Şimdi Ara

Yeni Lancer 1.8 CVT ben aldım, SİZ ALMAYIN!!! (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
236
Cevap
5
Favori
82.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Şubat 2010; 22:19:48 >
  • Walla kardes aldık bi kere mecburen bi kaç sene bineceğim ama kimse kusura bakmasın bi daha asla MITSUBISHI almam!!!
    Seat aldık 2 tane ikiside canawar gibi önce şu lancer a mivec turboyu koysunlar. Hepsi temsa'nın sucu aslında korkak politikalardan dolayı getirmiyorlar avrupadaki mitsubishileri. Ben yurtdısında yasıyorum burada çok farklı mitsubishiler ve 152 bg 2.0 Bize baya bi haksızlık yapıyorlar.
    İnş. TEMSA sesimi duyarda ibreti alem için alır arabayı verir paramı. Verirse de ilk burada duyururum. Selametle...
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Şubat 2010; 22:20:38 >
  • Temsanın özellikle bir araçta liderlik yapıp diğerlerini geri planda bırakması yada belirli bir aracı ön plana çıkarmasının söz konusu olacağını düşünmüyorum. Hafif ticari araçlarda kamyonet ve kamyon segmentinde tek başına %60-65 gibi ezici bir pazar payına hakim, Otobüs minibüs ve midibüste keza aynı şekilde pazar lideri, L200 modellerinde bariz üstün olmasa bile %35-40 pazar payı ile lider; ihtiyaç beklenti sağlamlık ve arazi kabiliyeti ile beklentinin büyük adetlerde olduğu bir segmenti ortalama ayda 600 adetlik satışlar civarında karşılamaktadır. tek eksiği binek modeller kalıyor ve daha önce yüksek adetlerde araç satılmamış ve ülkemizde model farklılığı olmadığından dolayı ticari araçta yakaladığı adetler ve sektör liderliğini binek modellerinde yakalamak çok zor olsada ilerleyen yıllarda ülkemiz ihtiyaç ve vergi dilimlerine uygun modeller ve donanımlarla daha iyi satış adetleri ve pazar payına sahip olabileceğini düşünüyorum. Özellikle binek modelleri ülkemizde belirli bir pazar payını yakalamak ve belirli adetlere ulaşmak adına ek katkılarla güzel fiyatlarla satıldı, temennimiz önümüzde ki günlerde Euro-Japon yenlerinin uygun fiyat maliyetleri çıkarması ve müşteriye yansıması ile daha çok sürücünün mitsubishi ile tanışması. Şu an ülkemizde ortalama 8.000-10.000 euro ürün bedeli ile araçlar satışa sunulmakta.(vergiler hariç)




  • Lancer CVT den memnun olmayan arkadaş eğer arabanı satmayı düşünüyorsan görüşelim "shadow_ercan28@hotmail.com"
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    cvt şanzımanın performans törpülediği gerçek.

    mitsubishi yetkili satıcısı ile bu konuyu konuşmuştum.kendisi üst yönetimin bayilerin fikirlerine çok açık olmadığından,dinlenmediğinden,müşteri fikirlerine çokta itibar edilmediğinden şikayetçiydi.ben keşke coltta kullanılan turbo motoru getirseler demiştim o muhabbette.bunu ben de satıcı olarak isterim diye yanıt almıştım.ancak satış temsilcisi ekledi.yahu ben bu motoru getireceğim de coltta bu motor ne kadar satılıyor o da otada demişti.benim anladığım kadarıyla temsa yeni motor ve yeni şanzıman konusunda biraz çekinceli davranıyor.

    yeni lancer gerçekten beğendiğim,para ve imkanım olsa tercih sıralamasında üst sıralarda gelir.3 seneye kadar kendi otomobilime bineceğim inşallah.o süreyede lancer 1.8'in manuel seçeneği veya 1.5turbo modeli gelir.caramurat duy sesimizi,ilet düşüncelerimizi

    bayi bile doğru düzgün 1.5'in reklamını yapmayıncasatılmadı doğru düzgün.
    mesela bizim vergilendirme sistemimize göre 1.3 olan colt motoru 1299cc'yi geçtiğinden 1.5'le aynı vergiyi veriyor. üstüne 1.5 sakin kullanımda da 1.3 kadar az yakabiliyor. keza lancerda 1000km üstü menzile ulaşmak mümkün. bunlar söylense, bilinse 1.5 alanlar çoğalırdı. 1.5 turbo ayrı tabi o biraz daha fazla sportif kalıyor

    L200'e dayalı bir mitsubshi satış grafiği var ve değiştirilmek istenmiyor sanırsam


    açıkçası ben temsanın tercihini ticari araçlardan yana kullandığını gözlemliyorum.Baktığınız zamanda da mitsubishi dedinizmi çoğu insanın aklına canter,L200 gelir.Daha sonrada safir otobüsler çok piyasada.Ticari araçlarda bu kadar yüksek pazar payını elde etmiş bir markanın otomobil piyasasında yerlerde sürünmesi,ayrıca otomobillerini satmak içinde çok fazla girişim içinde olmaması beni düşündürüyor.




