Şimdi Ara

Yeni Hyundai Matrix (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
142
Cevap
1
Favori
78.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.hyundai.com.tr/price/pricelist.asp?modelID=2#2

    Matrix fiyatlarında ortalama 5.000 ytl fiyat düşürülmüş neden acaba.

    Yoksa yeni kasa geliyorda ondanmı.

    Dizel full 37.000 ytl civarı iken şimdi listede 32.100 görünüyor.
  • Matrix ile aynı sınıftaki rakipleri Scenic ya da C-Max değil.

    Fusion, Meriva gibi araçlarla aynı sınıfta Matrix. O yüzden dediğin fiyata çekseler 1 tane bile satılmaması son derece normal.

    quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey

    Fiyatları C-Max ya da Scenic'le aynı düzeye çekseler, 50-100 tane bile satması zor bence, tamamen fiyatla alakalı.

    Ben Hyundai'yi severim, badamda da 99 model Accent var, yanlış anlaşılmasın, markayı karalamak gibi bir niyetim yok.

    Ama Sante Fe'yi, Sonata'yı, i30'u bu kadar güzel yapan marka, bu arabayı bu kadar şekilsiz üretmemeli... Ayrıca "tipi kötü" olması bir yana; çok da demode duruyor. Sanki 90'ların sonlarından kalmış gibi...




    Bunun nedeni yeni çıkan max %10 iskonto kanunu. Bu kanun sayesinde hyundai nin aralıksız 10 yıldır uyguladığı "kampanyalı" fiyat politikası da sona erdi çok şükür.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    http://www.hyundai.com.tr/price/pricelist.asp?modelID=2#2

    Matrix fiyatlarında ortalama 5.000 ytl fiyat düşürülmüş neden acaba.

    Yoksa yeni kasa geliyorda ondanmı.

    Dizel full 37.000 ytl civarı iken şimdi listede 32.100 görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ncrdbl -- 6 Temmuz 2008; 12:14:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ncrdbl

    Bunun nedeni yeni çıkan max %10 iskonto kanunu. Bu kanun sayesinde hyundai nin aralıksız 10 yıldır uyguladığı "kampanyalı" fiyat politikası da sona erdi çok şükür.



    Bu indirim diğer markalardada oldumu yoksa sadece hyundaidemi.

    Birde ben bu indirimi matrixde gördüm era da getzde fiyatlar aynı gibi.
  • Yıllardır Türkiye'deki Hyundai distribütörü satış politikası gereği, satmayı düşündüğü fiyatın bir miktar üstünde liste fiyatı açıklayıp "Kampanya yapıyoruz, kaçırmayın" mantığı ile satışını arttırmaya çalışıyordu. Bu kanundan sonra artık %10'dan fazla kampanya yapamayacağı için tüm fiyatlarını buna uygun olacak şekilde ayarlamış gözüküyor. i30, accent ve getz'de de böyle bir ayar yapılmış gibi duruyor. Ancak Matrix'te daha belirgin olmasının nedeni ise gelecek olan yeni kasadır muhtemelen.
  • 1.6 TEAM 22,700 YTL

    Getzden bile ucuz.

    Bu normal bir durum değil.

    Acaba satmadığı içinmi fiyat kırıyorlar.
  • aracın dış ve iç tasarımını cok başarısız buluyorum

    fiyatın neden bu kadar düştüğü kafa karıştırıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ncrdbl

    Matrix ile aynı sınıftaki rakipleri Scenic ya da C-Max değil.

    Fusion, Meriva gibi araçlarla aynı sınıfta Matrix. O yüzden dediğin fiyata çekseler 1 tane bile satılmaması son derece normal.


    Matrix Elantra platformu üzerine üretilmektedir. O yüzden de C-Max ve Scenic gibi kompakt MPV'lerle aynı sınıftadır.

