Şimdi Ara

Yeni Focus 1.6i 125 ps POWERSHİFT (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
33.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Powershift Dsg gibi yarı otomatik çift kavramadır. Bende kuga powershift var. Dsg lo aracımda vardı. Dsg nun yazılımı bariz daha üstün ancak powershiftten en ufak rahatsızlığım olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Powershift dediğiniz şanzıman tam otomatik değildir. DSG ile kıyaslamak yanlış olur.



    PS tam otomatik değil mi? DSG ile kıyaslamak yanlış mı olur?

    Tam otomatik şanzıman, yarı otomatik şanzıman nedir arkadaşım? Bildiğinden emin misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    Powershift Dsg gibi yarı otomatik çift kavramadır.Bende kuga powershift var. Dsg lo aracımda vardı. Dsg nun yazılımı bariz daha üstün ancak powershiftten en ufak rahatsızlığım olmadı.

    Yarı otomatik çift kavrama mı?

    PS ve DSG şanzımanlar, yarı otomatik çift kavrama öyle mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    Powershift Dsg gibi yarı otomatik çift kavramadır.Bende kuga powershift var. Dsg lo aracımda vardı. Dsg nun yazılımı bariz daha üstün ancak powershiftten en ufak rahatsızlığım olmadı.

    Yarı otomatik çift kavrama mı?

    PS ve DSG şanzımanlar, yarı otomatik çift kavrama öyle mi?

    Powershiftde cift kavrama abi karistirdin galiba.


    Edit : bi yukaridaki mesajida gordum ortalik karismis.

    Powershift tam otomatik degildir dsg ile kiyaslamak yanlis olur denilmis. İkiside ayni tip cift kavrama , yari otomatik sanzimanlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 23 Nisan 2012; 18:48:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Powershift dediğiniz şanzıman tam otomatik değildir. DSG ile kıyaslamak yanlış olur.



    PS tam otomatik değil mi? DSG ile kıyaslamak yanlış mı olur?

    Tam otomatik şanzıman, yarı otomatik şanzıman nedir arkadaşım? Bildiğinden emin misin?

    Eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Powershift dediğiniz şanzıman tam otomatik değildir. DSG ile kıyaslamak yanlış olur.



    PS tam otomatik değil mi? DSG ile kıyaslamak yanlış mı olur?

    Tam otomatik şanzıman, yarı otomatik şanzıman nedir arkadaşım? Bildiğinden emin misin?

    Eminim

    PS tam otomatik değil ve DSG ile kıyaslamak yanlış olur öyle mi?

    Peki DSG ne tür bir şanzımandır acaba?




