Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (182. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
64
Favori
549.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..
  • Kia çok ince bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Arkadaşlar tatildeyim fazla yazamıyorum..
    ama benim araç otomatik dizel, uzun yolda 120 den aşağı yol ve hız sınırlarına göre düştüm, arada bi kere 185 civarı gittim.. arada 160-170.
    klima arada açık. zaten klima ne kadar etkiliyor hiç bir fikrim yok zira ortalamayı kıpırdatmıyor bile 30 dk. çalıştırmayla.
    yol bilgisayarı 6.0 gösterdi. ben 5.8 çıkar dedim ama kendi hesabım 5.74 oldu.. tabi depo fulleme yapara khesapladım. Bu arada söyleyim, bizim araçalrın deposunu fullemek çok zor.. milim milim doluyor yoksa hava yapıyor. her iki depo dolumundada mazotu gördüm dibe inmedi..
    bu ortalama bence çok iyi.. benim eski yarı otomatik aracımda 120 ile 5.9 lardan aşşa yakmazdı..
    şehir içinde hala 7.6 lardayım.. düz vitesli arabalara yakın olması beni memnun ediyor
    Saygılar..


    Benim aracimda otomatik dizel.. Bende ilk defa 7.7 lt gordum.. 43 km ortalama hiz.. Eco modunda hic kullanmiyorum.. Cogu zaman gazliyorum... İlk defa bu degerleri gordum.. Aracim 7200 km de.. Yakiti hep opet den aliyordum.. İlk defa shell den gtl di sanirim.. Hem performans hem ekonomi yakitiymis.. Yakit dan olabilirmi acaba , bu kadar etkili olacagini dusunmemistim...

    Yakıttan etkili olur doğru.. ama yakıtın lt fiyatıda önemli.. ben sürekli uspet kullanıyorum.. yaklaşık 3 senedir. diğer iki aracımda da kullandım.. hiç sorun yaşamadım işalla yaşamam..
    benim ortalama 27-28 km lerde.. demek ki ben senden daha az yakıyorum :) 42 ortalama şehir içi için yüksek bi rakkam ve yakıtın düşük olması normal.. ben 42 leri bulsam 6.9 lara inerim kesin eminim
    şehir dışında 95 lere çıktım 120 ile gittim göya.. 5.74 ortalamam var. 90 sabit gitsem muhtemel 70 ortalama olur.. ama 90 lada gidilmio.. hanım bile arkadan bağırıyor durdukmu die

    Deneme maksatlı şehir dışı 80-90km hızla gittim.Aracım otomatik dizel ancak ben manuel modda kullanarak kendim optimum tork başlangıç noktalarında çok sık vites değiştirdim.Yol şartları kısmen düz kısmen eğimli.Yakıt Shell GTL.100km'de ortalama 4.1litre yaktırdım.Total excellium dizelde bu değer 4.6 lt'den aşağı olmadı.Ancak denildiği gibi 80-90la yol bitmiyor.ancak denemiş oldum.Ama şehir içi bunun iki katını yakıyor bu meret.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axiprens -- 7 Haziran 2013; 1:28:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..

    tüm gösterge panalleri, farlardan bağımsız olarak ( çoğu arabada farı yaktığınızda tüm kontrol panelenindeki ışıkları kısıyor) dış ışık sensörüne bağlı olarak, kısıyor veya ışık şiddetini artırıyor....tüm donanım modelinde standart, benmki manuel concept, benim araçta var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..

    tüm gösterge panalleri, farlardan bağımsız olarak ( çoğu arabada farı yaktığınızda tüm kontrol panelenindeki ışıkları kısıyor) dış ışık sensörüne bağlı olarak, kısıyor veya ışık şiddetini artırıyor....tüm donanım modelinde standart, benmki manuel concept, benim araçta var

    Bazen hava kararsa da gec kistigina sahit oldym gosterge panelini.gozlerimu o parlakligin yordugunu GEC KISINCa anliyorum.biraz daha hassas calissa iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..

    evet sunroof ta mışmışlar.. ama biş idaa var, anahtarı çıkarsan da camlar kapanıyor bi süre. fakat ön kapıyı açtın mı pat duruo.. bu da saçma.
    bazı saçmalıklar olduğu kesin.. eksikleri var

    gösterge paneli.. forlar açıkken ve kapalı iken iki ayrı ayar yapıyorsun, sonra geceye gündüze geöre kendi ayarlıyor ya. onu diyorum..
    bu arada bagaj nasıl açılmaz? bende açılıyor? bagaj düğmesine 3-4 sn den fazla basarsan açılıyor.. denedin mi?