    Ne zaman ki Hyundai, Getz şasisi üzerine bir tek hacimli çıkarır o zaman Fusion ve Meriva ile karşılaştırırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uf_sey -- 8 Temmuz 2008; 17:20:27 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey

    quote:

    Orjinalden alıntı: ncrdbl

    Matrix ile aynı sınıftaki rakipleri Scenic ya da C-Max değil.

    Fusion, Meriva gibi araçlarla aynı sınıfta Matrix. O yüzden dediğin fiyata çekseler 1 tane bile satılmaması son derece normal.


    Önce bilgi sahibi olalım sonra başkalarının hatalarını bulalım. Matrix Elantra platformu üzerine üretilmektedir. O yüzden de C-Max ve Scenic gibi kompakt MPV'lerle aynı sınıftadır.

    Ne zaman ki Hyundai, Getz şasisi üzerine bir tek hacimli çıkarır o zaman Fusion ve Meriva ile karşılaştırırız.


    Platform hiçbişey ifade etmez,bu aracı C-Max ve Scenicle karşılaştırmak intihardır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman
    Platform hiçbişey ifade etmez...


    Peki özür dilerim, "platform hiçbirşey ifade etmez" haklısın...
  • Gerçekten bilmiyordum bunu...
    O zaman dediğimi geri alıyorum.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Matrix
    Edit: Link'i de ekledim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey

    Önce bilgi sahibi olalım sonra başkalarının hatalarını bulalım. Matrix Elantra platformu üzerine üretilmektedir. O yüzden de C-Max ve Scenic gibi kompakt MPV'lerle aynı sınıftadır.

    Ne zaman ki Hyundai, Getz şasisi üzerine bir tek hacimli çıkarır o zaman Fusion ve Meriva ile karşılaştırırız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ncrdbl -- 8 Temmuz 2008; 16:26:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman
    Platform hiçbişey ifade etmez...


    Peki özür dilerim, "platform hiçbirşey ifade etmez" haklısın...





    Dostum niye öyle dedim biliyomusun Golf V platformunda üretilen Octavia birçok otorite tarafından hala ve inatla D segmentinde değerlendiriliyor.Halbuki Octavia bal gibi C segmentidir,D segmentinde olan Superb'tür.Bundan yola çıkarak öyle dedim.Ama şunu da itiraf etmek lazım iki gözü ve vicdanı olan bir insan C-Max ve Scenic'in karşısına Matrix'i koymaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman
    Platform hiçbişey ifade etmez...


    Peki özür dilerim, "platform hiçbirşey ifade etmez" haklısın...



    Dostum niye öyle dedim biliyomusun Golf V platformunda üretilen Octavia birçok otorite tarafından hala ve inatla D segmentinde değerlendiriliyor.Halbuki Octavia bal gibi C segmentidir,D segmentinde olan Superb'tür.Bundan yola çıkarak öyle dedim.Ama şunu da itiraf etmek lazım iki gözü ve vicdanı olan bir insan C-Max ve Scenic'in karşısına Matrix'i koymaz



    Enoman, dediğinde son derece haklısın
    Geçekten de platform hiç bir şey ifade etmiyor. Otomobilin sınıfını belirleyen platformu değildir.

    Hyundai Matrix B sınıfı bir araçtır (alt sınıf olarak da B4 diye geçer)
    Renault Scenic ve Ford C-Max ise C sınıfı araçlardır ( Her ikisi de C4 olarak geçer)

    Bu konuda daha önce yazdığım bir yazıda verdiğim bu araçların sınıf listesine bakabilirsiniz:

    LİNK:http://forum.donanimhaber.com/m_3717171/mpage_227/key_OTOMOBiL%2CSEGMENTLERi//tm.htm#23056393


    Ayrıca hangi otomobilin hangi sınıfta (ve alt sınıfta) olduğuna dair listeye, Türkiye'de faaliyet gösteren tüm otomotiv üretici ve ithalatçılarının üye olduğu ODD (Otomotiv Distribütörleri Derneği)'nin 2007 raporundan inceleyebilirsiniz. Listede tüm marka ve modellerin sınıfları "SEGMENT" kolonu altında gösterilmiştir:

    LİNK:http://www.otomobilgazetesi.com/raporlar/model-bazinda-satislar-2007.pdf




  • Düşünüyorum düşünüyorum ama hala Matrix in 1.6 TEAM 22,700 YTL satılışına bir anlam veremiyorum.

