Şimdi Ara

Yeni Fiat Linea VİA (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
0
Favori
28.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast
    benzinli motorun tork grafiği bildiğiniz üzere daha homojen alt devirleri canlı. mesela Ankarada iseniz ankamall in istanbul yolu tarafına yakın olan kapalı otopark çıkışında araç tam yüklüyken bahsettiğim şekilde kaldırmak imkansız. ha 3 pedal yapılıp el freni kullanmadan da kalkılır ama deviri yükseltmek şart.
    bütün turbo dizeller bu şekilde (1.9 - 2.0 ve üzeri hariç) yapacak birşey yok. herşey turboda bittiği için motorun devir alması şart. ha benimde hoşuma gitmiyor yokuş yukarı kalabalık trafikte sürekli el freni ile oynamaktan ama yapacak birşey yok.

    Zaten benim bahsettiğim yerde 308 e-hdi 112 hp bile hantal kalıyor. Nispeten daha iyi ama çok iyi değil.

    1.3 dizel motorun bu kadar zorlanması çok normal. "yokuşta kalkamıyor, aa ne kötü araba" falan demiyorum zaten.

    1.3 multijet motor çok soğukken yokuşta bazen gazı yemeyebiliyor bu doğrudur ama arabayı çalıştırıp 1-2 dk bekledikten sonra daha böyle bir sorunla karşılaşmadım.

    1.3 multijet ''1.3'' olmasından dolayı sanırım biraz küçümsenen bir motor ama kullanmayanın pek de bilemeyeceği bir motor olarak görüyorum.. Bende 1.3 multijet punto var ve performans olarak kesinlikle yüzümü kara çıkarmayan bir araç..

    Lineaya gelince de o kasa için 1.3 motordan harikalar beklememek lazım zaten ama tatmin edici derecede de bir performansı var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec
    Çalıştığım bir şirketteki Lineanın Fan kapaklarını kendime çevirirken kırıldı elimde kaldı,klima kontrol mekanizması kırıldı,ayna kontrol tuşu kırıldı,kapı kolu krom şeritleri araç daha 3. ayındayken sökülmeye başladı,koltuğun ayar mekanizması zaten ayrı bi dert oldu 2 defa serviste değişti en sonunda oldu habire ses yapıyodu..koltukların altında nereden geldiğini bilmediğimiz vidalar buluyoduk.

    daha vardır belki aklıma gelmeyen..

    Bu arabalar Showroomda güzel ancak sadece Showroomda güzel.. Dışarıya çıkıp belli bir km yi geçtikten sonra hatta bazen 20-30 bin km yi geçmese bile yukarıda olduğu gibi daha ikinci,üçüncü aydan itibaren sıkıntı yaratmaya başlıyor.

    Peugeot,Citröen ve Fiatmı ? Birdaha ASLA..


    Arkadaşım ,
    kontrolsüz güç, güç değildir

    2009 model 47.500km Servis bakımlı Linea EMOTION aracım var (Bakımlar haricinde sadece amortisör takozum 45.bin km'de aracımın garantisi bittiği halde garanti dahilinde ücretsiz değişti)

    Eğer istanbulda isen gel aracım emrine amade ki bu yaşadığını iddaa ettiğin olumsuzlukların herhangi birini göster MC whoper menü ısmarlayacağım

    Neyse kullanmadığınız araçlar hakkında yorum yapıp daha fazla alçalmamanız dileğim ile
    Saygılar sevgiler


    sende amma cimri çıktın be kardeş ısmarlaya ısmarlaya o dandik mc nin menüsündenmi ısmarlıyacaksın




  • Tamam seçeneği KING ROYAL olarak değiştiriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Foruma bir haller oldu
    Ağzı süt kokan bebeler, ota poka yorum yapıp kendini ordinaryus sanıyor
    Tamam siz dediniz Linea B sınıfı oldu
    başka arzunuz

    B segmenti diyenlerden birisi de benim ama ağzımın süt koktuğunu pek sanmıyorum. FIAT'ın 1 numaralı adamı B sınıfı diye sunuma koyduktan sonra siz beğenmeseniz de ben B sınıfı derim.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Foruma bir haller oldu
    Ağzı süt kokan bebeler, ota poka yorum yapıp kendini ordinaryus sanıyor
    Tamam siz dediniz Linea B sınıfı oldu
    başka arzunuz

    B segmenti diyenlerden birisi de benim ama ağzımın süt koktuğunu pek sanmıyorum. FIAT'ın 1 numaralı adamı B sınıfı diye sunuma koyduktan sonra siz beğenmeseniz de ben B sınıfı derim.

    Saygılar.

