Şimdi Ara

YENİ HONDA ACCORD (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
4.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -1




    quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    İTİRAF EDİN BEYAZ CİVİC DAHA GÜZEL GÖZÜKÜYOR....
    ZATEN RESMİ ÇEKİNCE "ACCORD" TOPİĞİNE KOYMAK İSTEMİŞSİNİZ...
  • hiç sevmedim eskisinin dışı daha güzeldi (daha sportif duruyordu)
  • ZAMAN İÇİNDE SEÇENEKLER ÇIKARTILIR MI BİLİNMEZ ANCAK SON İKİ SÜRÜM HEP TEK SEÇENEK GELDİ.





    quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    SANIRIM YOK.
    ÜRÜN TEK TİP ,TEK MOTOR SEÇENEĞİ,
    FULL DONANIM OLARAK 1 ÜRÜN OLARAK TÜRKİYEYE GİRİŞİ YAPILIYOR.
    SADECE BU YANİ.




    quote:

    Orjinalden alıntı: orhun58

    birşey sorayım bu accordun manual viteslisi yokmu



    Hiç bir opsiyon yok yani öylemi...Bir önceki kasanın 2.4 motorlusuda vardı.Biraz daha kassalarmış tek tip renkle gelicekmiş accord




  • Dün en sonunda accorda bir göz atabilme şansı buldum.Öncelikle bayiye gittiğimde herkesin ilgi odağı accorddu.Buna şaşırmamak lazım aslında çünkü beğenilen ve ülkemizde göz önünde olan bir otomobil.bayiye girer girmez accordun ön tasarımı insanı resmen çekiyor.Yeni accordun ön tasarımı cok kışkırtıcı olmus eskisinin makyajlısı gibi ama açıkcası ön tasarımda yapılan değişklik beni cok tatmin etti.Kıvrımlı alt tamponlar,arkaya doğru uzanan cekik farlar accordu cok daha sportif ve çekici hale getirmiş,ben şahsen cok beyendim.Arka tasarımına baktıgım zaman sanki mühendisler aracın arkasını yenilemek zorunda oldugu için yenilemişler gibi.Arkası acıkcası beni hiç çekmedi.İç mekana göz atmak istediğimde ilk önce sürücü koltuguna oturdum ve kalkamadım çünkü araba inanılmaz rahat koltuk,direksiyon ve vites üçlü kombinasyonu cok güzel tasarlanmış.Aynı gün yeni c5 in sürücü koltugunada bindim ve kendimi o kadar konfor içinde hissedemedim.Küçük tiptronik vites durumu mükemmel olmus yalnız direksiyon o eski accord ciddiyetini bozuyor daha şık ve ciddi bir direksiyon tasarımı olsaydı daha iyi olabilrdi.Arka koltuklar nedense bir D segmentinde olması gereken genişliğe sahip değil artık tasarlarken neyi düşünüpte arkayı dar yapmıslar onu bilmem..




  • arka koltuğa capon mühendis oturtup ferahlık testi yaptırdılar herhalde.
    geçen hafta sonu içini icelemiştim.
    öğleden sonra test etmeye gidiyorum. gidişatı hakkında belki biraz fikir sahibi olurum.
  •  YENİ HONDA ACCORD

