Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    @Polemik ; kitapçığı vermede tereddüt ediyorlar ,ısrarla iste ve maddeleri okuyunca full lifenin FOS olduğunu göreceksin ...ben o kitapçığı okuduktan sonra hala yaptırandan şüphe ederim ...tabi sokağa atacak parası olana lafım yok ....



    Şöyle ki, sigorta hukuku hakkında şu anda pek bilgim yok, 6 ay sonra detaylı bilgi sahibi olabileceğim ancak.

    Ama şu andaki bilgilerim ışığında sözleşmeye konulan 4077 sayılı kanun bu sözleşme için uygulanmaz tarzında bir kayıt geçerli olmaz, çünkü bu bir tüketici işlemi, bir ticari işlem değil. Bu abilerin bu işlemi bir ticari işlem olarak adlandırması işlemi ticari yapmaz,i önemli olan işlemin niteliğidir. Tahminimce olay mahkemeye giderse, bilinçi bir hakim bu kaydı görmezden gelerek (ki bunun adı kısmi butlan, yani kısmi geçersizliktir, fazla teknik dataylara girerek kimseyi sıkmak istemiyorum) sözleşmeyi uygular. Bence bu sözleşmeye 4077 sayılı kanun kelimenin tam anlamıyla çatır çatır uygulanır, ama kesin konuşmam için biraz araştırmam gerek.

    Tüketici işleminin tanımı tüketici kanununda gayet açık. Bu bir ticari işlem olamaz diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Golf VI hakkında bu kadar atılıp tutulduğuna göre, demekki araba bana göre tuttu. Evet başlangıçta araba biraz pahalı, ama kur'a bir bakın. Golf V ile kıyaslıyoruz ama, kur 1.75 civarlarında idi, şimdi ise 2.10 seviyelerinde. Zaten bayiler bile yeni kasadan memmun değil, sebebi ise; ekonomik krizden dolayı satışlar düşmüş durumda, yeni Golf daha pahalı geliyor ve bu şartlarda araba satmaları zor.Bir süre sonra gözler yeniye alışır ve yeniyi arar olur, eskiler tarih olur. Piyasa oturunca da aracın standardı artar ve birden yine iyi oluverir. Şimdilik bu dengesiz piyasada ben bekleyin, önünüzü daha net görün derim. Bekleyen, sabreden hep kazanmış, aceleci olanlar çoğunlukla kaybetmiştir.Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oto_sever

    Golf VI hakkında bu kadar atılıp tutulduğuna göre, demekki araba bana göre tuttu. Evet başlangıçta araba biraz pahalı, ama kur'a bir bakın. Golf V ile kıyaslıyoruz ama, kur 1.75 civarlarında idi, şimdi ise 2.10 seviyelerinde. Zaten bayiler bile yeni kasadan memmun değil, sebebi ise; ekonomik krizden dolayı satışlar düşmüş durumda, yeni Golf daha pahalı geliyor ve bu şartlarda araba satmaları zor.Bir süre sonra gözler yeniye alışır ve yeniyi arar olur, eskiler tarih olur. Piyasa oturunca da aracın standardı artar ve birden yine iyi oluverir. Şimdilik bu dengesiz piyasada ben bekleyin, önünüzü daha net görün derim. Bekleyen, sabreden hep kazanmış, aceleci olanlar çoğunlukla kaybetmiştir.Saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar ne diyosunuz siz öyle paspas opsiyonel jan görünümlü kapak falan ya dacia mı alıyoruz vw bu 35 -40.000 yl para veriliyor bu araca böyle saçma şey mi olur yaa...
    98 passatımı sevdim resmen okuyunca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imjuli

    ya arkadaşlar ne diyosunuz siz öyle paspas opsiyonel jan görünümlü kapak falan ya dacia mı alıyoruz vw bu 35 -40.000 yl para veriliyor bu araca böyle saçma şey mi olur yaa...
    98 passatımı sevdim resmen okuyunca