  • çok iyi sonuçlar almışın

    ben birde bor yakıt katkısı ile deneyeceğim.. o da 3-4 depo harcamayı baya bi indiriyor..
  • nazar etme noolur, çalış seninde olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..

    evet sunroof ta mışmışlar.. ama biş idaa var, anahtarı çıkarsan da camlar kapanıyor bi süre. fakat ön kapıyı açtın mı pat duruo.. bu da saçma.
    bazı saçmalıklar olduğu kesin.. eksikleri var

    gösterge paneli.. forlar açıkken ve kapalı iken iki ayrı ayar yapıyorsun, sonra geceye gündüze geöre kendi ayarlıyor ya. onu diyorum..
    bu arada bagaj nasıl açılmaz? bende açılıyor? bagaj düğmesine 3-4 sn den fazla basarsan açılıyor.. denedin mi?


    Araci alirken sormustum, kumanda dan acilmiyor dendi.. 3-4 sn basili tutmayi denemedim.. Denicem. Ama neden basili tutmak gerekiyorki, maksat nedir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar su navigasyondan haber yokmu hic.. Bayilere ne zaman geliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ön krom ızgarada kararma olan var mı aranızda?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar dün kaynıma 0 km bi dizel ceed aldık. Test aracımız otomatikti bundan daha atak gibiydi sanki , bu araçlarda motor açılma durumu nedir ?.. rodaj varsa kaç km yoksa otomatikler manuellerden dahamı seridir ?..
  • Arkadaslar herkese ıyı forumlar bu arada eskı bır Kıa kullanıcı olarak crdi motorlar gercekteen yakıtını ve yağını eksıksız kapalı kutu fabrıka uretıcısının onerdıgı normlarda koyarsanız isvicre malı saat gıbi senelerce kullanırsınız dızel bır arabanın 10.000 km. de muhakkak yagının degısdmesı lazımdır bunu bılemıyorum su an Kıa nın yetkılı sevıslerınde 15.000 sanırım ama 1ö bın km.den sonra aracın ıcındekı yag yanmaya baslar arabanın sesı gurültülü ve hırıltılı calısmaya baslar 2 sene ozel bır servıste arkadasımla sırf bu kıa araclara bakım yaptıık eskı sportagedan tutta sorentolara Kıa Riolara kadar motoru yakamassınız ısranbuldan gelen bır Kıa Ceratonun yarım lıtre yag cıkmadıgına bıle karterınden sahıt oldum yagını koyduk gıttık tabıı bu her Kıada boyle oluur dıye bırsey yok amaa crdi motor bılıyoorsuz mucidi Fıattır bunlar bu teknolojıyı mercedese kadar sattılar tabıı bu c.r.d.i motorlar mersedeslerde bıraz daha gürültülü calısırlar ve pıyasada ıkıncı ellerı 100 bının altında bıle bulunması zor oluyoor yada fıyatları şişiik oluyoorlar 2008 Kıa Ceratoom dizel basıc modelı ıdı yanı en altt versıon ısı arkadaslar on camlar sadece elektrıklı ıdı ama yınede o arabaların sesını bıle ozluyoorum cook zamnının benı gecebılen focus t.d.ci olmamıstıı o dmnemde ford c-max ıde vardı 2005 beyaz alt takım olarak on numara araba yakıt tuketımı olsun bırde gaz pedalı ayagımdan cıkacakmıs gıbı Izmıre Bodrumdan ıalemın yanıma seyehatlerımde 185 km. hız ıle gaz pedalı ayagımdan cıkacakmıış gibi olurduu ve bır öfkee sattım aracıı o Forduu Izmıırde bır galerıyee verdım gıttı Kıam varkende ıkıncı bır arac bakerkeen 2010 c.r.d.i yıne Hyundaı i 30 aldıım mode modeldı 5 vıteslı esp olmuyaan modelı o arabayıda neyaptıysamm 200 km. hızın bır gıdımm ustune cıkartamadım, tabıı 2008 Kia Ceratonun perfonmansına ulasamıyoordu arac bırde arabanın heralde kasasının kısa olmasından dolayıı zıplama olayı bızıı uzun yolda delırtıyoordu ıstedgıım gıbı komfor alamadım aracımdan bırde depoo kapagı bıle kapanmaak ta problemı vardı aracın arkadaslar ama alımlıydı yıen arac hanıma aıt olan Kıayıda hanımımın cocuk olmasından dolayı kullanamamasından dolayıı ıkı aracı Bodrum Reno Kutay yetkılı servıse takasa verdı maz bıraz tabii zararımda olmaıd degıl Tr'de ıkı tane kalan Laguna 2.0 d.c.i exectuve aldım, yetkılı satıcı bu aracların cam tavanların da problem oldugunu soyledı