     YENİ HONDA ACCORD

    makinayı denemekten geliyorum. yorum: 70 000 YeTaLe bayılınca bu kadar da olsun dimi ama?şaka bir yana otomatik şanzıman lokum gibi geçişleri çok dikkat kesilirsen hissedebiliyorsun,yada gözün devir saatindeyse ancak anlıyorsun. manuel kullanımı da ayrı bir keyif. hızlanması 1 450 kg lık kasa için idare eder(0-120 civicle nerdeyse aynı gibi geldi) 4000 d/dak gelince makina kişilik değiştirip resmen şahlanıyor.direksiyon tepkileri yüksek süratte güven veiyor,park esnasında b segmenti gibi rahat park ediliyor,ön-arka park sensörleri ve geri vitese takınca yan aynaların yere otomatik olarak yönlenmesi katkı sağlıyor,kilitleyince sunroof ve camlarını kendi kapatıyor...lastik,yol amortisör sesi duymadım ama 4 500 d/dak. sonra motor sesini duyunca teyp felan dinleyesim gelmedi.
    yol tutuş agresif kullanımlarda bu sınıf bir araç için fena değil ama limitleri aşınca vsc iyi toparlıyor..sert frenlemede abs devreye geç giriyor yani ona fazla ihtiyaç kalmıyor.yüksek süratte yolda ağır mandalar gibi slowmotion yapıyor yani süratini belli etmeyip insanı tedirgin etmiyor(210 km süratte eleman ''tamam abi yeter'' demeye başladı)arka koltuk olayı için tekrar yorum yapayım:boyum 1 85 cm şoför koltuğunu kendi sürüş tarzıma göre ayarlayıp arkaya geçtim civic sedandan daha fazla değil. sıkışmadım ama arka koltuk ağababalar için yeterli olmayacaktır.(çinli şoför bulurlarsa başka)
    anahtarı hoşuma gittiği için her iki konumda resmini çektim. civice bu anahtardan sipariş verebilirmiyiz dedim(cebim kaşınıyor galiba)
    cevap: kem-küm dışarıda yaptırırsam dedim ''elektronik aksam garanti dışı''(vay aslan satıcı celallendi gibi)
    2.2 i-ctdi 1 yıl sonra satış planlarında varmış dizelcilere duyurulur(80- 90 000 arası birşey çıkar herhalde)
    müzik sistemi hoşuma gitti. baslar ve tizler gayet net.şoför koltuğu elektrikli olarak ayarlanıyor,yolcu koltuğuna dikkat etmedim.
    son olarak kullanıcı görüşleri için form doldurdum.son madde 6 yıl 150 000 km garanti içindi. o an benim şalter attı yazdığım ayanen:
    '' 0 alınanan her arac zaten 8-10 yıl problem çıkarmaz, yapılan sadece yetkili servise mahkum olmamızı sağlayan kandırmacadır.''
    ''ama beyefendi niye böyle düşünüyorsunuz?''
    ''kullanıcı hatası, yol şartları hatası bahaneleri ne güne duruyor dedim '' hoşçakalın deyip bindim ATıma verdim gazını yallah klavye başına...




  • 4500 devir çevirirken "sessiz çalışan" bir otomobil var mı bildiğiniz?
  • 4 500 devirde sessiz demedim. motor sesini dinlemenin çok hoş olduğunu anlatmak istemiştim.
  • birkaç şey dikkatimi çekti:


    ne mi?
    anahtarlık sonunda mantıklı ebatlara ve mantıklı tasarıma bürünmüş.
    ancak yeni kasa civic sedanlara bu anahtarlıktan istersen muhtemelen yok diyecekler.
    yada bir dünya para isteyeceklerdir.
    bagaj kapağı düğmesi anahtardan açmak güzel olmuş eklenmesi.
    ayrıca sunroof ve camlar ınkilitlenmesi durumunda kendiliğinden kapatılması hakikaten taktire şahan bir durum bence.
    neden mi ?
    yakın zaman kadar honda onaylamıyordu.
    neden mi cam motorlarına zarar veriyormuş falan filan bir sürü hikaye duyuyorduk (dürüstçe bu şekilde üretildi demiyorlardı servisler.)
    dışarıdan yaptırma olayındada direk garanti dışı !!!!


    en kısa sürede bende bakmaya gidicem inş.


    yorumların için tşk ederim....



    quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

     YENİ HONDA ACCORD

     YENİ HONDA ACCORD

    makinayı denemekten geliyorum. yorum: 70 000 YeTaLe bayılınca bu kadar da olsun dimi ama?şaka bir yana otomatik şanzıman lokum gibi geçişleri çok dikkat kesilirsen hissedebiliyorsun,yada gözün devir saatindeyse ancak anlıyorsun. manuel kullanımı da ayrı bir keyif. hızlanması 1 450 kg lık kasa için idare eder(0-120 civicle nerdeyse aynı gibi geldi) 4000 d/dak gelince makina kişilik değiştirip resmen şahlanıyor.direksiyon tepkileri yüksek süratte güven veiyor,park esnasında b segmenti gibi rahat park ediliyor,ön-arka park sensörleri ve geri vitese takınca yan aynaların yere otomatik olarak yönlenmesi katkı sağlıyor,kilitleyince sunroof ve camlarını kendi kapatıyor...lastik,yol amortisör sesi duymadım ama 4 500 d/dak. sonra motor sesini duyunca teyp felan dinleyesim gelmedi.
    yol tutuş agresif kullanımlarda bu sınıf bir araç için fena değil ama limitleri aşınca vsc iyi toparlıyor..sert frenlemede abs devreye geç giriyor yani ona fazla ihtiyaç kalmıyor.yüksek süratte yolda ağır mandalar gibi slowmotion yapıyor yani süratini belli etmeyip insanı tedirgin etmiyor(210 km süratte eleman ''tamam abi yeter'' demeye başladı)arka koltuk olayı için tekrar yorum yapayım:boyum 1 85 cm şoför koltuğunu kendi sürüş tarzıma göre ayarlayıp arkaya geçtim civic sedandan daha fazla değil. sıkışmadım ama arka koltuk ağababalar için yeterli olmayacaktır.(çinli şoför bulurlarsa başka)
    anahtarı hoşuma gittiği için her iki konumda resmini çektim. civice bu anahtardan sipariş verebilirmiyiz dedim(cebim kaşınıyor galiba)
    cevap: kem-küm dışarıda yaptırırsam dedim ''elektronik aksam garanti dışı''(vay aslan satıcı celallendi gibi)
    2.2 i-ctdi 1 yıl sonra satış planlarında varmış dizelcilere duyurulur(80- 90 000 arası birşey çıkar herhalde)
    müzik sistemi hoşuma gitti. baslar ve tizler gayet net.şoför koltuğu elektrikli olarak ayarlanıyor,yolcu koltuğuna dikkat etmedim.
    son olarak kullanıcı görüşleri için form doldurdum.son madde 6 yıl 150 000 km garanti içindi. o an benim şalter attı yazdığım ayanen:
    '' 0 alınanan her arac zaten 8-10 yıl problem çıkarmaz, yapılan sadece yetkili servise mahkum olmamızı sağlayan kandırmacadır.''
    ''ama beyefendi niye böyle düşünüyorsunuz?''
    ''kullanıcı hatası, yol şartları hatası bahaneleri ne güne duruyor dedim '' hoşçakalın deyip bindim ATıma verdim gazını yallah klavye başına...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

     YENİ HONDA ACCORD

     YENİ HONDA ACCORD

    makinayı denemekten geliyorum. yorum: 70 000 YeTaLe bayılınca bu kadar da olsun dimi ama?şaka bir yana otomatik şanzıman lokum gibi geçişleri çok dikkat kesilirsen hissedebiliyorsun,yada gözün devir saatindeyse ancak anlıyorsun. manuel kullanımı da ayrı bir keyif. hızlanması 1 450 kg lık kasa için idare eder(0-120 civicle nerdeyse aynı gibi geldi) 4000 d/dak gelince makina kişilik değiştirip resmen şahlanıyor.direksiyon tepkileri yüksek süratte güven veiyor,park esnasında b segmenti gibi rahat park ediliyor,ön-arka park sensörleri ve geri vitese takınca yan aynaların yere otomatik olarak yönlenmesi katkı sağlıyor,kilitleyince sunroof ve camlarını kendi kapatıyor...lastik,yol amortisör sesi duymadım ama 4 500 d/dak. sonra motor sesini duyunca teyp felan dinleyesim gelmedi.
    yol tutuş agresif kullanımlarda bu sınıf bir araç için fena değil ama limitleri aşınca vsc iyi toparlıyor..sert frenlemede abs devreye geç giriyor yani ona fazla ihtiyaç kalmıyor.yüksek süratte yolda ağır mandalar gibi slowmotion yapıyor yani süratini belli etmeyip insanı tedirgin etmiyor(210 km süratte eleman ''tamam abi yeter'' demeye başladı)arka koltuk olayı için tekrar yorum yapayım:boyum 1 85 cm şoför koltuğunu kendi sürüş tarzıma göre ayarlayıp arkaya geçtim civic sedandan daha fazla değil. sıkışmadım ama arka koltuk ağababalar için yeterli olmayacaktır.(çinli şoför bulurlarsa başka)
    anahtarı hoşuma gittiği için her iki konumda resmini çektim. civice bu anahtardan sipariş verebilirmiyiz dedim(cebim kaşınıyor galiba)
    cevap: kem-küm dışarıda yaptırırsam dedim ''elektronik aksam garanti dışı''(vay aslan satıcı celallendi gibi)
    2.2 i-ctdi 1 yıl sonra satış planlarında varmış dizelcilere duyurulur(80- 90 000 arası birşey çıkar herhalde)
    müzik sistemi hoşuma gitti. baslar ve tizler gayet net.şoför koltuğu elektrikli olarak ayarlanıyor,yolcu koltuğuna dikkat etmedim.
    son olarak kullanıcı görüşleri için form doldurdum.son madde 6 yıl 150 000 km garanti içindi. o an benim şalter attı yazdığım ayanen:
    '' 0 alınanan her arac zaten 8-10 yıl problem çıkarmaz, yapılan sadece yetkili servise mahkum olmamızı sağlayan kandırmacadır.''
    ''ama beyefendi niye böyle düşünüyorsunuz?''
    ''kullanıcı hatası, yol şartları hatası bahaneleri ne güne duruyor dedim '' hoşçakalın deyip bindim ATıma verdim gazını yallah klavye başına...


