Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (207. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
565.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tozkoparan25 T kullanıcısına yanıt
    güvenlik paketi varsa plus tır, ruhsata yanlış yazmışlardır.. aracın hız sabitleyiciside varsa hiç düşünme hoşuna gittiyse.. hız sabitleyici ve güvenlik paketli (asr tuşu) olanlar genelde bayaa dolu oluyor..


  • arkadaşlar bravo alırken ASR tuşu ve HIZ SABİTLEME koluna dikkat edin, özellikle aracım ful olsun diyenler.. resimdeki gibi direksiyonun altında iki kol olacak ve CD caların sol kısmı boş olmuycak resimdeki gibi dolu olacak..
  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Hocam 2013 yılında dynamic-dynamic plus yokmuş. Üç paket var, onlar da: Sport, Pop, Easy. Pop olan değil sanırım çünkü klima onda dijital değilmiş, bir de 105 beygir. Aracın güvenlik paketi var gözüküyor ama hız sabitleme yok. Yok dememin sebebi de üstte gönderdiğiniz resme göre direksiyonun sol tarafında iki adet kol olmaması. Aracın ruhsat resmini de satıcı gönderdi ama modeli göremedim. Tip : 198 yazıyor.


    Ruhsat Resmi:




  • tozkoparan25 T kullanıcısına yanıt
    muhtemelen yanlış yazmışlar.. 105 veya 120 bg olmasını sıkıntı etme ikiside aynı ben ikiside kullandım bi fark göremedim sonuçta artık bg değil tork önemli, oda ikisindede hemen hemen ayni,dedigim gibi iki aracıda özellikle kullandım hiç bir fark yok,hatta 105 olan az yakıyomuş ve dpf derdi yokmuş motor aynı motor hiç bir fark yok,gelelim asıl meseleye,,, bir fiat bayisine gidip servisinden baktırabilirsin.. ücretsiz bakarlar iki dakikalık iş.. daha önce bir arkadasım ankara kartasta sizin duruma benzer bir durum yasamıştı gitti servise söylemişlerdi herşeyi,servis kayıtlarını filan gecmişini filan herşeyini cıkarıp vermişlerdi.. yanlız aracın sahibi yanında olması gerek.. sahibide bir fiat bayinin servis kısmına gidip o belgeyi alabilir sanada yollar... yada bunları yapamıyorsanız arac otomatik,otomatiklerde sıtandart ASR yokuş kalkış olur zaten, bakman gereken klima dijitalmi, teybi mp3 mü? bazıları yani boşları trak calıyomuş.. viraj aydınlatma varmı? orta kol dayama park sensörleri katlanır ayna far ve yagmur sensörü aux usb bluhtut varsa arac hız sabitleme ve sesli komut hariç doludur zaten




  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Yanıt için çok teşekkür ederim. 120 ya da 105 beygir olmasını çok önemsemiyorum. Bu araç için ilan sahibi 120 yazmış o yüzden Pop değil yazdım. Araç düz vites ve klima dijital gözüküyor. 2013 Bravo listesinden anladığım kadarıyla bu araç Easy paketi. Easy lerde hız sabitleyici için "AK" yazıyordu. Açılımı "Asist Kit" imiş. Pop paketlerinde yok, Sport larda standart. Tabii en doğrusu dediğiniz gibi servisten baktırmak. Hayırlısı olsun. Tekrar teşekkürler.
  • fazla mazottan kaynakli sorunmus arkadaslar yol yaptim baya sonra akıntı durdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkaşlar bunun yeni kasası çıkmasın lazım gerçi bu kasa bile sınırındakilerin perte çıkarır 1 yıl öncesine kadar focus jetta Bora bindim akrabamın ısrarı üzerine istemeyerek aldım ki uzun yolda yağ taşıdığımız araç doblo. Şu an tek bir sorunum var aracımla ilgili hiç istemeden aldım şimdi satamıyorum arkadaş içim el vermiyor.Hızlanma desen vites geçişleri süper hele bir koltuğa yapıştırıyoki fena birşey. 2011 sport style 120 bg cam tavan sadece hız kontrol yok ama olmasın araç fena başkasını tanımam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksumit

    fazla mazottan kaynakli sorunmus arkadaslar yol yaptim baya sonra akıntı durdu.

    Bravo forumlarından genelde konuşulur hocam hani benzinliğe gidersin pompacı fullerken abi düz olsun diye pompa attıktan sonra bile üzerine doldurmaya devam eder onun kesinlikle yapılmaması gerekiyor. Yol bilgisayarı , depo şamandırası ve göstergede benzin ibresi takılı kalan sorun yaşayan çok olmuştu aman dikkat.

    Depoyu fullerken pompa attığı anda daha fazla doldurmak isteyen pompacıya asla izin vermeyin küsuratlı ödeme yapın.
  • Beyler, bravocular selamlar..

    Esp hangi versiyonda mevcut acaba? 3 harflilerin tumunun oldugu versiyon var mi?