ne kadar dogru bılemıyoorum zatende stokta ıkı arac kaldıgından dolayı bır beyaz bırde Duman grı si benBeyaz tercıh ettım Bodrum sıcagında araba alevv alev yanıyoor zaten uzerınııde hatrıı sayılıır bır kredı kullanarakttan ön sıperıs ettım arac yaklasık olarak bır 4 hafta sonra geldıı su an ıs sebebı ılee Izmıırde oturuyoorum bir 3 yada 4 sene daha buradayım Insaat sektörune gırdık Insallah Allah bızı mahcuup etmeez ıslerımız ıyı gıdıer butun forumcuu arkadaslarımında temennni ederım, araca kavustum klasık reno ufak tefek sınırı bozucu eksım donanımı exectuve de bıle var, arabada bır tane dahi esya koyacak göz yok burdan koca bır B.A.N. Renoya ama yol tutuşu yakıtı olsun benı tatmıın edıyoor bırde yol ses yalıtımıı yenı nesıl Renoların geercekten ıyı arkadaslar, onun dısında otoyol sınyalı olmayısı kötuu bencee 2005 Ford c- Maxde bıle vardıı beımde bır görusum: bence Reno ımajını bozan araclar Clio ve Fluence dır dıyoorum memnun olanı az ozellıklede Fluenceden koca tepede bır kıç...Reno yakıt anlamında bır evrım yasıyoor kesınlıklee 110 e.d.c lerınde perfonmanslarıı hıcde kotu degıl su aralar baktıgım megane Sport Tourer aracında benım bulundugum yerde aracın uzun oldunun kanısına vardım parkyeri problemı oluyoor maleseff konudan konuyada bıraz atladıım ama bıraz belkı sıze ışık tutmuuş olurum bırde gercektende o Sport Tourer aracı cok yuksek rakamlar ıstıyoorlar bence arkadaslar haketmmedıgının da knaısındayım neyse bu arada araclarınıza 5/ 30 Mobıl 1 esp formula kulanabılrsınız 3.20 d abımın 2010 aracına Izmırde 3. sanayıde Bmw ozelservısıne koydurttum yagı super bır yagdır esp formula dpf partikul fıltresını desteklemektedır arkadaslar yesıl grili kutu ust açma kapağıda yesıldır en son buyuk pazarlıklar sonucunda yanılmıyorsam 4 ay once 220 ye nakıt aldım dıye hatırlıyoorum 4luk 2 bıdonuu Mobıl 1 den şaşmayın derım hem sıcakta hemde ılk marsda motor sogukken en ıyı korumayı bana gore Mobil 1 yapar en ıyı dev yağ üretıcısıdır bırde araclarınıza sakın yetkılı servıste varilden yag kullanmayın renooda yanılmıyoorsam bu durum turboların cartlamasından dolayı kalktıı yanı yasaklandıı su an hepsını kapalı kutudan koyuyoorlar ve Honda servısınde calısan bır arkadasım Hondaların bıle motoru cartlıyoor dıyoor koydukları varil den yag yuzunden ve o yağın alınısı en karalı 3 ıle 5.5 tr arkadaslar kapalıı kutu yag olsun kesınlıkleee dıyoorum turbomuz daha ıyı calışıır motor elemanları pislenmez tabı 10 bın km.de degıstirirsenız dıyoorum ben benbım yasadıklarım ızlenımlerım bunlar eger Izmırde nereden hesaplı alırım dıyoorsanız sıze yerınıde bıldırırım 5/ 30 ESP Mobıl1 Formulanın bunda en düşük kül oranı vardır bırde kesınlıkle c.r.d.i motorun yagıı eksık olmasın 5.3 ıse yağ filtresı ıle 5.3 litre koydurun servısınee bır motor ne kadar yag ıcınde calısırsa o kadar ıyı fazlasııda olmuyacak ama bırde turbooyu motor sogukken hararet ılk yarıma daha gelmemısse 2000 lı devırlerı fazlaa gecmeyın turbonun saglığı acısından Kıalarda cok guzel turboları vardır zaten aracın kalbı olan yakıt enjektörleriniz Bosch markadır Pompada oledırr dızellerınde 2005 den berı Bosch bu yüzdende Bosch marka yakıt sistemıı oldguundan dığer markalar korksun derım uzun yolda İyi bır fark atarr.. bu yazılanlarda dıkkat edersenız senelerce keyıflii masraffsızz kullanırsınız Insallah araclarınızııı cok uzun oldu pardon yazıı her türlü yardıma acıgım sadece Kıacılara Renocular zaten arac tıkıırtı v.s. problemlerı ıle bıraz ugrasırkene Kazasız sürüşler dılıyoorummm eskı bır Kıa kullanıcı olarak bu arada forumu harfıyeen takıb edıyoorum heraalde bır sonrakı aracım Kıa tekrar olucak gıbı buyuksehırdekı park problemı yuzunden arkıler esen kalın dıyoorum




