Şimdi Ara

====Yeni Honda City Bölümü====Ana Başlık====buradan devam (455. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.903
Cevap
57
Favori
1.142.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Yeni kasa City konuları için ayrı başlık var orada tartışsak diyorum.
    Oradaki arkadaşlar da bu bilgilerden mahrum kalmaz.

    Tabi imkan varsa bu konunun başlığından "Yeni" ifadesini kaldırmak lazım.





    linkini de verirmisin?çünkü ben hep buradan takip ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakaydın -- 28 Nisan 2009; 22:31:10 >
    _____________________________
  • sağol,teşekkürler
    _____________________________
  • Arkadaşlar,

    City'sine donanım ekleten var mı?
    Modifiyeden bahsetmiyorum : Mesela extra yol bilgisayarı, ya da Park asist vb..

    paylaşırsanız seviniriz..
  • quote:

    Arkadaşlar,

    City'sine donanım ekleten var mı?
    Modifiyeden bahsetmiyorum : Mesela extra yol bilgisayarı, ya da Park asist vb..

    paylaşırsanız seviniriz..



    ben aslında düşünüyorum park assisti ama bu konuda bir bilgim yok.nereye daha uygun ve daha güvenli yaptırabieceğimi bilmiyorum.ancak boya korumayı yaptırdım ve memnunum.ayrıca 0 araç olduğundan nano teknolojiyle hem boya koruma hem de iç koltuk döşemeye uygulattım.250 TL ödedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakaydın -- 1 Mayıs 2009; 8:59:59 >
    _____________________________
  • hocam boya korumayı ve koltuk korumayı o fiyata nerde yaptırdın paylaşırsan sevinirim
    _____________________________
    NEŞV-Ü NEMA BULAMAZ DÜŞMEYİNCE HAKE NEBAT,
    MÜTEVAZI OLANI RAHMET-İ RAHMAN BÜYÜTÜR...
  • sonax 2009 uygulama fiyatına göre şu an 300 TL ancak ben önceden de araç temizliğini sürekli yaptırdığım için 250 TL aldılar :)

    _____________________________
  • nano teknoloji?!
    ne yapıyorlar ki nano seviyesinde?

    quote:

    Orjinalden alıntı: bakaydın

    quote:

    Arkadaşlar,

    City'sine donanım ekleten var mı?
    Modifiyeden bahsetmiyorum : Mesela extra yol bilgisayarı, ya da Park asist vb..

    paylaşırsanız seviniriz..



    ben aslında düşünüyorum park assisti ama bu konuda bir bilgim yok.nereye daha uygun ve daha güvenli yaptırabieceğimi bilmiyorum.ancak boya korumayı yaptırdım ve memnunum.ayrıca 0 araç olduğundan nano teknolojiyle hem boya koruma hem de iç koltuk döşemeye uygulattım.250 TL ödedim.
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • Bizim CVT sitilerde grade logic var mı?
    "otomatik vites kullanımı" topiğinden aklıma geldi de.

    benim araba sanki eğime göre bişeyler yapıyo gibi ama tam da anlayamadım.

    civic'lerdeki gibi mi acaba sistem?
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • ilk 200 km yi 7,5 lt ortalama yakıtla geçtim ve ardından 7,4 le ilk 400 km yi geride bıraktım. şu anda 512 km yi gösteriyor ve 6,8 lt yakıyor aracım.daha doğrusu depoyu ikinci fulleyişimle bir anda 6,8 e indi.şehirlerarası bir 50 km gittiğimde 5,8 i gördü.ama benim standart günlük evden işe işten eve gidip geldiğim rotamda(7km gidiş-7 km geliş,günlük en az 14 km ,5 trafik ışığı olan kestirme yoldan) 6,8 lt yi gösteriyor artık.
    aracı şehiriçinde zaten yoğun trafikte hızlı kullanmak mümkün değil.ben de mümkün olan en yüksek viteste en az hızla ilerlemeyi ve dur kalklarda böylece tasarruf etmeyi tüm arkadaşlara tavsiye ederim.3 le gidilebilecek yerde 4 le gitmek daha az yakıyor çünkü.kulanım kitapçığında belirtilen 5,2-7,3 aralığı kesinlikle doğru .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakaydın -- 14 Mayıs 2009; 20:15:19 >
    _____________________________