  • "EIRP" bence olaya biraz da ticari açıdan bakmanız gerekir. bir önceki yazımda da yazmış olduğum gibi araçların ülkemizde satıldığı fiyatlar 9.000-10.000 Euro civarında, Temsanın bu araçları 5.000 Euro ya mı aldığını düşünüyorsunuz? Ticari araçlarda OTV düşük olduğundan dolayı piyasada daha agresif olabiliyor ve şu an Ticari araçlarda sektör lideri fakat 10.000 Euro ya satılan bir araç için verilebilecek bir katkı ya da destek olduğunu düşünmüyorum. 10.000 Euro luk fiyatın içinde yol yardımı, garantiden değişecek parça fiyatları (Çok şükür Mitsubishi modellerinde garantiden değişen parça yüzdesi sınıfında en az yüzdeye sahip),gümrük verisi,Reklam bütçeleri,araçların nakliyesi ve buna ek olarak kazanabilirse kar? peki herşey iyi güzel de hani forumda Temsa'nın binlerce Euro karıdan bahsediliyordu nerde bu kar? Sonuç olarak Mitsubishi binek modelleri ülkemizde çok uygun fiyatlara satılmaktadır. TV reklmaları hakkında da kısaca bilgi vereyim; TV reklamları milyon dolarlardan başlıyor, bilginize




  • quote:

    Orjinalden alıntı: caramurat

    "EIRP" bence olaya biraz da ticari açıdan bakmanız gerekir. bir önceki yazımda da yazmış olduğum gibi araçların ülkemizde satıldığı fiyatlar 9.000-10.000 Euro civarında, Temsanın bu araçları 5.000 Euro ya mı aldığını düşünüyorsunuz? Ticari araçlarda OTV düşük olduğundan dolayı piyasada daha agresif olabiliyor ve şu an Ticari araçlarda sektör lideri fakat 10.000 Euro ya satılan bir araç için verilebilecek bir katkı ya da destek olduğunu düşünmüyorum. 10.000 Euro luk fiyatın içinde yol yardımı, garantiden değişecek parça fiyatları (Çok şükür Mitsubishi modellerinde garantiden değişen parça yüzdesi sınıfında en az yüzdeye sahip),gümrük verisi,Reklam bütçeleri,araçların nakliyesi ve buna ek olarak kazanabilirse kar? peki herşey iyi güzel de hani forumda Temsa'nın binlerce Euro karıdan bahsediliyordu nerde bu kar? Sonuç olarak Mitsubishi binek modelleri ülkemizde çok uygun fiyatlara satılmaktadır. TV reklmaları hakkında da kısaca bilgi vereyim; TV reklamları milyon dolarlardan başlıyor, bilginize


    o zaman ben can alıcı soruyu sorayım,bu lancer,bundan onceki lancer,carizma niye satmadı,satmıyor veya yüksek satış rakamlarına ulaşmıyor.fiyatıda uygun.onceki kasa lanceri 26000liraya sattıklarını hatılıyorum.halbuki zamanının mükemmel arabalarıdır bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EIRP -- 28 Mart 2009; 13:23:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aragon3428

    Lancer CVT den memnun olmayan arkadaş eğer arabanı satmayı düşünüyorsan görüşelim "shadow_ercan28@hotmail.com"



    bende gorusebilirim satmak isteyen arkadas la hakandmn@hotmail.com
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LancerCVT

    Kasım 28de trafiğe çıkarttığım 1.8 CVT modelini kullanıyorum ve araba yol tutuş güvenlik ve görünüm olarak güzel AMA AMA AMAAAAA arabanın ivmelenmesi berbat!!!