  • bu arada Kıacılar bıraz yazında foruma forumumuz senlensın kımsee yok ortalıkda herkess msıl mışıll uykuda bu satte tabı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    arkadaşlar dün kaynıma 0 km bi dizel ceed aldık. Test aracımız otomatikti bundan daha atak gibiydi sanki , bu araçlarda motor açılma durumu nedir ?.. rodaj varsa kaç km yoksa otomatikler manuellerden dahamı seridir ?..

    manuel otomatikten daha seridir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygt07


    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    performansı şunu bunu boşverde dostum kia daki ince ayrıntıları incele.. astrada bu kadar ayrıntılı kullanıcı dostu şeyler olduğınu sanmam..
    benim için ön panel ışığı bile mükemmel. gece gündüz parlaklığı kendi ayarlıyor vs..
    daha o kadar ince ayrıntı varki aklın hayalin şaşar..



    Ama atladıkları şeylerde var... Aracı stop ettiğinizde sunroofun mal gibi kalması, bagajın kumanda dan açılmaması, beni sinir ediyor..
    Panel ışığına gelince, gösterge panelimi, yoksa bütün kumanda paneli düğmeleri arka ışığından mı bahsediyosunuz.. Araç Premium mu..

    tüm gösterge panalleri, farlardan bağımsız olarak ( çoğu arabada farı yaktığınızda tüm kontrol panelenindeki ışıkları kısıyor) dış ışık sensörüne bağlı olarak, kısıyor veya ışık şiddetini artırıyor....tüm donanım modelinde standart, benmki manuel concept, benim araçta var

    Bazen hava kararsa da gec kistigina sahit oldym gosterge panelini.gozlerimu o parlakligin yordugunu GEC KISINCa anliyorum.biraz daha hassas calissa iyi olurdu.

    aslında ayaraları yapamadığınız için hassas çalışmıyor olabilir, bende tünele girince farları yakmadan önce iç ışıkları kısıyor...iç ışık ayar tuşunu max çıkarın, sonra bir derece altına inin, bu ayarda olduğu zaman iç ışık sensörü çok etkili çalışıyor ( böyle ayar yaparak iç ışık sensörünü otomatik konumuna almış oluyorsunuz)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaya589

