Şimdi Ara

Yeni Hyundai Santa Fe'nin Güvenli Çıkış Asistanı'nı görev sırasında izleyin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Yeni nesil Santa Fe’nin 2018 Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerini gerçekleştirmesine az bir süre kaldı. Ancak resmi olarak tanıtılmasından önce görüntüleri ve bazı özellikleri ortaya çıkan yeni SUV şimdi de Güvenli Çıkış Asistanı özelliğinin nasıl çalıştığını gösteren bir video ile karşımızda.
     

    Kapıların açılmasına izin vermiyor 

    Yayınlanan reklam videosunda yolu kontrol etmeden arabanın kapısını açıp dışarı çıkmaya çalışan çocuğun bu girişimi Güvenli Çıkış Asistanı tarafından engelleniyor. Çünkü bu özellik açılmak istenen kapının arka tarafından başka bir aracın yaklaşmakta olduğunu algılıyor ve tehlike geçene kadar kapıları kilitli tutuyor. Böylece olası bir kazanın da önüne geçmiş oluyor.

    Hyundai’nin belirttiğine göre yeni nesil Santa Fe modelinde Arka Çapraz Trafik Uyarı Sistemi de bulunuyor. Örneğin park ettiğiniz yerden geri çıkarken devreye giren bu sistem, arkanızdan başka bir aracın geçtiğini algıladığında sürücüyü uyarıyor ve gerektiğinde otomatik fren yaparak olası bir çarpışmayı önlüyor.

     
     
     
     
     

    Yeni nesil Santa Fe modelinde küçük kardeşi Kona’dan esinlenen çift far tasarımı ve ön ızgara gibi detaylar karşımıza çıkıyor. Kabin tarafında ise geliştirilmiş bir bilgi-eğlence sistemi ile dijital gösterge panelinin bulunması bekleniyor. Motor tarafındaki teknik verilerin pek çoğu ise şuana kadar açıklanmış değil.

    Yeni nesil Hyundai Santa Fe Mart ayında kapılarını açacak olan Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak. Araç hakkındaki tüm detaylar bu esnada ortaya çıkacak. İşte aracın Güvenli Çıkış Asistanı özelliğini çalışır biçimde gösteren reklam videosu:

     








  • O zaman yıkanabilir koltuk kılıfınında standart olması lazım

  • Acil durumda da mi cikilamiyor?Hicbir sekilde cikilamiyor mu kör noktada arac varsa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye yol tarafından iniyor ki?










































    Head shoot

  • Hiç olmaması düşünüldüğünde gayet güzel bir güvenlik önlemi.

    Algıladığı uzaklık kısaysa hızla gelen uzaktaki bir aracı algılamayıp kapının açılmasına izin verebilir. Doğaldır ki virajda da algılayamaz. Tüm eksik yanlarına rağmen önemli bir güvenlik önlemi. (Belki ileride kapıyı kilitli tuttuktan sonra kilidi açtığında kapının yine tamamen değil yarım açılmasını da sağlayabilir.)

  • iyi bir güvenlik önlemi çünkü bizim insanımız arkadan gelen bir araç,bisikletl var mı diy aynaya bakmıyor hiç bunu önlüyor bu sistem tebrikler hyundai
  • Bizim ülke için de ön camdan levye uzatanını yaparlarsa taksiciler HYUNDAİ’ci olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o yaştaki çocuk tek başına yola inecek..baba önde bekleyecek...oturduğu yer sürücü arkası olacak..senaryo olasılığı az ama ihtimaller dahilinde..

  • Bu tip özellikleri tüm donanımlarda standart olarak sunmadıktan sonra hiç bir anlamı yok.
  • drserk kullanıcısına yanıt
    Siz Zürih’in hangi mahallesinde yaşıyorsunuz onu bilemem ama benim yaşadığım Türkiye’nin bir şehrinde insanlar çocukla yolun ortasında yürüyor ve biz araçla yanından geçerken bir zahmet çoçuğun elinden tutma gayretinde bile bulunmuyor.

    Hele ki geçen bir duruşma vardı, adam uyuşturucudan içeride, yarı açık cezaevinden kaçmış öz çocuğu ihbar ettiği için girmiş tekrar, adamda çocuk sayısı 15. Evde 15 çocuk olunca çocuklardan birinin evden kaybolup adamın birinin kenevir tarlasına göz kulak olduğundan da bilgisi bulunmadığı iddiasındaydı, belki bilmezsiniz de bu ülkede akıl almaz yaşamlar da var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tür özellikler geenlede araç tanıtımı yapan arkadaşların testlerine maruz kalınca geçerliliği ortaya çıkıyor.