    Max hız 205 km/h ne yazık ki bu arabaya deli para verdim. Şimdi geri alacam deseler hemen veririm!!! Araç 0-100 10.4 sn buraya kdr herşey normal ama 170 lere geldikten sonra hızlanma milim milim yani arabaya 1-2 dk verceniz 200 ü görmek için. Firmayla görüştüm bana otomatik sanzumandır normaldir gibi safsatalar yaptılar ama 143hp olan bi aracın 205 civarı yapması komik. ( 1.200cc Albea 2004 model ile 200 gördüm 5 kişi!!! ayrıca İtalyan Punto 1100cc 55 Hp ile 175 km gordum. ) Ama benim aracım 143hp ama 205 max ve o hıza gelene kdr ölme eşşeğim ölme. Hatta o kdr rezil ki sırf bu yüzden arabadan soğudum yaza doğru satmayı bile düşünüyorum. Her kim ne derse desin yalandır ben kullandım gördüm araç kullanma kabiliyetimde yeterinde var. 2.0 200bg aracımızda var onunla 255 gördüm daha da yapıyoodu yol kapandı :) Yani son sözüm ARAÇTAN MEMNUN DEĞİLİM!!! Madem seri değil madem hızlı ve performanslı değil 12-15 lt. yakmaması lazım 100km'de. (Performans denemesi için basarsam 16-20lt. arası yakıyor ama araba gitmiyor. ) Madem bu kdr ağır o zmn 1.5 alırdım 20milyar cebimde kalırdı, 1.5 motoru 200'ü çok rahat görüyor.!
    TEMSA ile görüştük bakalım bi ekip getirceklermiş bakacaklarmış ama tam anlamıyla hayal kırıklığı :(

    Not: Araç şu an 2400 km'de.


    Bence 143 Beygirin son süratinin 205 olması son derece normal. Bu tür düşük beygir gücüne sahip araçlardan daha büyük bir beklenti içine girmek doğru değil. Sanırım sizin süratli bir araca ihtiyacınız var aslında. Ama 143 beygirle bunu gidermeniz çok çok zor. Özellikle otomatik şanzımanlarda, son dişlilerin oranı biraz daha düşük tutuluyor, manuellerden. Bu da tabi arabayı çok sıkıştırsanız bile belli bir hızın üstüne çıkamaz hale getiriyor.

    Aracınızın 295 Beygirlik 2.0 Turbo ve 4 çekişli versiyonu mevcut aslında. Ama o araçta aradığınız yüksek hızlara çıkma konusunda yetersiz kalabilir. Çünkü bu otomobilllerde yola yapışma daha öne çıkarılarak geliştirilmiştir.

    Aracın kasasının görkemi ve ağırlığıda bir miktar fazla etkilenir, yerçekiminden.

    Hiç teknik elemanları çağırmanıza gerek yok, durum son derece normal. 150 Beygir 210'un üstüne çıkmaz. Göstergede gördüğünüz 240-250'ler sizi yanıltmasın, ya yolda hafif ya da yüksek eğim vardır, gösterge bir miktar yüksek gösteriyor olabilir, ya da aracı devir göstergesinde kırmızı bölgede zorladığınız anlama gelir. Motor büyük risk altındadır. Genellikle de patlar zaten motorlar, bu durumda.

    İhtiyacınız olan daha güçlü bir otomobil, sonuçta 150-200 beygirlik araçlardan fazla bir performans beklenmemeli. Bunlar normal kullanımlar için üretilmiş araçlardır neticede.

    Tatminkar bir performans için 350-400 Hp'nin altına düşmemenizi öneririm. Bu sizi 1-2 yıl idare edecektir en azından. Zaten önden çekişli araçlarla sürat yapılmaz. Çok tehlikelidir unutmayın. Ya arkadan itiş ya da 4 çeker çok daha sağlıklıdır belli hızların üstünde...

    Şu araç 100.000 lira civar. Gerçi 6 serisi M dışında pek performans vermez ama, en azından normal seyir süratiniz 240-250'lerde gezinir zorlanmadan. Limitörü söktürüseniz yokuş aşağı 300 km/s görebilirsiniz göstergede...




  • Yaklaşık 3 hafta önce aldım bu aracı. 3 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum. Hızlanma konfor performans herşeyiyle bana göre mükemmel. Araç ile en son 180 km hıza ulaşabildim. Dahada gidiyordu fakat yol kalmadı :) Diyeceğim şudurki arkadaşlar araç bence sorunsuz. Konuyu açan arkadaşın aracında bi sorun var herhalde. Lancer 1.8 CVT kullanıcısı olarak aracı gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 37fbli

    arkadaşım bende 2007 model vw jetta 1.4 tsı 140 hb 220 nm tork var araç fabrika verilerinde 9 sn civarı ama ben 8.3 lerde o 100 km çıkıyorum şiddetle tavsiye ederim son hız olarakta 251 gördü


    hangi yolda 250 km hızla gideceksiniz çok merak ettim?malum bizdeki yollar
  • Arkadaşlar bir süre forumdan uzak kaldım lakin sıkıntılar düzelmedi. İstanbul merkezden Emre Bey diye biri geldi o bile "bu araç max 200-205 km yapar daha fazla beklentin olmasın" dedi. Yani KANDIRILDIM aldığım firma tarafından.