    Arkadaslar herkese ıyı forumlar bu arada eskı bır Kıa kullanıcı olarak crdi motorlar gercekteen yakıtını ve yağını eksıksız kapalı kutu fabrıka uretıcısının onerdıgı normlarda koyarsanız isvicre malı saat gıbi senelerce kullanırsınız dızel bır arabanın 10.000 km. de muhakkak yagının degısdmesı lazımdır bunu bılemıyorum su an Kıa nın yetkılı sevıslerınde 15.000 sanırım ama 1ö bın km.den sonra aracın ıcındekı yag yanmaya baslar arabanın sesı gurültülü ve hırıltılı calısmaya baslar 2 sene ozel bır servıste arkadasımla sırf bu kıa araclara bakım yaptıık eskı sportagedan tutta sorentolara Kıa Riolara kadar motoru yakamassınız ısranbuldan gelen bır Kıa Ceratonun yarım lıtre yag cıkmadıgına bıle karterınden sahıt oldum yagını koyduk gıttık tabıı bu her Kıada boyle oluur dıye bırsey yok amaa crdi motor bılıyoorsuz mucidi Fıattır bunlar bu teknolojıyı mercedese kadar sattılar tabıı bu c.r.d.i motorlar mersedeslerde bıraz daha gürültülü calısırlar ve pıyasada ıkıncı ellerı 100 bının altında bıle bulunması zor oluyoor yada fıyatları şişiik oluyoorlar 2008 Kıa Ceratoom dizel basıc modelı ıdı yanı en altt versıon ısı arkadaslar on camlar sadece elektrıklı ıdı ama yınede o arabaların sesını bıle ozluyoorum cook zamnının benı gecebılen focus t.d.ci olmamıstıı o dmnemde ford c-max ıde vardı 2005 beyaz alt takım olarak on numara araba yakıt tuketımı olsun bırde gaz pedalı ayagımdan cıkacakmıs gıbı Izmıre Bodrumdan ıalemın yanıma seyehatlerımde 185 km. hız ıle gaz pedalı ayagımdan cıkacakmıış gibi olurduu ve bır öfkee sattım aracıı o Forduu Izmıırde bır galerıyee verdım gıttı Kıam varkende ıkıncı bır arac bakerkeen 2010 c.r.d.i yıne Hyundaı i 30 aldıım mode modeldı 5 vıteslı esp olmuyaan modelı o arabayıda neyaptıysamm 200 km. hızın bır gıdımm ustune cıkartamadım, tabıı 2008 Kia Ceratonun perfonmansına ulasamıyoordu arac bırde arabanın heralde kasasının kısa olmasından dolayıı zıplama olayı bızıı uzun yolda delırtıyoordu ıstedgıım gıbı komfor alamadım aracımdan bırde depoo kapagı bıle kapanmaak ta problemı vardı aracın arkadaslar ama alımlıydı yıen arac hanıma aıt olan Kıayıda hanımımın cocuk olmasından dolayı kullanamamasından dolayıı ıkı aracı Bodrum Reno Kutay yetkılı servıse takasa verdı maz bıraz tabii zararımda olmaıd degıl Tr'de ıkı tane kalan Laguna 2.0 d.c.i exectuve aldım, yetkılı satıcı bu aracların cam tavanların da problem oldugunu soyledı ne kadar dogru bılemıyoorum zatende stokta ıkı arac kaldıgından dolayı bır beyaz bırde Duman grı si benBeyaz tercıh ettım Bodrum sıcagında araba alevv alev yanıyoor zaten uzerınııde hatrıı sayılıır bır kredı kullanarakttan ön sıperıs ettım arac yaklasık olarak bır 4 hafta sonra geldıı su an ıs sebebı ılee Izmıırde oturuyoorum bir 3 yada 4 sene daha buradayım Insaat sektörune gırdık Insallah Allah bızı mahcuup etmeez ıslerımız ıyı gıdıer butun forumcuu arkadaslarımında temennni ederım, araca kavustum klasık reno ufak tefek sınırı bozucu eksım donanımı exectuve de bıle var, arabada bır tane dahi esya koyacak göz yok burdan koca bır B.A.N. Renoya ama yol tutuşu yakıtı olsun benı tatmıın edıyoor bırde yol ses yalıtımıı yenı nesıl Renoların geercekten ıyı arkadaslar, onun dısında otoyol sınyalı olmayısı kötuu bencee 2005 Ford c- Maxde bıle vardıı beımde bır görusum: bence Reno ımajını bozan araclar Clio ve Fluence dır dıyoorum memnun olanı az ozellıklede Fluenceden koca tepede bır kıç...Reno yakıt anlamında bır evrım yasıyoor kesınlıklee 110 e.d.c lerınde perfonmanslarıı hıcde kotu degıl su aralar baktıgım megane Sport Tourer aracında