    Hocam yakıt tüketimi nasıl,motorun az yaktığını söylüyorlar

    Birde manuel şanzıman gelecekmiymiş

    teşekkürler...




  • bahsettiğim hızlara çıktığımdan ve ani duruş kalkışlarla aracı fazla zorladığımdan , sıfırladığım yol bilgisayarı döndüğümde % 11,3 ortalama gösteriyordu.( 60 km civarı yol yapmıştım..) düz vites için bir yorum yapılmadı. saygılar...
  • ne yazıkki arka zemin düz değil, şaft tuneli çıkıntısı mevcut, ama nevigasyon ekranı var
  • hocam navigasyon yok
  • Bizzat test ettim donanım güzel görünüm eh karizma yok ruh yok iç görünüm güzel olmuş yürüyomu yürümüyo eski kasa daha bi hoş duruyodu şahsi fikirlerim bunlar bana göre paranıza yazık
  • arka orta zeminin düz olmaması kötü olmuş o zaman.


    yazık honda sana yazıkk..


    ille birşeyleri unutucan . değil mi????




    :))))))))))




    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    ne yazıkki arka zemin düz değil, şaft tuneli çıkıntısı mevcut, ama nevigasyon ekranı var
  • Geçen bayide inceledim araç ergonomik ve kaliteli ama 1 tane motor çeşidi var oda otm.vites

    hondayı kınıyorum ne manuel şanzıman var ne dizel motor var hiç birşey yok fiyatta uygun değil

    ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim.
  • toyota avensis kullanıcısı olarak ve yeni kasa avensiside bekleyen biri olarak hafta sonu istanbulda cem hondada yeni accordu inceleme fırsatı buldum.
    izlenimlerim:
    olumsuzlar :
    1. a sütunundan dolayı ön görüntü kısıtlı
    2. arka koltuk mesafesi 1,83 boylu biri olarak dar ve tavan hafif basık.
    3. bagaj hacmi 470 lt olarak ortada sayılır.
    4. motor seçenegi kısıtlı ve honda CRV DE OLAN ADAPTİF C CONTROL yok ayrıca radar sistemide yok
    5. kasa eski kasanın hafif kaslısı

    olumlular:
    1. ön konsolun görünümü güzel.
  • Accord'un test sürüşünü bugün gerçekleştirebildim.Yukarıda yazılan test yorumlarının aynısını yazmaya gerek yok çünkü birebir aynı izlenimleri edindim yalnız tek birşeyi atlamadan gecemeyeceğim;gaza yüklenildiğinde 4000 deviri gectikten sonra cıkan motor sesi beni mest etti.Sanki otomobil motoru değil de yarış motoru sesi gibi mükemmel bir ses.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07

    Accord'un test sürüşünü bugün gerçekleştirebildim.Yukarıda yazılan test yorumlarının aynısını yazmaya gerek yok çünkü birebir aynı izlenimleri edindim yalnız tek birşeyi atlamadan gecemeyeceğim;gaza yüklenildiğinde 4000 deviri gectikten sonra cıkan motor sesi beni mest etti.Sanki otomobil motoru değil de yarış motoru sesi gibi mükemmel bir ses.


    eh vtec farkı işte bu da her ne kadar sohc vtec de olsa :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaansa


    quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07

    Accord'un test sürüşünü bugün gerçekleştirebildim.Yukarıda yazılan test yorumlarının aynısını yazmaya gerek yok çünkü birebir aynı izlenimleri edindim yalnız tek birşeyi atlamadan gecemeyeceğim;gaza yüklenildiğinde 4000 deviri gectikten sonra cıkan motor sesi beni mest etti.Sanki otomobil motoru değil de yarış motoru sesi gibi mükemmel bir ses.


    eh vtec farkı işte bu da her ne kadar sohc vtec de olsa :)








  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.