  • ***izlenimlerim 2.bölüm***

    Ön kapı içi dizaynını ergonomik bulmadım. Tutacak çok geride (b sütununa yakın) olduğu için kapıyı tutamıyorsunuz. Elinizi iyice geriye götürmeniz gerekiyor.
    Yani seyahat sırasında kolunuzu kapıya koyup elinizle de tutacağı tutma şansınız yok, elinizi bacağınıza koyacaksınız.
    Araç 10.000 km de ve 5-6 yerinden plastik sesleri gelmeye başladı, sürekli çıtırdama halinde sinir bozucu sesler var.
    İçi aşırı derecede plastik kokuyor, bu başka kişiler tarafından da söylenmiş, gerçekten anormal koku var.
    Ön koltukların arasındaki kol dayama yeri önceki kasada öne arkaya hareketli idi, artık sabit yapmışlar, 3 kuruştan kaçmışlar yani ve boyuda kısa olduğu için kolunuzu buraya koyup direksiyonu tutamıyorsunuz, dirseğiniz tam köşeye gelip düşüyor..
    Önceki kasada titanium donanımda sony müzik seti varken, şimdi isimsiz ve kalitesiz bir müzik sistemi var. Halbuki yurtdışında yeni kasa da sony sistem ile satılıyor ve sadece türkiyeye getirmiyorlar..
    Torpido gözünde klima çıkışı yok (titanium olduğunu hatırlatırım), önceki kasada vardı, bundan da çalmışlar ve inanılmaz olan ön cam neredeyse 1 metre ileride bitmesine ragmen torpido gözü çok çok küçük.
    Orta konsol aşırı geniş olduğundan yana doğru çok dar bir bacak mesafesi var..
    Titanium donanımında kapılarda bulunan krom yan çitalar oksitlendi ve çıkmıyor. Tamamen matlaştı ve hiçbir şekilde düzelmiyor. siyah düz lastik olmasını tercih ederdim.
    Bu aracın Titanium donanımında dizelde bulunan park sensörü, park sistemi, ön cam rezistansı yok. benzinli olunca bunlar olamıyor mu?
    Tekerlekler az dönüyor, aracın dönüş yarıçapı fazla.
    Vites P'de bile olsa frene basmadan çalışmıyor??
    Ön yan hava kanallarında açma kapama yok. aşağı doğru yönlendirdikçe aynı zamanda kapanıyor. Doğru düzgün yönlendirme yapamıyorsunuz.
    Ön kapı cam yüksekliği az... bir kaç kez inip binerken kafamı tavana vurdum.
    Bagaj kapağının içten tutma yeri yok, eliniz çamurlanarak dıştan bastırarak kapatıyorsunuz.
    Ön yan aynalar ve direğin birleşiminden oluşan çok büyük bir ölü nokta var. az kalsın dönüş sırasında buraya denk gelen bir kişiye çarpıyordum.. burada üçüncü bir küçük cam olması gerekir.
    Sonuç olarak aracın içini hiç ergonomik bulmadım... Bana göre bu aracın en olumlu yönü dış tasarımı, konfor ve yol tutuşu, bence en şık focus tasarımı ama tabi bu da subjektif bir konu herkes beğenmeyebilir.
    Ama öyle bir iç tasarım var ki gerçekten yazık olmuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKSA -- 9 Şubat 2014; 20:11:09 >




  • ***Powershift izlenimlerime ilaveler:***

    D kademesinde + veya - ye basarsanız 2-3 saniyeliğine vitese müdahale ediyorsunuz, sonra kendi bildiği vitese dönüyor.
    S kademesinde + veya - ye basarsanız S yi bırakıp manuele geçiyor(vites kolu hala S de) ancak daha önce dediğim gibi gaza çok basarsanız 1-2 vites birden küçültüyor..
    Sizin düğmeye basmanızla vites değiştirmesi arasında özellikle vites yükseltmede gecikme var.
    Manuelden S ye geri dönmek için ise kolu D ye alıp tekrar S ye almanız gerekiyor..

    S modunda 6.vitese geçirmiyor, sanki çok uzun oranlı bir vites kutusuymuş gibi 6 ya geçirmiyor.
    Vites oranları kısa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKSA -- 9 Şubat 2014; 20:09:38 >
  • 1.6 ecoboost motor ve powershift şanzıman seçeneği var mı? 0-100 ü kaçtır acaba

    1.6 ecoboost manuel in 0-100 ü 8.9 sn. Powershift ile 10 sn olsun hadi diye düşünüyorum. Ama çok pahalı olur gibi.
  • Beyler yeni makyajlı kasanın 1.6 powershiftine sahip olan varsa onda da şanzıman aynı karakteristikte mi çalışıyor, 6vites hala bu kadar kısa oranda mı? Bu komibinasyonu ciddi ciddi düşünüyordum ama daha 100km hızda 2700devir çevirmesi hakikaten kötü hem tüketim anlamında, hem kafa ütüler. Güncel kasa sahibi varsa yorum bekliyorum. Bir de dizellere otm gelmeyecek miydi bu sene ne oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Beyler yeni makyajlı kasanın 1.6 powershiftine sahip olan varsa onda da şanzıman aynı karakteristikte mi çalışıyor, 6vites hala bu kadar kısa oranda mı? Bu komibinasyonu ciddi ciddi düşünüyordum ama daha 100km hızda 2700devir çevirmesi hakikaten kötü hem tüketim anlamında, hem kafa ütüler. Güncel kasa sahibi varsa yorum bekliyorum. Bir de dizellere otm gelmeyecek miydi bu sene ne oldu?