    Bir de yaniniza katilayim diyorum? Geleyim mi? Ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 5 Haziran 2016; 8:38:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Beyler, bravocular selamlar..

    Esp hangi versiyonda mevcut acaba? 3 harflilerin tumunun oldugu versiyon var mi?

    Bir de yaniniza katilayim diyorum? Geleyim mi? Ne dersiniz?

    gel gel

    esp bütün otomatik vitesli bravolarda standart. diğerlerinde ise paketle alınabiliyordu. bunu anlamak için radyo sağ tarafında asr tuşuna bakmak gerek.




  • ilker1041 İ kullanıcısına yanıt
    O zaman tus kovalamam gerek. Tesekkurler. Arabayi bir satayim ugrayacagim yaniniza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pi kullanıcısına yanıt
    CD çaların sol tarafında birden fazla düğme olucak,asr tuşu olacak,yokus kalkış desteği vs oluyor onlarda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Peki sport style olan versiyonda hepsi var degil mi hocam?

    Bir de makyajla neler degisti. Nereden ayirt edebiliriz bu farkları?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 5 Haziran 2016; 21:07:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Peki sport style olan versiyonda hepsi var degil mi hocam?

    Bir de makyajla neler degisti. Nereden ayirt edebiliriz bu farkları?

    yok hocam. sport style donanımında da ek paketle geliyordu bazı özellikler. mesela güvenlik paketi assist kit. yani sport style diye full olur sanmayın. esp için dediğim gibi düğmeye, hız sabitleyici için ise diressiyon solunda sinyal kolu altında bir kol daha var ona bakın.




  • ilker1041 İ kullanıcısına yanıt
    Hadi ya. Sport stil olursa toptan hepsi olur diye sanmıştım oysa. Karisikmis fiatin donanimlari. Ona gore bakariz o zaman. Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 1.6 dizel 120 bg manuel vitesli Bravo ile aranıza katıldım. İlk şehirler arası yolculuğumda ortalamam 5.1 litre oldu. Bu veriyi arabanın sınırlarını zorlayarak elde ettiğimi söyleyeyim. Pek tasarruflu kullanmadım. Yüksek hız denemesi yaptım ve yolun bir kısmı dağ yoluydu. Şehir içinde şu an 10 litrelerde geziyor. Ancak genelde çok kısa mesafe gidiyorum (2-3 km). Aracın sesine zor alıştım. Biraz gürültülü çalışıyor. Almadan önce 1.5 dci megan kullandım. Onun sesi daha az geldi. Ayrıca turbo devreye girdiğindeki o ileri atılma hissini bunda yaşayamadım. Megan'da ve VW'de bunu yaşıyordum. Sizde durumlar nasıl?
    Bilen arkadaşlara bir iki sorum daha var. Öncelikle teybe alışamadım. USBdeki şarkı isimlerini veya klasörleri teybin ekranında göremiyorum. Sadece media player yazıyor. Ancak aynı and kadrajın ortasındaki ekranda parça isimleri yazıyor. Bir de klasör değiştirmek zahmetli geldi bana. kolayını bilen var mı?
    Son olarak aracımda hız sabitleyici yok. Taktırmayı düşünüyorum. Tesisat hazırmış, servise sordum. Bana en az 850tl fiyat verdi yetkili servis. Bunu Ankarada daha ucuza ve kaliteli yapan var mı (özel servis de olur)? ben parçayı nerden uygun fiyata alabilirim?




  • Arkadaşlar, bir süre önce 'otomatik vites devre dışı' uyarısı alıp şanzımanı söktürünce bitik durumda olan BASKI BALATA, VOLAN vs hepsini değiştirdim. Hepsini orijinal kutusunda aldım ve yetkili servisten ayrılma Ero Servis-Erhan usta'yı bilenler bilir ona yaptırdım. Araçta bir tuhaflık var. Alt devirlerde dik rampalarda veya aşırı sert kulanımda kavrama atlatıyor gibi bir yalpalanma oluyor. Arıza öncesi bu yoktu fakat şu durumu da eklemek istiyorum sıcak olduğu için artık klima da açık oluyor. Onun etkisi de olabilir. Aracı rot balansa da soktum en ufak bir sıkıntı yok. Tek kavramalı otomatik şanzıman yapar diyorum kendimi avutuyorum ama içim rahat değil. Sizin 120 lik araçlarınızda böyle birşey var mı özellikle klima açıkken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Arkadaşlar, bir süre önce 'otomatik vites devre dışı' uyarısı alıp şanzımanı söktürünce bitik durumda olan BASKI BALATA, VOLAN vs hepsini değiştirdim. Hepsini orijinal kutusunda aldım ve yetkili servisten ayrılma Ero Servis-Erhan usta'yı bilenler bilir ona yaptırdım. Araçta bir tuhaflık var. Alt devirlerde dik rampalarda veya aşırı sert kulanımda kavrama atlatıyor gibi bir yalpalanma oluyor. Arıza öncesi bu yoktu fakat şu durumu da eklemek istiyorum sıcak olduğu için artık klima da açık oluyor. Onun etkisi de olabilir. Aracı rot balansa da soktum en ufak bir sıkıntı yok. Tek kavramalı otomatik şanzıman yapar diyorum kendimi avutuyorum ama içim rahat değil. Sizin 120 lik araçlarınızda böyle birşey var mı özellikle klima açıkken?