    Aferim (n)
    Başka arzunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Foruma bir haller oldu
    Ağzı süt kokan bebeler, ota poka yorum yapıp kendini ordinaryus sanıyor
    Tamam siz dediniz Linea B sınıfı oldu
    başka arzunuz

    B segmenti diyenlerden birisi de benim ama ağzımın süt koktuğunu pek sanmıyorum. FIAT'ın 1 numaralı adamı B sınıfı diye sunuma koyduktan sonra siz beğenmeseniz de ben B sınıfı derim.

    Saygılar.

    Aferim (n)
    Başka arzunuz

    Linea B sınıfıdır C sınıfı diyenler anca kendini kandırır..

    Bu arabanın Alt yapısı dahil hemen hemen bütün parçaları Punto'nun parçalarıdır.

    Bu ''ağzı süt kokan bebeler,oto poka yorum yapıp kendini ordinaryus sanıyor'' lafınıda yeni görüyorum.. Cevap verilmesi gereken bir seviyede bulunmadığını düşünüyorum.

    İnsanlar burda Fikirlerini,Yaşadıklarını,Tecrübelerini özgürce paylaşma hakkına sahip.. Araçlarınız hakkında iyi yorumlarda olabilir kötü yorumlarda olabilir önemli olan mantıklı şekilde yaklaşmaktır,efendi gibi tartışmaktır bunu başaramıyorsanız forum üslubunu bilmiyorsanız burda işiniz yok zaten.


    Bu arada Ordinaryus değilim ama belkide ilerde olurum.. Master-Doktora şeklinde gitmeyi düşünüyorum Ordinaryus olanlarda zaten önceden olucağını tahmin etmiş kişiler değil..

    Kolay Gelsin.





  • linea ,opel corsanın şasesi geliştirilerek inşa edilen bir aractır ,
    tabi şase bire bir kopyalanmadı ,genişlik ve uzunluk artırıldı ,fakat
    yine de genişlik olarak diğer C sınıfı araclardan 2-3 cm daha dar .
    uzunluk olarak da birçok C sınıfı aractan uzun
    donanım olarak ise tam bir C sınıfı .
    bence sonuç olarak sadece geniş olmamasından kaYnaklanıyor bu sınıf
    kargaşası .
    G punto ile sadece benzerlık var ,yoksa ebatlar farklı ,
    genişlık olsun , dingil mesafesi olsun .
    daha önce de yazmıştım dacıa Logan C olarak satılşıyorsa
    Linea haylı haylı C sınıfıdır .
    aslında pek de önemli değil bu sınıf olayı .şu an
    bu arac zaten en çok satılanlar arasında ,
    fluence ile beraber hep zirvedeler .




  • Son bi kaç aydır satış birincisi oldu linea
    bunda B sınıfı olduğu idaasınında etkisi varmı acaba diye düşünmeden edemiyorum
  • sanırım linea alanlar pek ilgilenmiyor bu sınıf tartışmasıyla
  • Kendi kulandığım EMOTION donanımlı aracı 25.bin tl para ile alınabilecek 2008 model ve üstü en donanımlı 2. el araç bu olduğu için almıştım
    Aldığım gün biraz kendime kızmıştım fakat kullandıkça önyargılarım değişti, bu paraya budur dedim
    Şu andada 1.6 dizel BRAVO EMOTION hevesim var, bakalım zaman ne gösterecek
  • linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...

    Bütün malzemelerin Punto ile ortak olmasına ne diyeceksiniz peki..?

    Sırf boyutlara bakarsanız, Jetta'yı D segmentine sokmamız lazım, ancak iç mekan kalitesi-konfor-yalıtım-yol tutuş vb. bu tarz şeyler de segmentleri ayırır arkadaşım Mercedes C-Class küçücük mesela ama o arabaya C segmenti demek yürek ister




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...

    Bütün malzemelerin Punto ile ortak olmasına ne diyeceksiniz peki..?

    Sırf boyutlara bakarsanız, Jetta'yı D segmentine sokmamız lazım, ancak iç mekan kalitesi-konfor-yalıtım-yol tutuş vb. bu tarz şeyler de segmentleri ayırır arkadaşım Mercedes C-Class küçücük mesela ama o arabaya C segmenti demek yürek ister

    Mercedes C mi küçücük

    Bir bakın isterseniz;

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    ekleme: Açmışken Jetta'ya da bir göz atın derim.

    Jetta'ya kocaman, Mercedes C'ye küçücük demek... ilginç...

    Passat'la Jetta arasında bir sürü ortak parça var, o zaman ikisini de aynı segmente sokalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 7 Aralık 2011; 11:54:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...

