Şimdi Ara

Yeni Ford Focus Türkiye'de satışa çıktı! İşte fiyatları (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
2
Favori
17.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arka havalandırmalar Vignale’de bile yok. En azından YouTube’daki videolarda göremedim.



    Dış tasarıma Golf’ün içini ekleseler muazzam olurmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus alacak param olsa, Mondeo'nun dizelini alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 3 Aralık 2018; 19:28:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yksln kullanıcısına yanıt
    👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka yandan egea ya benzettim bende, reklamı fiyakalı.

    test sürüşünü iyi yapın 1.0motor düşünenler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    PowerShift çift kavrama şanzımanı bırakıp tork konvertörlü otomotik şanzımana geçmeleri doğru karar olmuş.
    Bencede çok doğru olmuş,2015 benzinli otomatik focusum vardı çok başımı ağrıttı,servise gidip gelmekten bıkmıştım,en sonunda sattım kurtuldum,yine 2017 manuel focus aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mat2000 kullanıcısına yanıt
    Bilgisayar oyunları için, yazılım için haklı bir tepki.... bu şirketlerin maliyeti sadece çalıştırdıkları adam maliyeti.
    Ama araçlar öyle değil ki.. Adamlar pound ile çeliği, plastiği vesair malzemeleri alıyorlar.
    Ben diyemem ki maliyetin pound ama bana TL sat..Adil gelmiyor
  • haftsonu yeni focusu inceleme fırsatım oldu showroomda. ama almayı düşünecek param olmadığından test sürüşü yapmadım.

    araç canlı olarak da tasarım konusunda çok iyi olmuş. içi resmen çağ atlamış. ön konsol harika. motor altı komple kapalı. koltuklar çok güzel, yaşam alanı baya geniş. hele ki iki parçalı cam tavana bayıldım. otm. vites düğmesi çok hoş. titanyum cam tavan 1,5 dizel otm liste fiyatı 187 bin idi. ancak böyle bir arabada LED far olmaması düşünülemez. 9000 daha eklemek lazım, metalik renk falan derken o da 200.000 i gözden çıkaracaksınız. ki bu fiyata 10.000 lira değerinde co-pilot ve ses sistemi dahil değil. fakat bir arabada kapı plastiklerinin geçişlerinde işçilik hatası da gördüm, bariz ayrık duruyor, birbirine geçmemiş.

    aracın alt paketi olan trend-x çok ucuzcu bir görünüm veriyor. ama üst paketlerle ford resmen VW kalitesine çıkmış diyebilirim. devrim yapmış.

    çıkışta ST-LiNE ı görünce hah tamam dedim. işte bu!! resmen ateş ediyor. Efsane olmaya aday bir araç olmuş bu. focus alınacaksa ST line alınır. led far ve cam tavan mutlaka istenilir. demedi demeyin. sonuç olarak 215.000 i gözden çıkaran kendine güzel bir c sınıfı HB araç alır. parası kısıtlı olan kesim ise fordun kapısından bile geçmesin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    haftsonu yeni focusu inceleme fırsatım oldu showroomda. ama almayı düşünecek param olmadığından test sürüşü yapmadım.

    araç canlı olarak da tasarım konusunda çok iyi olmuş. içi resmen çağ atlamış. ön konsol harika. motor altı komple kapalı. koltuklar çok güzel, yaşam alanı baya geniş. hele ki iki parçalı cam tavana bayıldım. otm. vites düğmesi çok hoş. titanyum cam tavan 1,5 dizel otm liste fiyatı 187 bin idi. ancak böyle bir arabada LED far olmaması düşünülemez. 9000 daha eklemek lazım, metalik renk falan derken o da 200.000 i gözden çıkaracaksınız. ki bu fiyata 10.000 lira değerinde co-pilot ve ses sistemi dahil değil. fakat bir arabada kapı plastiklerinin geçişlerinde işçilik hatası da gördüm, bariz ayrık duruyor, birbirine geçmemiş.

    aracın alt paketi olan trend-x çok ucuzcu bir görünüm veriyor. ama üst paketlerle ford resmen VW kalitesine çıkmış diyebilirim. devrim yapmış.

    çıkışta ST-LiNE ı görünce hah tamam dedim. işte bu!! resmen ateş ediyor. Efsane olmaya aday bir araç olmuş bu. focus alınacaksa ST line alınır. led far ve cam tavan mutlaka istenilir. demedi demeyin. sonuç olarak 215.000 i gözden çıkaran kendine güzel bir c sınıfı HB araç alır. parası kısıtlı olan kesim ise fordun kapısından bile geçmesin derim.
    Ben test ettim . Bende 2015 focus style dizel otomatik var.
    STline çok güzel ve çekici bence de.
    Adaptif LED farlar, Yeni nesil otomatik park, nefis görünen HUD, adaptif cruise, yaya ve bisikletli çarpışma ikazı, autohold vs BUnlar çok üst ve bu segmentte insanı gerçekten şımartan donanımlar .
    Ama derinliği olmayan toros göstergeleri gerçekten hiç ama hiç yakışmıyor. Rangerda bile olan digital bir gösterge niye koymamışlar anlaşılır gibi değil.
    Bir de içeri girip frene basınca çalıştırma düğmesi aydınlanıyor bu güzel özellik.