    Bu fiyata geztmi alınır matrix mi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    Düşünüyorum düşünüyorum ama hala Matrix in 1.6 TEAM 22,700 YTL satılışına bir anlam veremiyorum.

    Bu fiyata geztmi alınır matrix mi.

    Matrix makyaj yiycek piyasası yok,Getz kalkıyo yerine i20 gelecek,o yüzden ERA ERA.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: uf_sey


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman
    Platform hiçbişey ifade etmez...


    Peki özür dilerim, "platform hiçbirşey ifade etmez" haklısın...



    Dostum niye öyle dedim biliyomusun Golf V platformunda üretilen Octavia birçok otorite tarafından hala ve inatla D segmentinde değerlendiriliyor.Halbuki Octavia bal gibi C segmentidir,D segmentinde olan Superb'tür.Bundan yola çıkarak öyle dedim.Ama şunu da itiraf etmek lazım iki gözü ve vicdanı olan bir insan C-Max ve Scenic'in karşısına Matrix'i koymaz



    Enoman, dediğinde son derece haklısın
    Geçekten de platform hiç bir şey ifade etmiyor. Otomobilin sınıfını belirleyen platformu değildir.

    Hyundai Matrix B sınıfı bir araçtır (alt sınıf olarak da B4 diye geçer)
    Renault Scenic ve Ford C-Max ise C sınıfı araçlardır ( Her ikisi de C4 olarak geçer)

    Bu konuda daha önce yazdığım bir yazıda verdiğim bu araçların sınıf listesine bakabilirsiniz:

    LİNK:http://forum.donanimhaber.com/m_3717171/mpage_227/key_OTOMOBiL%2CSEGMENTLERi//tm.htm#23056393


    Ayrıca hangi otomobilin hangi sınıfta (ve alt sınıfta) olduğuna dair listeye, Türkiye'de faaliyet gösteren tüm otomotiv üretici ve ithalatçılarının üye olduğu ODD (Otomotiv Distribütörleri Derneği)'nin 2007 raporundan inceleyebilirsiniz. Listede tüm marka ve modellerin sınıfları "SEGMENT" kolonu altında gösterilmiştir:

    LİNK:http://www.otomobilgazetesi.com/raporlar/model-bazinda-satislar-2007.pdf



    arkadaşa katılıyorum.matrix note ve meriva sınıfındadır.scerin ve c-max ile kıyaslanması abes olur.zaten görünüm ve kalite herşeyi belil ediyor.fiatlyarı da olması gerekn seviyede yani max 32.000 ytl




  • Gerçekten güzel bir bilgilendirme oldu, hepimiz yanlış bildiğimiz şeyleri öğrenmiş olduk.

    Fakat yine de platform için "hiç bir şey ifade etmez" denemez. Platform çoğu zaman belirleyicidir, Matrix gibi istisnalar olabilir ama sonuçta segmenti belirleyen çoğu zaman platformdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uf_sey -- 10 Temmuz 2008; 12:11:43 >
  • Öf onun güncel modeli çok sıradan ve 90.ların tasarımını taşıyo...

    İyi daha bişeye benzemiş ama içi hala kalitesiz

    Bence tek artısı Türkiyede üretilmesi
  • Yeni matrix siteye eklenmiş:

    http://www.hyundai.com.tr/model/model.asp?modelID=9

    Yerden yüksek olması geniş olması nedeni ile getz den sonra matrix e geçmeyi düşünüyorum.
  • Sitedeki fiyatlardada değişiklik yok yeni kasa gelince fiyat aynı kalmış.
  • matrix yine olmamış
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.