    Bütün malzemelerin Punto ile ortak olmasına ne diyeceksiniz peki..?

    Sırf boyutlara bakarsanız, Jetta'yı D segmentine sokmamız lazım, ancak iç mekan kalitesi-konfor-yalıtım-yol tutuş vb. bu tarz şeyler de segmentleri ayırır arkadaşım Mercedes C-Class küçücük mesela ama o arabaya C segmenti demek yürek ister

    Mercedes C mi küçücük

    Bir bakın isterseniz;

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    ekleme: Açmışken Jetta'ya da bir göz atın derim.

    Jetta'ya kocaman, Mercedes C'ye küçücük demek... ilginç...

    Passat'la Jetta arasında bir sürü ortak parça var, o zaman ikisini de aynı segmente sokalım

    Hocam ben linklere değil, kişisel gözlemlerime göre konuşuyorum haa işi illa teknik bazda değerlendirmek gerekirse, aracın boyu 4.581mm civarı olması lazım, bunun nesi büyük? Jetta'nın boyu 4644mm.

    Bana göre BMW 3 serisi de küçücük mesela, bagajı çok geniş değil, iç mekan dapdar, araba alçak. Ama bariz bir şekilde D segmenti.

    Siz anadüşünceyi kaçırmışsınız: Boyutlara göre segment ayırımı yapamayız demeye getiriyorum, zaten Linea bizim gibi gelişmemiş ülkeler pazarları için (t)üretilmiş bir model. Dolayısıyla boyutlarının tuhaf olması normal, zamanında arjantin ve çinde üretilen eski kasa c4 sedanlar Passatlarla aynı uzunluktaydı neredeyse...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...

    Bütün malzemelerin Punto ile ortak olmasına ne diyeceksiniz peki..?

    Sırf boyutlara bakarsanız, Jetta'yı D segmentine sokmamız lazım, ancak iç mekan kalitesi-konfor-yalıtım-yol tutuş vb. bu tarz şeyler de segmentleri ayırır arkadaşım Mercedes C-Class küçücük mesela ama o arabaya C segmenti demek yürek ister

    Mercedes C mi küçücük

    Bir bakın isterseniz;

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    ekleme: Açmışken Jetta'ya da bir göz atın derim.

    Jetta'ya kocaman, Mercedes C'ye küçücük demek... ilginç...

    Passat'la Jetta arasında bir sürü ortak parça var, o zaman ikisini de aynı segmente sokalım

    Hocam ben linklere değil, kişisel gözlemlerime göre konuşuyorum haa işi illa teknik bazda değerlendirmek gerekirse, aracın boyu 4.581mm civarı olması lazım, bunun nesi büyük? Jetta'nın boyu 4644mm.

    Bana göre BMW 3 serisi de küçücük mesela, bagajı çok geniş değil, iç mekan dapdar, araba alçak. Ama bariz bir şekilde D segmenti.

    Siz anadüşünceyi kaçırmışsınız: Boyutlara göre segment ayırımı yapamayız demeye getiriyorum, zaten Linea bizim gibi gelişmemiş ülkeler pazarları için (t)üretilmiş bir model. Dolayısıyla boyutlarının tuhaf olması normal, zamanında arjantin ve çinde üretilen eski kasa c4 sedanlar Passatlarla aynı uzunluktaydı neredeyse...

    Ben de diyorum ki mesele aracın boyu değil, dingil mesafesi Dıştan şişir babam şişir, istediği uzunlukta yapar da dingil mesafesini öyle kolay kolay artıramıyorlar




  • Evet dediğiniz doğru, sonuç olarak Linea da Accent Blue da benim gözümde B+ segmenti gibi birşey oluyor (B ile C arası)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    linea corolla Linea Corolla Farkı
    Uzunluk 4560 mm 4545 mm 15 mm Linea uzun
    Genişlik 1728 mm 1760 mm 32 mm Linea dar
    Yükseklik 1494 mm 1470 mm 24 mm Linea yüksek
    Dingil 2603 mm 2600 mm 3 mm Dingil Linea da uzun
    Bagaj 500 Litre 450 Litre 50 Litre Bagaj Lineada büyük
    Ağırlık 1290 KG 1293 KG Linea 3 Kg hafif.

    Lineanın neresi B segmenti ...32 mm ne yorumlar yaptırıyor millete...hiç elinize cetvel alıp 32 mm ölçüm yaptınız mı...

    Bütün malzemelerin Punto ile ortak olmasına ne diyeceksiniz peki..?