    Alıntıları Göster
    bu paspas opsioneli müşteri muamelesinin ilk yapılışı değil.alışığız yurdum insanı olarak.golfV de IV göre iç mekan kalitesinden nasibini alamıştı ama çok satıldı.
    saygılarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    bu paspas opsioneli müşteri muamelesinin ilk yapılışı değil.alışığız yurdum insanı olarak.golfV de IV göre iç mekan kalitesinden nasibini alamıştı ama çok satıldı.
    saygılarım


    Alıntıları Göster
    Golf V den sonra kalıteyi düşürmüştür ve hiçbir zaman satış rakamları bir zamanlar olduğu gibi olmamıştır.Doğuştan bir umudum vardı
    Yaptıkları Son hata olmuştur bu golf 5.5 fahiş fiyatlarla satmaları, hayırlısı olsun Vw türkiyede artık sıradan bir marka olacaktır,piyasayı belirleyen değil piyasakı diğer araclar onlardan pay almaya değil,onlar piyasadan talep calmaya calışacaklardır önumuzdeki 10 sene boyunca
    cünkü 1997 2002 mirasını yiyip bitirdiler..




  • Tek bir konudan devam etsek.Şu anda sırf Vw bölümünde 5 tane Yeni golfle ilgili konu var.Yöneticilerden bu konuda gereğini yapmasını diliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dobest

    Tek bir konudan devam etsek.Şu anda sırf Vw bölümünde 5 tane Yeni golfle ilgili konu var.Yöneticilerden bu konuda gereğini yapmasını diliyorum.
    Golf VI'nın comfortline versiyonunu inceledim. Donanımı bir çok kişinin yeterli bulacağı seviyede. Bence önemli eksiği bu fiyata alaşım jantın olmaması. Alaşım görüntülü değişik bir jant kapağı yapmışlar. Bunun dışında kalite hissi kesinlikle yüksek. Dizayn olarak ise Golf V'den fazla farkı yok. Kalite hissi verse de kesinlikle çekici-estetik bir araç değil. Her zaman ki Golfler gibi sağlam ve güvenilir izlenimi veriyor.

    Aracın motorunu ve şanzımanını çok başarılı bulmakla beraber fiyatının da yüksek olduğunu düşünüyorum. Gerçi Avrupa fiyatları da bizimkilerden pek farklı değil. Golf yurtdışında da sınıfının en pahalı aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Golf VI'nın comfortline versiyonunu inceledim. Donanımı bir çok kişinin yeterli bulacağı seviyede. Bence önemli eksiği bu fiyata alaşım jantın olmaması. Alaşım görüntülü değişik bir jant kapağı yapmışlar. Bunun dışında kalite hissi kesinlikle yüksek. Dizayn olarak ise Golf V'den fazla farkı yok. Kalite hissi verse de kesinlikle çekici-estetik bir araç değil. Her zaman ki Golfler gibi sağlam ve güvenilir izlenimi veriyor.

    Aracın motorunu ve şanzımanını çok başarılı bulmakla beraber fiyatının da yüksek olduğunu düşünüyorum. Gerçi Avrupa fiyatları da bizimkilerden pek farklı değil. Golf yurtdışında da sınıfının en pahalı aracı.

    Alıntıları Göster
    Doğuş Oto dan fazla bir beklentim yoktu ama genede bir ümit diyorduk, bu güne kadarki forum yorumlarının % 90 ı bizi yanıltmadı ve malzeme kalitesi açısından VW bizi yanılttı. Pahalı ama en azından malzemesi kaliteli diyorduk yeni Golf teki izlenimler hep (-) Alternatif arayanlar arasına girecem ben de galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toraman78

    Doğuş Oto dan fazla bir beklentim yoktu ama genede bir ümit diyorduk, bu güne kadarki forum yorumlarının % 90 ı bizi yanıltmadı ve malzeme kalitesi açısından VW bizi yanılttı. Pahalı ama en azından malzemesi kaliteli diyorduk yeni Golf teki izlenimler hep (-) Alternatif arayanlar arasına girecem ben de galiba.

    Alıntıları Göster
    İstinye Park Doğuş standında inceledim makyajlı golf derim ben golf 6 demeyi hak etmeyen bir araç bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    İstinye Park Doğuş standında inceledim makyajlı golf derim ben golf 6 demeyi hak etmeyen bir araç bence

    Alıntıları Göster
    VW nin Golf V in maliyetleri fazla olduğu için bu tarz bir model çıkardığını duymuştum.