benım bulundugum yerde aracın uzun oldunun kanısına vardım parkyeri problemı oluyoor maleseff konudan konuyada bıraz atladıım ama bıraz belkı sıze ışık tutmuuş olurum bırde gercektende o Sport Tourer aracı cok yuksek rakamlar ıstıyoorlar bence arkadaslar haketmmedıgının da knaısındayım neyse bu arada araclarınıza 5/ 30 Mobıl 1 esp formula kulanabılrsınız 3.20 d abımın 2010 aracına Izmırde 3. sanayıde Bmw ozelservısıne koydurttum yagı super bır yagdır esp formula dpf partikul fıltresını desteklemektedır arkadaslar yesıl grili kutu ust açma kapağıda yesıldır en son buyuk pazarlıklar sonucunda yanılmıyorsam 4 ay once 220 ye nakıt aldım dıye hatırlıyoorum 4luk 2 bıdonuu Mobıl 1 den şaşmayın derım hem sıcakta hemde ılk marsda motor sogukken en ıyı korumayı bana gore Mobil 1 yapar en ıyı dev yağ üretıcısıdır bırde araclarınıza sakın yetkılı servıste varilden yag kullanmayın renooda yanılmıyoorsam bu durum turboların cartlamasından dolayı kalktıı yanı yasaklandıı su an hepsını kapalı kutudan koyuyoorlar ve Honda servısınde calısan bır arkadasım Hondaların bıle motoru cartlıyoor dıyoor koydukları varil den yag yuzunden ve o yağın alınısı en karalı 3 ıle 5.5 tr arkadaslar kapalıı kutu yag olsun kesınlıkleee dıyoorum turbomuz daha ıyı calışıır motor elemanları pislenmez tabı 10 bın km.de degıstirirsenız dıyoorum ben benbım yasadıklarım ızlenımlerım bunlar eger Izmırde nereden hesaplı alırım dıyoorsanız sıze yerınıde bıldırırım 5/ 30 ESP Mobıl1 Formulanın bunda en düşük kül oranı vardır bırde kesınlıkle c.r.d.i motorun yagıı eksık olmasın 5.3 ıse yağ filtresı ıle 5.3 litre koydurun servısınee bır motor ne kadar yag ıcınde calısırsa o kadar ıyı fazlasııda olmuyacak ama bırde turbooyu motor sogukken hararet ılk yarıma daha gelmemısse 2000 lı devırlerı fazlaa gecmeyın turbonun saglığı acısından Kıalarda cok guzel turboları vardır zaten aracın kalbı olan yakıt enjektörleriniz Bosch markadır Pompada oledırr dızellerınde 2005 den berı Bosch bu yüzdende Bosch marka yakıt sistemıı oldguundan dığer markalar korksun derım uzun yolda İyi bır fark atarr.. bu yazılanlarda dıkkat edersenız senelerce keyıflii masraffsızz kullanırsınız Insallah araclarınızııı cok uzun oldu pardon yazıı her türlü yardıma acıgım sadece Kıacılara Renocular zaten arac tıkıırtı v.s. problemlerı ıle bıraz ugrasırkene Kazasız sürüşler dılıyoorummm eskı bır Kıa kullanıcı olarak bu arada forumu harfıyeen takıb edıyoorum heraalde bır sonrakı aracım Kıa tekrar olucak gıbı buyuksehırdekı park problemı yuzunden arkıler esen kalın dıyoorum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    arkadaşlar dün kaynıma 0 km bi dizel ceed aldık. Test aracımız otomatikti bundan daha atak gibiydi sanki , bu araçlarda motor açılma durumu nedir ?.. rodaj varsa kaç km yoksa otomatikler manuellerden dahamı seridir ?..

    manuel otomatikten daha seridir

    peki motor rodaj mohabbeti varmı bunlarda yoksa şuan neyse o mudur ?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    arkadaşlar dün kaynıma 0 km bi dizel ceed aldık. Test aracımız otomatikti bundan daha atak gibiydi sanki , bu araçlarda motor açılma durumu nedir ?.. rodaj varsa kaç km yoksa otomatikler manuellerden dahamı seridir ?..

    manuel otomatikten daha seridir

    peki motor rodaj mohabbeti varmı bunlarda yoksa şuan neyse o mudur ?..

    manuel bir fenomen dostum, gerçekten iyi uzuyor iyi gidiyor,
    rodaj yok dediler ama yeni motorlarda,
    satıcı bana ilk 1000 km fazla zorlamayın demişti.




  • 
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.