    Ben ilk aracım olan makyajlı 2014 Focus sedan otomatik vitesli araca Ocak ayından beri biniyorum. Tecrübeli olsam yardımcı olabilirdim ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ironeagle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Beyler yeni makyajlı kasanın 1.6 powershiftine sahip olan varsa onda da şanzıman aynı karakteristikte mi çalışıyor, 6vites hala bu kadar kısa oranda mı? Bu komibinasyonu ciddi ciddi düşünüyordum ama daha 100km hızda 2700devir çevirmesi hakikaten kötü hem tüketim anlamında, hem kafa ütüler. Güncel kasa sahibi varsa yorum bekliyorum. Bir de dizellere otm gelmeyecek miydi bu sene ne oldu?

    Ben ilk aracım olan makyajlı 2014 Focus sedan otomatik vitesli araca Ocak ayından beri biniyorum. Tecrübeli olsam yardımcı olabilirdim ama...

    En azından temel şeyleri yazın.

    izolasyon nasıl?
    süspansiyon konforu nasıl?
    şehir içi yakıt tüketiminiz nedir?
    şanzımandan memnun musunuz?
    Uzun yolda 100km civarı giderken motor sesi rahatsız edici düzeyde mi?
    Motorun tork düşüklüğü rampalarda ya da ani hızlanma gereksimlerinizde yetersiz hissettiriyor mu?
    Aracın memnun olmadığınız yönleri neler?
    Bu motor şanzıman kombinasyonundan memnun musunuz?

    Biraz anlatırsanız memnun olurum çünkü benim de listemde olan araçlardan bir tanesi.




  • Merhabalar, 50 bin tl civari butcemiz ile esime alabilecegimiz araclardan biri focus 1.6 pshift 125 bg
    Hafta ici ise gidip geliste bos yolda toplam 20 km yapacak. Hafta sonu da benim arabayla gezeriz zaten. O nedenle dizel duz bir arabaya 15 bin tl daha fazla vermek istemiyoruz.

    Aradigimiz ozellikler: kullanim kolayligi, guvenlik ve sorunsuzluk

    Aracla ilgili bu kriterlere gore yorumlarinizi rica edebilit miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus titanium powershift makyajli kasa 2015 model hatchbek arabami alali 10 gun oldu. Zonguldak ereglide yasiyorum. arac 300 kmde. 120 km sehir ici kullandim, tuketimim 9.9 lt, 180 km sehirlerarasi kullandim tuketimi 6.6 lt oldu.

    Ilk izlenimlerim arac gayet sessiz, vites gecis oranlari kisa, teknolojik ozellikler faydali (ozellikle sync2)..

    Hosuma gitmeyenler ise arka gorus zayif geldi, geri geri giderken zorlaniyorum, keske manuel vites gecisleri pejolardaki gibi direksiyon arkasi kulakciktan yapilsaydi, vites uzerinden tuslara basmak zor geliyor, birde radyoda kanal arama direksiyondan yapilamiyor, direksiyondan sadece kayitli kanallar arasi gecis yapabiliyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni makyajlı focus sedan 1.6 powershift mi yoksa yeni corolla 1.6 advance otomatik mi arkadaşlar ikisi de sıfır olacak.
    Corollanın yalıtımının iyi olmadığı söyleniyor focusta ise aracın biraz dar oluşu düşündüren noktalar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackgry B kullanıcısına yanıt
    Basılı tutun tuşa belki frekans araması yapar tam emin olamadım ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet basili tutunca ariyomus...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 focus titanium x dizel aracimi satip. otomatik ihtiyaci sebebi ile yine ayni donanim 2012 model 1.6i Powershift aldim. Yakit tuketimi uzun yolda 6.5 yakalayabildim. daha sehirici deneyemedim. Ama donanim olarak arabayi cok eksiltmisler. Katlanir ayna, isitmali on cam, Otomatik park, ,sehirici on carpisma onleyici, on arka park sensorleri yok simdilik izlenimlerim bu sekilde saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.