    Golf V in üretimi basit değilmiş ve dolayısıyla kar ettirmemiş bir modelmiş.

    Bu yüzden bazı değişiklikler yapıp, maliyetleri düşürerek piyasaya sürmüşler diye biliyorum.

    Ama keşke adına Golf VI demeselerdi.

    Bariz makyaj olayı bence de




  •  YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

     YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mnr980

     YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI?

    Benim çıkar diye beklediğim tasarım buydu.Fatoş olsa bile bence Golf VI diye sürülen makyajlı Golf V ten daha başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dobest -- 26 Kasım 2008; 18:33:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dobest

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mnr980

     YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI?

    Benim çıkar diye beklediğim tasarım buydu.Fatoş olsa bile bence Golf VI diye sürülen makyajlı Golf V ten daha başarılı

    Alıntıları Göster
    Golf VI 1.4 tsi 160 highline DSG testi

    Dış görünüm: Herkes biliyor ki Golf Vden pek farkı yok. V kasası eskimişti, VI da hiç yeni ve cazip durmuyor. 2009 değil de 2003 model deseniz kimse itiraz etmez.

    İç görünüm: Yine Golf Vden pek farkı yok. Herhangi bir cazibesi yok. Dik olan orta konsol dinamizmi öldürüyor. Örneğin Trendline Passat highline Golfden kat kat daha iyi duruyor. Ön taraf genişliği yeterli. Sürücü uzun boylu ise arka koltuktaki yolcu pek rahat edemiyor.

    Kalite: Kalite hissi çok yüksek. Kesinlikle sağlam izlenimi veriyor. Sürüş sırasında hiç tıkırtı yok.

    Ses: 90-100 km/saat hıza kadar kesinlikle sessiz bir araç. Kasislerden tok geçiyor. Rüzgar sesi yok denecek kadar. Ancak sürüş parkuru bir kaç kilometrelik şehir içi güzergah olduğu için daha yüksek hıza çıkamadım. Buradan test parkurlarını çok kısa tutan VW satıcılarını kınıyorum (daha önce başka bir yetkili satıcıda da Passat test etmiştim benzer kısa parkur vermişlerdi). Havalandırma düşük hızlarda çok sessiz, fanı daha çok açınca ses duyuluyor ama çok rahatsız edici değil.

    Yol tutuş, sürüş izlenimi: Bu parkurda yeterli sonuç çıkarmak mümkün değil. Ön ve arka görüş iyi. Yan aynalar orjinal boyutta gösterdiğinden ve yeterince geniş olmadığından ayna görüşleri kısıtlı.

    Motor-şanzıman: Kesinlikle çok iyi. Gücün yola aktarımı tam. Hızlanma kesintisiz ve sarsıntısız. Vites geçişleri çok hızlı ve yumuşak. DSG verilen ekstra parayı hakediyor. Düşük hızlarda araç 5. vites ile giderek tasarruf sağlıyor. Turbo-kompresör nedeniyle tork yüksek olduğundan araçta düşük devirlerde beklenen yığılma olmuyor.

    Fiyat-donanım: Fiyat rakiplerine göre yüksek. Donanım ise bir çok kişiye yeterli gelecektir. Hemen tüm standart aksesuarlar highline paketinde var. Ancak DVD-navigasyon paketi için yaklaşık 6000 YTL ek maliyet çıkarmaları ve 3-4 aylık bekleme süresi vermeleri inanılmaz.

    Özet
    Artılar: Sağlam, güvenilir, hızlı, konforlu ve donanımlı bir Alman arabası.
    Eksiler: Araç fiyatı da ekstra donanımları da rakiplerine göre pahalı, iç ve dış görünümün hiç cazibesi yok.

    Soruları olan varsa bilgim ve tecrübem dahilinde cevaplamaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Golf VI 1.4 tsi 160 highline DSG testi

    Dış görünüm: Herkes biliyor ki Golf Vden pek farkı yok. V kasası eskimişti, VI da hiç yeni ve cazip durmuyor. 2009 değil de 2003 model deseniz kimse itiraz etmez.