    Sırf boyutlara bakarsanız, Jetta'yı D segmentine sokmamız lazım, ancak iç mekan kalitesi-konfor-yalıtım-yol tutuş vb. bu tarz şeyler de segmentleri ayırır arkadaşım Mercedes C-Class küçücük mesela ama o arabaya C segmenti demek yürek ister

    Sevgili janjan;

    ortak parçayı tüm firmalar kullanıyor, ölçek ekonomisi yaparak maliyet avantajı sağlarlar. popüler olmasından dolayı, volkswagen grubu hep aynı klima ünitelerini, hep aynı ses sistemi ünitelerini kullanır. yada renault ya da pejo...uzar gider. Linea çok iyi arabadır demiyorum ama işin içine fiyat kriterini sokarsanız iyi arabadır. 30.000 TL Active Plus aldım, en yakın rakibi fluence 42000 tl idi. bana 12000 tl fark çıkaramassın arasında, elbette fluence daha iyidir, fren olsun, parçalar olsun ama 12000 tl fark yok ortada. durum bu olunca lineayı küçümsemek yanlış olur. hiç bir b segmentinde göremeyeceğin bir süspansiyon konforu var. lastik sesi yalıtımı b segmentlerinden iyi. sadece motor sesi yalıtımı kötü.

    Mercedes c serisi d segment bir araçtır. yanlışım varsa düzeltir diğer arkadaşlar. C sersine küçücük demek biraz abartı olmuş.




  • Linea C segmenti bir arabadır. Hiçbir ciddi test otoritesi B demedi şimdiye kadar. C sınıfı işte. Kabul etmek niye zor anlamıyorum. VW Bora B sınıfı mıydı? Ama Lineaya göre bariz dar ve kısaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    Sevgili janjan;

    ortak parçayı tüm firmalar kullanıyor, ölçek ekonomisi yaparak maliyet avantajı sağlarlar. popüler olmasından dolayı, volkswagen grubu hep aynı klima ünitelerini, hep aynı ses sistemi ünitelerini kullanır. yada renault ya da pejo...uzar gider. Linea çok iyi arabadır demiyorum ama işin içine fiyat kriterini sokarsanız iyi arabadır. 30.000 TL Active Plus aldım, en yakın rakibi fluence 42000 tl idi. bana 12000 tl fark çıkaramassın arasında, elbette fluence daha iyidir, fren olsun, parçalar olsun ama 12000 tl fark yok ortada. durum bu olunca lineayı küçümsemek yanlış olur. hiç bir b segmentinde göremeyeceğin bir süspansiyon konforu var. lastik sesi yalıtımı b segmentlerinden iyi. sadece motor sesi yalıtımı kötü.

    Mercedes c serisi d segment bir araçtır. yanlışım varsa düzeltir diğer arkadaşlar. C sersine küçücük demek biraz abartı olmuş.

    Linea motor donanım ve uzun yol konforu açısından daha iyi bence Fluence'a göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    Sevgili janjan;

    ortak parçayı tüm firmalar kullanıyor, ölçek ekonomisi yaparak maliyet avantajı sağlarlar. popüler olmasından dolayı, volkswagen grubu hep aynı klima ünitelerini, hep aynı ses sistemi ünitelerini kullanır. yada renault ya da pejo...uzar gider. Linea çok iyi arabadır demiyorum ama işin içine fiyat kriterini sokarsanız iyi arabadır. 30.000 TL Active Plus aldım, en yakın rakibi fluence 42000 tl idi. bana 12000 tl fark çıkaramassın arasında, elbette fluence daha iyidir, fren olsun, parçalar olsun ama 12000 tl fark yok ortada. durum bu olunca lineayı küçümsemek yanlış olur. hiç bir b segmentinde göremeyeceğin bir süspansiyon konforu var. lastik sesi yalıtımı b segmentlerinden iyi. sadece motor sesi yalıtımı kötü.

    Mercedes c serisi d segment bir araçtır. yanlışım varsa düzeltir diğer arkadaşlar. C sersine küçücük demek biraz abartı olmuş.

    Linea motor donanım ve uzun yol konforu açısından daha iyi bence Fluence'a göre.

    Fleuence süspansiyonları daha sert, bozuk zeminlerde özellikle arkada biraz rahatsız edici oluyor ama yol tutuşta o derece iyileşiyor. Fleunce dizelin motor sesi yalıtımı çok güzel çok yüksek hızlara çıkmassanız. Bunlara rağmen araç bence pahalı. örneğin polen filtresi 90 tl serviste gerisini siz düşünün. işte bunları göz önüne alırsanız linea bence parasını hak eden nadir arabalardan. 30-35.000 tl bandında 500 litre bagaj. 200 nm - 90 hp dizel motor, ortalama 5-5,5 Litre tüketim, abs,ebd, klima...bizi küçük arabalardan kurtarıyor...




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.