    Birincisi 8 ileriyi beğenmedim. Kalktın 30-40a ulaştın 6. vitese atmış oluyor. Sabit hızda gidersen , düz yolda gidersen, yavaş hızlanırsan çok iyi ama bizim engebeli şehirlerde adamı üzer. 20-30la şehir içinde gidiyoruz 90 derece sağa dönüp en az %20 eğimli evimin yoluna girdim. Kalakaldı araba, muhtemelen 6. vitesteydi en 3-4 vites düşürdü. Sonra sıfırdan kalkmış gibi hızlandı. Kontrol için aynı yere benim arabayla geldim aynı hareketi yaptım hissedilmiyor bile. Zaten bu otomatik şanzımanının ıslak tip powershift kadar spor olması mümkün değil. Ford bu değişimi tabii ki maliyet için yapıyor.

    İkincisi vites düğmesini kullanmaya alışılır mı emin değilim. Fiziksel çıtlar olmadığı için Dye Rye Pye alırken nerede olduğunu anlamak için muhakkak düğmeye bakman ve ışığın yandığını görmen lazım.

    Üçüncüsü süspansiyon bizimkinden barizen sesli, sert ve konforsuz ancak bizimki 16 jant 205 55 bu arabanınki 18 jant 235 40 (veya 45) . Jant lastik farkettirmiş olabilir. Onu o yüzden o kadar önemsemedim. STline bir de 17 opsiyonu koymalılar bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 11 Aralık 2018; 9:49:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Ben test ettim . Bende 2015 focus style dizel otomatik var.
    STline çok güzel ve çekici bence de.
    Adaptif LED farlar, Yeni nesil otomatik park, nefis görünen HUD, adaptif cruise, yaya ve bisikletli çarpışma ikazı, autohold vs BUnlar çok üst ve bu segmentte insanı gerçekten şımartan donanımlar .
    Ama derinliği olmayan toros göstergeleri gerçekten hiç ama hiç yakışmıyor. Rangerda bile olan digital bir gösterge niye koymamışlar anlaşılır gibi değil.
    Bir de içeri girip frene basınca çalıştırma düğmesi aydınlanıyor bu güzel özellik.

    Birincisi 8 ileriyi beğenmedim. Kalktın 30-40a ulaştın 6. vitese atmış oluyor. Sabit hızda gidersen , düz yolda gidersen, yavaş hızlanırsan çok iyi ama bizim engebeli şehirlerde adamı üzer. 20-30la şehir içinde gidiyoruz 90 derece sağa dönüp en az %20 eğimli evimin yoluna girdim. Kalakaldı araba, muhtemelen 6. vitesteydi en 3-4 vites düşürdü. Sonra sıfırdan kalkmış gibi hızlandı. Kontrol için aynı yere benim arabayla geldim aynı hareketi yaptım hissedilmiyor bile. Zaten bu otomatik şanzımanının ıslak tip powershift kadar spor olması mümkün değil. Ford bu değişimi tabii ki maliyet için yapıyor.

    İkincisi vites düğmesini kullanmaya alışılır mı emin değilim. Fiziksel çıtlar olmadığı için Dye Rye Pye alırken nerede olduğunu anlamak için muhakkak düğmeye bakman ve ışığın yandığını görmen lazım.

    Üçüncüsü süspansiyon bizimkinden barizen sesli, sert ve konforsuz ancak bizimki 16 jant 205 55 bu arabanınki 18 jant 235 40 (veya 45) . Jant lastik farkettirmiş olabilir. Onu o yüzden o kadar önemsemedim. STline bir de 17 opsiyonu koymalılar bence

    Alıntıları Göster
    çok rafine bir araç olduğu belli. ST Line parası olan gençlerin yeni idolü olmaya aday. param olsa almazdım, ama çok param olsa kesin alırdım. diye formüle edilebilecek bir araç. 200 bin buna vereceğime 138 e lpg li eco executive civic alırdım. aynı sağlamlık kalite kesinlikle değil ama bol özellik ve yüklü miktarda para cebimde kalırdı diye düşünüyorum. bir de enteresan gelen şey yaklaşık bir ay olmasına rağmen ilan sitelerinde 1 tane bile yeni focus yok? acaba millet sadece bakıyor mu?




  • Merhaba, yeni Ford Focusu şirket olarak kiraladık bugün teslim aldım. Eski aracımda bir önceki kasa focus titanyumdu farkları yazacağım

    1.5 tdci otomatik Titanyum paket, ilave olarak B&O ses sistemi ile geldi. sorularınız var ise yardımcı olurum. İlk görüşlerim:

    - İç hacmi ciddi oranda artmış. arka koltuk mesafesi çok iyi, üstten biraz basık geldi ama genel iç hacim güzel.
    - Subwoofer yüzünden arka bagaj hacmi biraz azalmış ama gene fena değil.
    - Vites geçişi güzel, eski focus kadar atik gelmedi ama spor modda tam test edemedim.
    - ön park sensörleri yok, arka görüş kamerası var. ( eski kasada ön sensörler vardı)
    - otomatik park yok ( eskide vardı )
    - İşçilik bi kalite düşük geldi.
    - Wireless charge ve apple carplay güzel özellikler.
    - Ses sistemi hakkını veriyor.

    henüz uzun yola çıkmadım, yarın bir edirne istanbul yapacağım bakalım.