    İç görünüm: Yine Golf Vden pek farkı yok. Herhangi bir cazibesi yok. Dik olan orta konsol dinamizmi öldürüyor. Örneğin Trendline Passat highline Golfden kat kat daha iyi duruyor. Ön taraf genişliği yeterli. Sürücü uzun boylu ise arka koltuktaki yolcu pek rahat edemiyor.

    Kalite: Kalite hissi çok yüksek. Kesinlikle sağlam izlenimi veriyor. Sürüş sırasında hiç tıkırtı yok.

    Ses: 90-100 km/saat hıza kadar kesinlikle sessiz bir araç. Kasislerden tok geçiyor. Rüzgar sesi yok denecek kadar. Ancak sürüş parkuru bir kaç kilometrelik şehir içi güzergah olduğu için daha yüksek hıza çıkamadım. Buradan test parkurlarını çok kısa tutan VW satıcılarını kınıyorum (daha önce başka bir yetkili satıcıda da Passat test etmiştim benzer kısa parkur vermişlerdi). Havalandırma düşük hızlarda çok sessiz, fanı daha çok açınca ses duyuluyor ama çok rahatsız edici değil.

    Yol tutuş, sürüş izlenimi: Bu parkurda yeterli sonuç çıkarmak mümkün değil. Ön ve arka görüş iyi. Yan aynalar orjinal boyutta gösterdiğinden ve yeterince geniş olmadığından ayna görüşleri kısıtlı.

    Motor-şanzıman: Kesinlikle çok iyi. Gücün yola aktarımı tam. Hızlanma kesintisiz ve sarsıntısız. Vites geçişleri çok hızlı ve yumuşak. DSG verilen ekstra parayı hakediyor. Düşük hızlarda araç 5. vites ile giderek tasarruf sağlıyor. Turbo-kompresör nedeniyle tork yüksek olduğundan araçta düşük devirlerde beklenen yığılma olmuyor.

    Fiyat-donanım: Fiyat rakiplerine göre yüksek. Donanım ise bir çok kişiye yeterli gelecektir. Hemen tüm standart aksesuarlar highline paketinde var. Ancak DVD-navigasyon paketi için yaklaşık 6000 YTL ek maliyet çıkarmaları ve 3-4 aylık bekleme süresi vermeleri inanılmaz.

    Özet
    Artılar: Sağlam, güvenilir, hızlı, konforlu ve donanımlı bir Alman arabası.
    Eksiler: Araç fiyatı da ekstra donanımları da rakiplerine göre pahalı, iç ve dış görünümün hiç cazibesi yok.

    Soruları olan varsa bilgim ve tecrübem dahilinde cevaplamaya çalışırım.

    Alıntıları Göster
    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinDE

    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar BİRAZ HARBİ KONUŞUN YA
    ben jetta hastası biri olarak golf 6 yı çok beyendim iç dizaynı passat cc..görmiyen varsa baksın aaa siz şimdi passat cc yede bişey bulursunuz.içi muazam güsell nede olsa passat cc ile aynı duruşu veriyo ben ce çok ii.dışına gelince ön panel bence biaz daha ii golf 5 göre ama klasik işte.arka görünümü Touarege benzetiyorum..(farlar arkadaşın dedigi gibi)
    gelelim tsı motora dsg şansıman ile 7 ileri çok çok ii yakıt dizellere yakın.(ee bunlar söylenmez tabi)
    UNUTMADAN YUKARDA YORUM YAPAN ARKADAŞLAR SİZ TEST ETTİNİZ Mİ HAYIR ETMEDİNİZ RAHAT ÇAMUR ATILIR.İLK ÖNCE TEST EDİN SONRA YORUMLARINIZI ALALIM SİZLERDEN ARTILAR VE EKSİLER..