  • sizinki düz mü CVT mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: bakaydın

    ilk 200 km yi 7,5 lt ortalama yakıtla geçtim ve ardından 7,4 le ilk 400 km yi geride bıraktım. şu anda 512 km yi gösteriyor ve 6,8 lt yakıyor aracım.daha doğrusu depoyu ikinci fulleyişimle bir anda 6,8 e indi.şehirlerarası bir 50 km gittiğimde 5,8 i gördü.ama benim standart günlük evden işe işten eve gidip geldiğim rotamda(7km gidiş-7 km geliş,günlük en az 14 km ,5 trafik ışığı olan kestirme yoldan) 6,8 lt yi gösteriyor artık.
    aracı şehiriçinde zaten yoğun trafikte hızlı kullanmak mümkün değil.ben de mümkün olan en yüksek viteste en az hızla ilerlemeyi ve dur kalklarda böylece tasarruf etmeyi tüm arkadaşlara tavsiye ederim.3 le gidilebilecek yerde 4 le gitmek daha az yakıyor çünkü.kulanım kitapçığında belirtilen 5,3-7,3 aralığı kesinlikle doğru .




  • quote:

    sizinki düz mü CVT mi?


    düz vites, LS modeli yani :)
    _____________________________
  • ben sadece şehir içi kullanımla 6,4 görüyorum yaklaşık 500 km.lik tripte.
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • City'ciler 228 sayfada tüm konuları halledip tartışmaya doymuş galiba.
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • öyle görünüyor.
  • valla biz arabayı yeni aldık,
    merak ediyoz..

    tecrübeliler bari bizi bilgilendirsin
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • arkadaslar gecen gun yenı cıty ıle eskı cıty arasındakı farkı gordum gebze yı gectım ıstanbul a(ıstanbul da yasamıyorum o yuzden pek fazla bılgım yok yollar konusunda) dogru gıdıyorum aynadan bı baktım yenı cıty onun arkasındada audı Q7 Q7 yenı cıty sıkıstırıyor bende hemen yol werdim tabii bu arada 130 a fılan dustum bende hemen Q7 nın arkasına dustum 160 a cıktım arada bı 150 200 m fark oldu ondekı 2 arac ıle sonra ben 180 de tam gaz bı baktım aradakı fark 400 metre fılan yada 450 bundan emınım cunku drag dakı mesafe kadardı 2 side ucup gıttıler(ıkı cıty dede sadece surucu vardı benım bagajda bır tane bavul onu bılmıyorum) belkı bu sonuc gorecelı olabılır ama yenı cıty nın kagıt uzerındekı 13 hp gorunen farkı gercekte 50 hp gıbı algılanıyor we burdan honda yı tebrık edıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.1.1.1 -- 16 Mayıs 2009; 23:48:09 >
    _____________________________
  • düz vites 1.4 LS kullanıyorum . 2 hafta oldu hiçbir sorun yaşamadım.Çok yumuşak ve rahat bi kullanımı var , yol tutuş güzel , ayrıca istediğiniz zaman hırçınlaşabiliyor , vites değiştirecek zaman bulamıyorum kadran bi anda 100 ü buluyor . En son 190km yapabildim gerçi ondan sonra zorlamadım ama daha fazla yapacağınıda sanmıyorum fabrika değeride zaten 185km. arabayı çoğunlukla şehir içi kullandım 180 km yol yaptım ortalama 7 lt tüketim değeri gösteriyor.
    Sürüş keyif verici gerçekten .
    Arabanın içine özenilmemiş açıkcası tasarım fena değil ancak malzemeler daha kaliteli olabilirdi .ve bi kaç donanım daha eklenebilirdi ." örneğin torpido aydınlatması yok " . ve cd yeri de biraz sakat ekranın arkasına konulmuş acemi birisi ekranı çekerken kırabilir gerçi usb girişi varken cd ye pek gerek kalmıyo .
    _____________________________
  • yol tutuşu düzeldiyse iyi.
    çünkü eski kasanın en büyük sorunu bu..
    _____________________________
    2018 Civic Dizel Otm Elegance
  • abicim yol tutuşu gayet iyi . ben artık epey alıştım araca ve gitgide daha da hoşuma gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakaydın -- 18 Mayıs 2009; 11:05:34 >
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.