    Ayrıca ben bu aracı her koşulda denedim hızı dışında sorunu olmadığını söyledim ama ben aracı alırkende HIZ için aldığımı satanlara da söyledim onlar yağlayıp balladılar ama arac beklentimin çok altında kaldı.
    Açıkcası hız için almıcaksanız güzel araç ama ben kandırıldığımla kaldım...

    han01 'e itafen:
    Not: SEAT ALTEA 4 ile istanbul izmit arası otobanda 255 km yaptım o da yol yetmedi değil aracın limitlerine geldim ve az rüzgar vardı ki olmasa 260 garanti diyorum.!
    Onun dışında SEAT CUPRA da 275 km'yi rahatlıkla görüyor. Benim tek hatam satıcı kurbanı olmak oldu. Zira TURBOsuz araç bana göre değilmiş..!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LancerCVT

    Arkadaşlar bir süre forumdan uzak kaldım lakin sıkıntılar düzelmedi. İstanbul merkezden Emre Bey diye biri geldi o bile "bu araç max 200-205 km yapar daha fazla beklentin olmasın" dedi. Yani KANDIRILDIM aldığım firma tarafından.

    Ayrıca ben bu aracı her koşulda denedim hızı dışında sorunu olmadığını söyledim ama ben aracı alırkende HIZ için aldığımı satanlara da söyledim onlar yağlayıp balladılar ama arac beklentimin çok altında kaldı.
    Açıkcası hız için almıcaksanız güzel araç ama ben kandırıldığımla kaldım...

    han01 'e itafen:
    Not: SEAT ALTEA 4 ile istanbul izmit arası otobanda 255 km yaptım o da yol yetmedi değil aracın limitlerine geldim ve az rüzgar vardı ki olmasa 260 garanti diyorum.!
    Onun dışında SEAT CUPRA da 275 km'yi rahatlıkla görüyor. Benim tek hatam satıcı kurbanı olmak oldu. Zira TURBOsuz araç bana göre değilmiş..!

    Kardeş hazır sıfırının fiyatları uçmuşen en az zararla sat bence sen aracını.
    Sen satıcı kurbanı oldum diyorsun ama az da olsa kendi kurbanın olmuşsun. Ne demeye satıcının dediğine inandın ki? Gerçi iyi niyetli olmak suç değil ama ne bileyim.
    Özellikle cvt şanzıman hakkında iyi bir araştırma yapsaydın keşke. Bu şanzıman ülkemizde bundan önce de bir çok araçta kullanıldı. Forumlardan sorsaydın. Özellikle honda bu şanzımanı en çok kullananlardan. Ford bir ara denedi yüzüne gözüne bulaştırdı.
    Maalesef bayiiler hem bilgisiz hem de bazen kötü niyetli olabiliyor. Geçen bir bayii de yeni colt vardı. Sordum nedir filan diye eleman uçtu "6 hava yastığı, esp var" filan dedi. Ben de arkadaşı uygun bir dille rezil ettim.
    Keşke diyorum ama senin için de geç. Onun için aracı bence değerlendirmeye bak. dediğim gibi sıfırı uçmuş durumda.
    Saygılar.




  • @sinir kupu

    Saol kardeş bende zaten satmaya bakıyorum bari hazır fiyatlar böyleyken zarar etmeden veriyim diyorum. Benim kandırılmamda en büyük etken DSG gibi sanmam oldu. VW'nin DSGlerini biliyorum ve CVTyi bunun gibi bişi sandım ama tam aksine kağnıymış CVT. Anlamadığım şey şu bu araç performans içinse düz vites, turbolu yap alan aldığına pişman olmasın. Onca parayı verip böyle verimsiz olması ağrıma gidiyor.
  • dsg ile benzer zannetmen fena olmuş. Aslında cvt amacı düşünülürse çok verimli ve mantıklı bir vites. Ama diyeceksin ki kule gergili body kitli 1.8 L ve bu görünüşte bir araca ekonomi yaptırmanın manası nedir diye verecek cevap bulamıyorum. Yalnız illa turbo olacak diye bir şey yok ki o segmentte. zaten sadece VW grubu turbolu kullanıyor. Sanırım bu 1.8 cvt'yi makam aracı gibi düşünmüşler.
    Yine de aracı suçlama derim ben. Seni yanlış yönlendirenleri ve biraz da araştırmadan karşıdaki güvendiğin için kendini suçla. Yoksa amacına hizmet olarak cvt verimlidir.
    Umarım fazla zarar etmeden aracı satarsın. Ve mitsubishi ye küsmezsin. Bir aracından memnun olanlar birisi memnun kalmayınca üzülüyoruz. (Manyak mıyız neyiz)

    quote:

