaydı diyebilirim.
    hız konusunda ise araba zaten yere yakın küçük bir araç.. 100-120 ye çıkınca inanılmaz hızlı gittiğini hissediyorsun.. yani bu araç hız için değil keyif için yapılmış.. kalkışlarda 1-2-3 geçişlerinde resmen kıçını savuruyor.
    tente mekanizması çok başarılı çok pratik.

    Bu araçla dağ tepe yollarında virajlı yollarda seyir yapacaksın.. İstanbul'da E5 trafiğinde hele hele sıkışık trafikte kullanmak için tasarlanmamış..

    Yine öğrendiğime göre Mazda'nın bu saçma sapan vergilendirmeler sebebiyle az kar ettiği bir ülke Türkiye..
    yani adamlar zaten ürettikleri her aracı sattıklarına göre neden az kar ettikleri bir ülkeye çok araç göndersinler?

    2017 den itibaren Yeni ÖTV uygulamasıyla 1,5 MX5 leri bu fiyata bulmak mümkün olmayacak.. yani alan aldı koydu kenara.. 100 olur mu 105 vermem diyenler geçmiş olsun:) Mazda da MX5 te bu seviyede satış yakalayamaz artık Türkiye de

    Mazda Türkiye de herhalde 2017 için 100 araç daha istemez sanki.

    Güzel arabaydı.. artık hayalini bile kurma şansımız kalmadı:)

    Alanlara hayırlı olsun. Kazasız belasız kullansınlar.




  • japonyada bez tavan ile hardtop arasında 22.500 lira fark var.

    Görünen o ki minimum bu kadar eklenecek.

     YENİ MAZDA MX-5 TANITILDI
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Sağlam fark varmış yalnız. Burada zaten soft top için bu fiyat fazla filan diyorduk, demek ki rf versiyonu 150 gibi gelecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayucuz

    Sağlam fark varmış yalnız. Burada zaten soft top için bu fiyat fazla filan diyorduk, demek ki rf versiyonu 150 gibi gelecek..
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 17 Nisan 2021; 18:9:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musetea


    quote:

    Orijinalden alıntı: bayucuz

    Sağlam fark varmış yalnız. Burada zaten soft top için bu fiyat fazla filan diyorduk, demek ki rf versiyonu 150 gibi gelecek..

    Öyle şey mi olur? 3000 dolar filandır aradaki fark.

    ABD icin soyle soyleyeyim mx5 in normali 25 bin dolarken, kapalisi 32 bin dolar.

    Avustralya'da normal mx5 35.5 bin dolarken; RF 42.5 bin dolar.

    Yani 7 bin dolar aradaki fark. Acikcasi Avustralya'da almam ben Mx5 onun yerine 50 bin dolara ford mustang alirim ya da illa hard top olacaksa 65 bin dolara bmw z4 veya mercedes slk alirim.

    yani 7 bin dolar cidden cok yuksek bir fark. Turkiye'de bunu 25 bin TL den az olacagini dusunemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThisisaNightmare

    quote:

    Orijinalden alıntı: musetea


    quote:

    Orijinalden alıntı: bayucuz

    Sağlam fark varmış yalnız. Burada zaten soft top için bu fiyat fazla filan diyorduk, demek ki rf versiyonu 150 gibi gelecek..

    Öyle şey mi olur? 3000 dolar filandır aradaki fark.

    ABD icin soyle soyleyeyim mx5 in normali 25 bin dolarken, kapalisi 32 bin dolar.

    Avustralya'da normal mx5 35.5 bin dolarken; RF 42.5 bin dolar.

    Yani 7 bin dolar aradaki fark. Acikcasi Avustralya'da almam ben Mx5 onun yerine 50 bin dolara ford mustang alirim ya da illa hard top olacaksa 65 bin dolara bmw z4 veya mercedes slk alirim.

    yani 7 bin dolar cidden cok yuksek bir fark. Turkiye'de bunu 25 bin TL den az olacagini dusunemiyorum.

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 17 Nisan 2021; 18:9:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayi doğru fiyatı söylemiş 84 bin tl
    Avrupa ile kıyasla aynı Fakat Mazda Türkiye forumlarda 100-130 bin fiyatlar yazıldığını görünce o fiyatlara yaptılar mx5 i
    Mazda mx5 in 102 binden başlaması en büyük sorumluları forumlarda 100-130 bin arası fiyat beklentileri
    Alın size 102 binden başlıyor mx5 ler


    Forumlarda 100-130 bin fiyatları yazanlar kına yakabilirler
    Evet dediğiniz fiyatlar oldu
    Alın şimdi bakalım bu fiyatlara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix506 -- 19 Aralık 2016; 21:51:0 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.