    ÇALINAN MAZEMELER VAR DİYOSUNUZ NEDİR BUNLAR ALLAH AŞKINA NEDİRR????( YOKSA ÇALARKEN GÖRDÜNÜZ MÜ))

    GOLF 5 YADA 6 NE FARK EDER SONUÇTA DİGERİNDEN FARKI VAR GÖRÜNÜMÜ OLSUN YOL SESSİZLİGİ OLSUN VE AYNI ZAMANDA GELİŞTİRİMİŞ ESP OLSUN(BOSCH FİRMASININ GELİŞTİRDİGİ SİSTEM YENİ)

    BİRDE 2003 MODEL DEMİŞSİNİZ VE BUNA KAHKAHA ATACAGIM BU KADAR OLUR YANİİ.
    SİZLERDEN PASSAT CC İÇİN YORUM BEKLİYORUM ÖZELLİKLE İÇ DİZAYNI OLARAK.. MERAK EDİYORUM BU ARADA HATIRLATAYIM GOLFUN İÇİ PASSAT CC İLE AYNI..


    M@rvellous FOTO EKLEMİŞSİN DE BU FOTOYU BEKLİYORDUM DEMİŞSİN..YA BUN FOTONUN GÖRÜNÜ MÜ GOLF 5 DEN NE FARKI VAR.BARİ GOLF 6 SCİROCCO YA BİRTAZ DA OLSA BENZİYO ÖNÜ YANİ SPORTİF..

    BİRİ DİYO İŞÇİLİK DİYO ÇOK KALİTELİ GOLF 6 DA İŞÇİLİGE ÖNEM VERMİŞLER.DİGERİ DİYO AAA OLUR MU ÇALMIŞLAR..ŞİMDİ HANGİNİZE İNANALIM.

    AMA ŞUNU BİLİYORUM Kİ SİZE BİRAZ TAKAS İNDİRİMİ BİRAZ İLGİ GÖSTERSİNLER ELİNİZDEKİ ARABALARINIZ DEGİŞTİRMEK İÇİN DÜŞÜNMEZ OLMAZSINIZ..

    BİZ FORMA BİŞEYLERİ DOGRULARI ÖGRENMEK İÇİN GİRİYORUZ AMA SİZLER BOŞ BOŞ YAZI YAZALIMDA NE OLURSA OLSUN DİE CVP YAZIYOSUNUZ..YAZIK..

    BANA BEYENEDİGİNİZ BİR BU SEGMENTE YADA Bİ ÜST SEGMENTE (-)OLMAYAN Bİ ARAÇ GÖSTERİN TMM DİYİM.DÖRT DÖRTLÜK BİR ARAC 50 MİLYAR OLMAZ.KUSURU OLUR ONLARI RAHAT ADLANDIRIYOSUNUZ AMA ARTILA HİÇ SÖYLENMİYOR..

    ZATEN GOLF 6 YI YAPANLAR MANYAK..SİZLER DAHA İİ YAPARSINIZ. DEİL Mİİİ..KIZIYORUM SİZLERE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinDE

    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin

    "deyismis" "dediyim" "designi" gibi ne oldugu belli olmayan kelimeleri kullanan bir servise araç emanet edecek arkadaşlara sabırlar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci

    quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin

    "deyismis" "dediyim" "designi" gibi ne oldugu belli olmayan kelimeleri kullanan bir servise araç emanet edecek arkadaşlara sabırlar dilerim.

    Alıntıları Göster
    Servisim derken sahibi olduğu servisten bağsetmemiş zaten , arabasının bakımını yaptırdığı servisten bahsetmiş .

    quote:

    Orjinalden alıntı: desci


    "deyismis" "dediyim" "designi" gibi ne oldugu belli olmayan kelimeleri kullanan bir servise araç emanet edecek arkadaşlara sabırlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi addall -- 29 Kasım 2008; 13:30:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addall

    Servisim derken sahibi olduğu servisten bağsetmemiş zaten , arabasının bakımını yaptırdığı servisten bahsetmiş .

    quote:

    Orjinalden alıntı: desci


    "deyismis" "dediyim" "designi" gibi ne oldugu belli olmayan kelimeleri kullanan bir servise araç emanet edecek arkadaşlara sabırlar dilerim.