    Mesela çoğu araçta frene basmasınız bile kendi frenleme sistemini denendiğinde sınıfta kalıyor. Ya çarpıyor ya ezip geçiyor çok nadir öncesinde duruyor.

    Bu özellikler kağıt üzerinde yada janjanlı videolarda güzel duruyorda uygulamada nasıl asıl soru bu.

  • Audi'de de benzer bir sistem var. Kapı açarken eğer araç varsa kapı ledleri kırmızı yanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Siz Zürih’in hangi mahallesinde yaşıyorsunuz onu bilemem ama benim yaşadığım Türkiye’nin bir şehrinde insanlar çocukla yolun ortasında yürüyor ve biz araçla yanından geçerken bir zahmet çoçuğun elinden tutma gayretinde bile bulunmuyor.

    Hele ki geçen bir duruşma vardı, adam uyuşturucudan içeride, yarı açık cezaevinden kaçmış öz çocuğu ihbar ettiği için girmiş tekrar, adamda çocuk sayısı 15. Evde 15 çocuk olunca çocuklardan birinin evden kaybolup adamın birinin kenevir tarlasına göz kulak olduğundan da bilgisi bulunmadığı iddiasındaydı, belki bilmezsiniz de bu ülkede akıl almaz yaşamlar da var.

    biraz kinaye yapmaya çalıştım ama sonunu realiteye bağlamasam daha anlaşılır olacakmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Bu tür özellikler geenlede araç tanıtımı yapan arkadaşların testlerine maruz kalınca geçerliliği ortaya çıkıyor.

    Mesela çoğu araçta frene basmasınız bile kendi frenleme sistemini denendiğinde sınıfta kalıyor. Ya çarpıyor ya ezip geçiyor çok nadir öncesinde duruyor.

    Bu özellikler kağıt üzerinde yada janjanlı videolarda güzel duruyorda uygulamada nasıl asıl soru bu.

    HYUNDAIde bu tarz sistemler cok iyi calisiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundaiiiiiiii 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khytr89

    O zaman yıkanabilir koltuk kılıfınında standart olması lazım

    İnceyi kimse yakalamamış
  • Güzel güzel.. Hyundai 'yi küçük görenlere gelsin onların sadece bildiği bir tok kapı sesi var..

  • Bu i30 da smart paketle birlikte gelmekte. Ve şuan hiç bir c sınfında bulunmamaktadır



    Otoparktan çıkarken dalgın ya da aceleniz var çapraz yoldan araç geliyorsa gitmiyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaten geçen sene duyurulmuştu. Bundan farklı bir durum. Çapraz algı sistemi bahsettiğiniz. Sizin göremediğiniz kör ve çapraz alanda araç geliyorsa hareket etmiyor park çıkışlarında falan. Avm lerde baya işe yarayacak bir durum.

    Bu ise kapı kilitleri açık olsa bile arkadan araç geliyorsa kapıyı açmanızı engelliyor. Kaldı ki bu yine sürücünün insiyatifine bağlı aslında. Çocuk kilidi aktif değilse o kapıyı açıp inebiliyor yani dikkat ettiyseniz. Adam çocuk kapıyı açmadan önce çocuk kilidini açıyor, araç kontrolü sağlayıp kapıyı kapalı tutuyor. Sonra kilidi tekrar pasif yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    o zaten geçen sene duyurulmuştu. Bundan farklı bir durum. Çapraz algı sistemi bahsettiğiniz. Sizin göremediğiniz kör ve çapraz alanda araç geliyorsa hareket etmiyor park çıkışlarında falan. Avm lerde baya işe yarayacak bir durum.

    Bu ise kapı kilitleri açık olsa bile arkadan araç geliyorsa kapıyı açmanızı engelliyor. Kaldı ki bu yine sürücünün insiyatifine bağlı aslında. Çocuk kilidi aktif değilse o kapıyı açıp inebiliyor yani dikkat ettiyseniz. Adam çocuk kapıyı açmadan önce çocuk kilidini açıyor, araç kontrolü sağlayıp kapıyı kapalı tutuyor. Sonra kilidi tekrar pasif yapıyor.

    İsmi aynı olunca aynısı diye düşünmüştüm sabah sabah



    Cidden çok ince ve başarılı bir iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.