    dik rampada dediğiniz gibi bir yalpalama vites düşürdüğünde oluyor.

    dik yokuşta mesela düşük devirde 3. viteste çıkarken araç birden 2 ye atıp devam ediyor. orda da ister istemez yalpalama oluyor.

    acaba bundan mı bahsediyorsunuz? bundan bahsediyorsanız normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Arkadaşlar, bir süre önce 'otomatik vites devre dışı' uyarısı alıp şanzımanı söktürünce bitik durumda olan BASKI BALATA, VOLAN vs hepsini değiştirdim. Hepsini orijinal kutusunda aldım ve yetkili servisten ayrılma Ero Servis-Erhan usta'yı bilenler bilir ona yaptırdım. Araçta bir tuhaflık var. Alt devirlerde dik rampalarda veya aşırı sert kulanımda kavrama atlatıyor gibi bir yalpalanma oluyor. Arıza öncesi bu yoktu fakat şu durumu da eklemek istiyorum sıcak olduğu için artık klima da açık oluyor. Onun etkisi de olabilir. Aracı rot balansa da soktum en ufak bir sıkıntı yok. Tek kavramalı otomatik şanzıman yapar diyorum kendimi avutuyorum ama içim rahat değil. Sizin 120 lik araçlarınızda böyle birşey var mı özellikle klima açıkken?

    dik rampada dediğiniz gibi bir yalpalama vites düşürdüğünde oluyor.

    dik yokuşta mesela düşük devirde 3. viteste çıkarken araç birden 2 ye atıp devam ediyor. orda da ister istemez yalpalama oluyor.

    acaba bundan mı bahsediyorsunuz? bundan bahsediyorsanız normal.

    büyütmeye gerek yok o zaman. Ben tam otomatik şanzımanlı Laguna kullanıyordum daha önce, eski aracımdan alışık olmadığım şeyler. 6 yaş daha genç turbolu ve korkunç gücü olan bravo da bu durum tuhaf geldi açıkçası. Az önce klimasız tekrar denedim sert kullanımda biraz daha yukarı devirlere taşıyor silkelemeyi yine devirsiz kullanımda da daha alt devirlere kadar klimasız daha iyi gibi. Bunu da ALIŞILACAKLAR'a yazdık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Arkadaşlar, bir süre önce 'otomatik vites devre dışı' uyarısı alıp şanzımanı söktürünce bitik durumda olan BASKI BALATA, VOLAN vs hepsini değiştirdim. Hepsini orijinal kutusunda aldım ve yetkili servisten ayrılma Ero Servis-Erhan usta'yı bilenler bilir ona yaptırdım. Araçta bir tuhaflık var. Alt devirlerde dik rampalarda veya aşırı sert kulanımda kavrama atlatıyor gibi bir yalpalanma oluyor. Arıza öncesi bu yoktu fakat şu durumu da eklemek istiyorum sıcak olduğu için artık klima da açık oluyor. Onun etkisi de olabilir. Aracı rot balansa da soktum en ufak bir sıkıntı yok. Tek kavramalı otomatik şanzıman yapar diyorum kendimi avutuyorum ama içim rahat değil. Sizin 120 lik araçlarınızda böyle birşey var mı özellikle klima açıkken?

    dik rampada dediğiniz gibi bir yalpalama vites düşürdüğünde oluyor.

    dik yokuşta mesela düşük devirde 3. viteste çıkarken araç birden 2 ye atıp devam ediyor. orda da ister istemez yalpalama oluyor.

    acaba bundan mı bahsediyorsunuz? bundan bahsediyorsanız normal.

    büyütmeye gerek yok o zaman. Ben tam otomatik şanzımanlı Laguna kullanıyordum daha önce, eski aracımdan alışık olmadığım şeyler. 6 yaş daha genç turbolu ve korkunç gücü olan bravo da bu durum tuhaf geldi açıkçası. Az önce klimasız tekrar denedim sert kullanımda biraz daha yukarı devirlere taşıyor silkelemeyi yine devirsiz kullanımda da daha alt devirlere kadar klimasız daha iyi gibi. Bunu da ALIŞILACAKLAR'a yazdık.

    tavsiyem çok dik rampalarda e tuşu yani ekonomi modunu kapatmanız ya da vitesi manuel moda alıp kendiniz f1 kulakçıklarından vitesi değiştirmeniz. bu şekilde sıkıntı yaşamazsınız.




  • 
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.