    Alıntıları Göster
    Ayrıca o arkadas(vw_passat--Yasin) Almanya'da ikamet etmekte(belki de doğuştan beri) ve bazı yazım yanlışlarını makul görmeliyiz, gayet doğal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya5789

    Ayrıca o arkadas(vw_passat--Yasin) Almanya'da ikamet etmekte(belki de doğuştan beri) ve bazı yazım yanlışlarını makul görmeliyiz, gayet doğal.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar, benim çok merak ettiğim bir konu var ve size sormak istiyorum, öncelikle kesinlikle marka fanatikliğim yoktur bilmenizi isterim, neden golf modeli son 3 kasadır neredeyse birbirinin kopyası modeller tasarlıyor, neden kasalar değişmiyor, sabit bir alıcı hedef kitle olsum diye mi, yada sabit bir konseptim olsun diye mi, megane, corolla, civic gibi sınıfındaki rakipleri sürekli değişim içindiler ama golf sürekli aynı malı koyuyor önümüze, en azından benim düşüncem bu ve sizin de fikrinizi duymak isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    merhaba arkadaşlar, benim çok merak ettiğim bir konu var ve size sormak istiyorum, öncelikle kesinlikle marka fanatikliğim yoktur bilmenizi isterim, neden golf modeli son 3 kasadır neredeyse birbirinin kopyası modeller tasarlıyor, neden kasalar değişmiyor, sabit bir alıcı hedef kitle olsum diye mi, yada sabit bir konseptim olsun diye mi, megane, corolla, civic gibi sınıfındaki rakipleri sürekli değişim içindiler ama golf sürekli aynı malı koyuyor önümüze, en azından benim düşüncem bu ve sizin de fikrinizi duymak isterim

    Alıntıları Göster
    @Roque_Jn
    Golf'ün önceliği arabanın dışından baktığınızda ya da içine bindiğinizde "vaay çook güzel olmuş " dedirtmek değildir. Koltuğa oturup gaza bastığınızda maximum konfor, ergonomi ve performans sunmaktır. Kasa neden değişmiyor? çünkü hedef kitlenin istek ve yaşam tarzları değişmiyor. Değişmedim geliştim geyiğinin devamı.

    Gelelim dün yaptığım test sürüşüne.

    Test sürüşünden önce satış elemanı çok sessiz olduğunu söyledi. TSI comfortline araca binip teste başladım.
    Öncelikle motor sesi rölantide duyulmuyor. Ama yola çıkıp 3000 devire çıkınca motor sesi duyuluyor.
    Performans beklediğimden iyi. Ben düz vites kullandım. DSG şanzımanın benden daha iyi vites tercihleri yapıp daha iyi performans sunacağını düşünüyorum.
    Dediğim gibi ben bulutların üzerinde süzülüyormuş gibi bir sesizlik bekliyordum. Yani hayal kırıklığına uğradım. Fakat daha sonra 2006 Focus trend 1.6 otomatik benzinli arabama binince Golf'ün ne demek istediğini anladım. Cidden benim arabadan gelen uğultular Golften gelmiyordu.

    Benim bir arabadan istediğim 100 km hızla giderken müziğin sesini çok fazla açmadanda keyfle dinleyebilmek.

    Golf kendi sınıfında buna en yakın araba. Ama benim arayışlarım devam edecek (sonsuza kadar )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alonsoxx89

    arkadaşlar BİRAZ HARBİ KONUŞUN YA
    ben jetta hastası biri olarak golf 6 yı çok beyendim iç dizaynı passat cc..görmiyen varsa baksın aaa siz şimdi passat cc yede bişey bulursunuz.içi muazam güsell nede olsa passat cc ile aynı duruşu veriyo ben ce çok ii.dışına gelince ön panel bence biaz daha ii golf 5 göre ama klasik işte.arka görünümü Touarege benzetiyorum..(farlar arkadaşın dedigi gibi)
    gelelim tsı motora dsg şansıman ile 7 ileri çok çok ii yakıt dizellere yakın.(ee bunlar söylenmez tabi)
    UNUTMADAN YUKARDA YORUM YAPAN ARKADAŞLAR SİZ TEST ETTİNİZ Mİ HAYIR ETMEDİNİZ RAHAT ÇAMUR ATILIR.İLK ÖNCE TEST EDİN SONRA YORUMLARINIZI ALALIM SİZLERDEN ARTILAR VE EKSİLER..