  • Bende bayide inceledim , ancak o para verilmez kesinlikle hatta pederle hemen yanında duran hayvani ranger'a baktık o daha ucuz:)) , kullanılan parçalar motor vs daha iyi olmasına rağmen focus'u bu paralara alana enayiden başka birşey denmez hiç kimse kusura bakmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 11 Aralık 2018; 17:28:2 >
  • yeni tecrübelerinizin devamını bekleriz
  • Selamlar,

    3000 km yaptım araçla. Görüşlerim aşağıdaki gibidir:

    - Motor performansı genel olarak iyi, fakat motor soğukken oldukça fazla ses çıkarmakta ve çekişi düşmekte. Eski kasa ve motorda bu problem yoktu. Diğer arkadaşlarımın focusları da aynı problemi yaşamakta. özellikle ev-iş kısa mesafe gittiğim için bu durumdan baya rahatsızım. traktör gibi meret.

    - Tork konvertörlü şanzıman performansı fena değil. Şahsen powershift daha seri geliyordu ama tork konvertörlü uzun vadede daha dayanıklıymış, göreceğiz.

    - 3 kullanım modu var. Eco,normal ve spor. Spor modda eski powershiftin geçişlerine ve atikliğine yaklaşıyor araç. Eco modda gaz ve vites tepkisi zayıfama sanırım bu şekilde olması gerekiyor.

    - Ses yalıtımı genel olarak güzel. yol tutuş performansı da iyi. Araç, motor ısındımı bir dizel için sessiz çalışıyor.

    - Tüketim değerleri benim için şehir içi-dışı ort 6.2 şuanda. Önceki focusumda 5.7 idi. zaman gösterecek. 1440 kg ağırlığı varmış eski kasaya göre biaz daha ağır.

    - Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik biraz düşmüş gibi. Özellikle direksiyon çok uyduruk durmakta, hissiyatıda iyi değil. elimden kayıyor..

    - Konfor ve teknoloji: B&O ses sistemi muazzam. Özellikle elektronik müzikler çok keyifli. Fakat subwoofer yuzunden arka bagaz hacmi düşmüş istenmeyen bir durum olarak.

    * Arka koltuk mesafesi çok iyi. Eski focustaki en buyuk sıkıntılardan biriydi. Ön de arka da ciddi rahatlamış durumda. Bağımsız süspansiyondan vazgeçmesi ve aracın uznluğunun artması ciddi etkilemiş.

    * Arka kamerası iyi çalışıyor, ön de park sensörlerinin olmaması beni rahatsız etmedi ama kadın şöför arkadaşlarımızı zor durumda bıraktı :)

    * Apple car play yazılımına buglar var gibi. Spotify ve bazı menu geçişlerinde donmalar yaşıyorum. arkadşlarımda da benzer problemler olmus herhalde update ile düzelir ileride.

    * Tamamen anahtarsız kullanılabiliyor araç. kapı koluna dokunarak aracı açıp kapatabiliyorsunuz.

    * Wireless charger iyi çalışıyor.

    * jantlar 16"dan 17" e çıkmış titanium pakette.




  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Kardes sen focustan bahsettiginden eminmisin? Civic ne ise focusta onun handan yemişi bosuna kendin calip kendin oynamissin ford focusun ne oldugunu herkez biliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac dış tasarım haricinde ( HB ve St line ) maalesef beni hayal kırıklığına uğrattı. Özellikle malzeme kalitesi ve işçilik konusunda. Bu araç yeni gelecek Golf 8 in en zorlu rakibi olabilir demistim ama bırakın Golf 8' i 2012 nin sonunda çıkan Golf 7 bile bu araçtan daha kaliteli. Golf 8 yalnız kalacak gibi gorünüyor rekabette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çirkin araç.
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum piyasayı golfe bıraktılar yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cıvıc rs kullanicisiyim. Can sıkıntısından ford'a bi ugradim. Mavi renk stline koymuşlar girişe. Fena durmuyor ama öyle bi "oooo tasarıma bak" da diyemiyorsunuz. Icine oturdum 5 sn durabildim.

    2011 3 kasa focusumda olan ekrani görünce daha fazla sabremedim tabi.Yahu sen fordsun .Focus senin amiral gemin .Şu arabayı yaparken hiç utanmadınız mi acaba ?

    Arabama koşa koşa gittim .

    Dizel otomatigine de 201 buçuk dedi arkadaş . Hayırlı satışları olsun .

    Focus jenerasyonunun en berbat arabası bu bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic kullanıcıları Focus'u beğenmiyor.

    Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış diyesim geldi...
  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    Koşa koşa gitmişmiş görende audi kullanıyor sanacak



    Kendini çöpünle tatmin et işte böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.