    Orijinalden alıntı: LancerCVT

    @sinir kupu

    Saol kardeş bende zaten satmaya bakıyorum bari hazır fiyatlar böyleyken zarar etmeden veriyim diyorum. Benim kandırılmamda en büyük etken DSG gibi sanmam oldu. VW'nin DSGlerini biliyorum ve CVTyi bunun gibi bişi sandım ama tam aksine kağnıymış CVT. Anlamadığım şey şu bu araç performans içinse düz vites, turbolu yap alan aldığına pişman olmasın. Onca parayı verip böyle verimsiz olması ağrıma gidiyor.




  • Sinir küpü kardeşim, titizlikle yazını yazdığın için çok tşkler ederim sana ve tüm diğer arkadalşarımıza...
    Dediğin gibi 1.8L bi araca kule gergisi koyup 18" jant koyup ekonomi yaptırmaları garip geldi bana da.

    Ama işte dediğim gibi kısmet buymuş. Satabilirsem SEAT veya VW düşünüyorum. Mitsubishi beni küstürdü.
    Bu aracı alırken aklım OUTLANDER da kalmıştı onu alsaydım en azından performans bundan iyiydi. Zira KAMYONET olarak nitelendirilen L200 bile benim aracı geçmesi zoruma gidiyor
    Bu aracı 40lı yaşlarımda aheste aheste ve konforlu uzun seyehatlerim için düşünebilirim de şu an delikanlılık zamanında bu pek mümkün olmuyor.
    O yüzden bu markanın bu modeline BAN..!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlaaddinKA -- 12 Ağustos 2009; 2:04:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LancerCVT

    Sinir küpü kardeşim, titizlikle yazını yazdığın için çok tşkler ederim sana ve tüm diğer arkadalşarımıza...
    Dediğin gibi 1.8L bi araca kule gergisi koyup 18" jant koyup ekonomi yaptırmaları garip geldi bana da.

    Ama işte dediğim gibi kısmet buymuş. Satabilirsem SEAT veya VW düşünüyorum. Mitsubishi beni küstürdü.
    Bu aracı alırken aklım OUTLANDER da kalmıştı onu alsaydım en azından performans bundan iyiydi. Zira KAMYONET olarak nitelendirilen L200 bile benim aracı geçmesi zoruma gidiyor
    Bu aracı 40lı yaşlarımda aheste aheste ve konforlu uzun seyehatlerim için düşünebilirim de şu an delikanlılık zamanında bu pek mümkün olmuyor.
    O yüzden bu markanın bu modeline BAN..!

    ne demek kardeş. Sen nasıl bir şey arıyorsun buraya yaz istersen. Biz de bildiğimiz incelediğimiz kadarıyla sana uygun bir araç araştıralım. En azından giderayak sana bir faydamız dokunsun.
    - fiyat aralığı
    - motor hacmi
    - vites seçeneği
    - hızlanma verisi
    - sedan vs araç tipi
    söyle istersen.




  • Kardeş, bu aralıklarda motor TSI olabilir veya TFSI vites kesinlikle manuel, max hızı 240-250 lerde olabilir. Seda hatcback farketmez.
    Açıkcası ben uzun yolda kullanıyom o yüzden uzun yolda çok yakmayacak ama basınca gidecek araç lzm.
    Mesela SEAT CUPRA uzun yolda benim araçtan ekonomik ama bastın mı giden bi araç basarken benzin tasarrufuna bakmam ama benim araç bassan da 120-130 gitsende yakıtı az değil..!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LancerCVT

    Kardeş, bu aralıklarda motor TSI olabilir veya TFSI vites kesinlikle manuel, max hızı 240-250 lerde olabilir. Seda hatcback farketmez.
    Açıkcası ben uzun yolda kullanıyom o yüzden uzun yolda çok yakmayacak ama basınca gidecek araç lzm.
    Mesela SEAT CUPRA uzun yolda benim araçtan ekonomik ama bastın mı giden bi araç basarken benzin tasarrufuna bakmam ama benim araç bassan da 120-130 gitsende yakıtı az değil..!



    BMW 320.dizellerde indirim yaptı.250 km hız yapıyor.177 beygir 39-40 bin euro civarında veya ikinci el evo olmazmı,yaklasık aynı para sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.