    ÇALINAN MAZEMELER VAR DİYOSUNUZ NEDİR BUNLAR ALLAH AŞKINA NEDİRR????( YOKSA ÇALARKEN GÖRDÜNÜZ MÜ))

    GOLF 5 YADA 6 NE FARK EDER SONUÇTA DİGERİNDEN FARKI VAR GÖRÜNÜMÜ OLSUN YOL SESSİZLİGİ OLSUN VE AYNI ZAMANDA GELİŞTİRİMİŞ ESP OLSUN(BOSCH FİRMASININ GELİŞTİRDİGİ SİSTEM YENİ)

    BİRDE 2003 MODEL DEMİŞSİNİZ VE BUNA KAHKAHA ATACAGIM BU KADAR OLUR YANİİ.
    SİZLERDEN PASSAT CC İÇİN YORUM BEKLİYORUM ÖZELLİKLE İÇ DİZAYNI OLARAK.. MERAK EDİYORUM BU ARADA HATIRLATAYIM GOLFUN İÇİ PASSAT CC İLE AYNI..


    M@rvellous FOTO EKLEMİŞSİN DE BU FOTOYU BEKLİYORDUM DEMİŞSİN..YA BUN FOTONUN GÖRÜNÜ MÜ GOLF 5 DEN NE FARKI VAR.BARİ GOLF 6 SCİROCCO YA BİRTAZ DA OLSA BENZİYO ÖNÜ YANİ SPORTİF..

    BİRİ DİYO İŞÇİLİK DİYO ÇOK KALİTELİ GOLF 6 DA İŞÇİLİGE ÖNEM VERMİŞLER.DİGERİ DİYO AAA OLUR MU ÇALMIŞLAR..ŞİMDİ HANGİNİZE İNANALIM.

    AMA ŞUNU BİLİYORUM Kİ SİZE BİRAZ TAKAS İNDİRİMİ BİRAZ İLGİ GÖSTERSİNLER ELİNİZDEKİ ARABALARINIZ DEGİŞTİRMEK İÇİN DÜŞÜNMEZ OLMAZSINIZ..

    BİZ FORMA BİŞEYLERİ DOGRULARI ÖGRENMEK İÇİN GİRİYORUZ AMA SİZLER BOŞ BOŞ YAZI YAZALIMDA NE OLURSA OLSUN DİE CVP YAZIYOSUNUZ..YAZIK..

    BANA BEYENEDİGİNİZ BİR BU SEGMENTE YADA Bİ ÜST SEGMENTE (-)OLMAYAN Bİ ARAÇ GÖSTERİN TMM DİYİM.DÖRT DÖRTLÜK BİR ARAC 50 MİLYAR OLMAZ.KUSURU OLUR ONLARI RAHAT ADLANDIRIYOSUNUZ AMA ARTILA HİÇ SÖYLENMİYOR..

    ZATEN GOLF 6 YI YAPANLAR MANYAK..SİZLER DAHA İİ YAPARSINIZ. DEİL Mİİİ..KIZIYORUM SİZLERE

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89



    M@rvellous FOTO EKLEMİŞSİN DE BU FOTOYU BEKLİYORDUM DEMİŞSİN..YA BUN FOTONUN GÖRÜNÜ MÜ GOLF 5 DEN NE FARKI VAR.BARİ GOLF 6 SCİROCCO YA BİRTAZ DA OLSA BENZİYO ÖNÜ YANİ SPORTİF..




    Bir fotoyu ben eklemedim yorumumu yaptım.
    İki Golf V bana ön tarafından yeni golfe göre daha hırçın geliyor.Yeni golfün sadece iç mekanını beğendim.Arka taraf fena değil ama stop tasarımı daha iyi olabilirmiş.
    Üç Fotoğraftaki aracın tasarımını yeni golften daha başarılı buluyorum.Bu seni neden kızdırıyor anlamadım , ben burada yeni golf kötü arabadır demedim , tasarımını beğenmedim dedim , ki beğeni göreceli bir kavramdır bu bakımdan seni biraz daha sakin ve saygılı olmaya çağırıyorum.
    Dört Büyük harflerle yazmazsan daha iyi olur.Büyük harfle yazım bağırmak demek oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.